Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред) |
Post Reply | Page 123 16> |
Author | ||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред) Posted: 12-Nov-2007 at 18:59 |
|||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F7583218C3E9F2409EC0F7173779DCA7
Edited by Cloverstack - 12-Nov-2007 at 19:00 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #2 Posted: 18-Apr-2008 at 16:52 | |||
Абе да ве прашам нешто! Ме интересира кој ги одредува трасите на градските линии и кој ги одредува броеви?! И зашто има броеви за којшто нема линни како 1,6 и други?! Ја се мислам дека линиите се одрдуваат според ГУП, зашто линијата 13 што иде од автокоманда до киселса вода, планирано е да иде по продолжетокот на бул србија којшто сега се прави. Мислам дека оние линии како 1 и 6 се испланирани ама ќе се возат кога ќе се изградат улиците за коишто се планирани! Ај ако знае некој точно како иде оваа работа нека објасни!
|
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #3 Posted: 18-Apr-2008 at 20:24 | |||
Во Солун нема единица (демек нешто прва линија да нема привилегирана), нема тринаесетка (демек малер), и некои други датуми од некои мрачни настани за нив. Значи некое суеверие.
Edited by гитардемон - 08-Mar-2010 at 21:20 |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4 Posted: 20-Jun-2008 at 10:55 | |||
Кај им текнува на вакви оригинални решенија
Убаво за трудот но има многу поедноставни, поефикасни и постандардни начини за презентација на линиите http://www.jsp.com.mk/gradskil.php?idJazik=1 |
||||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #5 Posted: 12-Oct-2008 at 23:07 | |||
Pred 5-6 godini Skopje imase nokni avtobusi na gradski prevoz megutoa deneska tie ne postojat. Ne znam koja bese pricinata JSP da gi ukine megutoa smetam deka deneska postoi potreba za niv no me interesira i vaseto mislenje dali se potrebni i dokolku e taka kako bi mozele da se vratat na skopskite ulici.
|
||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #6 Posted: 13-Oct-2008 at 16:05 | |||
мислам дека е потребно, бидејќи скопје е секогаш активно најмалку до 1:00, ако ништо друго барем преку викенди нека има ваков термин
|
||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #7 Posted: 19-Oct-2008 at 21:26 | |||
веројатно го знаете но како и да мора да го пофалам:
http://www.jsp.com.mk/gradskil.php интересно и корисно |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #8 Posted: 20-Oct-2008 at 18:51 | |||
Здраво дечки, јас сум нов на форумов, живеам во Словенија ама многу ме интересира како напредува нашата државичка.
Темава за градскиот превоз ми е особено интересна, но неможам да се изначудам на некомпетентноста и несериозноста на одговорните лица. Би сакал да укажам на целосната нефункционалност на целиот систем за градски транспорт во Скопје и ке направам споредба со 3 пати помалата Љубљана каде и студирам. 1. Распоредот на линии во Скопје е целосно застарен и не одговара на денешните потреби на патниците (подрачјето околу Стара Жел. Ст. кое интензивно се развива го опслужува само линијата 9 која вози кон Чаир. Каде се тука врските со Аеродром, Карпош или Автокоманда? Потоа големи и важни за градот улици како Илинденска, Рузвелтова, Даме Груев, Орце Николов, 8ми Септември и многу други се оставени без линии или со по една нередовна.) Огромен дел од линиите возат по главните патни артерии на градот притоа оставајки цели населби без соодветна поврзаност (ако учиш во гимн. Орце Николов и живееш во Центар како јас треба да пешачиш 10 мин од Партизанска до Илинденска). 2) Доста од линиите се дуплираат по својата траса а нема главни станици за трансфер на линиите. На пример во Љубљана постојат 2 т.н. трансферни каде што се вкрстуваат сите можни градски линии. Се разбира кај нас би биле потребни најмалку 5, но не постоечките кои ионака го оптоваруваат централното подрачје а не те оставаат блиску до голем дел од центарот. Еве шема на градскиот превоз во Љубљана да се разјаснат работите http://www.jh-lj.si/upload/lpp/MPP/shema_MPP.pdf 3) Треба да размислиме за воведуванје на т.н. Експресни линии. Да речеме Ѓорче Петров --- Ново Лисиче. На крајните станици на линијата би имало P + R (Park and Ride) центри каде што луѓето кои доаѓаат од двата влеза на градот ги оставаат колите и се возат со градски транспорт. Линијата би застанувала само на главните 5-8 станици и би била исклучително примамлива (нпр тука со купување на карта за паркинг добиваш гратис повратна карта за градски автобус). 4) Воведување на повеќе зглобни автобуси во сообраќај (особено на тие линии каде што токот на патници е голем и оние кои сообраќаат по големите булевари како 15, 5, 50, 2 итн). Кратките автобуси би ги распоредил по линиите кои (би) сообраќаат по улиците и тесните делови на градот. Тука 90% од автобусите се зглобни и вршат одлична работа. 5) За тие двоспратни автобуси воопшто и не ми се зборува мислам дека на сите ни е јасно дека тоа е чиста глупост и ке му донесе само штета како на градот така и на ЈСП. Толку за сега, кога ке ми каже некој како се постираат слики, ќе го надополнам мислењево со примери од тукашниот транспорт. Ме интересира што мислите за идеите кои ги дадов горе. Поздрав до сите... |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #9 Posted: 20-Oct-2008 at 19:05 | |||
Андреј Љ добредојде на форумов. Драго ми е што имаме прв член од словенија. Твоите ставови се прилично аргументирани, а и доста внесоа ново во дискусијава која во последно време се врти само околу двокатните автобуси. Добра ти е идејава со П+Р. Тука мислам дека добро може да се искористат гаражите на ЈСП (кои се по периферните населби), преку ден се празни додека голем број од автобусите се на терен!
Еве ти упатство за постирање http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=181 |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 20-Oct-2008 at 19:19 | |||
Андреј, добредојде и од мене. Анализава и поентите што си ги направил и те како држат вода. Би додал само дека реално фалат некои клучни алки во примарната сообраќајна мрежа во Скопје (планирани а неизградени) за да може уште порадикално да се пристапи кон поефикасна реорганизација на јавниот автобуски сообраќај, но и без нив може да се пристапи кон точките 1 и 2 според моменталната ситуација на терен, а точките 3,4 и 5 ги тангира уште помалку.
Но моменталната ситуација очигледно е резултат на тоа дека недостасува издржана и опсежна студија на ова поле, а одлуките и концептите се донесуваат во голема мерка паушално. Таквиот пристап еве го крунисавме со оваа будалаштина за двокатните автобуси. Edited by Cloverstack - 20-Oct-2008 at 19:21 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #11 Posted: 20-Oct-2008 at 19:27 | |||
Андреј здраво и од мене Одличен прв пост на кој што нема многу што да се додаде.
1. Супер поента. Бидејќи како помлад и не бев преголем љубител на пешачењето што гледам да го сменам денеска, раздалеченоста од автобуските постројки до голем дел од точките на зоните кои треба да ги опслужуваат секогаш била една од поважните причини зошто сум избегнувал јавен градски превоз. Ако на ова се надоврзе цената за такси во Скопје која во тоа време беше и 5 + 10/км изборот е јасен. Дефинитивно би било добро да се направи една сеопфатна анализа и се ова да се редефинира од корен. 2. Повторно се сложувам но за креирање на главниот јазол не гледам можност пред да се изгради тунелот под Плоштад Македонија со подземната постројка за автобуси и ЛРТ. Еден од јазлите дефинитивно треба да биде и транспортниот центар, поголемиот дел од линии што гравитираат низ центарот треба да проаѓаат од очигледни причини. 3. Особено ми се допаѓа оваа точка, стварно супер идеја, одличен концепт. 4 и 5 се веќе доста дискутирани на форумов и тука немам што да дополнам.
КамаЗ е од Словенија Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:40 |
||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #12 Posted: 21-Oct-2008 at 13:50 | |||
Андреј твоите ставови во исто време се издржани, но може и да се гледаат како порозни, еве нешто контрапункт на твојата мелодија. дека распоредот на линиите во СК е аут сите од прва ќе се согласиме но европските експерти го демантираат тоа, па после малку анализа излегува сепак дека на развојот на јавниот сообраќај кај се работело и се работи, а и јсп колку што ми е познато редовно ја мери потребата од некоја линија, па онаму каде автобусите се вишак прво се пуштаат комбиња а после ако и тие се вишок се исклучуваат но во исто време се остава простор по барање на општината(граѓаните) некој правец да се реактивира или смени, ова предсе се јавува како последица на преголемата употреба на автомобили, па затоа и некои линии се тотално нерентабилни, поготово сега кога општините се задолжени да обезбедат организиран превоз за учениците. а што е до пешачењето и сам знаеш како е во европа каде дефинитивно на секој чекор нема автобуска...
ниедна линија не е дуплирана од ЈСП, туку пред се од Слобода Превоз кои нормално како и во цел свет заради конкуренција фаќаат правци кои се рентабилни. ако убаво с погледне СК има такви 4 чвора: железничка, битпазар, рекорд и партизанска кои прилично добро функционираат само што информативниот дел изостанува т.е. тајмингот. инаку да има потенцијал скопје да формира попроточни трансферни точки но тоа е врзано со директно со инфраструктурата, пр. кога ќе се среди детелината на битбазар, или кога рекорд ќе стане пешачка зона а тунелот под плоштад ќе избие на партизанска, или јужен булевар кога ќе се пробие кај тутунски...
ова држи но без да се ограничи пристапот во центарот(мал ринг) со такса како congestion charging истиов муабет нема да има ефект, исклучоци се службите за тревожење, таксистите и еко/хибридни автомобили имаат попуст, но сите останати треба ем оваа дневна такса да ја платат и плус паркинг место да најдат до своето одредиште, е во таков случај овој систем ќе има ефект, како што има и по цела европа па и во љубљана.
да во LJ можеби се е зглобно но не е волку навалица колку што е во СК, инаку и во СК дневно има 170000 возила но сите крстарат низ градот, па е невозможно за единечните да се пробиваат а камо ли зглобните, затоа истите во СК ќе ја затнат мрежата па уште кога трамваи ќе се закачат на неа зглобните ќе бидат супер оптеретување. во таков случај двоспратните ќе се покажат како екстра решение и сообраќајно и безбедносно, а и естетски. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:44 |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 21-Oct-2008 at 14:20 | |||
Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:47 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #14 Posted: 21-Oct-2008 at 14:52 | |||
Бетон и ти ставаш добри поенти на маса
Точки 1, 2 и 3 во твојата реплика се тесно поврзани и може да се резимира дека - изградба на инфраструктурата која недостасува е императив - потребна е поголема стимулација на користење на јавниот превоз и дестимулација на користење на коли и ова важи посебно за централното градско подрачје и тоа не мал туку голем ринг - потребно е редефинирање на линиската мрежа и на главните јазли - потребнао е дефинирање на P & R јазли Веројатно овие проблеми треба и да се решат по овој редослед. 4. Воопшто не ти е констатацијата на место, Љубљана има многу поголема навалица на сообраќај од Скопје а ако го изземеме прстенот инфраструктурно стои доста послабо од Скопје. Словенците имаат култура да живеат во помали места а да работат во поголемите така да дневната миграција кон/од Љубљана е огромна и голем дел од овие луѓе мораат да патуваат со автомобил. Ако на тоа се придодаде фактот дека во Словенија се продаваа ~80.000 нови возила годишна (во споредба со ~8.000 во Македонија) по последните ХХ години сликата е јасна. Така да во тој контектс двокатните автобуси не менуваат ништо (другите аргументи против нив се повеќепати кажани). Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:48 |
||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #15 Posted: 21-Oct-2008 at 14:53 | |||
@pbanks
за бројот на возила во СК знам само дека во 1998 имало 120000 па сега види за 10год. колку може да рипне, а за 170 проекцијата е дека таа бројка ќе биде сега на почетокот од следната декада, земи во предвид дека цела Македонија влегува и излегува од СК како институционално така и економски... Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:51 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #16 Posted: 21-Oct-2008 at 16:44 | |||
Мене цело време ме мучи една друга работа. Еве дури и ќе се организира јавна расправа за автобусиве. Јас незнам што ќе се деси со таа јавна расправа. Вероватно пак ќе ја упропастат истите тие што мафтаа со икони, сега ќе мафтаат со слики од старо Скопје.
Дали некој се запрашал сиве овие години дали е потребна темелна ревизија и создавање на стратегија за јавен превоз. Дали некој го разгледал јавниот превоз во глобала. Сме се запрашале ли некогаш или дали па сме проучиле некогаш колку такси, колку автобуси и колку трамваи и слично му е потребно на Скопје. Па да составиме една стратегија за јавен превоз и во тој правец да се движиме. Сите бројки во јавниот превоз се паушални, број на таксисти е паушален, трасите на линиите не соодветствуваат со денешната состојба него со состојба од пред десетици години. Никој редовно не ги согледува тие проблеми. И како да се сите овие проблеми што ги набројав решени па сега како перверзија доаќаат 300 двокатни автобуси, кои ни мање ни више ќе се грижат за туристичкиот аспект, како да е тоа последен проблем што го има во Скопје. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:01 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #17 Posted: 21-Oct-2008 at 16:51 | |||
Тоа е само резултат на политизацијата на нашето општество и во тие сфери каде треба да постои само стручен збор. Секако ова не е нова појава и не почнува од сегашнава гарнитура но дефинитивно добива на сила. Сепак ќе прекратам бидејќи дискусијата не е за тука.
Можеби вакво нешто постои но пристапот до тие информации е крајно нетранспарентен а истите воопшто не се земаат во предвид при влечењето потези. И тука се враќаме на претходната точка, политизација на општеството. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:01 |
||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #18 Posted: 02-Nov-2008 at 22:16 | |||
НОЌНИ АВТОБУСКИ ЛИНИИ:
Дојде време и Скопје како сите нормални големи балански градови да помисли и на ова прашање. Неможе толкав град, притоа главен да си дозволи граѓаните данемаат колку-толку 24 часовен јавен превоз. Еве го мојот предлог: Да има 6 ноќни линии кои биги спојувале главните населби на градот со центарот. Линиите би функционирале од 1 или 2 часот после полноќ до 5 наутро кога и почнува дневниот возен ред. Сите би трнувале на половина саат од Рекорд кон населбите и обратно. Би им дал диференциани бројки (да речеме 100-105) чисто заради разликување. Линија 100: Рекорд-бул Партизанска-Порта Влае (и обратно). Таа ги опфаќа Карпош 1-4 и Влае. Линија 101: Рекорд-ул. Митропполит Теодосиј Гологанов-Ѓорче Петров (и обратно). Опфаќа Капиштец, Тафталиџе, Влае како и два студентски дома (мислам дека Кузман и Г. Делчев). Тоа е особено важно бидејки главните корисници на ноќните линии се токму младите и студентите. Линија 102: Рекорд-Гл. Жел. Ст.-бул Јане Сандански-Ново Лисиче (и обратно). Кон неа гравитира огромен дел на Скопје плус транспортниот центар (знаете возови и автобуси има 24 чаца во денот). Линија 103: Рекорд-Стара Рампа-Кисела Вода-Расадник (и обратно). Линија 104: Рекорд-Бит Пазар-ул. Цветан Димов-Чаир (и обратно). Главните северни квартови на градот плус сообраќаен јазол Бит Пазар. Линија 105: Рекорд-Бит Пазар-бул. Александар Македонски-Автокоманда (и обратно). Повторно големи населби и студентски домови. Сите автобуси би тргале наеднаш од Рекорд (на полн и половина саат) каде што стојат најмалку 5 минути да има време за трансфер. Мислам дека со подновување на возилата ке го снема комплексот наречен Јас никогаш во автобус и младината место да фрла пари на такси ќе се превезува со автобус, како секаде низ светот. Штом една Љубљана има ноќни линии (кои се преполни) мислам дека и Скопје има потреба. Плус по 2 автобуси на линија се сосема доволно значи вкупно 12 возила не е некој трошок за ЈСП. |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #19 Posted: 02-Nov-2008 at 22:25 | |||
Замерка ми е истовременото постоење на 100 и 101 што мислам дека е преголем луксуз и дека подобро би било од нив да се искова само една линија. 105 би ја продолжил накај Маџари, па полукружно преку Ченто пак накај центар. |
||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #20 Posted: 02-Nov-2008 at 22:33 | |||
Да до некаде се сложувам ама проблемот (и на дневната шема на линии) е дека цело Западно Скопје се опслужува главно од линиите на Партизанска (исклучок прават 5, 8 и 57). А тоа не би требало да биде така, го дискутиравме погоре во темава. Некој што треба да пешачи 15 минути до автобуската станица ќе фати такси. Затоа предложив две паралелни линии. А за Маџари, па незнам доста даелку е, не е густо населено и незнам дали постигнува автобус во еден саат да ги извози двата правци. Но ако добро се осмисли тоа нема да биде лошо. А знае ли некој, имало ли било кога ноќни линии?
|
||||
Post Reply | Page 123 16> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |