build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 28-Mar-2011 at 18:57
Од 4.4.2011 година стартуваат измените во возниот ред на МЖ-транспорт:

-се укинуваат возовите бр. 8933/8934 на релација Скопје-Велес-Скопје;

-се укинува возот на релација Скопје-Гевгелија со поаѓање во 19:43 часот, а се воведува нов со поаѓање во 16:40 часот;

-се поместува поаѓањето на возот на релација Гевгелија-Скопје од 16:00 часот во 16:48 часот;

-се поместува поаѓањето на возот на релација Скопје-Табановце од 19:00 часот во 18.30 часот;

-се поместува поаѓањето на возот на релација Табановци-Скопје;

Со овој потег очигледно е дека нема да има враќање на возовите на релација Скопје-Солун-Скопје во догледно време.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 01-Apr-2011 at 15:05

Промени во возниот ред на МЖ Транспорт

МЖ „Транспорт” од понеделник го менува возниот ред на дел од возовите.

За релацијата Скопје-Гевгелија и обратно се поместува времето на тргнување на возот број 3901 кој од станицата во Скопје наместо во 19:43 часот ќе тргнува во 16:40.

Пристигнувањето во станицата во Гевгелија е во 19:10 часот. На истата релација се поместува времето на тргнување на возот број 1902 (3902). Од станицата Гевгелија наместо во 16 часот ќе тргнува во 16:48, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 19:22 часот.

На релацијата Скопје-Табановци и обратно, се поместува времето на тргнување на возот број 1902 (2904) од станица Скопје, наместо во 19:30 ќе тргнува во 18:30 со пристигнување во станица Табановци во 19:25 часот. Се поместува и времето на тргнување на возот број 2903 од станица Табановци, кој наместо во 20:12 часот. ќе тргнува во 19:40, со пристигнување во станицата Скопје во 20:35 часот.

На релацијата Велес-Скопје се укинува возот број 8934./миа
01.04.2011, 15:26

http://daily.mk/cluster3/36502fc05e417c7dc37d375e715fd82f/666826

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 08-Apr-2011 at 11:26
Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...

Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)...

Значи секоја информација би ми била од корист.

Фала однапред.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 08-Apr-2011 at 12:01
Originally posted by pbanks

Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)... Значи секоја информација би ми била од корист. Фала однапред.



Ако нешто не сме сменило во последните 10 години, последен пат кога одев на оваа маршута, очекувај крш возови и страшни гужви. Немам повеќе инфо за жал.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 08-Apr-2011 at 13:56
Originally posted by pbanks

Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)... Значи секоја информација би ми била од корист. Фала однапред.



Од Солун, или? Бидејќи од Скопје нема повеќе воз. Еве го сајтот: http://tickets.trainose.gr/dromologia/, има и англиска верзија.

Еве скриншатс за сабота:

Солун-Атина


Атина-Солун


Се одбира и седиште ако сакаш. Исто има попуст за <26 години, ама ти 10 години си закаснал



Edited by гитардемон - 08-Apr-2011 at 14:07
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 08-Apr-2011 at 22:58


Не се 10 години, ама сепак сум далеку од 26

Значи во превод, минимум 60на евра за повратна карта колку што можам да видам.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 09-Apr-2011 at 00:06
-20% за повратна. Значи множиш со 2, па со 0.8 - или веднаш со 1.6 Сите возови се џам, освен 605 кој е композиција од постари вагони. Другите сите имаат бифе, кушет и најнови вагони. Да знаеш дека и за накај Атина, и за накај Солун, без ден-два порано резервација тешко дека ќе најдеш место (освен за ICE).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 15-Apr-2011 at 10:58

Нема повеќе воз Скопје - Солун - Скопје


„Македонски железници - Транспорт“ од денеска со нов возен ред. Меѓународните возови што сообраќаа на релација Скопје - Солун - Скопје се укинати по еднострана одлука на грчките железници.

На релација Скопје - Гевгелија - Скопје воведува нов пар патнички возови, кој ќе тргнува од станицата во Скопје во 9 часот и ќе пристигнува во Гевгелија во 11 часот и 39 минути.

Од Гевгелија возот ќе тргнува во 9 часот и 56 минути, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 12 часот и 40 минути. Со новиот пар патнички возови сега кон Гевгелија ќе сообраќаат три пара возови.

На релација Скопје - Кочани - Скопје и Скопје - Кичево - Скопје од утре до 15 октомври се укинува по еден пар ноќно/вечерни возови, освен во недела и празнични денови. Во овој временски период кон Кочани ќе сообраќаат еден пар возови, а кон Кичево два пара.

Извор: Дневник


Edited by Danielbtmk - 15-Apr-2011 at 10:58
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 15-Apr-2011 at 11:17
Originally posted by Danielbtmk

Нема повеќе воз Скопје - Солун - Скопје


„Македонски железници - Транспорт“ од денеска со нов возен ред. Меѓународните возови што сообраќаа на релација Скопје - Солун - Скопје се укинати по еднострана одлука на грчките железници.

На релација Скопје - Гевгелија - Скопје воведува нов пар патнички возови, кој ќе тргнува од станицата во Скопје во 9 часот и ќе пристигнува во Гевгелија во 11 часот и 39 минути.

Од Гевгелија возот ќе тргнува во 9 часот и 56 минути, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 12 часот и 40 минути. Со новиот пар патнички возови сега кон Гевгелија ќе сообраќаат три пара возови.

На релација Скопје - Кочани - Скопје и Скопје - Кичево - Скопје од утре до 15 октомври се укинува по еден пар ноќно/вечерни возови, освен во недела и празнични денови. Во овој временски период кон Кочани ќе сообраќаат еден пар возови, а кон Кичево два пара.

Извор: Дневник


Е навистина не ми се јасни, не знам зошто ги укинуваат возовите кон Кочани и Кичево, кога истите имаа добра пополнетост со патници, барем оној од Кичево за Скопје во 19:15 часот. Навистина, ноќните возови кон Кичево и Кочани одеа празни, но можеа да направат измени на возниот ред, да рече вечерен воз Скопје - Кичево околу 19 часот и утрински воз Скопје - Кочани околу 6 часот наутро.

Башка, не знам на кој ќе му треба воз Скопје-Гевгелија-Скопје со поаѓање од 9-10 часот наутро, кога претходно експресните возови поаѓаа во периодот измеѓу 6 до 8 часот за да стигнат луѓе на работа, школо, преглед... Всушност, возот за Велес од 9 часот се продолжува кон Гевгелија, исто како и возот од Велес за Скопје ќе поаѓа од Гевгелија.

Конечно, измениве на возниот ред на секој 10 дена се ненормална работа, нека се спастрат, а ако сакаат да укинуваат возови без патници нека почнат со оној за Приштина.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 15-Apr-2011 at 19:41
Znaci sega expresnite vozovi t.e Hellas i Olympus ke se obrakaat samo do Skopje??
Vozniot red dali ist ostanuva za niv??
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 15-Apr-2011 at 21:47
Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.

Edited by Andrej_LJ - 15-Apr-2011 at 21:48
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 16-Apr-2011 at 22:50
Во право си Андреј, ама затоа грците го имаат КТЕЛ, а искрено народот на нашиот јужен сосед почна да ја цени железницата откако почнаа да се укинуваат железничките линии.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 25-Apr-2011 at 10:38
Originally posted by Andrej_LJ

Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.


Има над 20 лета дневно. Десеттина на Olympic, плус Aegean скоро толку, плус Athens Airways и други. Инаку возовите се динга, со 8 вагони се редовно полни, а и не се баш така малку, имајќи предвид дека одат и по 70-80 автобуси дневно. Сè на сè, многу луѓе! Инаку не се возат сите со КТЕЛ за со автобус, има многу туристички агенции што возат на истите релации.

Edited by гитардемон - 25-Apr-2011 at 10:39
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 26-Apr-2011 at 17:54
Возниов ред на МЖ не е ни В од возен ред.
Кој нормален би патувал во 2 навечер за Кочани или во 3 за Кичево???
А укинаа 2 воза со многу подобри тајминзи.Ништо ново од нив
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 27-Apr-2011 at 10:48
Originally posted by Тркало

Возниов ред на МЖ не е ни В од возен ред.
Кој нормален би патувал во 2 навечер за Кочани или во 3 за Кичево???
А укинаа 2 воза со многу подобри тајминзи.Ништо ново од нив


Во право си Тркало. Возниот ред со години не се менува на овие локации. Еве само еден мал предлог од мене како би можел да изгледа возниот ред кон Кочани и Кичево со постоечкиот возен парк што го користи МЖ-Транспорт:

Скопје-Кочани: 6:25(п); 16:40(п);
Кочани-Скопје: 9:30(п); 19:40(п); со овој возен ред би се користела една ДМГ, а на граѓаните од Кочани и од Скопје би им се овозможило да пристигнат до овие градови, да си ги завршат активностите и да се вратат назад
или
Скопје-Кочани: 9:30(п); 17:40(п);
Кочани-Скопје: 5:20(п); 13:30(п); со овој возен ред ДМГ би преспивала во Кочани;


Скопје-Кичево 8:05(п), 16:50(п), 19:10(п);
Кичево-Скопје 5:33(п), 10:30(п), 19:15(п);, со овој возен ред би се користела една ДМГ и една локомотива со патнички вагони, со што би им се овозможило на граѓаните од Кичево, Гостивар и Скопје да пристигнат до овие градови, да си ги завршат активностите и да се вратат назад.

Впрочем, има безброј опции за да се направат измени во согласност со капацитетите на МЖ-Транспорт.


Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 27-Apr-2011 at 11:50
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Andrej_LJ

Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.


Има над 20 лета дневно. Десеттина на Olympic, плус Aegean скоро толку, плус Athens Airways и други. Инаку возовите се динга, со 8 вагони се редовно полни, а и не се баш така малку, имајќи предвид дека одат и по 70-80 автобуси дневно. Сè на сè, многу луѓе! Инаку не се возат сите со КТЕЛ за со автобус, има многу туристички агенции што возат на истите релации.


Колку отприлика кошта повратна карта со авион?

Edited by krale - 27-Apr-2011 at 11:50
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 29-Apr-2011 at 10:32

Велешани лути на новиот возен ред на МЖ

Многу патници, малку возови во Велес

Последните промени на возниот ред на Македонски железници предизвикаа проблеми за многу велешани кои патуваат со возовите од и кон Скопје. Особено се погодени работниците и учениците, од нив околу 550 се корисници на претплатната карта. Тие жестоко реагираат на новиот возен ред, кој за повеќето од нив не одговарал на потребите и работното време.

- Со возниот ред од средината на декември Велес со Скопје беше поврзан со 14 воза, исто толку имаше и обратно, сега има три помалку, единаесет. Не е во ред по неколку месеци, за кратко време да се промени возниот ред, кој е на штета на патниците. Кога се решивме да патуваме со железница, ни одговараше поаѓањето како и бројот на композиции кое не поврзуваа со Скопје и со работното место. Сега сме ставени во лоша ситуација, која се одразува на работното место, проблеми со доцнење - велат Велешани кои работат во Скопје.

Посочуваат дека има пекари, градежници, лица кои работат во агенции за обезбедување, кои со сегашниот возен ред се оштетени. Особено во викендите, кога има помалку возови, бидејќи тогаш не сообраќаат уште две композиции. За патниците ова е чудно, бидејќи повеќето работат во приватни фирми, во кои нема делник и празник, секој ден е работен. Но, има и реакции и за обратната насока, од патниците од главниот град кои работат или студираат во Велес.

- Овие редуцирања на возниот ред, последниот месец, придонесоа да мораме да патуваме многу порано, отколку што тоа досега го чиневме. Или, пак, да чекаме во Велес на станица за да стигне возот и да не врати дома. Тоа не е во ред, да се менува возниот ред по неколку месеци од неговото стапување - велат скопјани кои работат во Велес.

Месечен возен билет со железница до Скопје и назад е 1.560 денари и тој е непроменет со години. Поради ова, железницата е најпопуларното средство на велешани, кога патуваат до Скопје, иако се возат во стари и дотраени вагони, со возови кои не доаѓаат навреме.

Од ЈП „Македонски железници транспорт“ објаснуваат дека не станува збор за укинување на возови, туку прераспределба на постојните линии.

- До ова дојде откако извршивме анализа на искористеноста на композициите и во согласност со техничките можности на возниот парк. Никој од патниците не е оштетен, има доволен број возови за да може навреме да стигнат до нивното одредиште - велат од ЈП МЖ.

Извор: Дневник

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 29-Apr-2011 at 19:11
Originally posted by Danielbtmk


откако извршивме анализа на искористеноста на композициите и во согласност со техничките можности на возниот парк. Никој од патниците не е оштетен, има доволен број возови за да може навреме да стигнат до нивното одредиште - велат од ЈП МЖ.


Значи,МЖ извршиле АНАЛИЗА луѓе!!!И гледаме колку се негативни резулатите од нивната *анализа*,шо е очигледен пример какви фаци се на раководните места во МЖ.

Edited by Тркало - 29-Apr-2011 at 19:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 29-Apr-2011 at 20:44
Тркало, донекаде си во право. Сепак, мораше да се пушти бар уште еден пар патнички возови на релација Скопје-Гевгелија-Скопје, бидејќи има патници на оваа насока, а и пругата е електрифицирана и со самото тоа создава помалку трошоци.

Од друга страна, возовите кон Кичево и Кочани возеа во 2 часот по полноќ. Нормално е анализата да покажала нерентабилност, но е ненормално да се укинат возовите, наместо да се поместат термините на поаѓање.

Очигледно е дека секогаш кога ќе се појави загуба во работењето на МЖ најпрвин се крати во возниот ред, иако непродуктивни трошоци има колку сакаш, но нема да излагам надвор од темата.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 29-Apr-2011 at 21:52
Немам против линијата за Гевгелија,ама ко шо викаш ок е да ги укинат двата за Кочани и Кичево во ниедно време ,ама да ги префрлеа во друг термин,а не скроз да ги тргнат.И сега имаме ситуација од Кичево за Скопје на пример,после 12.15 луѓето да морат да одат со автобус...а најмногу ми е за Велес,станица со најголема продажба на карти во МЖ.Па тие луѓе го создале тој каков-таков профит,да не е Железница во голем минус од патничкиот сообраќај...најмалку шо заслужиле е еден посебен воз со место на тргнување ВЕЛЕС,да не ги чекаат (пре)полните од Гевгелија,Кочани и Битола.

Edited by Тркало - 29-Apr-2011 at 22:07
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.206 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.