build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 13-Apr-2011 at 14:49
R202
Куманово, 13 април 2011 (МИА) - Во Куманово денеска почна реконструкцијата на регионалниот пат од селото Старо Нагоричане кон граничниот премин Пелинце
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 13-Apr-2011 at 19:01
општо

- средување и унифицирање на граничните премини, да се почне со основното однсосно чистење на губрето

- унофоцирање на патарините и уноформирање на вработените(ај новиот концесионер можеби)

-попатни уредени одморалишта со уредни вц кабини, не мора нови ама шминка и одржување на старите - фали!

по општо амин, јас не знам зошто толку мала работа која не изискува средства и луге 20 години не се средува, делува прљаво несредно и не брука како народ, и пред гостите и пред нас самите

-
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 13-Apr-2011 at 20:02
Originally posted by Konstrukt

општо

- средување и унифицирање на граничните премини, да се почне со основното однсосно чистење на губрето

- унофоцирање на патарините и уноформирање на вработените(ај новиот концесионер можеби)

-попатни уредени одморалишта со уредни вц кабини, не мора нови ама шминка и одржување на старите - фали!

по општо амин, јас не знам зошто толку мала работа која не изискува средства и луге 20 години не се средува, делува прљаво несредно и не брука како народ, и пред гостите и пред нас самите

-
Мислам посоодветна нишка од оваа за ова е нишката за граничните премни. Во секој случај освен твоите предлози под итно (уште од утре) јас би ги уловил сите кучиња на Табановце и во стацинер Вардариште. Понатака да не навлегувам во тоа како би се третирале (дислоцирале, подариле, еутанизирале), сепак местото не им е на граничен премни глутница од 20 кучиња.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 14-Apr-2011 at 10:12
Колку Македонија инвестира во сообраќајната инфраструктура

За три години изградени само 7,7 километри од Коридорот 10

Александра Спасевска
За%20три%20години%20изградени%20само%207,7%20километри%20од%20Коридорот%2010

Македонија може слободно да конкурира во книгата на Гинисови рекорди за најбавно градење автопатишта. И тоа малку што го градиме во патната инфраструктура е нереално бавно во споредба со меѓународните искуства од оваа област. Доволен пример е изградбата на 7,7 километри прав пат од Коридорот 10, од Куманово до Табановце, која почна во 2008 година и се уште не е завршена.Македонија е крстосница на два клучни коридори, 8 и 10. Ова се европски патни коридори, кои поминуваат и се сечат токму низ нашата територија. Но, и покрај огромната важност што овие два коридора ја имаат за Македонија, досега малку е направено за нивно целосно завршување.

Иако некои делови од сообраќајната инфраструктура се изградени, се уште остануваат клучните делници кои не се довршени.Со оглед на тоа што Владата реши изградбата на автопатиштата од Коридорот 8 да ја даде на концесионер, на државата и остана да изгради само 30 километри од Коридорот 10, кои се најавуваат со години. На 20 септември 2008 година почна изградбата на 7,7 километри автопат на делницата Куманово–Табановце. Првичниот рок за завршување на работите беше година ипол. Изградбата на 7,7 километри долгиот автопат, иако за многумина експерти неразумно бавно проектирана во однос на малата должина, се уште трае. Едната страна од делницата беше готова минатата година. Според најавите, лентата за пуштање на целиот автопат во употреба треба да се сече за неколку месеци.

http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/28016/za_tri_godini_izgradeni_samo_7,7_kilometri_od_koridorot_10.aspx
Back to Top
kocani. View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-May-2010
Location: нема
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kocani. Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 22-Apr-2011 at 22:14
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 01-May-2011 at 13:20
Еве што пишува во Отчетот на власта за Смрдлива Вода- скијачки центар Кожуф: Патот е со должина од 17,4 километри, започнат е во март 2009, а треба да заврши до крајот на јули 2011 година. Проектот чини околу 417 милиони денари.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 01-May-2011 at 13:22
Исто така за делницата Радовиш- Струмица: Започната е во март 2009, а треба да се заврши до октромври 2011 година. Вредноста на проектот изнесува околу 424 милиони денари.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 07-May-2011 at 13:42
Денес бев Крани, Патот за Крани и Подмочани е реконструиран и малку проширен, целосно нов слој асфалт, негде околку 7-8 километри можи и 10 незнам точно.Добро е што почнаја да инвестираат и таму пари за да заживее преспанскиот крај, редно време беше.
П.С Какви вили имаше подмочани просто не ми се веруваше, си помислив во Словенија сум.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 07-May-2011 at 14:07

А направи некој фотка?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 07-May-2011 at 14:27
Пред некое време Јанакиевски збореше за реконструкција на локални патишта. Планвоите биле вкупно 250, досега се 60-тина готови и уште триесетина во изведба. Е незнам дали тој пат е регионален или локален што го зборуваш, ама според ширината и позицијата на селата се мислам дека е регионален. Да не постирам извадок од отчет  ги има тамо по список патиштата, добар матерјал е да знаеме до каде е реконструкцијата на патишта.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 07-May-2011 at 14:29
Ех, заборајв, ич не ми текна... ама кај да е треба свечено да го пуштат при крај е банкини се поставуваја.... иначе да регионален е поврзува повеке села од таа страна на преспанското езеро

Edited by JOE - 07-May-2011 at 14:31
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 15-May-2011 at 09:59
Според замислата во манифестот на вмро, се предвидува до 2018 година да бидат комплетно завршени до ниво на Автопат и коридорот 10 и коридорот 8.

Коридорот 10 делот до Табановце да бил готов до септември, 2011, а Д. Капија - Смоквица до 2018. Цената на овие делови е 280 милиони евра.

Исто и за коридорот 8, поврзување на Гостивар со Охрид/Струга/Подмоље до 2018 година, а на другата страна до Крива Паланка, исто до 2018 година. Цената на овие автопатски решенија е 490 милиони евра.

За коридорот 8 во делот кон К. Паланка, најверојатно нема да се гради, бидејќи велат дека ако нема понудувач да го гради под концесија, ќе се проширела и поправела сегашната инфраструктура во вредност од 35 милиони евра.

Други автопатски решенија предивдуваат на правците:
- Миладиновци, Св. НИколе - Штип (250 милиони евра, рок 2018)
- Штип - Кочани (15 милиони евра, рок 2018) или евнтуално реновирање на постојниот пат
- Скопје - Блаце (69 милиони евра, рок 2018)


Се на се ако се собере, ми личи невозможно да се оствари во следните 7 години, ако се има во предвид дека цената на проективе изнесува фантастични 1,1 милијарди евра.


Исто така зачудува тоталното игнорирање на Пелагонија, и на Прилеп и Битола од стратегијава во следната деценија да добијат какво такво подобро поврзување. Прилепчани и Битолчани - што да ви кажеме - продавајте и бегајте негде кајшто државата има намера да инвестира.

Edited by krale - 15-May-2011 at 10:01
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 15-May-2011 at 11:49
Што те зачудува во игнорирањето на Пелагонија? Не е ништо ново, не е ни прва, ни последна влада со таа стратегија. Зошто е тоа така, врска немаме, а зошто никој не презема ништо за да се смени тоа, е тоа знаеме.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 15-May-2011 at 13:22
Avtopat Stip-Kocani... Za kogo? Ovoj sto ja pravel programata izgleda nikogas ja nema videno ovaa delnica pa ne znae deka:
1. Soobrakaj skoro i da nema (za pola saat vozenje sretnav 20-30 vozila),
2. Magistralata e vo odlicna sostojba (nema potreba od skoresno renoviranje)


Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 15-May-2011 at 13:30
1.1 милијарда евра делено со рецимо 6 години, му доаѓа помалце од 200 милиони евра годишно. Пари кои ги има. Жално е само рокот што се гледа, 2018. Ми се плаче. Ете колку заостануваме. Ако најголем дел од земјите во развој од Европа изградија автопатишта до 2002-3, ние до 2018. 15 години. Нема потреба повеќе да се коментира. Факт е дека ниту една власт до сега не била заинтересирана за развој на другите градови, затоа што полесно им е од увек сите у Скопје да ги преселат. И јас се согласувам дека до Прилеп и Битола мора да има автопат. Па аман станува збор за подрачје кое има сигурно над 200 000 жители, или 10% од цела популација.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 15-May-2011 at 13:41
Добро до кога со овие локал патриотизми, еве отворете програмата видете кои се патиштата, да ги сместиме на мапа, прилично компактно ќе се пополни Македонија.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 15-May-2011 at 13:44
Originally posted by N23

1.1 милијарда евра делено со рецимо 6 години, му доаѓа помалце од 200 милиони евра годишно. Пари кои ги има. Жално е само рокот што се гледа, 2018. Ми се плаче. Ете колку заостануваме. Ако најголем дел од земјите во развој од Европа изградија автопатишта до 2002-3, ние до 2018. 15 години. Нема потреба повеќе да се коментира.


Мене рокот ми се чини прекраток. Реално сакаат да изградат некои си 320км автопат, што е повеќе од што во моментов има во цела држава.

Цената од 1.1 милијарди ми се чини доста реална проценка, ако знаеме дека се работи за 320км, иако некои делници (како д. капија - смоквица) ќе чинат 3 пати поскапо од просекот, или околу 10 милиони евра по км.

Originally posted by Denko

Avtopat Stip-Kocani... Za kogo? Ovoj sto ja pravel programata izgleda nikogas ja nema videno ovaa delnica pa ne znae deka:1. Soobrakaj skoro i da nema (za pola saat vozenje sretnav 20-30 vozila),2. Magistralata e vo odlicna sostojba (nema potreba od skoresno renoviranje)


Ако теренот е лесен, и навистина изградбата чини само 15 мил евра, зошто да не? Тоа е 1,5км од делницата Д. Капија - Смоквица.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 15-May-2011 at 14:25
Originally posted by krale



Мене рокот ми се чини прекраток. Реално сакаат да изградат некои си 320км автопат, што е повеќе од што во моментов има во цела држава.


Мислев не дали е прекратко или не, него дека до сеа требаше барем третина од тоа да е изградено. Дека касниме во години во однос на другите, а не дали е можно до 2018. Но ако притисне ЕУ за Д.Капија-Смоквица, ако мал дел се започне другата година, можно е до 2016 барем третина од ова да е реализирано. Како приоритет јас лично би го земал потегот Гостивар-Охрид за прв да почне да се гради.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 15-May-2011 at 14:34
Единствена делница од овие која мислам дека е разумно да се изгради и тоа што е можно побрзо е Скопје-Блаце, бидејќи генерира доста високо ниво на сообраќај и би овозможило уште поголем развиток на економските врски со Косово.

Автопатско поврзување на Штип со Скопје, сметам дека е и повеќе од потребно, земајќи го Штип како регионален центар на тој дел од Македонија.

За Штип-Кочани е смешно воопшто да се говори, бидејќи како што кажа Denko сообраќај скоро и да нема, а и воопшто се сомневам дека барем во наредните десет години, ќе има потреба од такво нешто.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 15-May-2011 at 15:05
Ако е можно стварно за 15 милони евра да го изградат Штип-Кочани, ондак нека има автопат. Не гледам дека Хрватине направија нешто лошо со што цела држава ја ишараа со автопати. Сепак не е исто чувтството возење по обичен или по автопат. Така да ако е стварно 15 милиони, ондак нека ја направат.

Edited by N23 - 15-May-2011 at 15:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.674 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.