build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 30-Oct-2008 at 16:59
Originally posted by beTon

pbanks не е никаква заебанција пругата да се насочи кон аеродром и во еден дел(пола траса) да помине низ овчеполието, знаеш како велат каде има вода ќе има род, така е и со инфраструктурата, споредни артерии неможат дотолку да донесат развој како што тоа би го донел К10 доколку врви низ овчеполието..... 


До аеродром треба крак и ништо повеќе како што треба крак и до источна Македонија и кој што постои (само му треба евентуално продолжување). Тој крак е сосема доволно вода за да има род. Ако со тој крак нема род нема да има ни со унаказување на коридорот 10. Се знае која е неговата функција.

Како доказ за мојата теза. Во ситуација каде Македонија е транспортно слепо црево во последниве 2 децении многу добро се гледа каква е никаква експлоатацијата на коридорите и воопшто на транспортната инфраструктура во Македонија кога зависиме само од самите нас. Дури Македонија да има БДП по глава како Луксембург ситуацијата нема драстично да се промени. Нам ни се потребни транзитерите од другите земји, без нив инфраструктурата ни е и овака предимензионирана.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 30-Oct-2008 at 17:01

не дека утре ова ќе се случи туку вреди да се анализира... а што чифтијани доби МКД што пругата од К10 оди по оваа траса?! можеби размислувале за пејсажниот момент на вардар.

што е до користењето на возот како превоз, нека закачат едно 5-6 TGVа па ќе правиме после муабет кој се и колку се ќе се користи овој транспорт!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 30-Oct-2008 at 17:05
Како бе што добила МКД од пругата К10. Па таа пруга го држи железничкиот транспорт со странство. И сами сме свесни колку ни фали пруга за БГ, а на па да ја немавме ни оваа. Инаку очигледно само ти се раководиш од пејсажниот момент и не се обидувај да ја најдеш таа "маана" кај друг. Машиновозачот на 40 вагони нафта не го интересира пејсажот. У нормален свет се гледа од каде е најефтино и најкратко да се изведе, а да се опфати најголем број градови.

Edited by lslcrew - 30-Oct-2008 at 17:07
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 30-Oct-2008 at 17:09
тука е поентата колку града поврзува во средниот дел оваа пруга, два? пругата како пруга си го прави своето, велам на оваа траса во тој средишен дел е само пејсажен момент и ништо повеќе, не дека ти го гледаш тоа така!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 30-Oct-2008 at 17:17
Бетон види вака. Пругата влага у Македонија кај табановце. Најлочино е прво до пројде покрај куманово. Од тамо најлогично е да се упати кон Скопје како главен град во кој живее третина од населението во Македонија. Потоа најлогично е да се упати по долината на вардар каде ќе биде на најдостапно растојание до сите жители (по средина), долина по која нема потреба непотребно да се качуваат/симињаат планини дополнително. Долина по која со неколку тунела и мостови ќе се задоволи трасата. Што има тука нејасно?!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 30-Oct-2008 at 17:17
Originally posted by beTon

тука е поентата колку града поврзува во средниот дел оваа пруга, два? пругата како пруга си го прави своето, велам на оваа траса во тој средишен дел е само пејсажен момент и ништо повеќе, не дека ти го гледаш тоа така!


Градови како Штип или Струмица не се ни земаат во обзир кога се проектира пруга со ваква функција и значење. Велес и Куманово а да не збориме за Гевгелија се среќници што се наоѓаат на пруга што ги врзува Атина-Солун-Скопје-Ниш-Белград-Загреб. Пругата е градена за овие градови а не за Велес или Гевгелија исто како што не би била градена за Штип или Струмица.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 30-Oct-2008 at 17:19
Originally posted by lslcrew

Бетон види вака. Пругата влага у Македонија кај табановце. Најлочино е прво до пројде покрај куманово. Од тамо најлогично е да се упати кон Скопје како главен град во кој живее третина од населението во Македонија. Потоа најлогично е да се упати по долината на вардар каде ќе биде на најдостапно растојание до сите жители (по средина), долина по која нема потреба непотребно да се качуваат/симињаат планини дополнително. Долина по која со неколку тунела и мостови ќе се задоволи трасата. Што има тука нејасно?!


Бројката е поголема но не е ни толку битна колку што е битно што во Скопје е над 50% од индустриските и сервисните дејности во Македонија. Метална индустрија, нафтна индустрија, логистика...... you name it.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22
(пругата е градена заради ЕУ)многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!

Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 30-Oct-2008 at 17:24
Originally posted by beTon

многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!


Ќе усреќи еден регион со една фабрика за сувомеснато и неколку суви крушки. А ќе го унесреќи Скопје. Бетон ја веќе се сомневам дека почнуваш да се заебаваш тука со нас коишто дебатираме на темава.


Edited by lslcrew - 30-Oct-2008 at 17:24
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 30-Oct-2008 at 17:24
Originally posted by beTon

(пругата е градена заради ЕУ)многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!


ОК а што правиме еве со Западна? Зошто тогаш да не заокружи коридорот низ Западна Македонија?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 30-Oct-2008 at 17:31
мислам дека сите почнаа да се заебаваат LOL нејсе не е заебанција овчеполието на нафта лежи Rollin
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 30-Oct-2008 at 18:40
Ја пропуштив дискусијата па ај да сумирам на кратко од таму каде што почна:

Да, поради проектот Вардарска Долина ќе биде сигурно потребно поместување на пругата на К10, тука нема воопшто дилема (а пругата и така треба да се изместува затоа што е застарена, со мали радиуси на кривини, бавна и несоодветна за коридор од такво значење). Е сега каде точно ќе се изместува не знам... Можеби повисоко над течението на Вардар, можеби помеѓу Велес и Скопје поблиску до новата траса на автопатот... Ама сигурно нема да се изместува накај Св.Николе па од таму накај Градско од милион очигледни причини кои изгледа само на бетон не му се јасни. Никој не е против регионалните пруги предвидени со просторниот план, ама што мајка би ги мешале тие пруги со коридорот стварно не знам.


ПС: На некои од мапите од студијата за оценка на влијанието врз животната средина на автопатската делница Демир Капија-Смоквица беше прикажано и изместувањето на пругата во тој сегмент, браните од проектот Вардарска Долина и слично. Кој сака да добие подобра претстава нека прочепка по мапите. Студијата можеше да се најде на сајтот на министерството за транспорт и фондот за патишта (агенција по ново).


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 18:41
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 30-Oct-2008 at 20:02
Originally posted by BOJAN

... ама треба да се согласиме дека главната вина за тоа ја имаат србите со нивните возења од 20-30 км. на час. Можеби меѓународниот сообраќај ќе се подобри кога ќе се укине визниот режим, па тогаш бар чекањата на границите ќе ги нема...

Еве нешто што може да се смени и кај нив, „со паметна политика“
Nemačka vlada zainteresovana je za modernizaciju železničkog Koridora 10 u Srbiji, kaže ministar Mlađan Dinkić. On je rekao da bi 2010. godine trebalo da krenu radovi na modernizaciji tog koridora i dodao da je dogovorena buduća saradnja Dojčebana (nemačke železnice) i srpske železnice, u modernizaciji i projektovanju železničkog Koridora

П.С. Незнам дали смета што изворно - српски го пренесувам, или треба да ги преведам изворите !?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 30-Oct-2008 at 20:06
е ова веќе ветува, сега ќе излезе дека ние ќе бидеме аутсајдерите LOL освен ако и ние не ја оправиме брзо нашата...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 30-Oct-2008 at 21:54
@ Vladimir P

Во вакви случаи воопшто не смета што е во изворна форма туку е и добредојдено. Ама добро е да се наведува изворот дури и за кратки извадоци.


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 21:55
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 31-Oct-2008 at 09:00
Originally posted by BOJAN

... јас имам информација од српските медиуми дека наредната година Србија ќе вложи 1,1 милијарди долари во инфраструктурата и во набавката на нови возови. Мислам дека ова беше наслов во Политика, но не сум 100% сигурен за суматаLaugh.

Се пробуди од сон Србија и на големо почна да вложува за развој
- Да податокот ти е точен дека ќе вложат 1.1 mil. EUR (ne $)

- Еве и нешто друго
"Železnice Srbije" sa "Simensom" i "Telefonkablom" potpisuju Ugovore vredne 5,7 miliona evra.

„Železnice Srbije“ potpisaće sa firmama „Simens“ i „Telefonkabl“ iz Beograda, ugovore vredne oko 5,7 miliona evra, za nabavku opreme i izvodjenje elektro radova na deonici Batajnica – Golubinci, na pruzi Beograd-Šid-državna granica sa Hrvatskom....

Повеќе на http://www.zeleznica.info/index.php?option=com_content&view=article&id=146:qeleznice-srbijeq-sa-qsimensomq-i-qtelefonkablomq-potpisuju-ugovore-vredne-57-miliona-evra-&catid=2:zeleznice-srbije&Itemid=15

За коридор X
Predložene tri varijante modernizacije železničkog koridora 10

... Prema prvoj varijanti, predloženo je da na celom Koridoru X budu dvokolosečne pruge, osposobljene za brzine od 160 kilometara na sat, uključujući pravce prema Subotici, Šidu, Preševu i Dimitrovgradu. Druga varijanta predviđa dvokolosečnu prugu Novi Sad – Beograd – Niš, osposobljenu za brzinu od 160 kilometara na sat, uz rekonstrukciju ostalih deonica koridora do projektovanih brzina, kao i za brzinu od 160 kilometara na sat gde god je to moguće. Treći predlog predviđa rekonstrukciju postojećih pruga za brzine od 160 kilometara na sat gde god je to moguće, uz revitalizaciju ostalih deonica koridora do projektovanih brzina i bez promene trase pruge, - objašnjava Stožinić...

извор: Zeleznica.infohttp://www.zeleznica.info/index.php?option=com_content&view=article&id=113:predloene-tri-varijante-modernizacije-eleznikog-koridora-10&catid=2:zeleznice-srbije&Itemid=15



Така да ако не се умеша политика (мислам во лоша смисла, бидејќи кај нив има уште поголеми превирања) Србија изгледа ќе тргне напред, бидејќи со оваква инфра и возен парк стварно се за никаде, а што е жалосно со нив поради КОРИДОР X и ние


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:39
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 01-Nov-2008 at 08:07
reality check. Еве една репортажа за Македонските железници превземена од ССЦ (оригинално од некој Словенечки форум за железници). Мизерија

Originally posted by E.L. SLOVENIA

This is a trip to Macedonia added on Slovenian railway forum. We can say that Macedonian railways were better maintained in former Yugoslavia, but speeds on main corridor are still high.

Border station Tabanovci MŽ:



Station Kumanovo:



...



Station Ilinden:



Loco from Serbia to Skopje:



Station Bitola, pullmans are on cleaning:









Loco from Bitola to Skopje:

 









Station Prilep:





Looking towards Skopje...



... and Bitola:







Toilette (smell is not on picture :lol:



Road crossing:





Towards Skopje:











STOP signal:













Station Veles (once Titov):









Meeting with DMG:

















Station Dračevo:



...



Skopje:



MŽ 642 005:








Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 01-Nov-2008 at 13:22
Originally posted by pbanks

reality check. Еве една репортажа за Македонските железници превземена од ССЦ (оригинално од некој Словенечки форум за железници). Мизерија


Многу лоша слика и од тоа нема бегање, но очигледно типот се трудел да ги фати и да ги постира токму само најлошите глетки. You know the type.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 01-Nov-2008 at 18:40
Cloverstack, мислам дека сликата е реална, имало и многу полоши репортажи, а таква една читав од чешки железничар пред пар недели. Сум се воел со возови по Бугарија во 90-тите години и имам впечаток како таа состојба да се пресликала кај нас во оваа 2008 година. Железнички станици пред уривање, немање адекватни чекални, а да не зборуваме за простор за гардероба и менувачници, колосеците зараснати со трева, т.е. негрижа за целокупниот железнички имот. Ништо не се подобрува, раководствата во МЖ се менуваат, а проблемите се наголемуваат. Централната власт нема слух за железницата, граѓаните ги избегнуваат возовите, а железничарите возниот парк го користат нерационално. Би сакал да ме оквалификувате како песимист, ама сепак состојбата е реалистичка!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 01-Nov-2008 at 19:12


Абе се слагам дека сликата во голема мерка ја одразува реалноста, токму нагласив дека од тоа нема бегање. Очи ми боде тоа што недостасуваат попристојни кадри, а и такви сепак може да се најдат. Репортажата ми изгледа селективна и токму ги потенцира најмизерните глетки (кои никој не ги спори). Но веројатно тоа е комплекс на виша вредност каде што ако ние сме поголеми голтари, тој некој таму побогат ќе се чуствува подобро во врска со себе. На пбанкс му реков дека го знае типот, затоа што на времето на ССЦ редовно искачаа фото репортажи или поединечни фотки очигледно селективни во ваков поглед, каде балканците си ги премеруваа половите органи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.