![]() |
![]() |
![]() |
Живописниот релјеф на нашите улици и булевари |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() Posted: 17-Aug-2008 at 08:00 |
Оваа нишка ја отварам со цел подетално да дискутираме за лошата состојба на голем дел од нашата улична и патна мрежа. Дупки, ровови, лоши крпеници... Лошо одржување на постарото и неквалитетна градба на новото...
Еве ќе почнам со нешто што ме иритира највеќе од се - лошо поставени длабоки шахти. Ова е редовна појава и на некои нови сообраќајници. Знам дека pbanks си направи сериозна штета удирајќи токму во вакво чудо на новиот дел од Теодосиј Гологанов, пред мостот кај Влае (pbanks ако грешам исправи ме) Еве пример од строг центар на градот, на една од најпрометните улици во Скопје. Ова е кај „Рекорд“ и вака стои буквално со години ![]() ![]() Кој ги контролира нашите градежни компании кога градат улици? За оштетување предизвикано од ваква работа дефинитивно кој е надлежен за таа сообраќајница треба да исплаќа обештетување. И уште нешто во врска со ова. После сите кражби на шахти од улиците и паркинзите, општина Аеродром го „реши“ проблемот со тоа што постави бетонски покривачи на местото на украдените шахти. Финтата е што тие се така поставени (или изработени, не е ни битно) да повторно се длабоко под површината на патот и ако поминеш преку нив пак здраво ќе лупнеш. Ама тоа е уште една потврда дека кај нас се работи ради форма, а не ради суштина. ![]() Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 17:13 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
СКОПСКОТО ЖЕШКО ЛЕТО ГИ ТОПИ УЛИЦИТЕ
По брановите од асфалт тешко се минува со тркала Руинирани, со дупки, со ленти од изгмечен и надуен асфалт на крстосниците од гумите на тешките товарни возила, тоа е сликата на дел од скопските улици во текот на целата година. Жителите на главниот град мака мачат да не ги искршат сопствените автомобили додека возат по некоја од главните сообраќајници, на кои асфалтот потсетува на брановидно море и во кое на жешкото сонце пропаѓаат дури и потпетиците на женските чевли. Лошата инфраструктура на улиците, очигледно, најмалку ги загрижува надлежните во Градот. Оние кои се задолжени за одржување на патиштата велат дека ваквата состојба не е последица на употребата на неквалитетен материјал при асфалтирањето на улиците, туку, како што велат, тоа е резултат на екстремната промена на температурите во лето и во зима. Од ЈП „Улици и патишта“ тврдат дека најмногу штета предизвикува солта што во зимскиот период нивните екипи ја расфрлаат по улиците за да го разјаде и стопи мразот и снегот. Според нив, ваквиот начин на отстранување на наталожениот замрзнат снег носи подолготрајни штети, а само моментален ефект при расчистувањето на улиците. - Со расфрлањето на солта, таа навлегува во ситните пукнатини и дупки во асфалтот на улиците. Со тоа, таа ги растопува ледените површини, по што водата и мразот навлегуваат длабоко во пукнатините. Со намалувањето на температурата, водата замрзнува, по што доаѓа до проширување на дупките поради ширењето на мразот. Во летниот период, пак, кога температурата нагло се зголемува, поради неможноста веќе уништениот асфалт како последица на солта и мразот да ги издржи, тој се дува и се шири на сонцето. Токму поради тоа сведоци сме на ваквата лоша состојба на дел од улиците во градот - објаснува Сашо Џепунов од ЈП „Улици и патишта“. Од ова јавно претпријатие, на кое примарна дејност му е токму одржувањето на сообраќајниците, велат дека во градот, па и во земјава се користи висококвалитетен асфалт. Според нив, поради благите зими кои што ја зафатија земјава во двете изминати години го намалиле количеството сол што ја расфрлаат по улиците и, како што велат, веќе има резултати од ваквата нивна постапка. Сепак, уништените делови од улиците, особено на пофреквентните улици во градот, и натаму остануваат. Највидливи се на булеварите Партизанска, Гоце Делчев, Александар Македонски, но и на сите улици кои водат кон излезот на Скопје. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Еве нешто во врска со текстот, евидентирано кај „Рекорд“ Со оглед на локацијата и со оглед на тоа кога беше последната интервенција на оваа улица (пред нешто повеќе од 10 години), во меѓувреме дефинитивно требало да се санира состојбата барем еднаш. (инаку ако сакате навистина импресивни „бранови“, поминете кај Момин Поток, на тие бранови може и да се сурфа ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 17:20 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Убаво си запамтил, со претходната кола удрив во отвор од шахта со некаде 40км/х. Мислам дека со само 20-30км на час повеќе ќе го откинев тркалото, но и вака сериозно го оштетив. Таа дупка тогаш ја поправио релативно брзо (во рок од недела дена) но сега на тоа место има мала тумба од новопоставената шахта која исто така треба да се избегнува. Ова е непосредно на раскрсницата пред мостот. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Мост "Обединети Нации"
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
А шахтите на улицата што поминува по новиот мост кај Влае? Кога и да поминам по таа улица мора да направам егзибициони осмици за автомобилот да не пропадне во една од нив. Луѓе, една поставена на средина улицата, една лево, па една десно, па во центар и тоа се длабоки дупки. Како на нагазно поле да минуваш
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
Edited by vardar - 29-Jan-2009 at 03:08 |
|
![]() |
|
GreatMakedon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
![]() ![]() |
Da ve prasam nesto.. zosto asvaltot vo zapadnite zemji NIKOGAS nese topi?
Jas ziveam vo Pert, kade sto 6 meseci vo godinata temperaturata nese spustat pod 30 stepeni... imat patista asfaltirani pred 25 godini, i kamioni i avtobusi i sesto vrvat na niv pa nitu se pravat dupki po patot nitu pak sum videl asvaltot "da potonit" kako na slikata gore. Mislam broblemot e sto vo MK se koristit mnogu nekvaliteten asvalt.. ne deka nemat kvalitet, nego za da "drpnat" pari gradeznite kompanii ne redat dovolno kamenja, a redat poveke voda vo materijalite koga se pravi asvaltot. Da zemam dve primeri. Jas sum po poteklo od meseista ohridsko... patot sto vrvit pokraj podmolje, trebenista, meseista i prodolzuvat za kicevo ne e "cepnat" 30-35godini.. a izgledat kako da e 5 godini star. Za sporedba "avtopatot" gostivar-tetovo koj e napraen 96-97 godina e katastrofa!! kako 40 godini da e star. Koja e razlikata?? dan e do vremeto slucajno ili do teskite tovarni vozila? ne mi se veruva. ![]() Edited by GreatMakedon - 29-Jan-2009 at 10:18 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Дефинитивно е до тешките товарни возила ГМ помешани со топлото време. Оптеретувањето кое го прави еден камион па и автобус еднократно се колку ужасно многу коли. Веќе беше одавна не ми текнува најточно но ако не се лажам на факултет беше даден пример дека 1 автобус прави деформација за едно поминување колку 2000 фиќовци на пример. Бројката можеби не ми е точна но навистина разликата беше огромна. Затоа главните деформитети се на автобуските станици и на семафорите (каде има кочење и се набира асфалтот на топло време). Веројатно во Австралија сето тоа редовно го одржуваат и тука е клучот. На пример многу малку на север од нас, во Хрватска па и во Србија на автопатиштата постојано се сервисираат делниците на кои ќе се појават т.н. 'колотрази' (браздите во асфалтот). На тој начин 80% од мрежата им е секогаш во топ форма. Кај нас на пример делницата Скопје-Куманово не е пипната од кога знам за себе. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Ете ова само зборува за нивото на свесност и оддржливост на инфраструктурата пред 20 години, а ние уште неможеме едно барем доволно ниво на оддржливост да постигнеме! |
|
![]() |
|
GreatMakedon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
![]() ![]() |
Tocno e toa Islcrew no ima pricina zosto e taka vo avstralija.
tatkoto na devojkami rabotit vo edna opstina vo Pert.. opstinata po naselenie mozebi e kolku Resen, celosno e urbanizirana, ne i nedostasuvaat nekoj urbanisticki raboti. Covekot e inspektor na opstinskata kompanija koja poprava trotoari, pravi kruzni tekovi, re-aasvaltira patista itn. Toj mi kaza deka samo za ovie "sitnici" drzavata na opstinata i dava 100milioni dolari. Veli ako parite nese iskoristat drzavata si gi zema nazad na krajot od godinata, taka da i najmala dupka da primetat na trotoar, tie ja renoviraat cela pateka do kraj na ulica. Koga se ima odpojke pari togas e lesno... vo mk nedostasuvaat finansiski sredstva za da moze se da bide "cakus pakus" na mesto. Edited by GreatMakedon - 30-Jan-2009 at 07:28 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Кратер на тротоарот на надвозникот Бит Пазар (имаше уште најразлични видови рељеф, ама ептен се брзав и не можев да сликнам повеќе зошто навистина имаше многу што да се слика и ќе одземеше премногу време...)
Ваљда темелно ќе го санираат надвозников во рамки на проектот за клучката (каква-таква). Но дури и да е така, со оглед на темпото со кое работат на трасирање на лаците, веројатно за санација ќе треба уште цела година... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Ваљда е за тука...
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C7860246A35FC84D9A3D3C16AC89EE90 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Само што се вратив од мајстор за колата! Поради неизградениот булевар Хрватска, треба да се гнетеме по маалски улички кои дополнително се оштетуваат, а не се санираат! Конкретно оваа улица од дете ја знам во иста сосотојба, односно од година на година се полоша! (42° 1'1.13"N 21°27'14.47"E) Дупкава на сред коловоз ме кошташе 3500 денари!
![]() Edited by lslcrew - 11-Feb-2009 at 15:43 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Од тогаш два пати поминав таму и иако квалитетот на коловозот е навистина ужасен, во близина на тие координати не приметив таква дупка ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Има/ше(вањда, може би ја санирале) една голема дупка кога се спушташ по удолницата доаќа тачно под десно тркало на долниот свиок. Особено ако има возила од спротивна насока тогаш е неизбежно да се избегне. Првиот пат ја погодив, пошто не знаев дека има дупка, после пазев. Инаку деновиве се отвори и една асли дупка на чешма (меѓе кисела вода и центар. Оваа дупка е со така доста големи димензии околу еден метар квадратен, исто така погубна по амортизери, само деновиве е потрупана со ронет асфалт па не е толку лоша.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
овие дупки најпрво се јавуваат како резултат на пукање на бетонот, кој со време потоа се крши и разнесува од пешаци, возила и вандали дали ова може да се реши со поплочување, па макар биле и големи плочи? |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не сум сигурен дека те разбрав, викаш за целосно поплочување?
|
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Македонската логига е , зошто да се поправа кога пак кога тогаш ке се расипе
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |