QuoteReply#1Topic: Од светот Posted: 08-Apr-2008 at 01:05
делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!
делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!
Бидејќи мотото на La Linea е - омогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Види на [urI]http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA[/urI]
Не ми искаца со ликот - на вики потражи: Ширина на колосек ги имас сите податоци
Еден од историските возови во Унгарија кој сообраќа од централната станица во Будимпешта (Nyugat) до Железничкиот музеј (Magyar Vasúttörténeti Park), каде беше собир на кралски возови од цел свет.
Убава репортажа Марјан. Што се однесува до Холандската железница, морам да кажам дека ми се допаѓа тоа што е ужасно раздвижена. Возови има многу често и до секоја локација имаш поврзаност со најмногу 2 воза. Исто така поприлично се точни и релативно брзи (поспори се од возовите во Германија и Франција на пример ама сепак се доволно брзи). Според тоа како изгледаат имам забележано дека се користат и доста стари ама одржани вагони и локомотиви покрај тие поновите и побрзите. Важен момент кој мора да го разбереме е дека колку и да се добри композициите, брзината е одредена од шините (барем кај нас). Секој ќе каже дека вагоните се катастрофа или дека локомотивите се прастари ама и тие композиции не можат да постигнат максимални брзини на нашите шини. Кај нас фалат инвестиции и одржување на шините прво, а после композициите. И самата навика на народот да користи возови се има изгубено кај нас. Тоа е разбирливо кога ќе видиш дека ти требаат 5 саати од скопје до битола и имаш 1-2 воза дневно. Чисто за споредба, Ротердам и Амстердам се на 100тина километри еден од друг, се стига за 1 саат максимум, и има возови на 10тина минути. Можеби темава е покриена во некој друг треад па ако треба може и да се префрли постов на друго место
Патување од Милано до Рим со брзина од 300 километри на час
Супер брз воз бил пуштен вчера во употреба во Италија, објави европската телевизиска станица “Јуроњуз“.
Новиот воз, кој се движи во брзина од фантастични 300 километри на час, од вчера сообраќа редовно на линијата Милано-Рим.
Италијанскиот премиер Силвио Берлускони бил првиот патник на
промотивното возење од Милано до главниот град на Италија со супер
брзиот воз, чие име е “Фреча Роса“, што во превод значи “Црвена
Стрела“. Патувањето од едниот до другиот италијански град, со овој воз,
трае 3,30 часа.
Додека ние воглавно трошиме пари и енергија на непродуктивни будалаштини, богатите во континуитет масивно вложуваат во инфраструктура - меѓудругото затоа и се богати.
Во Швајцарија моментално е во тек е реализацијата на проектот "Alp Transit" кој треба значително да го зголеми капацитетот и перформансите на клучните железнички врски преку Алпите. Најзначајни алки на двата засебни коридори кои се во фокуст на овој проект се новите два мега-тунели:
- Gotthard Base Tunnel - 57km долг тунел (поточно два одвоени паралелни тунели со по еден колосек секој, и поврзани со специјални врски на секои 300m поради безбедносни причини). Бушењето е почнато во 2003, а пуштање во употреба се очекува во 2015. Кога ќе биде завршен ќе биде најдолгиот тунел (железнички или патан) на светот. Ќе биде алтернатива на постојната врска преку стариот Готард железнички тунел (кој е импресивна приказна и сам за себе), овозможувајќи пократок пат, поголеми брзини и поголема безбедност.
- Lötschberg Base Tunnel - 34,5km долг тунел (повторно два колосеци секој сместен во посебен тунел). Изградбата започнала во 1999, а едниот тунел (колосек) е пуштен во употреба во 2007. Исто како и во претходниот случај, се работи за посовремена алтернатива на постоечкиот истоимен тунел кој функционира од 1913.
Готхард тунелот владее!!! навистина ми се допаѓаат вакви олеснувања во инфраструктурата и храброста да се направат а инаку најдолг тунел? што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира
Да допунам уште нешто од еден друг форум каде еден наш македонец кој е во Швајцариуја објаснува за овој тунел.
... Da ti odgovorim na pitanje u vezi Lötschberg-Basis-tunela. Da ponovim,
ukupna dužina je 34,6 km, od čega je svega oko 13 km sa dvokolosečnim
saobraćajem. Znači, do potpunog završetka nedostaje da se uradi još oko
21 km duplog koloseka. Evo jedne šeme koja pokazuje današnje stanje:
Da još nešto interesantno dodam. Upravo u Lötschberg-Basis-tunelu postignuta je dosad najveća brzina na švajcarskim šinama
- dana 16. decembra 2006. godine pola sata posle ponoći (00:30 h) je
tunel testiran nemačkim vozom velike brzine tipa ICE-S, koji je
dostigao brzinu od 281 km/h!. Inače, tunel je dimenzionisan za komercijalnu brzinu od 250 km/h.
Punom
parom napreduju radovi na izgradnji Gotthard-Basis-tunela. Kada bude
završen (oko 2017. godine) biće to najduži železnički tunel na svetu -
čak duži od tunela ispod La Manche-a! Tako će se putovanje Zürich HB -
Milano Centrale sa sadašnja 4 h 10 min skratiti na 2 h 40 min; kada
bude gotov i Ceneri-Basis-tunel u kantonu Ticino, to putovanje će se
skratiti još za 30 minuta, pa će putovanje Zürich HB - Milano Centrale
trajati svega 2 h 10 min. To znači da će mi od 2017. godine 2 sata
manje trebati da stignem na sunčane plaže italijanske ligurijske obale
ili francuske Azurne obale, ili: ručak u Zürich-u, večera na mom
brodiću na Ligurijskoj ili Azurnoj obali uz pogled na obalsku prugu
Ventimiglia - Menton - Monaco-Monte Carlo - Nice-Ville.
\што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира
Тунелот под Ла Манш е долг 50,450m a базниот Готард 57,072m. Вториот по должина француски (француско-итаљански) тунел е железничкиот Fréjus, долг "само" 13,636m.
Cost, route, stations, other hurdles remain but carrier hot to start construction of line accommodating 500-kph trains
Kyodo News
Central Japan Railway Co. (JR Tokai) appears poised to
get to work on building a maglev line linking Tokyo and Osaka with
trains that can run up to 500 kph, hoping to begin operations in 2025.
Don't blink: Maglev trains run on a test line in Yamanashi Prefecture.
CENTRAL JAPAN RAILWAY CO. PHOTO
But the carrier has to overcome a number of hurdles
before the line is up and running, including negotiating with local
governments regarding the route and location of stations.
JR Tokai announced in April 2007 it hopes to start the
service in 2025 but did not disclose how it would secure the necessary
funds. Because government support cannot be expected, the plan was
shelved at one point.
But last December the carrier said it intends to pay the bulk of the construction costs, totaling about ¥5.1 trillion.
In June, JR Tokai President Masayuki Matsumoto stressed the importance of building the maglev line.
"Although we've been strengthening the Tokaido
Shinkansen Line with earthquake-resistance measures, we need to have
another (supplementary) line."
Tetsuzo Fuyushiba, the land, infrastructure, transport
and tourism minister at the time, later expressed the government's
readiness to push the project forward.
"When the results of research (on geology carried out
by JR Tokai and other entities) come out, I'd like to provide swift
instruction on the next research to be done," Fuyushiba said.
The next phase will look into the cost of construction
and expected passenger levels. JR Tokai said it will finish the study
by the end of this year, because it will take more than 10 years to
purchase the right of way.
However, a land ministry official said it is unlikely the study will be easy to carry out.
For example, a detailed calculation of construction
costs cannot be made until the locations of the starting and terminal
stations are determined, as well as the route linking them and where
stations will be built along the way.
"Shinagawa is a powerful starting station. Ideally,
the route is almost straight," Matsumoto said, but he added that
consultations with local governments will be held after the geological
survey is finished.
Nine prefectural governments along the planned route have passed resolutions demanding to be fully consulted by JR Tokai.
"We'd like JR Tokai to faithfully hear our opinions in
determining stations and the route," Aichi Prefecture, the group's
secretariat, said in a statement.
Nagano Prefecture's moves are being watched with
particular interest. The prefecture is insisting that the route swing
to its north to pass through the Suwa area, instead of a straight route
with a tunnel under the Southern Alps.
The Kanagawa, Yamanashi, Nagano and Gifu governments
along the line all want stations in their prefectures, hoping an influx
of tourists and businesses will revitalize their areas.
Each station would probably cost billions of yen to
build. "We will build the starting and terminal stations with our own
money, but we would like local governments to pay for the others," a JR
Tokai official said.
But negotiations are expected to meet rough going because the prefectural governments aren't exactly swimming in money.
The land ministry said procedures before the start of
construction must be discussed by the central government's deliberation
council.
"Understanding cannot be obtained unless there is a
clear-cut prospect for a settlement with local governments," a ministry
official said.
Многу интересна репортажа за патешествие од Виена до Пјонгјанг преку Русија. Интересно за читање и од аспект на железници (типот што го пишувал е самиот железничар и става голем акцент на тој дел од патувањето) но од причина што минува низ навистина егзотични територии и градови
Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.
гитар. иако делам слични предрасуди како тебе (можеби не волку изразени), сепак мислам дека се само тоа... предрасуди. Не е ова прва репортажа што ја читам за тој дел (иако е можеби најобемната до сега) и секогаш доаѓам до заклучокот дека и таму живеат само нормални луѓе со нормални проблеми.
но тоа ти е кога сме постојано бомбардирани со информациите дека светот почнува некаде на пацифичкиот американски брег а завршува по линијата на железната завеса (дури и 20 години по нејзиното паѓање пропагандата во голема мера не е спрема да ја помести таа линија барем на руската западна граница).
Инаку секогаш ме фасцинира какви убави предели има Русија и зошто не се обиде малку повеќе да ја насели цела таа територија.
Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Сега ја дочитав цела репортажа, инаку за тие што ќе посакаат да ја прочитаат ми требаше час и половина без многу дистракции - ако сакаш внимателно и целосно да ја разгледаш, и можам да кажам само иако не е цела готова... Многу интересно нешто, на друго место тешко дека ќе видите пак во следните 15 години.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е заборавен одамна.
Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.
Пак се тоа предрасуди. Јас ти гарантирам дека во Чегране или во некое село во степата има сигурно поискрени и посрдечни луѓе отколку во Скопје или Москва. И пак ти викам и јас ги имам истите предрасуди, но реално 100% повеќе може човек да настрада во голем град отколку во некое село.
Барем тоа е мое мислење.
Originally posted by BOJAN
Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку
месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за
Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак
Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им
успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна
репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е
заборавен одамна.
Па богами само за читање треба доста време, верувам дека било голем предизвик цела оваа работа волку убаво да се документира и да се изнапише.
Од македонска перспектива, морам да забележам дека дури и во Северна Кореја може да се фотографира железницата, факт што многу ме изненади, особено што кај нас барем формално тоа е забрането!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum