build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Гаражни објекти (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 19-Mar-2011 at 04:14
445 неможе да е збир на 52 и 60 затоа што не е парен број. Или има 428 + 17 за лица со посебни потреби или се вкупно 462 од 445 + 17. Една пресметка што прави логика е 52 и 50 во подрумите, приземјте без паркинг и 6 ката по 60 места се добиваат 462.

Edited by lslcrew - 19-Mar-2011 at 04:15
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 19-Mar-2011 at 12:51

Мене ми се отвара друго прашање. Која е потребата од катна гаража со прилично голем капацитет на таа локација? Точно има потреба од 100-150 паркинг места поради близината на Зелено пазарче, и зградата од спротива, но сепак нема во близината некој поголем трговски или станбен објект. Нели едно време се споменуваше некаква приватна болница на оваа локација?

Back to Top
zarko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-Jan-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote zarko Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 19-Mar-2011 at 14:26

Монтажниот Паркинг во Ново Лисиче.


Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 21-Mar-2011 at 10:22
Originally posted by lslcrew



445 неможе да е збир на 52 и 60 затоа што не е парен број. Или има 428 + 17 за лица со посебни потреби или се вкупно 462 од 445 + 17. Една пресметка што прави логика е 52 и 50 во подрумите, приземјте без паркинг и 6 ката по 60 места се добиваат 462.


Според најавите 2 ката под земја x 52 места = 104 места
Од 7те ката над земја, приземје е деловен простор, а 7миот угостителство. Знали 5 ката x 60 = 300

Се на се, 404 места мене ми излегуваат. Единствено логично решение ми е и на тие два ката кои ќе имаат друга намена сепак да има по 20тина места и да се дојде до таа бројка. Или евентуално да се паркира и на надворешен паркинг покрај гаражата
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 23-Mar-2011 at 15:52

Kатните гаражи зјаат празни

Моментално во градот работат две катни гаражи, кои се недоволно искористени. Градската власт најавува изградба на осум нови




Скопјани сé уште не се навикнати да паркираат во катни гаражи. Двете големи, модерно опремени катни гаражи што работат моментално во градот се празни и недоволно неискористени. Возачите повеќе сакаат да губат време во барање бесплатно место по тротоарите, улиците и по зелените површини, отколку да платат 20 денари за паркирање. И покрај малиот интерес за паркирање на „затворен“ простор, во градот ценат дека катните гаражи се потребни и се решени да инвестираат во изградба на осум нови.
Катната гаража „Илинден“, до трговскиот центар „Бисер“ во општината Аеродром, најголем дел од времето е празна. Може да се најде понекој автомобил паркиран на празниот простор. Во „Зебра“ во Капиштец, состојбата е малку подобра. Поради ниската цена од 20 денари, жителите и посетителите на Капиштец се навикнале да паркираат во катната гаража.

„Зебра“ многумина ја користат за кратко паркирање, додека испазарат или завршат некоја обврска во близина, но поголем е бројот на оние што работат во близина и вадат месечни и годишни карти.
Месечните карти во „Зебра“ изнесуваат 3.000, додека годишните 30 илјади денари.

- Порано цената беше 40 денари и никој не паркираше во катната гаража. Ја намаливме на 20, за да ги навикнеме посетителите и жителите на Капиштец да паркираат овде. Направивме и други попусти. Најголем метеж има попладне и за време на викенд - изјави Ратко Јанковиќ, менаџер на катната гаража „Зебра“.

Во овој објект повеќе паркираат сопствениците на полуксузни возила, затоа што тие се заштитени од атмосферски влијанија.

- Често пазарам овде и се паркирам во катната гаража. Во катните гаражи возилата се заштитени од дожд, ветер, сонце. Секако и се побезбедни, особено за полуксузни коли – изјави Добре Василевски од Капиштец.

Но жителите на Аеродром не се навикнати да паркираат во катна гаража. Сите нивоа во оваа катна гаража за време на викендот беа празни. Цената е 30 денари за час, пет денари поскапа од зонското паркирање во околината.

- Не паркирам често во катната гаража, можеби по навика паркирам на отворено. Цената не е скапа, исто како и на сите паркиралишта. Често паркинг-просторот е празен - вели Коста од Аеродром.

Вработените во „Илинден“ велат дека граѓаните сé уште не се навикнати да паркираат во катната гаража. Улиците, тротоарите, зелените површини, секој слободен агол овде е полн, само гаражата е празна. Паркираат само кога сите слободни површини околу се зафатени од автомобили.

- Граѓаните сé уште бараат некое ќоше, тротоар или улица за да паркираат без пари. Не се навикнати да паркираат во катна гаража. Објектот ни е голем, безбеден, модернизиран, опремен со видеонадзор, гревота е да не се користи - изјави Јованка Ѓорѓиевска-Петрушевска, раководителка на катната гаража „Илинден“.

Скопје ќе добие осум нови катни гаражи и околу 3.000 паркинг-места. Веќе е почната изградбата на катната гаража кај Судска палата, која ја гради општината Центар, и гаражата кај Цветен пазар, која ја гради градот. Наскоро ќе почне изградба на катна гаража на улицата Даме Груев и кај поранешна „Нова Македонија“. Преостанатите четири ги гради Јавното претпријатие за станбен и деловен простор, две ќе бидат лоцирани од левата и од десната страна на АД МЕПСО, една кај Музејот на холокаустот и последната кај „Работнички универзитет“. Целата инвестиција ќе чини околу 30 милиони евра.






http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=3231191298&id=14&prilog=0&setIzdanie=22238
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 23-Mar-2011 at 16:39
of mori majko... sega uste nekolku godini ke se cudat zosto im se prazni garazite za konecno da im tekne deka treba da pocne da gi otstranuvaat vozilata sto se parkiraat na trotoar okolu garazite... eureka
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 24-Mar-2011 at 04:28

Mislam treba da gi namalat cenite, ili pa da napravat edna fiksna cena da receme 50 denara za cel den. A dobro bi bilo i da napravat nekoja clanarina kade sto bi mozele lugeto stalno da parkiraat tamo za nekoja fiksna suma da receme od 1000 denari mesecno, mnogu poveke ke im se isplati nego vaka prazno da im sedi.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 24-Mar-2011 at 10:50
problemot e sto lugevo gi mrzi da poodat 2 minuti. si imaat nesto vgradeno vo glava deka treba da se parkiraat odma pred mestoto kade sto odat. nedaj boze da poodat malc. zatoa treba poveke stolbcinja i pajaci. preku glava mi e, a veruvam i na site, kako pesak, da setam ko niz minsko pole dodeka se dvizam po trotoar

Edited by xnx - 24-Mar-2011 at 10:52
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 24-Mar-2011 at 12:32
Тоа е тоа што се гради со генерации. Во Скопје освен метежот како најголем проблем според мене е сообраќајната не(култура). Попрво ќе изгазиш човек или ќе блокираш улица ама нема да си платиш. Па уште ако почнат да ги казнуваат за паркирање по паркови тротоари ќе се бунат како тоа не смееле таму да го остават возилото. На ова треба сериозно да работи градот во соработка со полицијата. Скопје веќе не е див запад и како град кој што има цел да биде една урбана средина мора да се среди хаосот. За ова не зборувам само за централно градско подрачје туку сите поединечни и колекторски улици низ општините. Крајно време е да се преземат мерки и да се развие свест!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 24-Mar-2011 at 12:44
Премногу ја комплицирате работава. Чистењето на тротоари се решава постепено, дури и хаос ќе настане ако во исто време се прекине со паркирањето на сите тротоари. Полека се ставаат столпчиња на некои делови и никој не се буни зашто таму веќе нема да се паркира. Да, треба процесот побрзо да оди, ама тоа зависи и од темпото на изградба на катни гаражи и имплемнтацијата на зонското паркирање. Значи не се работи за свеста, туку едноставно кога ќе видиш дека тротоарите се оградени, а на 10 мин поминува пајак или има обележано места за зонско, секако дека ќе се придржуваш кон правилата.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 24-Mar-2011 at 12:58
Се сложувам во целост со Фресно, прво катни гаражи па после воведување максимален ред. Дефинитивно треба да се воведе ред но мора да има место за паркирање. Ние практично во центарот на градот сеуште немаме вистинска катна гаража. Прво исполни ги сите услови за паркирање па после кој не почитува си има мерки кои ќе си се спроведат.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 24-Mar-2011 at 18:32
ne se slozuvam celosno. mi se dopaga idejata da gradot postepeno pocnuva da se dzivi vo pravilna nasoka, kako sto velite. megutoa, dali e taka? imame slucaj na najnovi bulevari i zonski parkiranja, kade sto kolite se parkiraat na trotoar so legalno obelezani mesta, koi go poprecuvaat dvizenjeto na pesaci, a velosipedite se ili totalno iskluceni od predvid ili se napraveni nekoi pateticni nefunkcionalni pateki. znaci ako vo denesno vreme se pravat vakvi nepopravlivi greski togas kako ke se slucuvaat tie promeni? primeri ima mnogu: od debar maalo, do ilindenska kade sto ima i slucaj na legalno obelezan parking na trotoar(sproti MCM) i nemoznost nikako vo idnina da se vmetnat velosipedski pateki (iako realno gledano velosipedite se edinstveniot spas za skopje spored mene)
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 25-Mar-2011 at 03:10
Па најлесно за да не се паркираат на тротоари е поставување на столпчиња по цела доложина на тротоарот. На многу од улиците доколку се направи така конечно ќе се добие шанса и простор за велосипедски патеки и можеби и таквиот транспорт ќе почне да се користи почесто.
Јас да се прашувам , би ставил столпчиња по скоро сите булевари и пофрекфентни улици во централното градско подрачје. Мислам дека треба се повеќе и повеќе да се обрнува внимание на велосипедските патеки бидејќи кога може во градови поголеми од Скопје луѓето да користат велосипеди за транспорт не гледам зошто не би можело таа навика да се направи и кај нас.

Edited by Tuvok - 25-Mar-2011 at 03:13
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 25-Mar-2011 at 10:28
mislam deka skopje e idealen grad za velosipedi- ramen e, i ne tolku golem. treba samo da se poraboti na patekite i na mentalitetot na lugeto... no, dokolku ne se predvidat patekite na vreme, posle e mnogu tesko da se vmetnat. toa me iritira, sto vo denesno vreme koga se obnovuvaat i gradat bulevari nikoj ne pomisluva na ova.. a za trotoarite da ne pocnuvam. dali nekoj razmisluva deka invalidi, slepi i zeni so deca so kolicki ne mozat bukvalno da izlezat od doma? 
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 25-Mar-2011 at 16:11
Не знам каков е ДУП-от на општина центар, ама пред зградата на ССМ тоа празниот простор е измислен за катна гаража. Денес поминав и забележав дека проади преполнетоста на паркингот пред ССМ и на оној големиот кај холиедј ин луѓе се паркираат по тротоари. Дефинитивно катна гаража е таму потребна, ем ќе се среди празниот простор ем нема коли да се паркираат по тротоар.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 25-Mar-2011 at 16:21
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 28-Mar-2011 at 11:18

Подземни гаражи ќе го уништат Паркот на жената-борец

Подземните гаражи под Паркот на жената-борец, кои Општина Центар ги предвиде со последните измени на урбанистичкиот план Мал ринг, неповратно ќе го уништи ова зелено катче во градот, реагираат од Асоцијацијата на архитектите на Македонија (ААМ) и Хортикултурното здружение на Македонија. Не само затоа што во овој дел ќе биде навлечена поголема концентрација на возила туку и поради тоа што со копањето ќе бидат уништени старите дрвја. Потсетуваат дека постојните дрвја се стари над 40 години и се хранат со вода од подлабоките подземни слоеви.

- Подземната градба ќе ги оштети корењата и ќе го прекине нивниот допир со подземните води. Оваа мала зелена површина во централното градско подрачје има еколошко, здравствено, естетско и мемориско значење за скопјани и затоа треба да се чува, а не да се уништи - апелираат од Хортикултурното здружение.

Претседателот на ААМ, Даница Павловска, изјави дека наместо сообраќајот да се дислоцира од центарот, напротив, централното подрачје с` повеќе се задушува.

- Во центарот се предвидени шест катни гаражи, од кои некои веќе се градат. Не може да се градат и катни и подземни гаражи. Со овој план се прави принципиелна грешка. Сообраќајот треба да доаѓа до Мал ринг, а не под него или над него. Тој е концептот на сообраќајот во Градот, воспоставен уште за време на Кензо Танге -смета Павловска.

Со последните измени на Малиот ринг, освен подземни паркиралишта под Паркот на жената-борец, предвидена е и пешачка патека од црквата „Свети Димитрија“ кон Калето. Таа би се градела над сообраќајницата што сега води кон Стоковната куќа „Мост“.

За двете здруженија оваа интервенција е хаотична и не е во согласност со Законот за Старата скопска чаршија. Вели дека од она што е претставено во планот, тоа е пешачки мост што ќе оди во небо, затоа што така е поставен, да не се знае каде завршува.

Од ААМ остро се спротивставуваат на ваквото урбанистичко решение и поради фактот дека пешачката патека ќе го скрие Калето.

- Направена е реконструкција на тврдината, илуминација, со што добивме еден нов квалитет во визурите, нов лик на градот Скопје. Прашањето за патеката беше поставено при презентацијата на планот, но од планерите немаше одговор. А ние инсистираме за ваквата непознаница посебно да се елаборира - порача Павловска.

Од ААМ и од Хортикултурното здружение на Македонија своите забелешки ги приложиле во писмена форма, во текот на јавната анкета. Исто така, нивната реакција и барања се доставени и до Општина Центар. Не само околу подземните гаражи под паркот, пешачката патека туку и околу намерата на Општината да дозволи надградби на неколку згради на плоштад Македонија.

Од Центар не коментираа дали овие урбанистички решенија се во ред, дали е направена анализа како ќе влијаат на животната средина и урбаниот простор. Само изјавија дека подземното паркирање под паркот, а и патеката кај „Свети Димитрија“ не се предмет на актуелните измени и дополнувања на Мал ринг, туку дека како решенија датираат од измените што веќе се случиле во последните четири години.

Имајќи предвид дека сите овие измени, годиниве, следуваа најмногу на барање од државните власти, со цел задоволување на нивните урбанистички апетити за спроведување на владиниот проект „Скопје 2014“, од ААМ и тогаш и сега повторија дека се оградуваат од него. Лани усвоија и Декларација во која наведоа дека на Мал ринг во целост му недостига временски, географски, политички, економски, културен и социјален ефект. Го оквалификуваа како план кој е стручно неиздржан и не ја антиципира нашата иднина.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5D1B4FEA9FDEDD4D926A8C0FA91E5CA6
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 30-Mar-2011 at 20:18
Деновиве се сечеа дрвата на просторот кај Т.Ц Беверли Хилс, кај што треба да се гради катна гаража. Ако има отпочнување на работите, ќе бидете навремено известени
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 04-Apr-2011 at 12:31

Бетон склучи договор вреден 5.7 милиони евра

04.04.2011 | Автор: Мк Фондови
Бетон%20склучи%20договор%20вреден%205.7%20милиони%20евра

ДГ Бетон АД Скопје склучи Договор со Општина Центар во вкупна вредност од 352.466.000,00 денари (5.7 милиони евра) со вклучен ДДВ.


Предмет на овој Договор е изведба на Катна Гаража на бул. Гоце Делчев во комплекс на Судска Палата.

http://daily.mk/cluster3/c8acf1cfcc77cb68ec362c18fb68fae4/669953
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 11-Apr-2011 at 12:43
СЕ ПРОДАВА ПАРЦЕЛА ПОКРАЈ ВАРДАР ЗА НОВА ГРАДБА
Катна гаража ќе никне и под Кале

Роза Петкова

Метрополата ќе добие уште една катна гаража, овој пат под Кале, во близина на американската амбасада и резиденцијата на архиепископот Стефан. Објектот ќе се гради на левиот брег на Вардар и е предвиден со деталниот урбанистички план на Општина Центар, кој го опфаќа потегот каде што сега има пластеници за цвеќе, полигон за возачи-почетници и дел кој се користи како див пазар на големо. Министерството за транспорт и врски неделава го објави огласот за продажба, со кој се бара инвеститор за парцела со површина од 11.600 квадратни метри. Според ДУП, гаражата ќе има осум подземни нивоа и капацитет од 1.960 возила. Како и останатото државно земјиште, и ова ќе се продава по почетна цена од едно евро за еден квадратен метар, додека на јавното наддавање закажано за 29 овој месец цената ќе може да се зголемува за не помалку од десет денари. За да учествуваат на јавното наддавање, заинтересираните инвеститори ќе треба да уплатат и депозит од околу 71.000 денари. Во согласност со планот, кој е насловен како „Централно зеленило покрај Вардар - Парк 2“, гаражата ќе ги опслужува петте хотели предвидени на таа локација. Двете парцели за хотелските комплекси, на вкупна површина од речиси 20 хектари, се продадоа лани во ноември откако претходните тендери за продажба пропаднаа. Хотелите се распоредени еден до друг покрај брегот на Вардар и три од нив имаат можност да достигнат максимална висина од 14,5 метри, а два од 11 метри, односно да бидат на три и на два ката. Првата парцела ја купи компанијата „Воденица Оне“ по цена од околу 560.000 евра, односно за 2.510 денари за квадратен метар. Втората парцела отиде кај скопјанецот Марјан Јованов, кој плати иста цена. Со претходниот тендер земјиштето за хотели се продаваше со услов фасадите на објектите да бидат барокни и да се вклопат во амбиентот на градбите од блиската околина, односно на административните згради на „Водовод и канализација“ и на Град Скопје, кои наскоро ќе почнат да се градат подолу на истиот брег. Истиот услов изостана во повторниот тендер за продажба на овие локации, а го нема ни во огласот за катната гаража. Во ДУП е предвидено да се изгради спортски комплекс и објектите ќе може да достигнат висина од осум метри. Во комплексот ќе се гради спортско-рекреативна сала, придружни објекти во функција на спортот, отворени спортски терени и привремено сместување.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2286&ArticleID=159158
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.066 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.