Надземни и подземни пешачки премини |
Post Reply | Page 123 22> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#1 Topic: Надземни и подземни пешачки премини Posted: 05-Oct-2007 at 23:13 |
|
...
Edited by pbanks - 29-May-2008 at 14:55 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2 Posted: 05-Oct-2007 at 23:13 | |
eve da pocneme i so ova
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 15-Nov-2007 at 00:48 | |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6436547F7DC5724FB407AC204A92B595
Значи прво решаваш дека ќе градиш надземен премин, па бираш идеен прект, а дури на крај решаваш за локацијата... интересен концепт Исто така не е битно каков е постоечкиот урбанистички план, ако треба ќе си го смениме - бар тоа е лесно кај нас Edited by Cloverstack - 15-Nov-2007 at 00:50 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 15-Jan-2008 at 00:11 | |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=145BBA665803E140B886214E865E20B8
Изет Меџити единствено заборави да ни каже дали мрморецот ја виткал чоколадата во фолија. Edited by Cloverstack - 15-Jan-2008 at 00:12 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #5 Posted: 15-Jan-2008 at 00:17 | |
мене ми се свиѓа .
А ко за промена ми се свиѓа и идејата да се направи средишна жардинериа
на тој булевар, таму навистина има потреба. Може пак ќе рипаат луѓе,
ама барем нема да има толку диви премини со коли ниту пак паркирани
коли и точаци со приколку во средишниот дел како што е сега.
Edited by pbanks - 15-Jan-2008 at 00:21 |
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #6 Posted: 15-Jan-2008 at 00:33 | |
Од кај сега ова? Надвозникот на рендерот изгледа изненадувачки убаво и модерно, а фино да им текне дека постојат и хендикепирани лица во државава. А прв пат слушам за некаков плоштад кај Зегин, кој ќе биде поплочен со семоќните павер елементи.
Ако ви текнува имаше најави за реновирање на фасадите на тие комиблоковите кај битпазар - маркетинг агенции би го финансирале тоа, а за возврат, а за возврат на неколку години на користење ќе им беше отстапен дел од зградата за рекламно пано. Не ме импресионираше идејата, ама е напредок. ( Јас само би предложил бодликава жица наместо жардиниера, навистина е единствен начин да се спречи оноа дивјаштво) |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #7 Posted: 15-Jan-2008 at 00:41 | |
Ла Линеа, изглеа си го утнал ова чим не знаеш за плоштадот... Или па не си го прочитал како што треба. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=13&PID=3230#3230 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 15-Jan-2008 at 00:47 | |
Абе и мене ми се свиѓа и сигурно ќе го користат луѓе преминот. Ама прашање е колку ќе се намалат тие што би рипале, затоа што нема да треба многу време додека се уништи препреката (зеленилото). Па после 100% ќе се постават некои даски, картони и сл. за да не се оди по земја... И така може на крај сето тоа пак да изгледа катастрофално.
За жал во право си. Плус ова важи за цело Скопје. Кај Бит-Пазар навистина владее најголемо безредие, ама воопшто сликата на целиот град на ова поле не е ни малку розова. Највеќе ме иритира намерно упорно отварање на дупки во металните огради, за да се направат вакви премини. Кога ќе ги поправат, не издржуваат ни еден ден. Веќе другот пак некој ја уништил оградата и направил премин. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #9 Posted: 15-Jan-2008 at 00:52 | |
па затоа и реков дека проблемот би се намалил а не би се сузбил. Сепак е тоа ствар на култура, и канал да ископаш и со крокодили да го наполниш луѓе пак ќе рипаат, тоа им е во крв. Сепак некои работи кои веќе ги набројав трајно би биле решени. |
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #10 Posted: 15-Jan-2008 at 00:55 | |
Извинете малце оф-топик, ама морав да направам споредба
Се надевам дека ќе има уште пријатни изненадувања во иднина. Влајко: Шит Безимениот надземен премин : + Филхармонијата + Зелс зградата(поради колекторите) Ова ми се малкуте светли точки, морам да ги напоменам за да не паднам во тешка депресија како вчера со Кнез Михајлова и плоштадот. Извинете ме Edited by La Linea - 15-Jan-2008 at 00:57 |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #11 Posted: 15-Jan-2008 at 00:56 | |
Влајко го сметаш за добра инвестиција?
|
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #12 Posted: 15-Jan-2008 at 00:58 | |
Сум закаснил со едитот
|
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 15-Jan-2008 at 01:01 | |
Него само да нагласам дека воопшто не навлегував во изгледот на Влајко. Мене тука ме иритира фактот што е изграден надземен пешачки премин на обична крстосница, што не оди многу едно со друго. Големината на инвестицијата е дополнителен проблем. |
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #14 Posted: 15-Jan-2008 at 01:07 | |
Влајко беше изграден како реакција на смртните случаи на тој дел од улицата - за тоа е оправдано, не беше поради некави провидни предизборни трикови.
Ама неговиот катастрофален изглед + непрегледноста што ја нуди во летни денови кога има одблесок од стаклата, тежината на инвестицијата и како тоа сега ја оптоварува Општина Карпош која сеуште го исплаќа овој израсток - ЦРН БУМБАР |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #15 Posted: 15-Jan-2008 at 01:10 | |
Џабе премин, го има подоле на јајапаша, па никој не го користи. Повеќе пректикуваат прескакање како зајци преку улица!!!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 15-Jan-2008 at 01:18 | |
Памтам кој беше мотивот и како се почна со Влајко. Ама не ми е јасно како настанале тие смртни случаи... Луѓе поминувале на црвено? Возила или пешаци? Треба да се работи на сообраќајната култура и дисциплина. Не може тие проблеми да се решаваат со премини каде што не им е местото... На семафоризирана крстосница едноставно не е баш логично да се прават надземни премини. Ај да речеме дека во градов беа прво решени сите локации каде што треба логично и реално да има надземен/подземен премин (а има еден тон такво кои што плачат за такво решавање). Тогаш можеби и ќе имаше простор да се размислува дали треба или не треба да се гради Влајко. Ама јебига. Веќе е изграден и сега нека гледаат барем да функционира како што треба. На пример проблемот што го спомнуваш со одблесокот не смее да остане нерешен. Тоа е очигледно е грешка на архитекто. Мислам дека тоа беше нашиот „омилен“ Јован Стефановски-Жан. |
||
волан
Senior Member Joined: 09-Dec-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 192 |
Quote Reply #17 Posted: 15-Jan-2008 at 17:48 | |
Не сум во тек со сите топици ... ако некаде е почнато со оваа тема - пренасочета ја дискусијата таму ...
Во еден од коментарите на мојот блог во врска со оваа тема дадов и едно вакво мислење: Од ваков надвозник или подвозник - секако има потреба на тоа место ... Незнам зошто не се оди со подвозници за вакви случаи ... Подвозниците би требало да се побизнис решение каде би имало и простор за дуќани ... Во Скопје имаме само еден таков подвозник оној кај Континетал ... дуќанте таму функционираат ... Шетајки по светот бројни се примерите каде подвозниците одлично функционираат - комбинирани со дуќани ... а да, го заборавив подвозникот кај Скопјанка ... кој функционира а и дуќаните до некаде работат ... Сметам дека подвозниците се вистинското решение за Скопските френкфентни пешачки премини ... Или некој планира подземна железница . |
||
волан
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #18 Posted: 15-Jan-2008 at 17:56 | |
Има два подземни премини. Другиот е кај клучката Естекада, кај Сенич. Тој премин изгледа е ко создаден за во најмала рака да те ограбат ако пробаш да го користиш... Додуша одамна не сум го видел, можеби го средиле и осветлиле. Ама не би се кладел во таква опција. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #19 Posted: 15-Jan-2008 at 18:30 | |
Додека не сме се одалечиле премногу од муабетот за жардињерата, да ви кажам дека на Бул. ВМРО, кај Т-mobile, приметив некаква мрежа над некои од засадените растенијата. Веројатно се работи за обид да се спречат кражбите... Се надевам дека навистина ќе функционира. Без мрежа ќе беше подобро, ама кога во градов има толку многу никаквеци и никаквици, веројатно ќе треба и да се радуваме на вакви мерки. Во секој случај мрежата не е премногу нападна и не изгледа многу лошо. Подобро мрежа одколку опустошени жардињери.
Edited by Cloverstack - 15-Jan-2008 at 18:31 |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #20 Posted: 29-Jan-2008 at 21:16 | |
За Влајко стварно немам коментар. Еве ми сега шанса да се изјаснам. Мислам за толку пари стварно овој проект беше непотребен.
Прво на 5 метри од Влајко има раскрсница со пешачки премин
второ за тие пари и времето потрошено можеа да направат нешто многу покорисно
и трето навистина овој проект не е исплатлив со три дуканчиња во него...
На Скопје му се потребни многу повеќе надземни и подземни премини посебно во делот кај Лептокарија.
Исто така не е лоша идејата од порано кај рекорд да се направи подземен премин.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Post Reply | Page 123 22> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |