build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продажба на автомобили во МК

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Продажба на автомобили во МК
    Posted: 22-Nov-2007 at 17:17
Мислам дека ова е битна тема од повеќе аспекти а на некој начин е врзана и со некои од темите што ги дискутираме на форумот... Оваа година ќе биде дефинитивно изгледа најдобра во историјата на МК. Октомври посебно е изгледа добар месец Yes

Продажбата на автомобили во октомври порасна за 44,8%
 
Увозниците на автомобили во Македонија во октомври продале вкупно 1.344 автомобили, што е речиси 45% раст во однос ланскиот октомври кога се продале вкупно 928 нови автомобили во државата.
Според месечните извештаи за продажба на нови автомобили во Македонија, најмногу автомобили, минатиот месец има продадено увозникот на брендот Фолксваген, компанијата “Порше Македонија“. Продале вкупно 220 автомобили, што за нив е послаба продажба само во однос на јуни, кој е редовно еден од најпрофитабилните месеци за увозниците на автомобили во Македонија. Споредено со ланскиот октомври, за “Порше Македонија“ ова е раст на продажбата од огромни 189,47%.
На второ место според бројот на продадени автомобили е Еуроимпекс, увозниците на Пежо, кои во октомври продале 135 автомобили. Ова, во тековната година, за Еуроимпекс е послаба продажба само во однос на јуни и јули, кога компанијата продаде 140, односно 151 автомобил.
На третата позиција според бројот на продадени автомобили во октомври е Фиат кои продале 123 автомобили.
Октомври е на втората позиција според бројот на продадени автомобили во Македонија во изминатите 10 месеци годинава. Најмногу автомобили на месечна основа се продадоа во јуни, и тоа вкупно 1.449.


Извор: Тотал


Edited by pbanks - 22-Nov-2007 at 17:20
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 23-Nov-2007 at 05:14
Wow! Toa e odlichno!!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 11-May-2008 at 21:15

Расте бројот на продадени нови автомобили

Мишко Иванов Коментари (0)   
11.05.2008 19:58

Расте бројот на продадени нови автомобили во Македонија. Првиот квартал од 2008-ма покажува зголемување за 5,5% во однос на минатата година.

Во 2007-ма продажбата е зголемена за 12% во однос на 2006-та. Продадени се околу 12.000 нови возила.

Но, сепак земјава е многу далеку во однос на европските трендови. Македонија заостанува според процентот на население кое поседува нов автомобил.

Импортерите сметаат дека огромно влијание има и постојаниот раст на цената на бензините.

„Интересот за возила е голем, меѓутоа реализацијата не може да го следи тој развој. Причините се сигурно во зголемувањето на цените на нафтените деривати на светскиот пазар, делумно инфлаторните движења во Македонија итн.“, изјави Златко Муцунски, генерален директор на „Порше Македонија“.

Луѓето во автомобилскиот бизнис потенцираат дека на земјава и се потребни околу 20.000 возила годишно за обнова на возниот парк.

Хрватска и Словенија се далеку пред нас. Во Словенија годишно се продаваат околу 75.000 нови возила.

„Има нагорна линија, но ни случајно не е тоа што треба да биде, кога само ќе се погледне, не треба нешто подалеку во земјите, на нашето опкружување во земјите, да речеме една Хрватска, каде што барем уште три пати од оваа сега годишна бројка треба да биде, значи некаде 40-50 илјади возила“, рече Марјан Миновски, „МИ ДА моторс“.

Поголемиот дел од автоувозниците признаваат дека во последно време со соочуваат и со мали проблеми од централите.

Не можат да добијат нова линија на автомобили, бидејќи Македонија остана една од ретките држави каде се користат неквалитетни бензини.

Во земјава дури 80% од продадените возила се купени на кредит, наспроти 20-те проценти кои се платени во кеш.

„Што значи Македонците се се повеќе заинтересирани за купување на возила на кредит, на лизинг итн., што е тренд и во светски рамки. Од друга страна, лизинг и финансиските институции нудат се подобри услови за купувачите, се борат со каматите, со учествата“, вели Муцунски.

Луксузните брендови на автомобили во Македонија речиси и да ги нема. Се купуваат едвај пет автомобили во годината.

Бизнисот со возила во Македонија вработува повеќе од 1.000 лица. Во автомобилскиот бизнис во земјава се вратат над 90 милиона евра годишно.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=92778
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 12-May-2008 at 19:24
odlicno, se nadevam sto pobrzo ke so obnovi vozniot park (i se primetuva barem po skopskite ulici deka toa se slucuva postepeno). Samo glupo vo A1 tekstov novinarot gi sporeduva 40,000 novi vozila vo Hrvatska so 12000 vo MKD... koga hrvatska ima 3 pati povekje narod normalno e da ima 3 pati povekje prodazba na novi vozila, znaci po procent, sme prilicno isti so niv!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 10-Aug-2008 at 12:12
Одлично Cheers Веќе во Јули ја исполнвме бројката која беше стандардна за годишна продажба на нови автомобили со години

Граѓаните се' помасовно купуваат нови автомобили

Во седумте месеци од годинава се продадени 2.347 повеќе возила од лани, се купува и во кеш и на кредит

Александар Пешев

Продажбата на автомобили во државава за перидот јануари - јули годинава е поголема за околу 30 отсто во споредба со истиот период минатата година. Надлежните во бизнисот со автомобили тврдат дека зголемениот интерес за купување нови автомобили се должи на поволните услови што ги нудат банките за кредитирање, како и на можностите да се дојде до нов автомобил преку лизинг. Граѓаните купуваат разни марки автомобили во кеш, на кредит и на лизинг. Независно за кој начин на плаќање станува збор, дилерите се задоволни и во изминатите месеци забележуваат зголемен интерес за набавка на возила. Особено е зголемена продажбата преку банкарски кредит. Според надлежните во „Еуроимпекс“, за шесте месеци од годинава се продадени 860 возила, од кои 85 на лизинг, 260 на кредит и остатокот во готово.

Според податоците на Здружението на автоувозниците на Македонија, при Сојузот на стопанските комори, додека во перидот од јануари до јули 2007 година биле продадени вкупно 5.884 патнички автомобили, годинава во истиот период се продадени 8.231 возило или 2.347 повеќе. Во текот на минатата година во државата биле продадени вкупно 13.937 нови возила.

Пораст бележи и продажбата на товарни возила. Лани, на крајот на јули, биле продадени 737 товарни возила, а годинава до истиот период се продале 951 товарно возило.

Претседателот на Здружението, Златко Калеников, вели дека очекува продажбата на нови автомобили да продолжи да расте.

„Овој раст се должи на економската стабилност, како и на подобрите услови за кредитирање и на лизинг на пазарот. Во поглед на кредитирањето и на лизингот, може да се каже дека конкуренцијата го направи своето. Порано самите автоувозници ги рекламираа можностите за кредитирање, а сега во банкарскиот сектор се создаде конкуренција што ги натера банките сами да ги рекламираат кредитните линии“, објаснува Калеников. Според него, Македонците имаат можности и стандард за купување нови возила, а пазарот има потенцијал за продажба на 25.000-30.000 возила годишно.

Во последниот период се' поактуелни стануваат кредитните линии на банките за купување автомобил. Притоа, кредитите се даваат со прифатливи каматни стапки, од 8,5 до 10,5 во Комерцијална банка, до 7 и 10 отсто во Стопанска, зависно дали учеството изнесува 30 или 10 отсто од вредноста на возилото.

Од НЛБ Тутунска банка даваат пример за купување автомобил на кредит со 72 месеца, или шест години, отплата. За автомобил кој чини 10.000 евра, на пример, се плаќа месечна рата од 122 евра, при учество на една третина од цената на автомобилот. По отплаќањето на кредитот, цената на автомобилот е 2.117 евра повисока од првичната.

Кај лизингот крајните трошоци се повисоки. Според „НЛБ лизинг“, за просечно возило од 10.000 евра, при учество од 30 отсто и отплата на 72 месеца, месечната рата се пресметува на 130 евра. Возилото отплатено со лизинг на крајот е поскапо за 2.537 евра. Но, со земањето автомобил на лизинг, возилото станува сопственост на клиентот на крајот на отплатата, откако ќе бидат намирени сите трошоци кон лизинг-компанијата. Тоа не е случај со кредитите. Веднаш по земање кредит возилото е во сопственост на клиентот.

Од групацијата „Хипо Алпе Адрија“ тврдат дека на домашниот пазар расте интересот за лизинг. Според нив, портфолиото за лизинг во изминатите месеци од годинава, во споредба со минатата година, се има зголемено за 167 отсто.

„Пазарот на лизинг во Македонија допрва ќе се креира. Уште од првата година кога ’Хипо Алпе Адрија‘ влезе во Македонија, пазарот на лизинг е зголемен за 68 отсто“ вели Љупка Наумовска од групацијата „Хипо Алпе Адрија“.

Продажбата на нови автомобили во Македонија се' уште е на скромно ниво во споредба со некои соседни земји. Во Бугарија и во Романија, на пример, каде што и пазарите се многу поголеми, продажбата на нови возила лани достигнала 52.009, односно 352.170 нови автомобили.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EDE15246C3CF8C49AC7800E955D36142

Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 10-Aug-2008 at 13:29
Одлично !!!Cheers
Тука најверојатно ме има и мене -
И уште нешто за два поста погоре - Хрватска е 4 400 000 не е трипати поголема од Македонија по жители (но последните години таа важеше како голем и богат пазар на нови автомобили - Сумо сумаре Одлични бројки за Македонија)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 10-Aug-2008 at 13:35


Ај честито Cheers. Јас бев во ланската статистика .

Ако рачунаме по жител бројката се движи кон добро. По жител готово да не се разликуваме од Бугарија на пример. 
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 10-Aug-2008 at 13:43
Фала, поубава да си купиш
Бугарија е во предност бидејќи имаат повеќе странски банки и поповолни камати, плус до скоро тие и немаа возен парк па сега буквално почнуваат од нула, додека кај нас уште се тркалаат коли од СФРЈ и по 40 години стари
 
Единствено ме мачи тоа што како најпродавани модели се оние од помалите сегменти (спарк, поло, 207 итн.) што укажува на малата финансиска моќ на народот
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 10-Aug-2008 at 13:48
Originally posted by 46&2

Единствено ме мачи тоа што како најпродавани модели се оние од помалите сегменти (спарк, поло, 207 итн.) што укажува на малата финансиска моќ на народот


Мене напротив, баш тоа ме радува, затоа што соочени со глобална енергетска криза, немаме простор да се луксузираме премногу... Растот на набавката на нови автомобили (100% увоз) сам по себе би ми звучел алармантно, доколку нема некој ваков податок што укажува дека на тоа дека во голема мерка се работи за исплатлива модернизација, наместо набавка за луксузирање или чаламење.
Толку ни е чергата, од тоа нема бегање...


Edited by Cloverstack - 10-Aug-2008 at 13:49
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 10-Aug-2008 at 13:53
Originally posted by Cloverstack


Мене напротив, баш тоа ме радува, затоа што соочени со глобална енергетска криза, немаме простор да се луксузираме премногу... Растот на набавката на нови автомобили (100% увоз) сам по себе би ми звучел алармантно, доколку нема некој ваков податок што укажува дека на тоа дека во голема мерка се работи за исплатлива модернизација, наместо набавка за луксузирање или чаламење.
Толку ни е чергата, од тоа нема бегање...


Па го пропушташ еколошкиот момент. Новите возила прават многу помали емисии од некој Голф 2 дизел стар 20 години.

Друг момент е потрошувачката. Иако увозот на нафта сам по себе ќе расте со оглед на тоа дека сме екомонија во развој, сепак многу ќе штедиме со тоа што ќе ги смениме старите лади и југовци макар и со Спаркови.

Ко ќе се повлече долна црта ова се дефинитивно добри вести.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 10-Aug-2008 at 13:56
Да беше Тојота Приус најпродаван модел и јас ќе се радував ама не е
Не е битно дали колата е голема или скапа туку се зависи од потрошувачката и типот на моторот (дали е Еуро 4 што е најактуелно)
 
Обичо поскапите марки имаат најмала емисија на штетни гасови... (да не се забегува повеќе од темата)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 10-Aug-2008 at 13:57
А башка и го собира да го паркираш на тротоар!! Roll%20eyesCrazyRunaway
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 10-Aug-2008 at 14:07
Originally posted by pbanks



Па го пропушташ еколошкиот момент. Новите возила прават многу помали емисии од некој Голф 2 дизел стар 20 години.

Друг момент е потрошувачката. Иако увозот на нафта сам по себе ќе расте со оглед на тоа дека сме екомонија во развој, сепак многу ќе штедиме со тоа што ќе ги смениме старите лади и југовци макар и со Спаркови.

Ко ќе се повлече долна црта ова се дефинитивно добри вести.


Не пропуштам ништо, отприлика тоа и ми беше поентата Bash Big%20smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 10-Aug-2008 at 14:27


ааа сеа те прочитав пак....  грешно сум прочитал Wallbash
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 10-Aug-2008 at 16:55
Originally posted by 46&2

Хрватска е 4 400 000 не е трипати поголема од Македонија по жители (но последните години таа важеше како голем и богат пазар на нови автомобили


ако е за утеха богатиот пазар е толку презадолжен кон надвор што нас не прави поголеми домакини ако ништо друго, пази кај нив не треба ни да си вработен ни хипотека да задолжиш за да земеш лизинг или кредит за кола, а како гаранција доволно е да имаш кредитна картичка со нормален лимит кои ги добиваат уште поповолно, па така цел сјај им е под кирија а освен туризам на индустриски план се многу слаби па така не им се пишува розево доколку под итно не влезат во еу што како што гледаме не им оди подмачкано како што си мислеа...

Originally posted by 46&2

Единствено ме мачи тоа што како најпродавани модели се оние од помалите сегменти (спарк, поло, 207 итн.) што укажува на малата финансиска моќ на народот


не декакуповната моќ е во прашање па ако плаќаш 150 евра рата за поло зошто не би додал уште 50 евра за марцедес плус сега има и лизинг акции како 0% учество, старо за ново итн., мислам дека бесна кола никој не би возел доколку не е спуштена дали (освен таксистите) а бидејќи кај нас скоро и да немаме застаклена патна мрежа па така луѓето се одлучуваат за средната класа која ако ништо друго и добро и стои кога е поткрената а и лесно ќе ја прежалуваш кога ќе закачиш некоја дупка или пак некој каубоец ќе ти влета во макази, но еве и кај нас почна пак(скромно) да се трасира, обновува и пруширува патната мрежа па не е далеку денот кога ќе се свртиме и ние кон луксузот, но види ги хрватитесо новиот а1 покрај море лупнаа невозможни патарини па народот си продолжи да вози по стариот континенталниот каде веќе мислам не се наплаќа патарина, а од горе пак словенците им лупнаа годишни вињети па така пак многу абер од новата патна мрежа не гледаат самите Хрвати, скоро како да живееат луксузно но под екстра голем притисок како психолошки така и банкарски, па сетне имале многу самоубиства и убиства а саде сликата на телевизија им е мед и млеко...
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 14-Aug-2008 at 09:55
Originally posted by 46&2

 
Единствено ме мачи тоа што како најпродавани модели се оние од помалите сегменти (спарк, поло, 207 итн.) што укажува на малата финансиска моќ на народот


lani bev vo Rim, tamu pak 30% od kolite beja  'Smart' car/  znacit deka siromasni se italjancite? ne mislam.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-Aug-2008 at 11:30


Smart не е воопшто ефтина кола за својата класа а таму (во Италија) се купува заради имиџ и/или полесно движење низ град. Кај нас најслабиот Калос без опрема на кредит од милион рати се зима токму заради сиромаштијата.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 27-Oct-2008 at 03:27

дајте кажете автопазар во СК постои или... откако го пуштија лизингот најверојатно секна побарувачката за половните, сепак има нешто пазар но надвор пред фершпед...

Повеќето луѓе не можат повеќе да си го замислат животот без автомобил. Да се биде мобилен повеќе не е предност, туку неопходност. Изминатите растојанија, кои се секој ден се поголеми, предизвикуваат и почеста замена на возилата. Некои својот автомобил го менуваат веднаш кога ќе се заситат од него. Веројатно затоа не е изненадување што лизингот на автомобил кој сам ќе го изберете е најчест начин на купување на возило, поради флексибилноста. Ви нудиме различни форми на лизинг.

Лизинг на возила нудиме како за нови, така и за половни возила. Периодот на финансирање на патнички автомобили е до 6 години, а за комерцијални возила 5 години. За финансирање на половни возила траењето на лизингот зависи од староста на возилото, која заедно со траењето на лизингот не треба да надминува 7 години.

Нудиме лизинг на:
патнички автомобили од сите марки
комерцијални возила
лесни и тешки товарни возила
приколки
автобуси
трактори
останати возила
За повеќе информации ве молиме да не контактирате нас или нашите деловни партнери.
Како се определува учеството за половни предмети на лизинг?  
 
Најважно е да се направи проценка на пазарната вредност на предметот на лизинг. Купопродажната вредност не е еднаква со пазарната вредност. Во согласност со тоа се определува и минималното учество. За половни патнички автомобили учеството се зголемува за најмалку 5% во споредба со новите автомобили.

Лизинг Инфо - www.investicii.com.mk

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 01-Dec-2008 at 16:53
Еве јас со едно прашање, колку е опадната продажбата на автомобили во последново тромесечје во Македонија? Мислам дека нив најмногу ќе ги погоди економскава криза.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 17-Dec-2008 at 14:48
Еве дојде и одговорот на твоето прашање... Cheers

За жал електронскава верзија не ја содржи табелата која ја имаше во печатеното изданије на Вест со споредба на бројки по месец. Секој месец во 2008 имал поголема продажба на коли од истиот месец во 2007 иако трендот е надолен како одминува годината.

УШТЕ ЕДЕН ДОКАЗ ДЕКА МАКЕДОНИЈА НЕ Е СО СИТЕ
Расте продажбата на автомобили!?
Додека сите поголеми автопроизводители во светот се во криза поради намалената потрошувачка на автомобили, продажбата кај нас минатиот месец е зголемена за 25 насто во однос на ноември минатата година

Продажбата на автомобили во Македонија е во пораст за разлика од светот, каде што големите автомобилски концерни се уште затвораат погони за производство на коли поради значителниот пад на потрошувачката.
Статистичките податоци покажуваат дека во земјава има континуиран раст на трговијата со нови автомобили. Во ноември годинава се продадени за околу 25 насто повеќе автомобили отколку во ноември претходната година. Во споредба со претходниот месец, во ноември продажбата е повисока за 11 насто. Златко Калеников, претседател на Комитетот за инвестиции и развој во Сојузот на стопанските комори (ССК), вели дека бројките се однесуваат на испорачаните автомобили во текот на ноември, а не на склучените договори.
"Какви ќе бидат бројките во текот на декември, тешко е да се прогнозира, но кризата веќе се чувствува во Македонија. Факт е дека банките ги затегнаа условите за одобрување кредити и самата процедура подолго трае. Ова не значи дека е запрено кредитирањето на потрошувачите. Но да видиме што ни носи новата година, бидејќи македонскиот пазар се движи обратно од она што се случува на Запад. Сите импортери имаат амбициозни бизнис-планови за 2009 г., бидејќи пазарот во Македонија е гладен за нови автомобили. Просечната старост на возило во земјава е 14 години. На Запад е друга слика, таму беше предимензионирана продажбата на автомобили", објаснува Калеников.
На последната средба на претставниците на ССК со банкарите, Калеников вели дека добиле најави од банкарите дека следната година ќе се поделат барем онолку кредити колку што се поделија годинава.
Импортерите велат дека најголем клиент во овој период им била државата. Министерството за внатрешни работи набавило околу 300 нови возила, а Управата за јавни приходи - 20. Калеников вели дека овие набавки не можат да влијаат многу на статистиката, бидејќи половината од бараните возила уште не се испорачани, па и не влегуваат во анализата.
И директорот во "Порше Македонија" Златко Муцунски смета дека реалноста не ги потврдува статистичките податоци. Според Муцунски, банките толку многу ги затегнале условите за кредитирање на населението што процесот е речиси стопиран.
"Условите на банките станаа многу ригорозни, па се случува и вработен во буџетска институција да не ги исполни условите за кредитирање, што повлекува намалена продажба", вели Муцунски.
Покрај построгите услови, банките последниве месеци ги зголемија и каматните стапки за автомобили од околу 7,25 отсто на 8,75 до 9 отсто. Зголемено е и учеството при купување на автомобил од 10 на 20 отсто од цената на возилото.


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=161032&idg=8&idb=2551&rubrika=Makedonija
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.315 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.