Вагони |
Post Reply | Page 123 18> |
Author | |
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#1 Topic: Вагони Posted: 09-Apr-2010 at 13:27 |
МЖ располага со 35 патнички вагони, и тоа:
А A 50 65 10-10 000-7 Патнички вагон од серија А UIC-Y произведен 1973 год. во ГОША - Смедеревска Паланка non RIC, 1 класа, 10 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V= Al Al 51 65 19-10 001-5 Патнички вагон од серија А UIC-Y произведен 1965 год. во ГОША - Смедеревска Паланка. RIC, 1 класа, 9 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување. Alm Alm 51 65 10-80 004-3 Патнички вагон од серија Аlm UIC-Z2 произведен 1989 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 1 класа, 10 купеа, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување. B B 50 65 20-10 020-3 Патнички вагон од серија B UIC-Y произведен 1973 год. во ГОША - Смедеревска Паланка non RIC, 2 класа, 10 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V= Bl Bl 50 65 20-10 002-1 Патнички вагон од серија Bl UIC-Y произведен 1965 год. во ГОША - Смедеревска Паланка non RIC, 2 класа, 10 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување. Blm 51 65 21-80 002-4 Патнички вагон од серија Blm UIC-Z2 произведен 1991 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 2 класа, 11 купеа, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување. МЖ располага и со 17 Спални вагони : WLB 51 65 70-80 004-0 Спален вагон од серија WLB UIC-Y произведен 1970 год. во ГОША - Смедеревска Паланка non WL Pool, 1 класа, 10 купеа, 30 легла, максимална брзина 160 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=. WLBll 51 65 71-80 001-5 Спален вагон од серија WLBll UIC-Y произведен 1980 год. во ГОША - Смедеревска Паланка WL Pool, 1 класа, 11 купеа, 33 легла, максимална брзина 160 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, озвучување. МЖ располага и со 21 кушет вагони: Bc Bc 51 65 59-80 008-6 Кушет вагон од серија Bc UIC-Y произведен 1972 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 2 класа, 9 купеа, 54 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V= Bcll Bcll 51 65 59-80 011-0 Кушет вагон од серија Bcll UIC-Y произведен 1984 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 2 класа, 9 купеа, 54 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, озвучување. Bclm Bclm 51 65 50-80 003-6 Кушет вагон од серија Bclm UIC-Z2 произведен 1991 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 2 класа, 10 купеа, 60 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување. Bcllm Bcllm 51 65 50-80 004-4 Кушет вагон од серија Bcllm UIC-Z2 произведен 1991 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 2 класа, 10 купеа, 60 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, озвучување. Bcm Bcm 51 65 59-40 005-1 Кушет вагон од серија Bcm UIC-Z2 произведен 1963 год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 2 класа, 9 купеа, 54 легла, максимална брзина 140 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=. И исто така МЖ располага со 1 ресторан/бифе вагон : ARm Бифе вагон од серија ARm UIC-X произведен 19xx год. во ГОША - Смедеревска Паланка RIC, 1 класа, максимална брзина 120 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #2 Posted: 09-Apr-2010 at 13:46 |
Не си ја ставил сликата од А типот на патнички вагон |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3 Posted: 11-Apr-2010 at 01:34 |
Еве неколку слики од Украинскиот производител на вагони "Krykovski Railway Car Building Works".
И поради тоа што купивме градски автобуси од Украина, а веќе е докажано дека бизнисот со оваа земја ни оди, може да купиме и по некој вагон од прикажаниве, кои се сигурно доста поевтини од западњачките. За почеток: Патнички вагон за седење со 63 седишта(бизнис, прва и втора класа), RIC, брзина од 160 км/ч, години на употреба на вагонот:30; Спален вагон, 18 лежаи, RIC, 160 km/h, години на употреба на вагонот:28 Ресторан вагон, 36 седишта во ресторантот, RIC, 160 км/ч, години на употреба на вагонот:28 Спален вагон, 33 лежаи, RIC, 160 км/ч, години на употреба на вагонот: 40 За повеќе информации за техничките карактеристики на вагоните, еве и линк: http://www.kvsz.com/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=62: Не знам за вас публикуме, али ја би нарачал едно десетина вакви вагони со средства од Буџетот на Р.М., па ќе правиме старо-нов Плави воз! Edited by BOJAN - 11-Apr-2010 at 01:36 |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4089 |
Quote Reply #4 Posted: 11-Apr-2010 at 08:00 |
ideata ne e losa ama nemame nikoj od vladata vo forumov da ne slusa
Inace vagonite se ubavi i sigurno kako sto rece i ti se poevtini.
Nekoja druga boja bi rekol.Ne bas bela (znaete vie kolku se valkaat vozovite kaj nas).
A prviot i tretiot vagon(1+3-ta slika) ^se perfekt za mkd. mislam nie ne mozeme da imame ICE.
|
|
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #5 Posted: 11-Apr-2010 at 14:09 |
Вчера вртејќи по каналите на ТВ случајно стасав до МТВ собраниски и седница на Влада, директен пренос. Не дека ме занима нешто посебно, ама успут фатив како Премиерот испрашуваше една девојчура за некакви патишта (за која подоцна ако не се лажам констатирав дека била директорка на Агенција за патишта-селективно слушање). Нејсе, низ муабетов Грујо го потпраша и Миле што е со вагоните кои се реновираат. Овој му врати, да 6 се тукушто реновирани во Колска Велес и очекуваат уште 6 да бидат реновирани. Неможело повеќе, толкав бил капацитетот на фабриката. Пак се вратија на девојчево кое со тешкотии склопуваше реченици, па морав да сменам.
|
|
SJCF
Newbiе Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #6 Posted: 15-Apr-2010 at 23:24 |
Што е разликата меѓу спални вагони и кушет вагони?
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #7 Posted: 16-Apr-2010 at 00:25 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleeping_car VS http://en.wikipedia.org/wiki/Couchette_car |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #8 Posted: 16-Apr-2010 at 00:33 |
или во превод, во спален вагон имаш спална, а во кушет, рафт со душек
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #9 Posted: 19-Apr-2010 at 00:19 |
WTF? 2 кушет вагони во битола??
Edited by Danielbtmk - 19-Apr-2010 at 12:43 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #10 Posted: 19-Apr-2010 at 13:09 |
Ова мора да е постара слика кога и ова се гледаше во Битола, тоа мора да е експресниот воз Битола - Љубљана со назив „ОХРИД“ негде пред 1991 год. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #11 Posted: 19-Apr-2010 at 14:29 |
... или пак евентуално да се расипал "у њиву" некој од возовите некаде меѓу Скопје и Битола, па од Скопје да морало да се "аранжира" ваква композиција.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #12 Posted: 22-Apr-2010 at 19:13 |
Овај вагон служи за превоз на машини, багери.... ???!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 22-Apr-2010 at 23:24 |
Ваљда за ова може да послужи секој плато вагон, или грешам? Инаку сликите во првиот пост се од: http://mz-transport.uuuq.com/Index.html , сајт кој кој е дело и кој постои благодарение на на VladimirP Владимир, приметив некои од категориите во англиската верзија не работат, а и кај сликата на A 50 65 10-10 000-7 има некоја грешка, не се отвара поголемата. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #14 Posted: 23-Apr-2010 at 08:38 |
Clov, благодарам за забелешката, поголемиот формат од вагонот A 50 65 10-10 000-7 е средена на сајтот А за енглеската верзија ... е кога денот би бил уште за 24 часа подолг Danielbtmk, Clov веќе одговори, со тоа да плато вагоните се разликуваат само по товарот (брутото) кое можат да го понесат. Иначе ова од сликата е плато вагон од типот Rgs-z со носивост од 41 до 57 t. Edited by Vladimir P - 23-Apr-2010 at 08:47 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #15 Posted: 16-May-2010 at 06:38 |
Vladimir, Fotografijata na Danielbtmk nikako nemoze da bide napravena pred 1991
bidejci vo toa vreme bevme del na SFRJ odnosno JZ i boenjeto na vagonite ne bese kako na slikava.
Ova boenje vagonite go dobija posle megjunarodnoto priznavanje na Republika Makedonija i po registracijata na MZ kako poseben zeleznicki prevoznik. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #16 Posted: 16-May-2010 at 20:59 |
Пред 2-3 години е сликата. Не е од 1991
Edited by Danielbtmk - 16-May-2010 at 21:05 |
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #17 Posted: 17-May-2010 at 09:12 |
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #18 Posted: 23-May-2010 at 19:59 |
Мора да призаам сликава ми стана ноќна мора,
што воз со кушет вагони пред 2-3 години барал во Битола |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #19 Posted: 24-May-2010 at 20:56 |
Dali nekoj raspolaga so crtez/skica ili fotografija na vnatresnosta na ovoj vagon?
Dali nekoj moze ili ima sansi da ja fotografira vnatresnosta?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #20 Posted: 24-May-2010 at 22:51 |
Веќе го имаш МЖ ARm вагон бифе на http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=49069
Но да го постираме и тука Никаков технички цртежи за жал од него немам |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page 123 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |