![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Св. Климент Охридски |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 11> |
Author | |
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Аркадија?
Аркадија има затворен и простран тротоар. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Корнер, ако мислиш на старата кладилиница, е објект од 1 спрат (мислам дека) и многу лесно ќе се најде инвеститор што ќе изгради 7-8 катница на тоа место, со вовлечен тротоар на приземно ниво (како кај аркадија).
Ќе постирам нешто подоцна фотки, направив од тие проблематичните објекти, да видите за што станува збор. Edited by krale - 04-May-2011 at 14:49 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не е битно дали има вовлечен тротоар, битно е дека столбовите на тој објект се скоро исфрлени на улица. Односно нема простор да се прошири профилот на улицата од таа страна за да се добие простор кај проблематичните објекти од страната на кинг.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Целиот муабет го водиме за тротоарите. Улицата ќе се прошири на сметка на средишното зеленило, а тротоарите ќе си останат под новите објекти - тоа е најдоброто решение. Ако се пришири на сметка на зеленилото, ќе имаме 2х3 ленти, и доста широко зеленило од околу 4-5 метри, а пешаците ќе си одат по тротоарите од страните на булеварот.
Инаку ако мислиш дека нема да има тротоар од страната кај Кинг, реков дека и тој дел не е воопшто проблематичен, од Соборна се до после АМЦ. Тука има еден проблематичен објект, кајшто тротоарот не може да се прошири и ќе остнае во тој мал дел околу 1,5 метри. Во другиот дел објектите се повлечени на околу 4 метри од булеварот, со исклучок на еден низок објект до кулата од цигли карши соборна. Edited by krale - 04-May-2011 at 14:58 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Ама човеку, не е решение макар и 1 објект да остане залепен до улица, тоа се тие парцијални решенија кои вечно ни се влечкаат и заради кои повеќекратно ги плаќаме работите.
Проблемите треба или да се решаваат, или да не се решаваат. Парцијални решенија се најскапи. Има ли подобар пример за тоа од Водњанска? Доволно е што на тој тесен дел гужвата од пешаци често ќе се симнува на улица за да се размине и тоа е потенцијален проблем за безбедноста со оглед на тоа дека ќе имаме булевар на кој се вози брзо. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Значи треба да ја разгледаш состојбата на терен. Нема никаков проблем објектите да се залепени до улица, ако под зградите си има тротоар. Не знам што е тука спорно, така е во МНОООГУ градови. Од едната страна ќе има тротоар од 5-6 метри, тоа е повеќе од доволно. Не секогаш треба да се прави тротоар што е широк од двете страни. Од другата страна, точно е дека ќе остане едно тесно грло, но тоа е далеку покултурно решени од уништување на зеленилото за да се направи тротоар - и на што ќе личи после тој тротоар - ако на тесниот дел биде 4-5 метри, на широките делови ќе биде 10 метри. Зошто? |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Еве како тоа изгледа во Болоња, на пример.
![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
krale eden mal hint, gradezhnata linija od stranata na arkadija i korner e pored originalniot urbanistichki plan e mnogu ponazada duri od tie 4-5 metra trotoar, ne znam dali beshe vo ovaa tema ili imash zasebna za bulevarot kade shto e mnogu ubavo prikazhano so slika.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Градежната линија од западната страна е веќе поставена со новите обејкти и ситуацијата со тротоарите е јасна. Не гледам никаков проблем целиот потег од Корнер до Мамас да биде решен така, но под услов да не биде запоседнат од кафичи. Така да нема зашто да се скратува дополнително од зеленилото и да се поместува коловозот. Освен тоа би настанал и проблем при движење од југ кон Матица и би се нарушил правецот на лентите.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Битен аргумент со оглед на тоа дека во Аркадија веќе има кафич кој летно време комплето го узурпира пролазот. |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Да, но тоа е решливо ако се сака. Не мора и таму да се толерира 100процентно узурпирање како на Ленинова. Попроблематична е источната страна, со оглед на тоа што високата зграда што е блиску до коловозот тешко дека на среден рок ќе се руши. Баш пред недела дена го видов Тодоровиќ на точак кај Матица како се мачи да изманеврира. Но сепак, поместување на коловозот западно не ми се допаѓа како опција.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Тука се поставени порано назад градежните линии, ама со универзитеттот овој европски и со Нова Македонија се градени понапред и линиите не се испочитувани во тој случај, не се докрај јасни првичните планови за овој булевар и етапите како е менувано.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Се сложувам, делот кај Нова Македонија е навистина енигма за тоа како планирале да се реши целосно булеварот. Се надевам дека некој ден ќе ископаме релевантни материјали да ни се разјасни таа мистерија. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Сите знаеме во какво време живееме. Таква линија за жал во овој момент не може да пројде од економски причини. Не смета објектите да се залепени до булевар, а под нив да оди тротоарот. Освен проблемот кај Матица, друго е се решливо во рок од 3-4 години. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Тротоарите на улица Климент Охридски.
РЕШЕНИЕТО за тротоар на булеварот е предвидено да биде решено како ова решение што го има кај што беше Аркадија, на следнава слика: ![]() Ова решение ги задоволува инвеститорите, бидејќи на сите погорни спратови имаат поголема квадратура, а ги задоволува и пешаците, кои можат да се движат по поширок тротоар. На сликата исто се гледа дека гледајќи кон Соборна црква, нема други објекти што пречат, односно се работи за ниски куќи и монтажни објекти, кои инвеститорите ќе имаат мотив да ги срушат и изградат. Гледајќи од истата страна, но кон Нова Македонија, се овие куќи, кои исто така лесно би се срушиле и изградиле згради на нивно место. Има интерес за инвеститори. ![]() На другата страна има 2 тесни грла. Најнапред гледајќи од кај Кинг кон Соборна, гледаме дека новата зграда има доволно простор оставено, но таа до неа е тесна. ![]() Еве ја од друг агол: ![]() Гледајќи кон Нова Македонија, се гледа втората проблематична зграда (до АМЦ и Матица). ![]() Овие две проблематични згради ќе бидат проблем. Има три можни решенија: 1. Да се срушат (тешко дека ќе се случи, бидејќи едната е петокатница) 2. Да се сруши едната (пониската), а другата да се остави како тесно грло. Најверојатно ова и ќе се случи. 3. Да се остават и двете, а целото тротоарско решение да биде од другата страна. Или пак со тотално уништување на зеленилото. Според мене, најверојатна варијанта е под број 2. а најдобра под 1. |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
А на крај ќе испадне комбинација 3
![]() |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Нека испадне и 3, само да не биде со губење на зеленилото, него со целосно решение за тротоар од другата страна.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
А да се откупи деловниот простор и да се пробие тротоар?
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
За овие две проблематичните збориш? Не знам како би можело тоа да се изведе, сепак имаат 5-6 спрата нагоре. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Што се фативте толку за тротоарите едноставно ќе се руши средината ионака за 3+3 па нема да има голема разлика како и да е тоа "паркот" во средина нема да постои па уште пола метро од двете страни и ете тротоари. Никакви згради нема да се рушат за да се добие на тротоар тоа е лудост за наши услови.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |