![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 84> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
R202
|
||
![]() |
||
Konstrukt ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 03-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 124 |
![]() ![]() |
|
општо
- средување и унифицирање на граничните премини, да се почне со основното однсосно чистење на губрето - унофоцирање на патарините и уноформирање на вработените(ај новиот концесионер можеби) -попатни уредени одморалишта со уредни вц кабини, не мора нови ама шминка и одржување на старите - фали! по општо амин, јас не знам зошто толку мала работа која не изискува средства и луге 20 години не се средува, делува прљаво несредно и не брука како народ, и пред гостите и пред нас самите - |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Мислам посоодветна нишка од оваа за ова е нишката за граничните премни. Во секој случај освен твоите предлози под итно (уште од утре) јас би ги уловил сите кучиња на Табановце и во стацинер Вардариште. Понатака да не навлегувам во тоа како би се третирале (дислоцирале, подариле, еутанизирале), сепак местото не им е на граничен премни глутница од 20 кучиња.
|
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Колку Македонија инвестира во сообраќајната инфраструктура
За три години изградени само 7,7 километри од Коридорот 10Александра Спасевска![]() Македонија
може слободно да конкурира во книгата на Гинисови рекорди за најбавно
градење автопатишта. И тоа малку што го градиме во патната
инфраструктура е нереално бавно во споредба со меѓународните искуства од
оваа област. Доволен пример е изградбата на 7,7 километри прав пат од
Коридорот 10, од Куманово до Табановце, која почна во 2008 година и се
уште не е завршена.Македонија е крстосница на два клучни коридори, 8 и
10. Ова се европски патни коридори, кои поминуваат и се сечат токму низ
нашата територија. Но, и покрај огромната важност што овие два коридора
ја имаат за Македонија, досега малку е направено за нивно целосно
завршување. |
||
![]() |
||
kocani. ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-May-2010 Location: нема Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|
Еве што пишува во Отчетот на власта за Смрдлива Вода- скијачки центар Кожуф: Патот е со должина од 17,4 километри, започнат е во март 2009, а треба да заврши до крајот на јули 2011 година. Проектот чини околу 417 милиони денари.
|
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
![]() |
||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|
Исто така за делницата Радовиш- Струмица: Започната е во март 2009, а треба да се заврши до октромври 2011 година. Вредноста на проектот изнесува околу 424 милиони денари.
|
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
![]() |
||
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
|
Денес бев Крани, Патот за Крани и Подмочани е реконструиран и малку проширен, целосно нов слој асфалт, негде околку 7-8 километри можи и 10 незнам точно.Добро е што почнаја да инвестираат и таму пари за да заживее преспанскиот крај, редно време беше.
П.С Какви вили имаше подмочани просто не ми се веруваше, си помислив во Словенија сум. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() А направи некој фотка? ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Пред некое време Јанакиевски збореше за реконструкција на локални патишта. Планвоите биле вкупно 250, досега се 60-тина готови и уште триесетина во изведба. Е незнам дали тој пат е регионален или локален што го зборуваш, ама според ширината и позицијата на селата се мислам дека е регионален. Да не постирам извадок од отчет ги има тамо по список патиштата, добар матерјал е да знаеме до каде е реконструкцијата на патишта.
|
||
![]() |
||
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
|
Ех, заборајв, ич не ми текна... ама кај да е треба свечено да го пуштат
![]() Edited by JOE - 07-May-2011 at 14:31 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Според замислата во манифестот на вмро, се предвидува до 2018 година да бидат комплетно завршени до ниво на Автопат и коридорот 10 и коридорот 8.
Коридорот 10 делот до Табановце да бил готов до септември, 2011, а Д. Капија - Смоквица до 2018. Цената на овие делови е 280 милиони евра. Исто и за коридорот 8, поврзување на Гостивар со Охрид/Струга/Подмоље до 2018 година, а на другата страна до Крива Паланка, исто до 2018 година. Цената на овие автопатски решенија е 490 милиони евра. За коридорот 8 во делот кон К. Паланка, најверојатно нема да се гради, бидејќи велат дека ако нема понудувач да го гради под концесија, ќе се проширела и поправела сегашната инфраструктура во вредност од 35 милиони евра. Други автопатски решенија предивдуваат на правците: - Миладиновци, Св. НИколе - Штип (250 милиони евра, рок 2018) - Штип - Кочани (15 милиони евра, рок 2018) или евнтуално реновирање на постојниот пат - Скопје - Блаце (69 милиони евра, рок 2018) Се на се ако се собере, ми личи невозможно да се оствари во следните 7 години, ако се има во предвид дека цената на проективе изнесува фантастични 1,1 милијарди евра. Исто така зачудува тоталното игнорирање на Пелагонија, и на Прилеп и Битола од стратегијава во следната деценија да добијат какво такво подобро поврзување. Прилепчани и Битолчани - што да ви кажеме - продавајте и бегајте негде кајшто државата има намера да инвестира. Edited by krale - 15-May-2011 at 10:01 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Што те зачудува во игнорирањето на Пелагонија? Не е ништо ново, не е ни прва, ни последна влада со таа стратегија. Зошто е тоа така, врска немаме, а зошто никој не презема ништо за да се смени тоа, е тоа знаеме.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Avtopat Stip-Kocani... Za kogo? Ovoj sto ja pravel programata izgleda nikogas ja nema videno ovaa delnica pa ne znae deka:
1. Soobrakaj skoro i da nema (za pola saat vozenje sretnav 20-30 vozila), 2. Magistralata e vo odlicna sostojba (nema potreba od skoresno renoviranje) |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
1.1 милијарда евра делено со рецимо 6 години, му доаѓа помалце од 200 милиони евра годишно. Пари кои ги има. Жално е само рокот што се гледа, 2018. Ми се плаче. Ете колку заостануваме. Ако најголем дел од земјите во развој од Европа изградија автопатишта до 2002-3, ние до 2018. 15 години. Нема потреба повеќе да се коментира. Факт е дека ниту една власт до сега не била заинтересирана за развој на другите градови, затоа што полесно им е од увек сите у Скопје да ги преселат. И јас се согласувам дека до Прилеп и Битола мора да има автопат. Па аман станува збор за подрачје кое има сигурно над 200 000 жители, или 10% од цела популација.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Добро до кога со овие локал патриотизми, еве отворете програмата видете кои се патиштата, да ги сместиме на мапа, прилично компактно ќе се пополни Македонија.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Мене рокот ми се чини прекраток. Реално сакаат да изградат некои си 320км автопат, што е повеќе од што во моментов има во цела држава. Цената од 1.1 милијарди ми се чини доста реална проценка, ако знаеме дека се работи за 320км, иако некои делници (како д. капија - смоквица) ќе чинат 3 пати поскапо од просекот, или околу 10 милиони евра по км.
Ако теренот е лесен, и навистина изградбата чини само 15 мил евра, зошто да не? Тоа е 1,5км од делницата Д. Капија - Смоквица. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Мислев не дали е прекратко или не, него дека до сеа требаше барем третина од тоа да е изградено. Дека касниме во години во однос на другите, а не дали е можно до 2018. Но ако притисне ЕУ за Д.Капија-Смоквица, ако мал дел се започне другата година, можно е до 2016 барем третина од ова да е реализирано. Како приоритет јас лично би го земал потегот Гостивар-Охрид за прв да почне да се гради. |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
Единствена делница од овие која мислам дека е разумно да се изгради и тоа што е можно побрзо е Скопје-Блаце, бидејќи генерира доста високо ниво на сообраќај и би овозможило уште поголем развиток на економските врски со Косово.
Автопатско поврзување на Штип со Скопје, сметам дека е и повеќе од потребно, земајќи го Штип како регионален центар на тој дел од Македонија. За Штип-Кочани е смешно воопшто да се говори, бидејќи како што кажа Denko сообраќај скоро и да нема, а и воопшто се сомневам дека барем во наредните десет години, ќе има потреба од такво нешто. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Ако е можно стварно за 15 милони евра да го изградат Штип-Кочани, ондак нека има автопат. Не гледам дека Хрватине направија нешто лошо со што цела држава ја ишараа со автопати. Сепак не е исто чувтството возење по обичен или по автопат. Така да ако е стварно 15 милиони, ондак нека ја направат.
Edited by N23 - 15-May-2011 at 15:05 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |