Премини |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#1 Topic: Премини Posted: 23-Aug-2010 at 00:17 |
|
Досега немаше нишка и дискусија за пружните премини, па еве сега ја отворам. Кај нас во Македонија овие премини се во катастрофална состојба од кои многу се незаштитени, необележани, без било каква сигнализација. И оние што се, со сигнализација се дотраени и понекогаш нефункционални. Но, сепак да видиме што се случува со нив иако ретките интервенции за поправка и додавање на некој знак се од некакво безбедносно значење. Јас ќе почнам со премините кои се наоѓаат во Битола ( за други друг пат ) ...
пружни премини Битола -> Скопје 1. Прв премин - непосредно до железничката станица, на улица железничка спрема населба Боримечка 2. Втор премин - улица железничка, спрема улица 16та и индустриски пат надолу покрај Драгор 3. Трет премин - исто улица железничка, спрема улица 16та и индустриски пат надолу покрај Драгор само од десна страна 4. Четврт премин - Од т.н. Дулие кружен тек кон РЕК-битола 5. Петти премин - Кај црквата Св. Недела ... 6. Шести премин - Ова е последен означен премин во Битола, влез во фабриката Сокомак Покрај овие железнички премини, има и неколку ''диви премини'' а исто така и 2 премини кои не се во функција - кон Лерин. 1. Прв кон грција - пред Жито Битола 2. Втор кон грција - Кон Битолска пивара Овие два се надевам дека наскоро ќе бидат обновени заедно со пругата... |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #2 Posted: 23-Aug-2010 at 00:54 | |
Е за овој премин погоре беше кажано дека ќе биде суреден во пакет со булеварскиот влез што се гради од таа страна на градот. Значи и тоа е споменато како дел од проектот, иако премините се надлежност на МЖ (sic!). Според кажаното, другите премини нема да бидат допрени, не се во надлежност на градот. Инаку супер серија! Гледам и сликите се со супер квалитет |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #3 Posted: 23-Aug-2010 at 01:01 | |
Даниел, го забрави оној кај царина
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #4 Posted: 23-Aug-2010 at 02:49 | |
Добрa идеја за нишка.
|
||
Dragan
Senior Member Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply #5 Posted: 23-Aug-2010 at 12:28 | |
А што е поентата пред секој премин да има стаено коцка?
|
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #6 Posted: 23-Aug-2010 at 12:38 | |
Нема да биди суреден бидејќи со парите кои беа наменети за тоа, одлучија да ги сменат водоводните цевки во должина од 100 метри кон Стрелиште. |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #7 Posted: 23-Aug-2010 at 12:42 | |
Се мислев дали да го ставам оти тој не спаѓа во Битола туку е надвор од Битола поточно во село Кравари. Но, сепак фала на забелешката |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #8 Posted: 23-Oct-2010 at 11:15 | |
Без коментар
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 23-Oct-2010 at 17:49 | |
Добро, ова сепак е старо, од јануари 2008: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=3376#3376 Ама изгледа дека состојбата ни досега не се сменила... Еве нешто од летоска:
Ако веќе се толку упорни да не ги поправаат рампите, барем нека ги размонтираат и нека постават андреин крст. Така ќе биде побезбедно (нема да има забуни), а возовите не ќе мора да ја применуваат оваа трагикомична пракса, да застануваат по премините... Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 17:49 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #10 Posted: 23-Oct-2010 at 17:58 | |
Што е андреин крст?
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #11 Posted: 23-Oct-2010 at 18:14 | |
Јас би дал неколку решенија..... Камери, кои би биле џабе кога некој ќе биде соберен од воз..... рампиве незнам како ги кршат.... па најдобро е да се постават хидраулични метални брани (бариери), така едно 0,5-1 метар високи..... а во најлош случај и боцки за бушење гуми.... исто така хидраулични, па после и некоја камера колку за сигурно.... зашто кај нас друго ништо не помага.... ама гледајќи ја ситуацијата на сегашните премини, кои се оставени така не поправени.... тогаш ова моево е чиста сај фај фантазија.... едит: па да може воз да помине на раат, без машиновозачот да е под стрес.... и тоа бариерите малку подебелки.... Edited by FoSsiL - 23-Oct-2010 at 18:19 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #12 Posted: 23-Oct-2010 at 18:19 | |
Сообраќаен знак за железнички премин без рампа Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 18:21 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #13 Posted: 23-Oct-2010 at 18:22 | |
а колку ќе значи тоа за нас.... и дали ќе го видат возот и да проценат дали можат да поминат....
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 23-Oct-2010 at 18:24 | |
FoSsiL, какви камери, каква хидраулика? Јасно е што е решението, практично и општо прифатено, ама ете ни тоа не се средува, а ти викаш камери...
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #15 Posted: 23-Oct-2010 at 18:24 | |
кога се околу е обраснато со треви.... а поготово ако не си во состојба за возење нема ни да можеш да процениш до каде е возот стигнат..... ризично е.... камери за тие кои на спуштени рампи ќе поминат а нема да ги собере воз.... ама после да има опнат едно 300-500 евра казна.... а ова со хидрауликата, тоа е поефективно.... метални плочи кои ќе формираат ѕид од пола метар до метар..... па возот да си добие еден непрекинат коридор без никакви пречки..... ама и покомплицирано и поскапо.... ама викаат животите се бесценети, па сега поарно тоа отколку глупости.... ако треба нека се плаќа и дополнителна давачка, која посебно би се регулирала, дали со регистрацијата.... незнам.... за се исподадовме пари.... за ова да немаме..... неее... само нема на кој да му текне и да сака да најде решение, немора ова.... кое било.... ама најверојатно ќе остане само како фантазија па.... Edited by FoSsiL - 23-Oct-2010 at 18:41 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 23-Oct-2010 at 18:31 | |
FoSsiL, па не измислуваме топла вода. Како во цел свет функционира? Па и кај нас функционира, сулудо е да се мисли дека на сите премини треба да се стави рампа, а камо ли камери и хидраулики.
А воз дефинитивно се приметува за оној што сака да примети. Ако е непрегледно ќе подзастанеш, не е ништо страшно, исто како што на секоја трета улица ќе налеташ на знак СТОП. А тие што сакаат да играат руски рулет или да се тркаат со возови, нивни проблем. Какви хидраулични ѕидови не зезај... дај ние да си ги поправиме рампите. Но да не забегуваме. На магистрален пат дефинитивно не смее да има необезбедени премини. Јас андреевиот крст го спомнав како решение затоа што сега со нефункционални рампи е уште полошо, а не дека андреев крст е вистинско решение. Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 19:10 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #17 Posted: 24-Oct-2010 at 02:38 | |
На магистрални патишта мислам дека воопшто не ни смее да има премини. Може да има на регионални и локални. Ако кај нас има на магистрални патишта вакви премини тогаш тоа е веројатно зашто се делници од регионални патишта што се во привремена функција на магистрални.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #18 Posted: 30-Oct-2010 at 13:44 | |
Железнички премин соодветно означен!
но, два андриеви крста на растојание од 20-тина см.!!!??? Прелаз на правец Велес - Гевгелија Edited by Vladimir P - 30-Oct-2010 at 13:45 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #19 Posted: 15-Nov-2010 at 02:36 | |
|
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #20 Posted: 24-Nov-2010 at 22:31 | |
Знае ли некој дали преминот кај с.Лознани на потегот Битола-Прилеп е обезбеден,затоа што слушнав дека веќе нема задолжен што ја спушта рампата.
Ако е така тоа би било многу опасно бидејќи тука поминува старот пат Битола-Прилеп и фреквенцијата на возила не е баш мала. |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |