![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 36> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Од 4.4.2011 година стартуваат измените во возниот ред на МЖ-транспорт:
-се укинуваат возовите бр. 8933/8934 на релација Скопје-Велес-Скопје; -се укинува возот на релација Скопје-Гевгелија со поаѓање во 19:43 часот, а се воведува нов со поаѓање во 16:40 часот; -се поместува поаѓањето на возот на релација Гевгелија-Скопје од 16:00 часот во 16:48 часот; -се поместува поаѓањето на возот на релација Скопје-Табановце од 19:00 часот во 18.30 часот; -се поместува поаѓањето на возот на релација Табановци-Скопје; Со овој потег очигледно е дека нема да има враќање на возовите на релација Скопје-Солун-Скопје во догледно време. |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Промени во возниот ред на МЖ Транспорт![]()
МЖ „Транспорт” од понеделник го менува возниот ред на дел од возовите.
За релацијата Скопје-Гевгелија и обратно се поместува времето на тргнување на возот број 3901 кој од станицата во Скопје наместо во 19:43 часот ќе тргнува во 16:40. Пристигнувањето во станицата во Гевгелија е во 19:10 часот. На истата релација се поместува времето на тргнување на возот број 1902 (3902). Од станицата Гевгелија наместо во 16 часот ќе тргнува во 16:48, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 19:22 часот. На релацијата Скопје-Табановци и обратно, се поместува времето на тргнување на возот број 1902 (2904) од станица Скопје, наместо во 19:30 ќе тргнува во 18:30 со пристигнување во станица Табановци во 19:25 часот. Се поместува и времето на тргнување на возот број 2903 од станица Табановци, кој наместо во 20:12 часот. ќе тргнува во 19:40, со пристигнување во станицата Скопје во 20:35 часот. На релацијата Велес-Скопје се укинува возот број 8934./миа
01.04.2011, 15:26
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...
Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)... Значи секоја информација би ми била од корист. Фала однапред. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Ако нешто не сме сменило во последните 10 години, последен пат кога одев на оваа маршута, очекувај крш возови и страшни гужви. Немам повеќе инфо за жал. |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Од Солун, или? Бидејќи од Скопје нема повеќе воз. Еве го сајтот: http://tickets.trainose.gr/dromologia/, има и англиска верзија. Еве скриншатс за сабота: Солун-Атина ![]() Атина-Солун ![]() Се одбира и седиште ако сакаш. Исто има попуст за <26 години, ама ти 10 години си закаснал ![]() ![]() ![]() Edited by гитардемон - 08-Apr-2011 at 14:07 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Не се 10 години, ама сепак сум далеку од 26 ![]() Значи во превод, минимум 60на евра за повратна карта колку што можам да видам. |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
-20% за повратна. Значи множиш со 2, па со 0.8 - или веднаш со 1.6
![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Е навистина не ми се јасни, не знам зошто ги укинуваат возовите кон Кочани и Кичево, кога истите имаа добра пополнетост со патници, барем оној од Кичево за Скопје во 19:15 часот. Навистина, ноќните возови кон Кичево и Кочани одеа празни, но можеа да направат измени на возниот ред, да рече вечерен воз Скопје - Кичево околу 19 часот и утрински воз Скопје - Кочани околу 6 часот наутро. Башка, не знам на кој ќе му треба воз Скопје-Гевгелија-Скопје со поаѓање од 9-10 часот наутро, кога претходно експресните возови поаѓаа во периодот измеѓу 6 до 8 часот за да стигнат луѓе на работа, школо, преглед... Всушност, возот за Велес од 9 часот се продолжува кон Гевгелија, исто како и возот од Велес за Скопје ќе поаѓа од Гевгелија. Конечно, измениве на возниот ред на секој 10 дена се ненормална работа, нека се спастрат, а ако сакаат да укинуваат возови без патници нека почнат со оној за Приштина. |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
Znaci sega expresnite vozovi t.e Hellas i Olympus ke se obrakaat samo do Skopje??
Vozniot red dali ist ostanuva za niv?? |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.
Edited by Andrej_LJ - 15-Apr-2011 at 21:48 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во право си Андреј, ама затоа грците го имаат КТЕЛ, а искрено народот на нашиот јужен сосед почна да ја цени железницата откако почнаа да се укинуваат железничките линии.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Има над 20 лета дневно. Десеттина на Olympic, плус Aegean скоро толку, плус Athens Airways и други. Инаку возовите се динга, со 8 вагони се редовно полни, а и не се баш така малку, имајќи предвид дека одат и по 70-80 автобуси дневно. Сè на сè, многу луѓе! Инаку не се возат сите со КТЕЛ за со автобус, има многу туристички агенции што возат на истите релации. Edited by гитардемон - 25-Apr-2011 at 10:39 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Возниов ред на МЖ не е ни В од возен ред.
Кој нормален би патувал во 2 навечер за Кочани или во 3 за Кичево??? А укинаа 2 воза со многу подобри тајминзи.Ништо ново од нив ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во право си Тркало. Возниот ред со години не се менува на овие локации. Еве само еден мал предлог од мене како би можел да изгледа возниот ред кон Кочани и Кичево со постоечкиот возен парк што го користи МЖ-Транспорт: Скопје-Кочани: 6:25(п); 16:40(п); Кочани-Скопје: 9:30(п); 19:40(п); со овој возен ред би се користела една ДМГ, а на граѓаните од Кочани и од Скопје би им се овозможило да пристигнат до овие градови, да си ги завршат активностите и да се вратат назад или Скопје-Кочани: 9:30(п); 17:40(п); Кочани-Скопје: 5:20(п); 13:30(п); со овој возен ред ДМГ би преспивала во Кочани; Скопје-Кичево 8:05(п), 16:50(п), 19:10(п); Кичево-Скопје 5:33(п), 10:30(п), 19:15(п);, со овој возен ред би се користела една ДМГ и една локомотива со патнички вагони, со што би им се овозможило на граѓаните од Кичево, Гостивар и Скопје да пристигнат до овие градови, да си ги завршат активностите и да се вратат назад. Впрочем, има безброј опции за да се направат измени во согласност со капацитетите на МЖ-Транспорт. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Колку отприлика кошта повратна карта со авион? Edited by krale - 27-Apr-2011 at 11:50 |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Многу патници, малку возови во Велес Последните
промени на возниот ред на Македонски железници предизвикаа проблеми за
многу велешани кои патуваат со возовите од и кон Скопје. Особено се
погодени работниците и учениците, од нив околу 550 се корисници
на претплатната карта. Тие жестоко реагираат на новиот возен ред, кој за
повеќето од нив не одговарал на потребите и работното време. Извор: Дневник |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Значи,МЖ извршиле АНАЛИЗА луѓе!!!И гледаме колку се негативни резулатите од нивната *анализа*,шо е очигледен пример какви фаци се на раководните места во МЖ. ![]() ![]() Edited by Тркало - 29-Apr-2011 at 19:14 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Тркало, донекаде си во право. Сепак, мораше да се пушти бар уште еден пар патнички возови на релација Скопје-Гевгелија-Скопје, бидејќи има патници на оваа насока, а и пругата е електрифицирана и со самото тоа создава помалку трошоци.
Од друга страна, возовите кон Кичево и Кочани возеа во 2 часот по полноќ. Нормално е анализата да покажала нерентабилност, но е ненормално да се укинат возовите, наместо да се поместат термините на поаѓање. Очигледно е дека секогаш кога ќе се појави загуба во работењето на МЖ најпрвин се крати во возниот ред, иако непродуктивни трошоци има колку сакаш, но нема да излагам надвор од темата. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Немам против линијата за Гевгелија,ама ко шо викаш ок е да ги укинат двата за Кочани и Кичево во ниедно време ,ама да ги префрлеа во друг термин,а не скроз да ги тргнат.И сега имаме ситуација од Кичево за Скопје на пример,после 12.15 луѓето да морат да одат со автобус...а најмногу ми е за Велес,станица со најголема продажба на карти во МЖ.Па тие луѓе го создале тој каков-таков профит,да не е Железница во голем минус од патничкиот сообраќај...најмалку шо заслужиле е еден посебен воз со место на тргнување ВЕЛЕС,да не ги чекаат (пре)полните од Гевгелија,Кочани и Битола.
Edited by Тркало - 29-Apr-2011 at 22:07 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |