![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Илинден |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 36> |
Author | ||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Znaci izgradbata prodolzuva, se nadevam deka celosno ke ja rekonstruiraat Ilindenska.
http://www.sitel.com.mk/video/makedonija/sovremeniot-bulevar-ilinden-znachitelno-go-namali-metezot-vo-skopje |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Треба да се догради до крај, односно да се поврзе со Ѓорче Петров и со мост преку Вардар.
|
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
дефинитивно побрзо се вози по Илинденска. Секојдневно го одбирам овој булевар пред Партизански одреди. Зелениот бран на Илинденска може да се фати ако возиш константно со 60 км/ч. Најголемиот метеж се создава кај Воена болница, каде две коловозни ленти се собираат во една, а дополнително во близина е и значајна крстосница (Воена болница на едната страна и салата Борис Трајковски на другата).
Ама никако неможам да разберам како не се научија до сега да ги израмнат шахтите со асфалтот. Шахтата пред семафорите кај Зоолошката градина (во насока Центар - Карпош) очекувам да попушти наскоро, многу скоро. Капакот веќе зјае над површината на асфалтот. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Па знаеш ако е до капакот тогаш и не е некој голем проблем. Вазно е тоа металната рамка да не зјае. Вака ако нешто е до капакот може да се поправи без проблем или пак да се смени.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не е можно, Партизанска има проток. Мене барем така ми солеа памет тука на форумов едно 5-6 души кога зборевме за тунелот што се планира, кој ќе направи еден природен и брз спој меѓу Илинденска и Аеродром (што во моментов е побитно од поврзувањето на Партизанска). |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Крале, буквално неможам да го поднесам твојов начин на наметнување и извртување на тезите! Еден бегол поглед врз картата на Скопје би требало да ти разјасни, зошто најголемата авенија во западно Скопје е позиционирана централно, минува низ густо населени населби и опфаќа половина град, е многу поважна од една улица, која е поставена периферно и граничи со ливади и шуми! Партизанска исто така засега е крпеница, како што беше(е) сеуште Илинденска. Ајде да видам да се направи денивелирана ЛРТ траса, да се изградат подземните паркинзи и ослодобат сите ленти, се денивелира движењето на неколкуте крстосници со Рузвелтова, 8ми Септември и Климент Охридски, па потоа да зборуваме која е попроточна, може ли? Толку го заморуваш форумов, што навистина не сметам дека е воопшто вредно да се дискутира аргументирано со тебе-многу пати имаш докажано,во секоја нишка дека ја немаш таа способност!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Како може две ленти да се попроточни од три?
![]() И Партизанска има зелен бран само што пешачките премини го отежнуваат спроведувањето на истиот. |
||
![]() |
||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|
Мене ќе ми биде многу криво ако Илинденска од Воена па до крај до Карпош 4 не ја направат 2X3, со цел да се створи подлога за утре. Па здравје кога ќе има можност и останатата траса (сега веќе направената 2X2 ) да се прошири со по уште една лента од двете страни. Секако со понирање под земја на потегот од фонтана во парк до Влада.
Но бидејќи овој дел сега што ќе се прави е комплетно слободен (објектите на кеј се привремени и ќе се рушат) жално е ако не се искористи. Знам дека и повеќе пари ќе требаат но мора да се мисли и за иднината на градот. |
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Интересна работа, некогаш на луѓето наочарите им се на глава, ама не можат да си ги најдат. Интересна работа, на крајот (кон центар) Партизанска се стеснува на 2 ленти (кај Соборна), а Илинденска се проширува на 3. Edited by Cloverstack - 10-May-2011 at 10:40 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Илинденска ниту Партизанска не се брзи сообраќајници туку обични булевари се додека не се изгради Јужен Булевар како урбан автопат кој како денивелиран и без раскрсници ќе собира сообраќај од Карпош, Ѓорче и директно од Е-65 према Центар, Кисела Вода, Аеродром и кон Е-75 секако со Крушевска Република и спојка со Северен Булевар.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Баш ме интересира дали во врска со Јужен булевар има некој план разработено во етапи/фази да се реализира, или се чека одеднаш да се направи, што секако значи големи средства и можеби никогаш нема да се случи? |
||
![]() |
||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Се стеснувала Партизанска.. што нема да прочита човек.
Илинденска, да - има проток затоа што нема доволно сообраќај. edit: Ок, се стеснува да, сега видов, ама има и дополнително кракче за вртење лево. Edited by fichot - 10-May-2011 at 00:54 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Илинденска нема сообраќај? Очигледно не си поминал на неа откако се изгради. Не знам зашто пишуваат луѓе што не знаат што зборуваат. А партизанска, интересна работа, на семафорите кај булевар Климент Охридски има точно 2 ленти што одат право накај центар, што е потполно ист број на ленти што кај Климент Охридски одат право накај центар и од Илинденска. СО тој исклучок што Илинденска нема автобуси, нема уште 2 семафори пред мостот г. Делчев, туку 1, и нема толку пешаци и други учесници во сообраќајот. Ете затоа сообраќајот по Илинденска се одвива многу побрзо и успева да има поголем проток на возила (во овој дел зборувам, не општо), од Партизанска. |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Обиколницата има поголем проток од Илинденска. Зошто? Затоа што нема сооб. Самиот си кажа, Илинденска нема автобуси, нема пешаци, нема други учесници... па има проток нормално.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Како илинденска нема проток. Илиндеска сега е далеку пофункционална од Партизанска. Да го добие и Партизанска реновирањето, а еве го најавено, дополнително зелен бран што лесно се воведува далеку ќе биде пофункционална од Илинденска. Конечно мора да се размислува за закрчениот дел со пешачките кај буњаковец. Два премина кога тогаш ќе мора да бидат решение. Тогаш стварно ќе имаме улица што ќе може количина возила да пренесе ефективно од центар до центар.
|
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со lslcrew. Додека не се реновира Партизанска за мене Илинденска е далеку побрза сообраќајница. Од возачка перспектива, возењето по Илинденска е далеку порелаксирано поради зелениот бран. На Партизанска има зелен бран, но пешачките премини секако ќе ти направат проблем да го фатиш истиот. Да не зборувам за зеленилото во средината кое често го блокира погледот и возачот неможе навремено да види дали позади грмушките има пешак кој сака да премине. Ова е очајно лошо изведено!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Точно така. Освен реновирање на партизанска, некои „ситници“ кои би можеле да се направат за подобар проток на партизанска се и: - проширување на раскрсницата кај бул. Климент Охридски, која е сега најголемото тесно грло на целата должина (во најмала рака 3 ленти да одат право кон крајот на партизанска, и/или 2 ленти да вртат лево накај Соборна). - апсолутна забрана на било какво застанување во делот од Рузвелтова, се до крај на партизанска, а никако пак паркирање на улицата (најголем проблем се јавува кај Буњаковец (од двете страни). - можеби втор обид за формирање на чисто автобуска лента, со поквалитетни одбојници, со што паркирањето и застанувањето би се оневозможило, а другите 2 ленти би биле далеку по-проточни за автомобили - решавање на пешачките премини кај Зегин и кај пазарот Буњаковец со подземни или надземни премини. Мислам дека со овие чекори драстично ќе се зголеми сега закрчениот сообраќај. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Krale, навистина ме демотивираш, сакав уште вчера да ти пишам, ама викам што ќе се замарам. Но еве на кратко еден податок.
На Партизанска поминуваат 2,4,7,12,15,19,21,22,24,26,59... Тоа ти се 11 градски линии. А плус што има и приградски линии. А Илинденска ги има само 8 и 15А, и без приградски линии. Па направи ја ти разликата и размисли убаво зошто Партизанска е пооптеретена од Илинденска. А верувај не е само автобусиве има уште многу фкатори кои влијаат на состојбите. И кажи ми сега кој има приоритет. Главна градска магистрала или сообраќајница од помал ранг или како сакаш кажи го... ај ако најдам време и желба ќе ти разјаснам поубаво подоцна.... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|
Најголем проблем се раскрсниците - тесните грла кај Соборна и кај Тифани и тие треба да се решат инаку. Таа кај Тифани треба да биде кружен тек, а оваа кај Соборна да се прошири веројатно, иако немам идеа како би иэлгедало сето тоа. Партиэанска не е брэа сообраќајница, туку функционира на принцип на огромна маалска улица, што эавршува слепо! Можеби и делот кај Соборна би можел да биде кружен тек, со денивелирање на еден дел од Партиэанска што оди право. Пример эемете ја раскрницата на Buchegplatz во Цирих. А тоа со чисто абтобуска лента - треба само да се обележи асално и да се каэнува дебело эа сите што ги прекршуваат правилата. МИ делува дека Партиэанска хеэ ноу фјучр да престане да биде тесно грло, па дури и со тунел под плоштад. НА КРАЈОТ - СЕ' ДОДЕКА НЕМАМЕ АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН НА ПРЕВОЗ, СООБРАЌАЈОТ ВО СК ЌЕ БИДЕ ЗАКРЧЕН. Беэ подэемна желеэница се' е эалудно . Затоа и ми се глупи сите овие бескрајни проширувања. Сето е само шминка и има краткотраен ефект. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |