Велосипедски патеки и пунктови |
Post Reply | Page 123 49> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Велосипедски патеки и пунктови Posted: 19-Feb-2008 at 18:52 |
Можеби нема да се изнаправиме муабет на оваа тема, ама не е лошо да и обратиме барем малку внимание.
Мислам дека користење на велосипеди треба да се стимулира до максимум. Еколошки, здрав и ефтин превоз кој не предизвикува гужви. Во многу случаи дури побрзо некаде ќе стигнете со велосипед отколку со било која друга форма на превоз, а нормално нема ни проблем со паркирање. Единствено што треба да загрижува е колку ќе се импровизира со велосипедските патеки во иднина, то ест колку тие нема да се градат на сметка на други импровизации. Еве мапа на велосипедските патеки во Скопје: Edited by Cloverstack - 20-Feb-2008 at 17:01 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #2 Posted: 20-Feb-2008 at 13:11 |
незнам за скопје, ама за битола дефинитивно знам дека нема ниту една велосипедска патека и сообракајниот знак не постој непознато нешто е то за битолчанец... ама и колку шо сум бил во скопје мислам дека се користат за паркинг тие патеките (на партизанска ако не се лажам)...
друго корисно инфо, во солун исто нема ниедна и имам видено само три велосипедисти досега... ако има во предградијата то е друга работа, во поширокиот центар ни патеки ни велосипедисти има |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 20-Feb-2008 at 14:39 |
Да за жал и постоечките велосипедски патеки се злоупотребуваат за разни други намени, не само за паркирање... Инаку нема воопшто потреба да ги споредуваме нашите градови со грчките или да се угледуваме на нив. Солун, Атина и другите се во основа пренатрупани градови и големи урбанистички промашувања во секој поглед, особено од функционална гледна точка. Грците фрлаат огромни пари за да поправат некои грешки од минатото, но и тоа ќе има само ограничени резултати... |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 9141 |
Quote Reply #4 Posted: 20-Feb-2008 at 14:56 |
истото ќе го кажев. Скопје со сите утки е функционални многу подобар град од Солун. Новиве проекти како метрото и подводната сообраќајница заедно со обиколницата ќе ја ублажат ситуацијата. Но толкав град да се базира само на 3 главни улици е стварно премалку. За жал тоа што се случувало во Грција во 60ти, 70ти кај нас во некои населби се случуваше во 90те па и денеска. |
|
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #5 Posted: 20-Feb-2008 at 15:05 |
Velosipedski pateki znaat da bidat i mnogu opasni. Koga ima lugje na niv, a nekoj vozi epten brzo na tocak...taka se sluci vo gradot kaj jas sto sum, pateka napravena za velosipedi i nekoj se pojavil da trca a isto vremeno se pojavi edna devojka na tochak (koja brzo vozese), vo ist pravec odele, i devojkata na tocakot probala da svrti vo posleden moment na strana ama nekako go utnala i letna pravo vo nekoje silno drvo kade grankata vleze vo nea:\
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 20-Feb-2008 at 15:28 |
И пешки да одиш некаде, може сешто да ти се случи Важно велосипедот е побезбеден од автомобил на пример |
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #7 Posted: 20-Feb-2008 at 20:01 |
Кловер, мапата не ми се отвора, може некако да ја постуваш пак?
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 20-Feb-2008 at 20:31 |
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #9 Posted: 20-Feb-2008 at 20:47 |
Фала кловер
Патекиве навистина немаат некаква врска една со друга, некако многу рандом расфрлени(за овие „постоечкиве“, што не знаев дека воопшто постојат) А претпоставувам дека со секоја улица што треба да се изгради во иднина, како северен и јужен булевар, има велосипедска лента, така? Така е предвиден сообраќајот во Скопје? |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 20-Feb-2008 at 20:49 |
Па така налага планот, а и здравиот разум. Е сега што ќе измислат некои говеда, тоа не можам да прогнозирам... Edited by Cloverstack - 13-Mar-2008 at 01:23 |
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #11 Posted: 20-Feb-2008 at 20:51 |
Грешка- сега видов дека сликата е во голема резолуција па видов дека не е баш како што мислев(на секоја улица - велосипедска лента) А дали велосипедската патека на партизанска е тротоарот?
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #12 Posted: 20-Feb-2008 at 21:21 |
Па добро и јас не мислев дека баш за секоја улица прашуваш. Ако негде нема велосипедска патека не значи дека не може да се помине со велосипед... Инаку на партизанска на разни сегменти е различно. Воопшто има различни типови на велосипедски патеки кои пред се варираат и по поставеноста и по ширината - не го сваќај терминот толку ригидно. Конкретно на партизанска накај центар прашање е дали нема да треба негде да се импровизира (во целиот склоп, тротоар + велосипедска патека + дрворед), со оглед на тоа што треба да се планира дополнителен простор за ЛРТ. Барем јас се надевам дека нема да ја постават на веќе постоечката прва лента. Би било најдобро трасата за ЛРТ да влегува под земја што поисточно (поради низа поволности од разни аспекти)
Edited by Cloverstack - 20-Feb-2008 at 21:22 |
|
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #13 Posted: 21-Feb-2008 at 00:11 |
Na kraj taka e, pobezbeden e od avtomobil. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Online Posts: 9141 |
Quote Reply #14 Posted: 25-Feb-2008 at 09:03 |
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=64951F2B1184E24FAD8958666A6C0771 |
|
skywings
Newbie Joined: 01-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #15 Posted: 25-Feb-2008 at 10:45 |
онака понеделнички, ептен ме израдува информацијата за велосипедската патека...искрено сакам да се надевам дека стварно ќе биде до јуни... и дека нема да биде паркинг за колите
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #16 Posted: 25-Feb-2008 at 14:09 |
Да, и мене ме израдува ваква информација, бидејќи во овој период од годината голем дел од времето го поминувам на велосипед, и секогаш одам во тој правец(не дека сум имал сериозни потешкотии да се снајдам, ама не е тоа поентата). Само ова со сигнализација на велосипедска патека ми е нејасно како го замислиле, на кои места би ставиле семафори? Имате ли идеја како би биле од корист семафори на велосипедска патека?
Исто така добра е идејата со изнајмување на велосипеди, се надевам дека ќе биде добро прифатена и дека ќе стане навика да се вози велосипед наместо кола, како што прават многу луѓе, особено за некои смешни растојанија. |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #17 Posted: 25-Feb-2008 at 19:47 |
И мене не ми е јасно за какви точно семафори ќе станува збор. Исто така малку ме буни изнајмувањето (2 места на плоштад?!?)
Но веста е одлична!!! Мислам дека добро ја одредиле приоритетната делница. Стално кога возам точак накај парк, тој дел го доживувам како алка што недостасува. Да се надеваме дека нема да застанат на ова и дека проектот ќе продолжи како што е зацртано. |
|
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #18 Posted: 27-Mar-2008 at 02:08 |
ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ФИНАНСИРА
- Велосипедската патека ќе се протега од новиот мост на реката
Вардар, кај Транспортен центар, во насока кон Аеродром, до почетокот на
пешачката патека на кејот во оваа скопска општина. Таа ќе се поврзе со
старата постоечка велосипедска патека, која се протега од спортското
игралиште кај Маџир Маало до центарот на градот. Со цел на
рекреативците да им се овозможи и место за одмор, на страничните делови
од патеката ќе бидат поставени и клупи, велат во Градот, од каде за
оваа намена ќе се издвојат околу 3,6 милиони денари. Во иднина, велат
надлежните, ќе се обезбедат средства за продолжување на велосипедската
патека до мостот Близнак. http://vecer.com.mk/?ItemID=C24BB7079006B0408CF0E06B0027C198 |
|
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #19 Posted: 27-Mar-2008 at 03:00 |
Одлично. Тука кај транспортен мост има колку што знам, ново изградени терени за кошарка / одбојка така нешто. Полека нека се среди, сите идат по примерот на Карпош!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #20 Posted: 27-Mar-2008 at 10:38 |
И уште да се направи тоа делчето од кејот кај Дрводекор, па ќе имаме велосипедска патека по цел кеј, што не е само од рекреативно значење, туку ќе стимулира луѓе посериозно да го сватат велосипедот како превозно средство.
|
|
Post Reply | Page 123 49> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |