Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 89101112 33> |
Author | |||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #181 Posted: 30-Oct-2008 at 16:59 | ||
До аеродром треба крак и ништо повеќе како што треба крак и до источна Македонија и кој што постои (само му треба евентуално продолжување). Тој крак е сосема доволно вода за да има род. Ако со тој крак нема род нема да има ни со унаказување на коридорот 10. Се знае која е неговата функција. Како доказ за мојата теза. Во ситуација каде Македонија е транспортно слепо црево во последниве 2 децении многу добро се гледа каква е никаква експлоатацијата на коридорите и воопшто на транспортната инфраструктура во Македонија кога зависиме само од самите нас. Дури Македонија да има БДП по глава како Луксембург ситуацијата нема драстично да се промени. Нам ни се потребни транзитерите од другите земји, без нив инфраструктурата ни е и овака предимензионирана. |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #182 Posted: 30-Oct-2008 at 17:01 | ||
не дека утре ова ќе се случи туку вреди да се анализира... а што чифтијани доби МКД што пругата од К10 оди по оваа траса?! можеби размислувале за пејсажниот момент на вардар. што е до користењето на возот како превоз, нека закачат едно 5-6 TGVа па ќе правиме после муабет кој се и колку се ќе се користи овој транспорт! |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #183 Posted: 30-Oct-2008 at 17:05 | ||
Како бе што добила МКД од пругата К10. Па таа пруга го држи железничкиот транспорт со странство. И сами сме свесни колку ни фали пруга за БГ, а на па да ја немавме ни оваа. Инаку очигледно само ти се раководиш од пејсажниот момент и не се обидувај да ја најдеш таа "маана" кај друг. Машиновозачот на 40 вагони нафта не го интересира пејсажот. У нормален свет се гледа од каде е најефтино и најкратко да се изведе, а да се опфати најголем број градови.
Edited by lslcrew - 30-Oct-2008 at 17:07 |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #184 Posted: 30-Oct-2008 at 17:09 | ||
тука е поентата колку града поврзува во средниот дел оваа пруга, два? пругата како пруга си го прави своето, велам на оваа траса во тој средишен дел е само пејсажен момент и ништо повеќе, не дека ти го гледаш тоа така!
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #185 Posted: 30-Oct-2008 at 17:17 | ||
Бетон види вака. Пругата влага у Македонија кај табановце. Најлочино е прво до пројде покрај куманово. Од тамо најлогично е да се упати кон Скопје како главен град во кој живее третина од населението во Македонија. Потоа најлогично е да се упати по долината на вардар каде ќе биде на најдостапно растојание до сите жители (по средина), долина по која нема потреба непотребно да се качуваат/симињаат планини дополнително. Долина по која со неколку тунела и мостови ќе се задоволи трасата. Што има тука нејасно?!
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #186 Posted: 30-Oct-2008 at 17:17 | ||
Градови како Штип или Струмица не се ни земаат во обзир кога се проектира пруга со ваква функција и значење. Велес и Куманово а да не збориме за Гевгелија се среќници што се наоѓаат на пруга што ги врзува Атина-Солун-Скопје-Ниш-Белград-Загреб. Пругата е градена за овие градови а не за Велес или Гевгелија исто како што не би била градена за Штип или Струмица. |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #187 Posted: 30-Oct-2008 at 17:19 | ||
Бројката е поголема но не е ни толку битна колку што е битно што во Скопје е над 50% од индустриските и сервисните дејности во Македонија. Метална индустрија, нафтна индустрија, логистика...... you name it. |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #188 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22 | ||
(пругата е градена заради ЕУ)многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!
Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:23 |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #189 Posted: 30-Oct-2008 at 17:24 | ||
Ќе усреќи еден регион со една фабрика за сувомеснато и неколку суви крушки. А ќе го унесреќи Скопје. Бетон ја веќе се сомневам дека почнуваш да се заебаваш тука со нас коишто дебатираме на темава. Edited by lslcrew - 30-Oct-2008 at 17:24 |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #190 Posted: 30-Oct-2008 at 17:24 | ||
ОК а што правиме еве со Западна? Зошто тогаш да не заокружи коридорот низ Западна Македонија? |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #191 Posted: 30-Oct-2008 at 17:31 | ||
мислам дека сите почнаа да се заебаваат нејсе не е заебанција овчеполието на нафта лежи
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #192 Posted: 30-Oct-2008 at 18:40 | ||
Ја пропуштив дискусијата па ај да сумирам на кратко од таму каде што почна:
Да, поради проектот Вардарска Долина ќе биде сигурно потребно поместување на пругата на К10, тука нема воопшто дилема (а пругата и така треба да се изместува затоа што е застарена, со мали радиуси на кривини, бавна и несоодветна за коридор од такво значење). Е сега каде точно ќе се изместува не знам... Можеби повисоко над течението на Вардар, можеби помеѓу Велес и Скопје поблиску до новата траса на автопатот... Ама сигурно нема да се изместува накај Св.Николе па од таму накај Градско од милион очигледни причини кои изгледа само на бетон не му се јасни. Никој не е против регионалните пруги предвидени со просторниот план, ама што мајка би ги мешале тие пруги со коридорот стварно не знам. ПС: На некои од мапите од студијата за оценка на влијанието врз животната средина на автопатската делница Демир Капија-Смоквица беше прикажано и изместувањето на пругата во тој сегмент, браните од проектот Вардарска Долина и слично. Кој сака да добие подобра претстава нека прочепка по мапите. Студијата можеше да се најде на сајтот на министерството за транспорт и фондот за патишта (агенција по ново). Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 18:41 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #193 Posted: 30-Oct-2008 at 20:02 | ||
Еве нешто што може да се смени и кај нив, „со паметна политика“
П.С. Незнам дали смета што изворно - српски го пренесувам, или треба да ги преведам изворите !? |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #194 Posted: 30-Oct-2008 at 20:06 | ||
е ова веќе ветува, сега ќе излезе дека ние ќе бидеме аутсајдерите освен ако и ние не ја оправиме брзо нашата...
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #195 Posted: 30-Oct-2008 at 21:54 | ||
@ Vladimir P
Во вакви случаи воопшто не смета што е во изворна форма туку е и добредојдено. Ама добро е да се наведува изворот дури и за кратки извадоци. Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 21:55 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #196 Posted: 31-Oct-2008 at 09:00 | ||
Се пробуди од сон Србија и на големо почна да вложува за развој - Да податокот ти е точен дека ќе вложат 1.1 mil. EUR (ne $) - Еве и нешто друго
За коридор X
Така да ако не се умеша политика (мислам во лоша смисла, бидејќи кај нив има уште поголеми превирања) Србија изгледа ќе тргне напред, бидејќи со оваква инфра и возен парк стварно се за никаде, а што е жалосно со нив поради КОРИДОР X и ние Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:39 |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #197 Posted: 01-Nov-2008 at 08:07 | ||
reality check. Еве една репортажа за Македонските железници превземена од ССЦ (оригинално од некој Словенечки форум за железници). Мизерија
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #198 Posted: 01-Nov-2008 at 13:22 | ||
Многу лоша слика и од тоа нема бегање, но очигледно типот се трудел да ги фати и да ги постира токму само најлошите глетки. You know the type. |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #199 Posted: 01-Nov-2008 at 18:40 | ||
Cloverstack, мислам дека сликата е реална, имало и многу полоши репортажи, а таква една читав од чешки железничар пред пар недели. Сум се воел со возови по Бугарија во 90-тите години и имам впечаток како таа состојба да се пресликала кај нас во оваа 2008 година. Железнички станици пред уривање, немање адекватни чекални, а да не зборуваме за простор за гардероба и менувачници, колосеците зараснати со трева, т.е. негрижа за целокупниот железнички имот. Ништо не се подобрува, раководствата во МЖ се менуваат, а проблемите се наголемуваат. Централната власт нема слух за железницата, граѓаните ги избегнуваат возовите, а железничарите возниот парк го користат нерационално. Би сакал да ме оквалификувате како песимист, ама сепак состојбата е реалистичка!
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #200 Posted: 01-Nov-2008 at 19:12 | ||
Абе се слагам дека сликата во голема мерка ја одразува реалноста, токму нагласив дека од тоа нема бегање. Очи ми боде тоа што недостасуваат попристојни кадри, а и такви сепак може да се најдат. Репортажата ми изгледа селективна и токму ги потенцира најмизерните глетки (кои никој не ги спори). Но веројатно тоа е комплекс на виша вредност каде што ако ние сме поголеми голтари, тој некој таму побогат ќе се чуствува подобро во врска со себе. На пбанкс му реков дека го знае типот, затоа што на времето на ССЦ редовно искачаа фото репортажи или поединечни фотки очигледно селективни во ваков поглед, каде балканците си ги премеруваа половите органи. |
|||
Post Reply | Page <1 89101112 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |