Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 1213141516 23> |
Author | ||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #261 Posted: 09-Apr-2011 at 15:36 | |
Јас сум за Загреб сигурен. Ти колку си сигурен? |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #262 Posted: 09-Apr-2011 at 15:50 | |
100%. Затоа крај на дискусијата, очигледно секој со своето искуство.
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #263 Posted: 10-Apr-2011 at 19:23 | |
Ево и мене да се јавим. Што се аутобуског парка тиче, није тачно да смо добили само тих 100 аутобуса од Јапана, а и да јесмо то је било још 2003. године. Возни парк се константно обнављао, али је оптерећење аутобуса велико, пошто град ове величине као Београд нема метро,који му је преко потребан. Чињеница јесте да су аутобуси увек пуни, али и неке линије иду на 2-3минута, проблем су саобраћајне гужве у шпицевима па аутобуси постају јако нередовни. Што се наплате тиче, тачно је да се у Београду можете возити бесплатно, нико вас приликом уласка у аутобус неће питати да ли имате карту или не, али се наравно возите на ризик ако се појави контрола, која је сада чешћа, ако немате карту морате да напустите возило или евентуално да платите доплатну карту.
Укупан превоз обавља ГСП и други аутопревозници, али за разлику од Скопја у Београду све функционише у јединсвеном тарифном систему*, тако да иста карта, било појединачна или месечна важи свуда подједнако, тако да вас не занима да ли је приватан или државни. Сви приватни превозници су у обавези да после 5 година замене све аутобусе, сада је услов Евро 5 и климатизован салон. Већ је почела замена свих аутобуса из 2005. што се приватника тиче, а ГСП ће ове године наручити још 100 аутобуса, до 2012. још 150. Ноћни превоз (00:00-04:00) држе само приватници и ту не важе класичне карте, већ се посебно купују. *превозници Citybus и Dоmico држе и ”комфорне” Експрес линије са минибусевима у којима се посебно купује карта. Тролејбуси: Прошле и почетком ове године је пристигло 83 тролејбуса од укупно 100 колико их је у саобраћају, што је преко 80% возног парка. До краја године очекује се куповина још 16 зглобних тролејбуса. Трамваји: Они су најстарији, али морате имати у виду да шинска возила се контруишу да трају 30-40 година!!! Неко је споменуо да су у Београду већином трамваји из Базела, што није баш тачно. Има Швајцараца, али су у умањини у односу на чешку Татру ЧКД-КТ4, задња серија је купљена 1997. године. Новост је да у мају стижу нови трамваји од произвођача КАФ из Шпаније. Да не би остало само на речима, ево комплетног списка возила која учествују у Градском Превозу у Београду, са годином производње. Недостају само 9 гарнитура РВР 412/416 које ће од априла радити на градској железници од П.Моста до Батајнице. http://gspbeograd.tumblr.com/vozni-park Поздрав. Edited by Александар - 10-Apr-2011 at 19:26 |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #264 Posted: 10-Apr-2011 at 20:30 | |
Од примеров на Белград гледаме дека не е ништо страшно форсирање на домашно производство.
Замислете тие 4 фабрики во Србија да немаа домашни клиенти За тие шо викаа државата не е за градење или директен влез во фабрики - точно,ама (ако сакаат) властите можат доста да им помогнат.(пр.намалување/укинување на ДДВ за нископодни домашни возила итн.доста други опции)... |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #265 Posted: 10-Apr-2011 at 21:19 | |
Куповина домаћих аутобуса у Србији је субвенционисана од стране владе, па зато и приватници купују од Икарбуса, ФАП-а, Необуса или пак сада Крагујевачког МАЗ-а. Мени је јако било чудно што ЈГСП Скопје купује аутобуса од фабрике ЛАЗ, када имате Саноса који је некада производио најбоље аутобусе у Југославији, а верујем да су могли боље да направе све. Ако нису могли сами да креирају шасију и остало, могли су рецимо да направе сарадњу па да направе Волво-Санос аутобусе, као Необус из Новог Сада.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #266 Posted: 10-Apr-2011 at 21:51 | |
Александар, доста опсежна и интересна анализа и претстава ни даде за јавниот превоз во Белград. Благодарам. Поздрав
Edited by FoSsiL - 10-Apr-2011 at 21:53 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #267 Posted: 12-Apr-2011 at 17:43 | |
Хвала, хвала
Како што је најављено од 15. априла траса БГ:Воза, градске железнице биће продужена за још 4 станице: ”Тошин бунар”,”Земун”,”Земун поље” и ”Батајница”. У шпицевима возови ће саобраћати у интервалу од 15минута |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #268 Posted: 13-Apr-2011 at 22:04 | |
И трамвајче нам стиже ускоро, видео:
http://www.youtube.com/watch?v=v_UE8PvJuJk Edited by Александар - 13-Apr-2011 at 22:05 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #269 Posted: 13-Apr-2011 at 22:49 | |
Ау, ау, мерак е трамвајов. Честито за Белград, супер изгледа и колор шемата. Се надевам дека добро ќе го чувате и долго ќе ви служи!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #270 Posted: 14-Apr-2011 at 16:39 | |
Evo slika, i da Skoplje dobije ovakve
Izvor: Beograd.rs
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1443124 Edited by Александар - 14-Apr-2011 at 16:42 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #271 Posted: 14-Apr-2011 at 17:36 | |
Браво за Блеград. 30 трамваи за 81,3 милиони евра. Прифатлива и пристојна цена. Поготово кога ќе го видам трамвајот. Трамвајот е екстра.
Александар- Ги очекувате сите одеднаш или ќе доаѓаат во неколку испораки? И кога е очекувано да дојде првиот и да биде пуштен во сообраќај? Е, и фала за препораката. И јас се надевам дека кога ќе дојде време и за Скопје, и ние ќе земеме нешто вакво. Навистина се добри. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #272 Posted: 14-Apr-2011 at 19:37 | |
Александар кажи кога ќе стигнат за да тркнам до Белград да се повозам со нив. Дефинитивно Скопје мора да го следи примерот на Белград.
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #273 Posted: 14-Apr-2011 at 20:01 | |
Сад за петнаестак дана, почетком маја стиже први. То је заправо прототип, пошто је КАФ урадио овај модел посебно за Београд одпочетка! Следе тестирања, а онда испорука остатка возног парка. За колико ће га пустити у саобраћај, ја се надам што пре! Тешко бих модао да одолим да пролази градом, а да не могу ући у њега за време тестирања
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #274 Posted: 14-Apr-2011 at 20:15 | |
Случајно сам налетео на једну рекламу на тјубету из деведесетих година. Слике из тог периода не препоручујем да гледате
http://www.youtube.com/watch?v=PYcw0GqRjZE Edited by Александар - 14-Apr-2011 at 20:15 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #275 Posted: 17-Apr-2011 at 15:49 | |
Мутант, возило настало мешавином ФАП-а и Икарбуса. Оваква возила су задужена на приградским линијама погона Космај
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #276 Posted: 18-Apr-2011 at 13:08 | |
A lugje i regionov ne stasuva so tramvajot. Nov proekt vo Tirana(Tramtirana), se e planirano, sega treba samo da pocnat so rabota.Pari pobarale od evropa, i dobile(se znae deka eden del treba i tirana da plati).
Najvekje sto mi se dopagja e linija od centarot do aerodromot i od centarot do Drac(durres) Interesno mnogu, steta nie ne uspeavme nisto Edited by my Macedonia - 18-Apr-2011 at 13:09 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #277 Posted: 19-Apr-2011 at 00:33 | |
У Беогаду је тренутно обнова возног парка приватних превозника. Све више је нових возила на улици, не знам само одакле се појављују Строги прописи налажу да приватници који поседују возила старија од 5 година добијају процентуално мању накнаду за сваку следећу годину после 5, (30% за 6, 40%...итд). Мислим да је је мало неправедно, пошто ГСП не обнавља возни парк тим темпом као што приватници морају, а притом је услов Евро5 и клима у возилу. На пример ово возило је завршило са радом и ускоро ће бити повучено из саобраћаја. Већ десетак оваквих су повучени, јер су прешли старосну границу.
Ево мојих фотографија из Будимпеште, од фебруара ове године, пошто је било помена у овом посту. Имам и из Беча, али ако не замерате јер излази из оквира теме ”Од регионот” Троле, Икарус, мађарске такође Од аутобуса преовладава домаћа производња, бар је све што сам видео било направљено у Мађарској. Овај модел је најчешћи, иначе Икарус, ривал српског Икаруса, сада Икарбуса Нешто новији модел На крају, домаћи произведен Волво у фабрици Алфабус (Alfabusz) |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #278 Posted: 19-Apr-2011 at 00:34 | |
Не се ништо посебно. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #279 Posted: 19-Apr-2011 at 14:12 | |
Ме изненади ситуацијава во Будимпешта. Ако е стварно ваква, барем понови автобуси и далеку поубави ќе иаме од нив.
|
||
KinDeR
Groupie Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #280 Posted: 19-Apr-2011 at 16:33 | |
Дефинитивно не е ваква очајна ситуацијата во Будимпешта. Јас бев минатото лето во Будимпешта и имаше трамваи слични на новиве Белградски. Автобусите не ги приметив толку, меѓутоа имаше нови трамваи со сигурност. Сигурен сум и дека сликав, треба да си го прелистам хард дискот и да најдам слики. Кога ќе најдам ќе постирам. |
||
Post Reply | Page <1 1213141516 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |