![]() |
![]() |
![]() |
Електрични возила |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
Falcon ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() Posted: 18-Jun-2012 at 04:58 |
Ова не е толку нова област, но не сум забележал дека е разработена на форумов. Ќе ви ја кажам состојбата во Канада. Моментално на пазарот се нудат овие возила:
1. Nissan Leaf http://www.nissan.ca/LEAF/ 2. Chevrolet Volt http://www.chevrolet.com/volt-electric-car/ 3. Ford Focus Electric http://www.ford.com/electric/focuselectric/2012/ 4. Mitsubishi iMiEV http://www.mitsubishi-motors.ca/en/i-miev/ Предностите ви се добро познати: занемарлива потрошувачка, нула издувни гасови, бешумност во работата и др. Трошокот за полнење на батериите на овие возила е еквивалентно на 2-3л/100км потрошувачка на бензин. Автономијата е 100-150км меѓу две полнења. Едно полнење трае од 7 часа на обичен електричен приклучок до половина час на специјализиран ДЦ приклучок. Стратегијата во провинцијата кај што живеам, Онтарио, Канада, е 5% од автомобилите да бидат електрични до 2020 година. На тоа се работи преку субвенции за првите 10.000 купувачи до C$8500 за цената да стане што е можно подостапна за обичните купувачи. Исто така се гради инфраструктура за полнење во близина на поголемите автопати, со цел да се зголеми автономијата и овие возила да се користат и надвор од градот. Што мислите која е иднината на електричните возила? Дали може еден ден да доминираат на патиштата? Edited by Falcon - 18-Jun-2012 at 04:58 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Не сум љубител на конспиративни теории, но во случајов сум апсолутно убеден дека нафтеното светско лоби е единствената објективна пречка овие возила да не доминираат на патиштата веќе денеска. Од ова што го наведуваш, единствен проблем е автономијата но верувам дека кога овие возила би отишле 'mainstream' и би се нормализирала цената, кога производителите би биле далеку помотивирани на тој начин да вложуваат во R&D а не да ги третираат овие возила како експериментални, работите многу побрзо би дошле на место. |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Електричните возила ќе доминираат на патиштата оној момент кога нивните батерии ќе бидат што е можно полесни, што е можно побезопасни од гледна точка на можност за експлозија и од гледна точка на можност за труење со било какви метали, и кога ќе почнат сами да се полнат преку соларна енергија или било каков друг бесплатен и обновлив извор на соларна енергија. А кога сме кај теориите на заговор, pbanks, повеќе држи водата дека алкохолните горива се жртва на светското нафтено лоби отколку електричните возила. Додека во САД, 44-от и актуелен претседател Барак Обама, го промовира Шевролет Волтот, неговиот претходник, 43-от претседател Џорџ Буш даваше субвенции за производство на хидрогенско гориво, во Јужна Америка, нафтата во главно се извезува, не поради моќта на светското нафтено лоби, туку бидејќи на латиноамериканците воопшто не им се потребни фосилните горива, тие користат алкохолни горива добиени врз база на етил алкохол и други алкохолни екстракти, од наједноставна причина бидејќи Јужна Америка е богата со шеќерна трска од која се добиваат алкохолни екстракти, поради што ем поевтино, ем поеколошки и поздраво, ем поквалитетно им е на латиноамериканците да користат алкохолни горива отколку фосилни горива. А производството на алкохолни горива и не е баш некоја филозофија, можеме и кај нас во Македонија да ги произведуваме, моторите на некои автомобили како старото Сузуки Марути, доаѓаат однапред подготвени за да работат и на нафтен погон и на алкохолен погон, но ОКТА не се занимава со производство на чисти фосилни горива, а уште помалку би се заинтересирала за производство на еколошки алкохолни горива, поради што со години се врши еколошки геноцид во Миладиновци, Бујковци и останатите околни села на ОКТА, која пред се, ги негува своите интереси за профит, а еколошките горива како алкохолните, се во целост спротивни на интересите на ОКТА за профит. Така е кај нас во Македонија, а во САД очигледно нема ама баш никаков интерес за преминување од фосилни горива кон алкохолни горива и во вакви околности, повеќе држи вода теоријата дека светското нафтено лоби се бори против еколошките алкохолни горива отколку против електричните и хибридните автомобили. Edited by Dexter26 - 18-Jun-2012 at 10:26 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Јас мислам дека светското нафтено лоби се бори против било која алтернатива. Едноставно, тоа е огромен бизнис, најголемите светски фирми се токму нафтени и тие не сакаат да се откажат од својот енергетски монопол кој е загарантиран сигурно за следниве 40-50 години. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
добрите познавачи на нафтените состојби во светот тврдат дека не само 21век туку и најмалку 22 век ќе биде век на нафта и деровати на нафта.муабетите за исцрпување на нафтата за 20-30 години немаат смисла,ако се знае дека секојдневно се наоѓаат наоѓалишта со големи количини на нафта,на пример кај Бразил се пронајдени наоѓалишта слични на тие од Саудиска Арабаија.треба само време и пари да се експлоатираат.
иначе хит во светот а и кај нас(во народот) се таканаречените `водородни` ќелии каде се става дестилирана вода во сад,и во нејзе се ставаат електроди кои преку реле земаат струја од алтернаторот и преку процес на електролиза се добива смеса од идеална комбинација водорот-кислород,која преку обично црево се носи во усисна грана каде се троши заедно со бензинот. поентата е дел од бензинот да се замени со водоророт,па така заштедата може да биде 40% па се до америчките модели до 80-90% каде се додаваат 2 или 3 алтернатори за добивање на дополнителна струја. во светот официјално овој принцип никој не го официјализира,нормално штитејќи го нафтеното лоби ,и бранејќи го полнењето на буџетот од таксите од горивата. во Кичево веќе се возат неколку вакви возила кои лично го знам,и луѓето се задоволни. опасноста од пожар или експлозија се сведени на минимум,бидејќи во секој момент количината на смеса што се произведува,клиповите ја усисуваат во моторот.во ќелијата неможе да остане вишок на смеса http://www.youtube.com/watch?v=Q0--U4sWdnc&feature=related |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Овој дел не го споменав но е интегрален дел од тоа нафтено лоби. Таксите од горива се мелем за напумпаните бирократии ширум светот. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Јас сум особено заинтересиран зошто во Македонија сеуште никому не му текнува дека треба да се вложи барем малку во создавање на потребната инфраструктура за електричните возила, како и пробно да се набават вакви возила, барем од страна на Машинскиот факултет или некои слични научни институции кои ќе ја покренат свеста кај граѓаните.
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Моментално покрај се друго во државата мислам дека е најмалку потребно да се занимаваме со електрични возила. Електричните возила сеуште на глобално ниво се во развој и моментално има само еден сериски модел Nissan Leaf. Под инфраструктура за електрично возило се смета приклучоци за 24V на бензиските, но најчесто сопствениците на ваквите возила ги напојуваат дома (преку ноќ). Моментално има во развој (од Renault) систем на заменливи батерии на одредени пунктови. Се на се електричните возила се уште не се доволно развиени, најчесто поради малиот век на траење и високата цена на батеријата која достигнува и до половина од вредноста на автомобилот. За нивното користење се разговара во најразвиените држави, а не кај нас. Во последните години за нивно купување има одредени субвенции, ослободување или намален данок, но само ви Калифорнија и неколку скандинавски држави. Ќе треба најмалку една деценија со оглед на политичките случувања и техничкиот развој на овие возила за да може да се разговара за нивна масовност.
Но што може кај нас да се направи? Исклучиво само да се размислува за воведување на некакво електрифицирање на јавниот транспорт (трамваи, хибридни или електрични автобуси, хибридни такси возила...), во најмала рака намален данок или ослободување за купување на хибридно или електрично возило. Но сепак за тоа е сеуште прерано. За споредба Во македонија е задолжителна еуро1 нормата за издувни гасови која е вовдена 1990 во Германија каде од 2014 ќе биде задолжителна еуро6 нормата. Има премногу проблеми во сообраќајот, видот на транспортни средства во МК но нив не ги гледам во немањето на никаков закон во врска со електричните возила. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
И јас мислам дека во услови кога јавниот превоз (и голем дел од железничкиот) не е електрифициран, далеку сме од приватни возила на струја. Сепак би било супер кога следната нарачка за ЈСП Скопје (и доколку се формира некое друго ЈСП во друг град во Македонија), да се избере хибрид, колку сака бил поскап (докажавме дека парите не се проблем). Сепак, морам да признам дека Nissan Leaf ми е фасцинантен.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Се уште е рано за електрични возила. На прв поглед убаво делува, но пречките за сериска употреба на ел. возила се големи, па дури и не прескокливи. 1. батериите се скапи, тешки, недоверливи (се случија повеќе случаи на пожари предизвикани од дефект на нив)
2. Заради тоа нема голем радиус на самостојно движење, така да ел. возила доаѓаат во предвид само во градовите 3. големи средства се потреби за изградба на инфраструктура (сервиси, места за полнење на батериите... и сл) 4. скапи автомобили (за 10000 до 15000 долари е поскапа иста класа на автомобили кога би имала ел погон. но се разбира оваа разлика би се намалувала кога би тргнало масовното производство. за почеток неопходни се субвенции, а во сегашниве услови тоа оди тешко 5. прашање е кога целиот транспорт би се префрлил на струја, како таа би се произведувала? Треба да се изградат нови централи 6. и на крај, државите обезбедуваат голем дел од своите буџети со оданочување на бензинот и нафтата. таа шема треба допрва да се разработи за струјата која би се користела за тоа (а да не се даночи на пример - или со помала стапка струјата која се користи за нормален живот). но се разбира ова не е некој голем проблем, работата економистите интересен експеримент се одвива во германија, сакаат камионскиот превоз да го префрлат на струја, нешто како тролебус. на ова ниво на кое е македонија, само треба да се прати проблематиката во светот, без некои експериментирање и фрлање пари во оваа област |
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Уште пред 4-5 години читав дека се на прагот да измислат Јапонците батерии кои со едно полнење ќе траат 6 месеци до 1 години, Во моментов сигурен сум дека постојат нови технологии кои можеби и ги надминуваат овие стандарди. НО како што убаво си кажа Пбанкс интересот на нафтените компании ги маргинализира новите технологии со цел контрола на стандардот на живеење и напредокот на човештвото за свои интереси и профит. Значи постојат технологии и решенија фантастични само се чуваат во фиока нажалост.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Ова е веќе теорија на завера, и гледање многу Холивудски филмови. Не може таква тајна да се сокрие. А за нафтните компании, тие веќе почнаа со дизерфикација на своите активности. Само еден пример БП е во врвот на истражувањата поврзани со користењето на хидроген станиците....
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Точно е дека е теорија на завера но... Не се работи за тоа дека се крие некаква тајна. Според мое мислење, нафтената индустрија е доволно моќна да го стимулира одржувањето на својата незаменлива позиција во светската економија која и гарантира уште долгогодишни сигурни (и огромни) приходи. Од друга страна, како што и сам кажа, за да електричните возила преминат во „mainstream“ потребна најпрвин изградба на огромна инфраструктура за нивна подршка, потребно е масовно производство (и масовна прифатеност од потрошувачите) за да цената стане разумна. Потребно е и цената и удобството на експлоатација да станат разумни. Сето тоа е ОГРОМЕН зафат за цела таа индустрија, и според мене е разумно во ситуација кога тој бизнис е прилично затворен (не се работи за тип на индустрија каде некој Калифорниски стартап може со пар милиони почетен капитал да го „промени светот“, туку точно се знае кои се играчите) некој свесно да ја избегнува цела таа турбуленција. Приказни како истражувањата на БП во врска со користење на хидроген станиците, ако се земат во предвид нивните буџети најчесто се сведува на добар ПР. Слично како што слушаме дека се нема пари за вселенски истражувања и човечка мисија на Марс се подбутнува понатаму секоја деценија во ситуација кога само војната во Ирак чинеше колку 5 мисии на марс уште во 2010. Значи не се трудам да протурам некоја теорија на заговор ниту пак ова што го говорам се цитати од некои „заговарачи“, туку е некој барем за мене логичен осврт на оваа тема. Бидејќи ако се земе во предвид технолошкиот подем во последните 50на години кој е незапирлив и живееме опкружени со електронски направи кои пред само 20на години ги гледавме во научно фантастични филмови навистина ми е чудно еден концепт како електрична кола (кој изгледа толку базично во споредба со сето она што е измислено и пласирано на пазарот) да каска. ____ Вон теоријата на заговор, се постави едно интересно прашање поназад во нишкава. Од каде би се произведувала енергијата потребна за напојување доколку ете сите би се конвертирале на електрични возила? Светот е постојано во дилема околу нуклеарната технологија, еве инцидентот во Фукушима повторно предизвика еден бран против. Edited by pbanks - 26-Jun-2012 at 14:08 |
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Тие што имаат мнооогу пари и те како можат да ги контролираат работите , а ако мислиш дека заверата е само "теорија" Тоа е твое гледиште и не ти се мешам. Ако веруваш дека Политичарите ти мислат добро , или дека здраствениот систем сака ги лечи лугето мислам дека живееш во илузија.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Секој има свое гледиште на работите во светот, така да нема сврха да се убедуваме овде. МОјата поента е дека се уште не е време за масовна употреба на автомобили на ел. погон. Нафтените компании имаат огромно влијание, но не можат на пример да ја наметнат својата волја на една Германија која сака да стане енергетски независна! Или на Јапонија!
Едноставно, се уште не е време за ел автомобили. Додека не се потроши целата нафта на земјата, со еден важен предуслов да е ДОВОЛНО ЕФТИНА, таа ќе се користи до крај |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Судејќи според болдираното, мислам дека зборуваме за истата работа... |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Електричните автомобили веќе се исфрлаат од сликата на иднината, барем според неколку експерти. Сега се преориентираме кон возила со погон на водород - а најдобар пример е Honda FCX Clarity. И BMW разработува hydrogen fuel cell мотори. А со возилата на струја, загадувањето ќе продолжи да постои како огромен проблем, бидејќи најчесто струјата доаѓа централи кои работат на јаглен или гас. А ова, ова дава наместо CO2, H2O!
![]() Top Gear вика: The most important car since the car was invented! ![]() Edited by гитардемон - 26-Jun-2012 at 21:46 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Арно ама водородот од каде ќе дојде? И тој треба некако да се произведе, за што постојат различни начини, но процесите кои овозможуваат одржливо производство на значителни количини се разбира изискуваат енергија, која пак мора да дојде од некаде, како на пример електрична енергија за електролиза на вода... и ете пак сме на почеток ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Многу ми е преамбициозна замислава на советниците
_______________________ Туристите со електромобили ќе шетаат низ „Скопје 2014“ Нова идеја во рамки на проектот „Скопје 2014“, која беше презентирана вчера во Советот на Град Скопје, а гласи дека ќе се купат десет електромобили. Граѓаните, но и туристите ќе се возат во познатите „колички“ и ќе можат да ги разгледуваат спомениците и новите градби во центарот на главниот град. http://www.plusinfo.mk/vest/98343/Turistite-so-elektromobili-kje-shetaat-niz-Skopje-2014 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
На плоштадот „Македонија“ се возеа електрични автомобили
Од денес скопјани ќе може да ги користат новите електромобили и електровелосипеди. Цената на билетот за електромобилите изнесува 50 денари од лице, за една тура за разгледување, која во просек ќе трае 20 минути. Цената за изнајмување електровелосипед е 100 денари, за еден час, а ќе можат да ги возат само лица постари од 22 години. Изнајмувањето и враќањето на електровелосипедите, пак, ќе биде исклучиво на плоштадот „Македонија" од 10 до 19 часот. На линкот има слики http://www.mkd.mk/galerii/na-ploshtadot-makedonija-se-vozea-elektrichni-avtomobili#1 Добро е автомобилите не се обични електрични автомобили туку се отворени. На велосипедите ептен им се радувам. Но организациски и двете инвестиции се ДНО. Автомобилот вози по една рута , скоро истата што ја вртат и коњите (ако уште функционираат) слично е и со туристичките автобуси. Според мене автомобилите треба да понудат повеќе можности а туристите да си изберат каде ќе се возат, а не да ги вртат по тури што и онака пешки се поминуваат. Уште поголем гаф е изнјмувањето на велосипедите, ај што изнајмувањето е мануелно (тоа можем да го разберам) неможам да разберам зошто МОРА после еден саат да се враќат. Според мене треба да има ценовник 1 саат 100 денари 2 саати 180 три саати 250 и 4 саати 300 денари и плус да има цена за целодневно изнајмување еве 400 денари нека биде. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |