![]() |
![]() |
![]() |
Надградба на Куманово - Табановце |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 9> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() Posted: 15-Sep-2007 at 01:56 |
|
Делница Табановце-Куманово, км. 0+764.70 - км. 8+388.43
Цената се најавува да биде околу 11.000.000 €. Работите треба да почнат кон крајот на годинава или почетокот на наредната, а се надевам ќе бидат готови за неколку месеци. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:10 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]()
Извор: Вечер Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:12 |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Нели се ова премалце пари? Според некои груби проценки до кој јас имам дојдено 1км автопат на рамен терен е околу 1.000.000 евра. Куманово-Табановце е околу 8, а за комплексноста и должината на ДЕмиркапија-Смоквица и да не зборувам. Дали е ова дополнување на некои веќе одреденуи средства или се работи за средства доволни само за изработка на идеен проект?
Кловер ова е твоја област, дали можеби знаеш повеќе?
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Оваа цена од 1 милион мислам дека тоа е со све експропријација, мостови и тунели просечно, а само асфалт не чини толку, сега ако се работи за државно земјиште незнам колку би чинело, ама сигурно е многу многу поефтино.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Веројатно се работи за дополнителни средства. За Куманово-Табановце колку што знам финансира Светска банка. За Демир Капија-Смоквица исто има средства од други извори, колку што ми текнува во моментов меѓу нив е и Грчкиот план за обнова на Балканот. |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
И јас помислив на оваа варијанта. Се надевам дека сме во право. Во секој случај сумите за останатите правци делуваат разумно. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:12 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Леле брат немој жити се со таа терминологија, тоа е најобична пропагандистичка етикета што ја имаат измислено грците. Тоа се во голема мерка европски пари за балканот, за кои на Грција (за жал) и беше доверено да ги планира, распоредува, контролира... Тие средства веќе долго им служат на грците за притисок и уцени. За среќа не се само нивни парите, па не можат премногу да беснеат, ама сигурно злоупотребиле максимум колку што можеле. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:15 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() абе во ред, муабетот ми беше дека ако добро ме служи меморијата, веќе се обезбедени пари и за таа делница, ова што го уфрла владава е само некој процент плус. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Зошто година ипол за 7.8km на најлесниот терен на светот? До кога со вакво темпо.
![]()
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F390C74719112841927139E8F28C547F |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
И мене ова многу ме изненади... Остај другото, туку самите највуваа дека изградбата ќе траела неколку месеци. Абе кога треба да се ветуваат мегаломански проекти, немаат мерка... Ама кога треба навистина нешто да се реализира, слабо им оди, без разлика колку е мал и едноставен проектот. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Стварно за толку краток дел од 8 км е многу година ипол. Добра е иницијативата за завршувње на оваа делница посебно од Демир Капија до Смоквица. Сигурен сум дека тука изградбата ќе оди многу многу подолго поради теренот. Edited by Cloverstack - 08-Jul-2009 at 15:31 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Па и таму не би требало да оди споро (а ќе оди). Хрватите направија чуда за само две години и тоа на многу потежок терен.
На нашиве само една делница им се лизна да ја завршат брзо како што треба а тоа е Гевгелија-Смоквица. Таа беше стварно експресна. Исто така за пофалба е релативно делницата на Скопската северна обиколница која ја гради Терна. Можеше и побрзо но сепак е во некаков разумен рок. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Да се согласувам за Хрватска сигурно мислиш за Крапина. Како и да е штета што не е опфатен и патниот правец до Косово. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Па не само тој дел и автопатот накај Сплит е потфат. За само една година направија нешто над 100км, од Карловац до Задар скоро. Остатокот следната година. Не треба воопшто да спомнувам какви вијадукти и тунели има на тој автопат. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Можеме само да кажеме дека располагаат со многу поголеми финансиски средства. Кај нас тоа е голем проблем.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
AKADEMIK ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам во врска со средтсвата што ги имаат Хрватите, но ја имаат и ненормалната организација на нештата, многу добро се логистички организирани. Инаку во главнина поголемиот дел од патиштата ги реконструираше и градеше Гранит, а особено 3-те вијадукта кај Риека.
П.С. Не дека немаме стручњаци, него дома не ни се работи. |
||
![]() |
||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
|
ОСУМ ПОНУДИ ЗА ИЗГРАДБА НА АВТОПАТ ТАБАНОВЦЕ-КУМАНОВО
Во трка за изградба на ова мало парче од патниот Коридор 10 влегоа и хрватските компании Виадукт и Конструктор инженеринг чии понуди се околу 14,3 милиони евра. За градење на автопатот понуда од 11,1 милиони евра пристигна и од хрватскиот конзорциум меѓу Ингра и Осиек Котекс. Алпине Бау од Австрија понуди 12 милиони евра, Страбаг од истата земја - 15,21 милион евра. Највисока е понудата на грчката Терна - 16,7 милиони евра. Терна и Бетон како подизведувач се ангажирани на изградбата на втората фаза од обиколниот автопат на Скопје. Делницата од Табановце до Куманово треба да се подигне на ниво на
автопат за 18 месеци и ќе биде финансирана преку заем што Фондот за
магистрални патишта ќе го земе од Светската банка. http://vecer.com.mk/?ItemID=382CA44974C3C848847795A1486C842E Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:15 |
||
![]() |
||
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
|
"Пелагонија и бетон понудија најниски цени"
10.6 милијони и 12.97 милијони а потоа пишува " За градење на автопатот понуда од 11,1 милиони евра пристигна и од хрватскиот конзорциум меѓу Ингра и Осиек Котекс" значи понудата на бетон е поскапа од хрватската... |
||
![]() |
||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
|
СПОРЕД ХРВАТСКИТЕ МЕДИУМИ
Хрватските медиуми пишуваат дека оваа е прва зделка која Ингра ја добила на македонскиот пазар. Станува збор за изградба на автопатот во должина од 7,5 километри, кој е дел од паневропскиот Коридор 10. Ингра, наводно, за реализација на овој проект, вреден околу 10 милиони евра, планирала да ја користи оперативата на "Маврово". Од Фондот за магистрални и регионални патишта вчера изјавија дека тендерската комисија треба допрва да ја избере најповолната понуда, а тоа, според нив, не значи дека најниската понуда ќе бидат избрана на меѓународниот тендер. Ингра на тендерот настапи во конзорциум со Осиек Котекс и понудија околу 11 милиони евра.http://vecer.com.mk/?ItemID=2B72BC02DE537C4E87D2E9CF219F7EA2 |
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Bi zamolil nekogo da mi odgovori na prasanjevo:gledam deka malata delnica na avtopatot od Kumanovo do Tabanovce stoi sekogas oznacena deka e vo izgradba, dali e taa veke zapocnata, koga ke zapocne i koga bi trebalo do zavrsi? Blagodaram odnapred.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |