Електрични локомотиви |
Post Reply | Page <1 89101112 15> |
Author | |
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #181 Posted: 01-May-2013 at 12:25 |
tomo441,
реконструирните локомотиви со новата ознака „462„, колку ја имаат задржано нивната моќност од 5100kW, колку што ја имале во нивната изворна/произведена состојба? И дали локомотивите „461„ се набавени/купени од Романија или се добиени како трампа меѓу тогашните ЈЖ и романската железница CFR, како што велат по форумите, по принципот „оска за оска„, со тоа што во замената, на романците им се понудени локомотивите од „Раде Кончар„ со ознаката/класата 441? |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #182 Posted: 07-May-2013 at 20:56 |
Za 462 znam deka se pojaki od 461... za poedinosti...vo nekoj nareden post |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #183 Posted: 07-May-2013 at 21:42 |
тоа се 7000 коњски сили,тоа е многу голема моќност,ама вероватно на нагорнини би имале проблем со тракцијата при поголеми товари.
на друг форум сум разговарал со машиновоѓа кој вози за BNSF во САД,и објаснува дека за иста моќност(нивните локомотиви се по окоолу 4400 КС) кај некои се јавува проклизување ,а кај некои помалку или воопшто не,додека оние со два мотора кои заедно имаат 6600 Кс многу често се јавувало и кинење на квачилата од преголема снага и голем терет зад нив |
|
marfimk
Senior Member Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #184 Posted: 23-May-2013 at 19:47 |
Во нишката за дизел локомотиви се е убаво средено за сите серии и подсерии кои МЖ ги има / имала и со години на производство. Дали некој може и за електричните локомотиви ова да го среди, од која година се локомотивите, кои се во употреба и сл.?
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #185 Posted: 05-Jun-2013 at 09:19 |
462 002 Skopje 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr[/IMG]
462 002 Skopje 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr[/IMG] 462 002 Kumanovo 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr[/IMG] 462 002 Kumanovo 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr[/IMG] |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #186 Posted: 05-Jun-2013 at 09:23 |
441 754 Tabanovce 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr 441 754 Kumanovo 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #187 Posted: 05-Jun-2013 at 09:24 |
441 109 Skopje 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr 441 109 Skopje 08.05.13 by w. + h. brutzer, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #188 Posted: 20-Jun-2013 at 12:23 |
Najprvo se izvinuvam za latinicata pisuvam od mob a mi ja snemalo kirilicata
Sea da prasam dali nekoj znae civa e taa kompozicija (mislam deka e el lokomotiva i povekje vagoni) koja momentalno e na zel.stanica skopje (glavna) imase bela boja |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #189 Posted: 20-Jun-2013 at 17:09 |
Balkan Express, специјална композиција на Турските железници, колку што разбрав, се состои од 10-тина вагони и превезува студенти од Турција на запознавање на Балканскиот полуостров. Деновиве ќе биде во Скопје. Кој сака може да оди да ја види.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #190 Posted: 20-Jun-2013 at 23:02 |
Сигурно има над 8 вагони ,кога ја видов бев во автобус и поради што беше зелено светлото на семафорот не успеав да ја сликнам ,но ми изгледаше премногу модерно за да е наше затоа и пишав.
Инаку интересно ,доколку имам време ќе поминам да ја видам а воедно да направам и некоја слика. Фала за информациите во секој случај. |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #191 Posted: 20-Sep-2013 at 11:34 |
ШТО БИДНА СО ПОПРАВКАТА НА ЛОКОМОТИВАТА 441-109?
ТАА ЛОКОМОТИВА МИ БЕШЕ ПРВО ИСКУСТВО ВО 1979 ГОДИНА. ТУКА БИ САКАЛ ДА ДАДАМ КОМЕНТАР ОКОЛУ ТИРИСТОРИЗАЦИЈАТА НА ЛОКОМОТИВИТЕ. ИМА ЕДЕН МОМЕНТ КОЈ ОВДЕ НЕ Е ТРЕТИРАН, А ТОА Е ФАКТОРОТ КОСИНУС ФИ! ТОЈ ФАКТОР ОПРЕДЕЛУВА КОЛКУ Е ЕФИКАСНО КОРИСТЕЊЕТО НА ЕЛЕКТРИЧНАТА ЕНЕРГИЈА ВО ЛОКОМОТИВАТА ВО ДАДЕНИОВ СЛУЧАЈ. ИМЕНО ТОЈ ПОКАЖУВА КОЛКАВ ДЕЛ ОД ЕЛЕКТРИЧНАТА ЕНЕРГИЈА СЕ КОРИСТИ ЗА ПОЛЕЗНА РАБОТА НА ЛОКОМОТИВАТА. ЗА ЖАЛ КАЈ ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ ЛОКОМОТИВИ ТОЈ ФАКТОР Е ДВОЈНО ПОЛОШ ОДОШТО КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СО ДИОДИ И БИРАЧ НА НАПОНОТ КАЈ ГЛАВНИОТ ТРАНСФОРМАТОР. ТОА ЗНАЧИ ДЕКА ДВОЈНО ПОВЕЌЕ СЕ ТРОШИ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА ЗА ИСТА РАБОТА. ОД ТИЕ ПРИЧИНИ ТРЕБА МНОГУ ВНИМАТЕЛНО ДА СЕ ИЗБЕРЕ ШТО ЌЕ СЕ ТИРИСТОРИЗИРА. ВО ДАДЕНИОВ СЛУЧАЈ КАЈ ВЕЌЕ ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ МЖ ЛОКОМОТИВИ ОД СЕРИЈА 441 ВО СЕРИЈА 442 И ОД СЕРИЈА 461 ВО СЕРИЈА 462, НАПРАВЕНА Е ГОЛЕМА ГРЕШКА СО ТИРИСТОРИЗАЦИЈА НА ГЛАВНИОТ ВЛЕЧЕН ПОГОН. ЈАС БИ СЕ СЛОЖИЛ САМО СО ТИРИСТОРИЗАЦИЈА НА ПОМОШНИОТ ПОГОН ВО ЛОКОМОТИВИТЕ, СО ШТО СЕ ПОДОБРУВА РАБОТАТА И НА ГЛАВНИОТ ВЛЕЧЕН ПОГОН, КОЈ БИ ОСТАНАЛ НЕПРОМЕНЕТ СО ДИОДИ И БИРАЧ НА НАПОНОТ КАЈ ГЛАВНИОТ ТРАНСФОРМАТОР. ДА РЕЗИМИРАМ. СО ТИРИСТОРИЗАЦИЈА НА ГЛАВНИОТ ВЛЕЧЕН ПОГОН НЕ СЕ ДОБИВААТ ПОДОБРИ ВЛЕЧНИ КАРАКТЕРИСТИКИ НА ЛОКОМОТИВАТА, А СЕ ТРОШИ ДВОЈНО ПОВЕЌЕ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА. ЗА ОВА МОРА ДА СЕ ВОДИ СМЕТКА ПРИ РЕКОНСТРУКЦИЈАТА, БИДЕЈЌИ ЦЕЛТА НЕ Е ПОСТИГНАТА АКО СЕ ТРОШИ ПОВЕЌЕ ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА, А СО ТОА ИНВЕСТИЦИЈАТА НИКОГАШ НЕМА ДА СЕ ОПРАВДА. БЛАГОДАРАМ ЗА ВНИМАНИЕТО. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #192 Posted: 20-Sep-2013 at 14:58 |
јас сум ел.инженер и баш никако не сваќам каква врска има cosф со тиристорите.тиристорите во принцип се дупли диоди со помошна управувачка страна,и незнам како би го смениле овој параметар.Ако COSФ е лош,значи нешто влечи реактивна енергија,и тука треба да се бара чарето,а не кај тиристорите.
искрено на мојот смер го немав предметот `електрична влеча` но не верувам дека е проблемот до тирисорите.можеби лошо избрано решение,лошо направени пресметки за управувачкото коло на тиристорот,ама принципиелно тие се подобра варијанта Edited by gjoko - 20-Sep-2013 at 14:59 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #193 Posted: 20-Sep-2013 at 15:39 |
Не знам зошто не е реконструирана се` уште 441-109, ама сепак според моето скромно мислење електричните локомотиви и електромоторните гарнитури ќе мора да ги рехабилитираме надвор од Македонија. Она што го знам како новина од МЖ е дека е реконструирана уште една дизел маневарка, а деновиве беше распишан и тендер за избор на компанија што ќе го имплементира системот за електронско издавање на билети на станиците.
|
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #194 Posted: 23-Sep-2013 at 08:13 |
http://www.zeljeznice.net/forum/index.php%3F/topic/4791-uporedni-dijagrami-cosfi-diodne-i-tiristorizovane-lokomotive/&q=diodne+lokomotive&sa=X&ei=J6g8UtqFDsHG4gSgx4C4Cw&ved=0CB4QFjAE
|
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #195 Posted: 23-Sep-2013 at 10:09 |
Postaveniot link ne raboti, pa otidov direkt na zeljeznice.net, no i tamu postavenite dijagrami nemozev da gi otvoram.
Sepak, gi procitav diskusiite i Marjan e vo pravo. Ona sto mi padna za oko, a sto mnogu cesto se prasuvav vo sto e problemot e reaktivnata struja(po mene,laicki,povlecena i ne celosno iskoristena struja) koja pominuva niz glavnata prigusnica (se odnesuva na tiristorkite) e vsusnost predizvikuvac na mnogu cest defekt kaj ovie lokomotivi, a toa e "GLAVNA PRIGUSNICA PREGREANA" |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #196 Posted: 02-Oct-2013 at 12:58 |
СЕ НАДЕВАМ ДЕКА МОЈОТ КОМЕНТАР НА ОВОЈ ТЕКСТ НЕМА ДА БИДЕ ЗАДОЦНЕТ. СЕ ШТО Е НАВЕДЕНО ВО ТЕКСТОТ Е АПСОЛУТНО ТОЧНО !!! ПРИ ИЗБОРОТ НА НОВИТЕ ЛОКОМОТИВИ ВО ШЕЕСЕТИТЕ ГОДИНИ НА МИНАТИОТ ВЕК МНОГУ БИТЕН КРИТЕРИУМ БИЛО ДАЛИ ТИЕ ЛОКОМОТИВИ ЌЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗРАБОТУВААТ ВО ФАБРИКИТЕ НА ТОГАШНА ЈУГОСЛАВИЈА. ИМАВ АНАЛИЗИРАНО ИСПИТНИ ВОЗЕЊА СО ШВЕЃАНКИТЕ 441 И СЛИЧНА ФРАНЦУСКА ЛОКОМОТИВА, КАДЕ ШТО ФРАНЦУСКАТА ЛОКОМОТИВА ПОКАЖАЛА ПОДОБРИ РЕЗУЛТАТИ. АРНО АМА ФРАНЦУЗИТЕ НЕ СЕ СОГЛАСУВАЛЕ ТАА ДА СЕ ПРОИЗВЕДУВА ВО ПОРАНЕШНА ЈУГОСЛАВИЈА, ПА ПОРАДИ СОГЛАСНОСТА НА ШВЕЃАНИТЕ, УСВОЕНА Е ЛОКОМОТИВАТА СЕРИЈА 441. НЕДОСТАТОЦИТЕ КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ 441 И 461 НИ ДО ДЕН ДЕНЕШЕН НЕ СЕ РЕШЕНИ. НАРОДОТ ВЕЛИ - МНОГУ БАБИ, КИЛАВО ДЕТЕ. ДУРИ СО ТИРИСТОРСКАТА ЛОКОМОТИВА РОДЕНА ВО ПОЧЕТОКОТ НА ОСУМДЕСЕТИТЕ ГОДИНИ НА МИНАТИОТ ВЕК СЕ НАПРАВИ ПРВИОТ ИСЧЕКОР ВО ПОЗРЕЛО РЕШЕНИЕ. ВО ИНВЕСТИРАЊЕТО ЗА РАЗВОЈ НА ТАА ЛОКОМОТИВА, ТОГАШ СЕРИЈА 442, ПАРТИЦИПИРАШЕ И МАКЕДОНСКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА, КАКО ЖТП СКОПЈЕ. ТАА ЛОКОМОТИВА Е СО ТИРИСТОРСКА РЕГУЛАЦИЈА НА НАПОНОТ И СТРУЈАТА НА ВЛЕЧНИТЕ МОТОРИ КОИ СЕ ЗА ЕДНОНАСОЧНА БРАНОВИТА СТРУЈА СО НЕЗАВИСНА ВОЗБУДА. ТОА НЕ Е СЛУЧАЈНО ТАКА, БИДЕЈЌИ ТАКА СЕ ЗГОЛЕМУВА ФАКТОРОТ КОСИНУСФИ. ЕДНОНАСОЧНИТЕ МОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА ЗА ЖАЛ ГО НАМАЛУВААТ КОСИНУСФИ, ПОРАДИ ГОЛЕМАТА БРАНОВИДНОСТ НА СТРУЈАТА ОД ДИОДИТЕ И ТИРИСТОРИТЕ. ОВА НЕКА БИДЕ РЕЗИМЕТО НА МОЈОТ КОМЕНТАР ЗА ЛОШИОТ КОСИНУСФИ КАЈ ДИОДНИТЕ И ТИРИСТОРИЗИРАНИТЕ ЛОКОМОТИВИ СО ЕДНОНАСОЧНИ МОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА КОИ ГИ ИМА КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 441, 461, 442 И 462. ЗНАЧИ ВЛЕЧНИТЕ ЕЛЕКТРОМОТОРИ СО РЕДНА ВОЗБУДА СЕ ПРИЧИНАТА ЗА ЛОШИОТ КОСИНУСФИ КАЈ ТИЕ ЛОКОМОТИВИ, ПА ЗАТОА ДОАЃА ДО ПОЈАВАТА НА ДЕФЕКТОТ ПРЕГРЕАНА ГЛАВНА ПРИГУШНИЦА КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 442 И 462, КАЈ КОИ ШТО ГЛАВНАТА ПРИГУШНИЦА НЕ Е ПРОМЕНЕТА И Е ОСТАНАТА ИСТАТА КАКО КАЈ ЛОКОМОТИВИТЕ СЕРИЈА 441 И 461. ПАРЦИЈАЛНОТО РЕШАВАЊЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ РАЃА НОВИ ПРОБЛЕМИ !!! ЗАТОА МИЛИ МОИ ВОЗОЉУБИТЕЛИ, БЕЗ РАЗЛИКА ШТО НЕ СТЕ ЕЛЕКТРОИНЖЕНЕРИ, ПРИМЕТЕ ГО МОЈОВ КОМЕНТАР КАКО ВОДИЛКА ВО ПОНАТАМОШНИОТ ИЗБОР НА НОВИ ЛОКОМОТИВИ ИЛИ РЕКОНСТРУКЦИЈА И МОДЕРНИЗАЦИЈА НА ПОСТОЕЧКИТЕ. ИСКУСТВОТО НА СОПСТВЕНА КОЖА Е МНОГУ БОЛНО, ЗАТОА ТРЕБА ДА УЧИМЕ ОД ИСКУСТВАТА НА ДРУГИТЕ. НИЕ СМЕ МНОГУ МАЛА ДРЖАВА ЗА ДА ПРАВИМЕ ГОЛЕМИ ЕКСПЕРИМЕНТИ. ТОА МОЖАТ ДА ГО ПРАВАТ ГОЛЕМИТЕ ДРЖАВИ. ИМА ЕДНА АНГЛИСКА ИЗРЕКА КОЈА ГЛАСИ - НЕ СУМ БОГАТ ЗА ДА КУПУВАМ ЕВТИНИ РАБОТИ !!! СО КРПЕЊЕ НА ЛОШИТЕ ЧЕВЛИ ИСТИТЕ НЕМА ДА СТАНАТ УДОБНИ !!! |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #197 Posted: 02-Oct-2013 at 15:51 |
Neznam kako e kaj novite lokomotivi,no trend kaj novite elektromotorni pogoni e ednonasočnite motori ds se zamenuvaat so naizmenični so regulacija na frekfencijata
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #198 Posted: 31-Oct-2013 at 22:29 |
Дали некој знае зашто 462 001 и 002 стојат на Трубарево заедно со уште една локомотива од 441 ххх тип? Ги видов пред некој ден паркирани еден позади друг.
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #199 Posted: 01-Nov-2013 at 13:42 |
Моментално биле слободни...чекале воз...инаку редовно се во сообраќај... |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #200 Posted: 03-Mar-2014 at 11:05 |
441-109 и 442-003 во завршна фаза на генерална поправка...
Edited by zookisk - 03-Mar-2014 at 11:06 |
|
Post Reply | Page <1 89101112 15> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |