![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 18> |
Author | ||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() Posted: 15-Jan-2009 at 13:07 |
|||
![]() Од се срце се надевам дека Македонија ќе го реализира овој проект и нема да бидеме последната земја во Европа (не рачунајќи ја Албанија) која има оваков рекоструиран историски воз, за промоција и туризам.
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Еве ја и самата локомотива која треба да блесне во сиот свој сјај
![]() И краток клип од истата |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||
ne preostanuva nisto osven da se nadevame
![]() |
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
![]() А нема некоја малку позачувана? Уствари колку воопшто парни локомотиви има кај нас? Во било каква состојба, има ли некоја бројка? |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Ова е во многу полоша состојба од предходната исто во Велес ЈЖ 01-046
![]() Видео клип од истата И третата која е во Гевгелија JZ 61-011 и е во добра кондиција но е мала за оваква намена ![]() Сума: 3 парни локомотиви од 1435 мм (нормален колосек), 1 локомотива 760 мм (тесен колосек која никогаш не работека во Македонија) и 2 локомотиви од 600 мм (тесен колосек од 1916 година кои се права езотерија) една во Кичево и втората во Горче Петров Следат и овие слики |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Локомотивата серија 83 во Лисиче во сообраќајниот школскиот центар
![]() Бригадната локомотива серија 99,4 во Кичево ![]() Бригадната локомотива серија 99,4 во Горче Петров ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Валдимир има ли можност за модифицарењо за осната ширина на локомотивите. Техничка можност сигурно може да се изнајде, ама дали се практикува тоа низ свет, дали си слушнал за некој таков случај?!
Оваа локомотивава што е наменета за реновирање многу ми изгледа хаварисана, тешко да излезе од таа рѓа нешто. Којзнае колку железо само ќе треба да се смени!! Но чим веќе се нафатиле, тогаш ваљда има шанси да се оправи. На првата слика од локомотивата што ќе се реновира, малку погоре се гледа позади ѓепекот за јаглен. Да не имаш некоја слика од близу?! |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
![]() Ептен е крнтија али ако успеат убаво да ја реновираат замисли какви before and after слики ќе имаме
![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Порано во времето на парни локомотиви во некој случаи се практикувало да се промени ширината за некој потреби. Денес се гледа да се зачува аутентичноста до секој детал.
Иначе ако мислиш за промена на онаја лок. од 760 мм, таја возела на Шарган - „Шарганска осмица“ денес една од атракциите во Србија, заедно со „Романтика“ и „Плави воз“. Еве ја денес словеначката 33-037-ката сликана од приателот Дејан кој ја има онаја репортажа за железн. во МК, која чак беше во полоша состојба од нашата. Така да денес нама крш кој не може да се направи ![]() ![]() ![]() П.С. Во Германија не остана парна локомотива не обновена, буквално сите се обновени и во употреба Edited by Vladimir P - 16-Jan-2009 at 23:03 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Тешко е да се одговори колку трошат
Прво треба да постигне „работна температура“ додека се загрее водата, и го створи одредениот притисок Квалитетот на јагленот, лигнит или камен јаглен. Одржување во ладен режим Иначе оваа локомотива е отприлика 625 kW (850 KS) - 770 kW (1050 KS), знае да повлече 220 тони патнички вагони со брзина од 80 km/c |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
добро ова антиквитетите имале заоблени површини по тркалата или рамни, мислам дека во прво време кривини не фаќале, дали Владимир!? |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Незнам дали добро те разбрав, но ако мислиш како фаќале кривини тогаш еве еден систем KLIEN-LINDNER кој е од 1881 година, кој се на нашите 99.4 две лок. ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
да но од она што го имам читано мислам дека првите пруги биле пушка прави затоа и прашувам дали има тоа некаква врска и со нашиве антиквитети, незнам колкави завои можеле да совладаат тогаш но за да го сторат тоа освен ситемов и тркалата треба да имаат заоблување http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070522102829AASzBDH . кога веќе паднавме на муабет за тркалата кај нагибните возови има некој посебен систем или само вагонот се навалува?
Edited by beTon - 17-Jan-2009 at 02:31 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() Што се однесува до радиусите кои ги совладуваат возовите сега малку испомеша и чиста физика! Постарите пруги имале и помали радиуси кои што лесно можеле да се совладаат. Денеска мислам дека најмалите радиуси се 250 метри што е дури и ретко. Низ Македонија најмалите се околу 300 метри. Чим вакви релативно мали радиуси се совладливи сигурно не е проблем за локомотивата за заврти некој радиус од 500 метри без дополнителен систем за вртење на тркалата. Што се однесува до нагибот, мора да биде во зависност од просечната брзина со која се вози низ кривината. |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Освен лок. на Стивенсон - Rocket која идела на дрвени прави шини.
Минимални радиуси на кривините изнесувале 30°-35°
Тоа е веќе физика, дали да ја отвараме. Иначе во контекст на тоа на одредено време се менуват венците на тркалата на лок и вагоните, од триењето.
Потпуно исто ко и старите, и таму се абат тркалата, но со нагибност на композицијата се добива во брзина на кривините. ---- Еве веќе има и побрз одговор од lslcrew Edited by Vladimir P - 17-Jan-2009 at 03:03 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
@ Владимир значи да се вратам на првото мое прашање! лежиштата на тркалата и кај парниве локомотиви имале заоблување(не биле пушка прави), односно попрецизно, кога, дали и колку ова со тркалата влијаело брзо да се совладуваат поголеми завои на времето, или за тоа цела заслуга ја има системот што го посочи горе! |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Во никој случај - крути (пушка прави), се прилагодуваат кон кривината и парните локомотиви како и денешните, кој повеќе кој помалку.
На ова ли мислиш ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
На самиот почеток се сватило ова. И сликата од системот од 1881 е баш тоа да се ублажи триењето.
![]() Или шематски ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |