![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 42> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
!!!
Greece's Aktor gets 210 mln euro road construction deal in Macedonia – TED 5.9.2012 11:48:00 | Author/Source www.seenews.com Greece's Aktor won a 210.2 million euro ($264.3 million) contract for the construction of a motorway section in Macedonia, a notice in the European Union’s procurement journal indicated on Wednesday. Aktor should build the Demir Kapija-Smokvica section, which is part of pan-European Corridor X, in 72 months, the notice in the Tenders Electronic Daily (TED) indicated... |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
6 години.... Или таму негде 2018 година.... ако се биде и оди ок....
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
anti-modernista1 ![]() Newbie ![]() Joined: 01-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
bravo majstori, na grcka firma
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
1) Најголем проблем е што при екстремно високата вредност на работата (210 милиони евра) имаме нечовечки долг рок за реализацијата. 6 факинг години, овие луди ли се? Не верувам Актор 6 години да ја ангажираат својата техника на објектов, така што или истата ќе биде ангажирана фазно, или ќе ја завршат делницава за 3 години, колку што е реалниот рок за изградба на вакви објекти.
2) Најмал проблем е чија е компанијата, важното е да се спази соодносот помеѓу прифатлива цена, квалитет и брзина на изградба. 3) Индикативната вредност беше 270 милиони евра. И при Акторовата екстремно висока цена од 210 милиони евра пак ни остануваат околу 60 милиони, со кои комотно може да се изградат уште 20 километри автопат низ рамници. Прашањето ми е што може да се направи со останатите пари? Дали тие се стриктно сврзани со овој автопат или може да се пренаменат за друга цел по потреба (како што може да се прави со фондовите на ЕУ)? Затоа што со овие средства може да се започне автопатот Скопје-Штип (во делот Штип-Кадрифаково-Св. Николе), а пак зошто не и целиот со помош на нов кредит или владина транша или пак Охрид-Мешеишта!? Читајќи ја првата страница ми падна во очи оправданото незадоволство на Кловер во врска со една вест дека овој сегмент ќе се градел во периодот 2010-2014 година. Се прашувам што има сега да каже кога рокот ќе биде 2013-2019 и тоа без никакви заплеткувања? ![]() Edited by Andrej_LJ - 05-Sep-2012 at 18:54 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Кажав поназад, ќе повторам уште еднаш. Рокот за изградба е 4 години, а предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти кои би се појавиле по изградбата (гаранција).
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:271630-2011:TEXT:EN:HTML Доколку изградбата започне следниот месец, делницата треба да биде готова до октомври 2016. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Всушност и тој рок не бил прв кој се спомнувал, за оваа делница слушаме прикаски од многу поодамна, толку одамна што веројатно и тешко може да им се влезе во трага. Ме прашуваш што имам сега да кажам... немам ништо што да кажам, единствено ми останува да се надевам дека во разумен рок ќе се опаметиме и сериозно ќе се сконцентрираме на градење инфраструктура, а дотогаш само ќе продолжам да си трупам разочарување, револт и огорченост. Освен тоа, единствена каква-таква утеха во оваа ситуација е ова што го посочи OCB. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Andrej_LJ,
dve raboti: 1. Mnogu e bitno cija e kompanijata odnosno na cie konto ke legnat milionite. 2. Zivotniot standart e mnogu zgolemen, taka sto prasanje e veke dali so 60 minioni mozat da se izgradat 20km avtopat niz ramnica, zgora na toa sto vo Makedonija tesko se naoga takva ramnica. Ako veke ostanat 60 milioni mnogu popametno ke bide da osvezat dekoj del od E75 a takvi gi ima nekolku, npr. Kumanovo-Skopska patarina i obratno, Veles-Katlanovo... |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
еве за споредба од нишката за нашите компании во светот,па секој нека си донесува сам заклучок за цената
Potpisan Ugovor o izgradnji autoputa Prnjavor-Doboj Objavljeno: Aug 24. 2012. 16:15 BANJALUKA, Predstavnici Javnog preduzeća “Autoputevi RS” i konzorcijuma koji čine “Integral inženjering” iz Laktaša i “Granit” iz Skoplja potpisali su danas u Banjaluci Ugovor o izradi projekta i izgradnji autoputa Banjaluka-Doboj, dionica Prnjavor-Doboj, dužine 36 kilometara, čija je ukupna vrijednost 180 miliona evra. Predsjednik Vlade Republike Srpske Aleksandar Džombić, koji je prisustvovao svečanom potpisivanju ugovora, rekao je novinarima da je ovaj projekat veoma značajan za Srpsku i jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata RS. “Moderna putna saobraćajna komunikacija preduslov je za provođenje svih sektorskih strategija, privrednog rasta i poboljšanja životnog standarda kojeg Srpska želi da ostvari u narednom periodu”, istakao je Džombić. Osim Džombića, svečanom potpisivanju ugovora prisustvovali su i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, predsjednik Narodne skupštine Igor Radojičić, predsjednik Vlade Makedonije Nikola Gruevski, i nekoliko ministara Vlade Srpske. Ugovor su potpisali direktor “Autoputeva RS” Dušan Topić, direktor “Integral inženjeringa” iz Laktaša Slobodan Stanković i direktor skopskog “Granita” Strašo Milkovski. Srna http://www.capital.ba/potpisan-ugovor-o-izgradnji-autoputa-prnjavor-doboj/ |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Ако тие 60 милиони се генерално наменети за коридорот 10 и можат да се употребат тогаш сум на иста линија со Денко дека треба да се обнови делницата Скопје-Куманово или евентуално да се почнат припремни работи за идна изградба на правецот Скопје-Велес по истата траса како Велес-Скопје
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ако добро го прочитавте последното соопштение од владата, покрај изградбата на оваа делница речиси истовремено е планирано да се реконструираат делниците од автопатот кои се претходно изградени, а кои во моментов се наоѓаат во лоша кондиција. Единствено прашање е дали ќе се одвојат средства токму од вишокот пари од буџетот за делницата што треба да се гради.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
на вести имаше официјална изјава дека утре(8.9.2012) се удира камен темелникот за почеток на градежните работи на делницата Демир Капија-Смоквица
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Се сеќавам дека во март 2006 кога започна со работа трговскиот центар
Рамстор во Скопје, истиот ден кога беше отворен Рамстор, во Хрватска
беше пуштен во употреба автопатот Загреб - Задар - Сплит, долг повеќе од 400
километри.
Во македонскиот неделен весник Фокус беше исмејувано отворањето на Рамстор со насловот: " Додека Бранко сечеше лента на продавницата, Санадер сечеше лента на автопат долг 400 километри " Денес, на 21 годишнината од независноста на Република Македонија, актуелниот премиер се пофали дека на денешен ден, сабота, 8 септември 2012, поставил камен темелник на највисоката инфраструктурна инвестиција во Република Македонија во последниве 20 години, а изградбата на оваа највисока инфраструктурна инвестиција долга 28 километри треба да заврши во 2016 година. Богами, ако автопат од 28 километри кој ќе се гради 4 години е најголемото инфраструктурно достигнување на независна Македонија во периодот од 1992 до 2012, баш ме интересира кое ќе биде најголемото инфраструктурно достигнување на независна Македонија за 10 години од сега, односно во 2022, или за 20 години од сега, односно во 2032, под претпоставка дека тогаш сеуште ќе постои независна Македонија, но ај да не навлегувам во политика, форумов не е место за политички дискусии. http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/se-dograduva-koridor-10-kaj-smokvica Се доградува Коридор 10 кај Смоквица
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Jas kolku sto kapiram, so tugi pari ke gradime avtopat?!
No, ajde neka e so sreka pocetokot na gradenjeto na poslednata delnica od E75. |
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Битно почнаа...алелуjа.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
околу кредитирањето сакам да објаснам нешто што го пратам од интерес подолго време.
несакам да бидам сватен како адвокат на владата,туку да пообјаснам за тоа како функционираат сите влади и фирми(не ми е струка но ја пратам доста оваа тема) сите влади во светот(освен Норвешка,кина и можеби уште некој) буџетите ги проектираат (за европа максимални 3% од БДП) буџетски дефицит,или отприлика е тоа 10% од буџетот(7-9 поконретно).значи секој месец секоја влада 10% од трошоците за тековни потреби ги добива со кредитирање со издавање на обврзници.каматата што ја има секоја држава во задолжувањето е према бонитетот на рејтинг агенциите.кај нас најмногу поради блокирањето во евроатланските интеграции,тој бонитет ни е релативно низок(ББ). Кога се зборува дека на пример Словенија може да банкротира во октомври-Ноември,незначи дека нема да има пари во буџетот од тековни приходи,туку поради високата задолженост каматите што ги плаќаат секој месец за остварување на тековните трошоци опасно се наближува кон 7% која се смета дека е граница над која задолжувањето е како давеник во жива песок-што повеќе мрда,повеќе тоне.не дека нема пари-туку дека парите што треба да ги добијат ќе бидат многу скапи. значи секоја влада,и оваа нашата и таа после неа,околу 3% од БДП(10% од буџет) секој месец ќе ги набавува од кредити. и тоа е сјајно ако е 3% за што сите се залагаат и е норма во евро зоната со фирмите е слично.секоја фирма што сака да прави инвестиција(на пример ТАВ) тоа го прави со земање на кредит,и се гледа преку успешното реализирање да се покрие земениот трошок со се камати и да се оствари некоја добивка плус. Ова е најголем камен на сопнување помеѓу Меркел и Оланд,каде Оланд има замисла да државите иако се задолжени до гуша,да мораат повторно да се задолжуваат да би се остварил раст на БДП.По негово мислење(и америчко исто така),ако би се трошело колку што се има пари од приходи,нема да има РАСТ. Живееме во вакво време,што значи или вака ќе работиме и ние(нормално не претерано задолжување,туку 3% од БДП или севкупно 60% од БДП вкупни долгови. Ако грчките 165% ви изгледаат огромни,да ве потсетам на 200% на Јапонија.Разликата е што јапонија паметно ги вложува и остварува раст,додека другите и покрај задолжувањето работат со пад на БДП.Затоа Јапонија кога се задолжува сите сакаат да ги купат нивните обрврзници. главна забуна е пак кој е тоа што ги дава сите овие пари ако сите се задолжуваат?нема држава(освен Норвешка и Кина) што не се задолжува.одговорот е парите ги даваат банките и финансиските корпорации. можеби ќе ви звучи глупо но ќе каќам еден факт.нашите сите влади до сега(без исклучок) кога ги зголемуваат девизните резерви купувале германски обврзници,т.е.кога Германија секој месец се задолжува по 3% од БДП(месечно),ние им даваме пари,како и други држави. пред 2 недели прв пат се случи кога германија се задолжуваше,каматата беше негативна,т.е.тие што даваат пари за германски обврзници плаќаа 0.-0.2% камата наместо да земаат 7% како од Словенија.Нашите девизни резерви се воглавном од германски обврзници. овде лежи и најголемата караница помеѓу грција и Германија-германија зема кредит со 15 камата и го препродава на Грција за 5-6%.фактички заработува на Грција. И Реал кога сака да купи играчи зема кредит,и ферари кога сака да прави нова кола зема кредит. тоа е сегашното време во кое сме приморани да работиме по правилата на тие што ги диктираат-банките. пак ќе речам да небидам сватен погрешно-и следните влади кога ќе градат ќе земаат кредити.тоа е сигурно.друго све е релативно |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Факт е дека во капиталистичко опшество банките се главни, па во иднина и ние се повеќе ќе се расправаме со кредити, дури и обичните луѓе. Но, најбитно е за што се трошат позајмените пари (позајмувањето треба да се свати како еден вид на обврзано штедење). Секако инфраструктура е секогаш добродојдена. Камо ние до сега да ги трошевме позајмените пари на инфраструктура а не на секакви други помалку битни работи (спортски сали, стадиони, покачување пензии, секако споменици, па дури и субвенции).
Edited by stratus - 09-Sep-2012 at 01:25 |
|
![]() |
|
mackomk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 130 |
![]() ![]() |
Демир Капија - Смоквица ќе биде автопатско решение со по две ленти, секоја од нив со ширина од 3,5 метри. Планирано е да бидат изградени два тунела во должина од 1.200 метри, по еден во двата правци, како и шест мостови од кои најголемиот во должина од околу 660 метри кој воедно ќе биде и најголемиот мост во државата. Предвидени се и две клучки кон населеното место Миравци и Смоквица.
Пошто не ја следам следев темава и не сум баш во тек, ќе може ли некој да ми објасни што ќе се случи со старата односно сегашнава траса.Од ова погоре испаѓа дека ќе се прават 2 нови тунели по еден во двата правци,дали ова значи дека старите нема да се користат.Нели е полесно старата траса да се користи само во еден правец, а да се направат уште 2 ленти кои ќе бидат во спротивен правец.Можда лупам глупости па нека ми објасни некој. |
|
![]() |
|
46&2 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
![]() ![]() |
Мене пак ме интересира како ќе го изведат автопатот кога од другата страна на Вардар има доста високи планини а се планира само по еден тунел во секој правец. Дали тоа значи дека ќе го градат високо горе ??? исто ме интересира дали тој мост од 600 метра ќе биде во близина на Демир Капија затоа што во тој дел би требало да се премости Вардар или сум грешка??? Ме интересира исто за потсетник колку беше цената на скопската обиколница (која има скоро иста должина) и колку беше долг таму мостот ??? Знам дека таму теренот е многу порамен ама колку што знам и тоа на крајот излезе над 100 милиони евра. И последно што сакам да прашам е кога ќе направат експропријација на земјиштето или пак веќе е направена?
|
|
I use public toilets and I piss on the seat.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
има некоја карта понапред во нишкава,не се оди одма до реката туку се оди помеѓу планините каде има долина.патот поминува паралелно околу 5-6 км подалеку од реката
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ 46&2
Цената на скопската обиколница мислам дека на крај излезе 135 милиони евра. Вистина е воглавно рамничарска, но сепак имаше скапи зафати, а меѓудругото и вкупно 9 клучки кои исто така ја подигаат цената. Со оглед на тоа каде поминува обиколницата веројатно и за експропријација на земјиште биле дадени значителни средства. Должината на најдолгиот мост односно вијадукт (Орман) е 630 метри. Во врска со експропријацијата за Демир Капија - Смоквица еве нешто подетално: http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Patista/M-1/DKapija-Smokvica - Eksproprijacija na zemjiste 201011.pdf Е сега каква им е оваа весела математика и кој неписмен го правел збирот на земјиштето не знам, ама ваљда барем може да послужи орјентационо ![]() BTW во документот е спомнато дека 85% од земјиштето на трасата е во државна сопственост (што со оглед на грешките во рачуницата исто така не знам дали можеме да го земеме здраво за готово) и дека трошоците за компензација на приватните сопственици биле проценети на 1,2 милиони евра. ![]()
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=592 ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |