![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Цветан Димов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() Posted: 16-Oct-2008 at 08:54 |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Овој булевар е еден од најприоритетните на Скопје. 70000 е значителен двоцифрен процент од Скопјани. Овој според мене е еден од најприоритетните булевари или па тунелот под кале којшто значително ќе го растерети булеваров. Вистинска катастрофа е да се вози по ова, а некаде поназад пишав еве сега пак ќе пишам. Гужвата на битпазар не ја создава сегашната дијамант-раскрсница, него гужвата ја создава цветан-димов во правец накај чаир и самиот пазар во правец накај центар.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Imase specialno mesto zacrtano za kontenjerite,ali ovie od komunalna higiena se krivi oti na niv polesno im e da gi ostavat na trotoar, za ova sum gi videl so moi oci.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Очигледно и за Цветан Димов се спрема една импровизација од типот на Илинденска на потегот до зоолошка.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Како човек засегнат од ова прашање, би го кажал следното: десетина објекти, од оние вечно привремените, се веќе претворени во цврсти градби со по 2-3 спрата. Незнам како ќе ги натераат сопствениците да ги срушат. Полицијата неможе да исчисти една лента од паркирани возила, а камоли да почнат да рушат нешто.
Пред некое време цртав, пробував да видам како би изгледало тоа проширување, ако се направи како што треба да се направи. Не се сеќавам дали го имав постирано на форумот, но ако го најдам фајлот ќе го постирам пак. Инаку, не толку офтопик, поставија банкини долж надвозникот кај битпазар, со што конечно е решен еден огромен проблем и потенцијална опасност. Технички гледано, сеуште постои една делница преку која е можно свртување 180 степени (кај поранешните семафори од страна на Чаир), меѓутоа тоа е доста мал дел. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
42° 1'9.38"N 21°26'53.65"E Еве како всушност треба да изгледа по цела должина Цветан Димов. Градежната линија е воочлива од сателит така да нема простор за импровизација. Тие неколку објекти што се испречени мислам дека општината може многу добро да ја реши експорпријацијата, особено што е од директно општинско значење и е главна општинска артерија. Мислам дека не би имало никаков проблем доколку проектов се претстави како општински и доколку општината го води пробивањето на трасата.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Овде најверојатно ќе одат без средишно зеленило. Како и да е, се надевам дека ќе прошируваат само од источната страна, да не направат втора Илинденска, пред се поради дрвјата. Јас сметам дека идеално е ако може дрвјата од источната страна да не се сечат, а да се дел од некое средишно зеленило, меѓутоа тоа тешко ќе оди.
Еве како би одела линијата со фул профил, 3 ленти од двете страни со средишно зеленило (црвена линија), и без средишно зеленило (жолта). Се гледа дека како и да се оди, ќе има многу за рушење... ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Од ова што го прикажа, мислам дека средишно зеленило на овој потег не доаѓа во предвид. Додека без средишно зеленило (што со оглед на околностите воопшто не е трагедија) би било сосема изводливо, се разбира доколку сериозно се зафатат со реализација. Профил 2х3 (и уште ако се среди хаосот со паркирање на десна лента) би овозможил задоволителна проточност. За понатака треба да се размислува на ЛРТ-трамвај по оваа траса, што би го редуцирало профилот на 2х2, но со реализација на проекти како тунелот под плоштад или бул. Хрватска, мислам дека и тој профил ќе биде задоволителен. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Рачинај дека без средишно зеленило значи вртење кој каде му текне и пресекување обратен правец, поголема охрабреност за проаќање улица кајшто нема пешачки премин. А тоа што треба да се руши има само неколку цврсти објекти, све друго е од време карактер некои стари трафичиња и куќарчиња. Тука повеќе би жртвувал да нема да речеме велосипедска патека од страната на Гази Баба. Алексгиж малку повеќе е крива линија од страна на Бит Пазар. Средишното зеленило од тука е многу тесно и дури понатака се проширува. Значи не е толкав проблем како што изгледа. Со импровизација од типон на Илинденска ќе се добие само уште еден ред за паркирање и пак истатат зафрканција. А вака доколку се жртвува велосипедска патека, се постави потесен тортоар, и лентите за од центар накај Чаир се од некој потесен профил, и притоа се продолжи пораксата да се оддржува градежната линија во урбанистичките планови, со тек на време ќе се сведе на многу помалку објекти за експропријација.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Погледни подобро, со класично средишно зеленило треба да се рушат цели згради кои немаат врска со урбаниот хаос, а исто така на голем број легитимни објекти така коловозот би им дошол буквално до влез, без простор ни за тротоар. Мислам дека тоа е апсолутно нереално сценарио. Од друга страна, некаква средишна препрека (ете на крај краева може и некаква тесна жардињера, 1 метар е повеќе од доволна ширина за нешто да се изведе во средина) би спречила сообраќајно дивеење. Преминување на пешаци ионака не може да се спречи со класично средишно зеленило. Важно е да има некаква препрека, ама со минимална ширина. Просторот реално не може да издржи преголем луксуз во таков правец. Edited by Cloverstack - 19-May-2010 at 14:56 |
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Како жител на северниот дел од Скопје, јас и илјадници грагани секојдневно поминуваме низ пеколот наречен булевар Цветан Димов каде покрај бензин и драгоцено време, најмногу се трошат нерви додека се помине овој "живописен предел" на пат до центарот на градот и обратно.
Како досегашен ЧИТАЧ на форумот забелешувам дека многу малку се пишува за овој случај што е и нормално ако се има во предвид дека на терен нема ни трага дека во блиска иднина нешто ќе се преземе за решавање на проблемот Би сакал да покренам иницијатива за префрлање на дискусија на темава овде, бидејќи се работи за проблем кој заслужува внимание, со надеж дека во иднина сепак ќе може да пишуваме дека нешто се работи Граѓаните од овој дел од градот заслужуваат булевар кој по кој за кратко време ќе се стигнува до центарот на градот без да имаат чуство дека се во Истанбул |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Па bulldozer, изнеси накакво мислење, некаква анализа или слично, а не само сувопарен повик на дискусија
![]() ![]() Инаку темата за Цветан Димов ја имаме начнато неколку пати досега во други нишки, но во право си, веројатно подобро да издвоиме посебна нишка, па кога ќе дојде време за некој проект за булеваров, да имаме лесно достапна архива. Општите нишки ионака се веќе преголеми и не е лесно во нив човек да најде тоа што му треба. Edited by Cloverstack - 07-Aug-2010 at 14:47 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве ги префрлив во нишкава постарите постови што директно се однесуваат на булеваров, а не се заплеткани во поширока дискусија.
Edited by Cloverstack - 07-Aug-2010 at 14:51 |
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Најпрво би сакал да Ви се заблагодарам за префрлување на целата дискусија во посебна нишка. Се надевам нема да ми замерите што можеби ќе го повторам истото што веќе е кажано до сега, но барем е обид да почнам да пишувам по нешто
Идејата за класичен булевар со средишно зеленило е најдобрата опција со која за секогаш би се решил проблемот со вистински булевар кој ќе го поврзува центарот со северот на градот но во исто време и најмалку реална и тешко дека би се реализирала во догледно време. Мислам дека и да се обезбедат пари за обештетување тешко дека ќе може да им се објасни на луѓето дека е потребно да им се сруши куќата за да се прави улица. Нема да можат да се помират со фактот дека комшијата позади нив ќе има пристап на главна улица и дека ќе може да им го превземе бизнисот (со поправање точаци ![]() Пореална опција е додавање на трета лента од двете страни и ваквата опција не бара многу рушење, воглавно само кратење на тротоарот и за жал сечење на дрворедот кој во моментов изгледа е најстариот во градот. За да биде сепак функционална потребно е да се постави некаква препрека на средина за да се спречи полукружно свртување преку две полни линии која воедно ќе биде и доволно висока за да се спречи пресконување на места на кои нема пешачки премин. Препреката не мора да биде жардињера би можела да биде бетонски блок (како онаа на автопатот Тетово-Гостивар) или ако се бара естетика би можела да биде од метал и дебел плексиглас (како што има во Загреб на тротоарите кај стадионот Максимир) Исто така потребно е да се затворат сокачињата кои дирекно влагаат на булеварот пред се оние кои диво се пробиени за да се излага на улица дирекно од паркингот кај Чаирчанка. И кај оваа варијанта тешко дека ке има сила која ќе може да спречи целосно паркирање на крајната лента мегутоа барем ќе има по две слободни ленти во двете насоки Трета опција е делумно кратење на тротоарот со тоа што помеѓу две дрва би се додале џепови за паркирање и за контејнери. И во ваков случај задолжително е поставување на средишна препрека и затворање на проблематичните сокачиња. Ваквата опција е само импровизација и привремено решение а не бара многу пари за реализација |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Решив да ја искористам опцијата historic imagery што ја нуди гугл земја и да видам што се случува со трасата на булеваров во последниве години. Просторот потребен за проширување ионака беше преполн со све и свашта, но дури сега почнува да се одвива вистинска катастрофа. Разноразните шупи и времени објекти почнуваат да се заменуваат со цели згради! Ова може да го види било кој дури и од сателитска снимка, единствено надлежните не успеваат да го видат и покрај тоа што им се случува пред носот!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Еве направив споредбени слики за реоните долж проблематичниот сегмент. За некои од објектите посочените на gif-овите не сум сигурен за каков објект се работи и колку навлегуваат/пречат, но вкупната слика е јасна. Инаку најомилена ми е оваа - 42° 0'28.96"N 21°26'36.27"E Штета, не се гледа што се крие под дрвјата, претпоставувам и таму има свашта Прво, мора да се спречат во корен сите идни дивоградби. Но овде секако ќе мора да има многу рушење. Јасно, ќе има драми и свашта, ама друга опција нема. А господата што правеле вакви дрски дивоградби требало да бидат свесни за последиците. Исто така мора да се бара одговорност од оние кои биле надлежни да го спречат ова. Еве ги анимациите. Споредбата е помеѓу состојбата во 2002 и состојбата во 2009: 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Ако се дивоградби, полесно е. Треба само повеќе политичка воља и разбирање
![]() Туку мене ме плаши да не се "легални" дозволите за градба. Знам дека во ГУП стои дека тука треба да има булевар од полн профил, со што би се оневозможило давање дозвола овде, меѓутоа знаејќи во какво општество живееме, не ме чуди ако го "превиделе" ова. Тогаш следува обесштетување, со што на големо ќе нарасне цената на изведба... |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Еве каква е реалната состојбата на терен (и тоа во период кога нема гужва
![]() Edited by Bulldozer - 09-Aug-2010 at 21:52 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |