build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 11-Nov-2008 at 20:34
Со обиколницава упорно се влечкаат... Барем сега кога нема веќе пречки за градба требаше да се потрудат да надокнадат и нешто од загубеното време, а не уште толку да се опуштат... Ама зошто би се брзале кога може лека-полека. Што ќе ни се рокови да не ограничуваат? Кога-тогаш ќе се заврши... Crazy

Па дали овие планираат барем до нова година да завршат  Question
А не е само ова вакво искуство... И како после ова човек да биде оптимист, поготово за мега-проектите од инфраструктурата во најава? Што тоа преку ноќ до толку ќе се смени кај нас?

Инаку приметете ја последната слика (бр.10). Кај го ископаа Е-65 натака???
Станува правило на обиколницава да се поставува погрешна сигнализација (за нестандардизирана или нејасна воопшто да не праиме муабет), а после толку време тоа или никој не го приметил или никој не се потрудил да го корегира. Како функционираат овие наши институции???
Ohno  Wallbash




1.  Кај клучката Сингелич



2.  Се асфалтираше надвозникот



3.  Према Хиподром



4.  Од „рампите“ на клучката нема абер



5. 



6.  Према Стајковци



7.  Кај клучката Стајковци



8.  Овде дури и со надвозникот не е готово...



9. 



10.  Повторно неунифицирани и пред се неточни табли. Навистина жалосно.
Bash Bash Bash

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 12-Nov-2008 at 00:35
Јас сум убеден дека обиколницава ќе биде пред избориве. Кај се остава вакво капитално сечење лента за после избори?! И тоа можам уште сега да претпоставам дека барем 5-6 луќе ќе ја сечат лентата некаде околу февруари.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 12-Nov-2008 at 00:56
Е сега ме утеши... уште пола година фора!  Ouch

Гризни јазик таму!!! LOL
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 12-Nov-2008 at 01:06
НЕ бе па ти!!!! Не е работата уште пола година фора. Него сакам да ти кажам дека нема теорија да се надмашат 6 месеци. Тоа е како некој психолошки ѕид и преку нема нема.

п.с. Има ли некој празник у скоро време?!
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 12-Nov-2008 at 09:42
Do Nova godina nema.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 12-Nov-2008 at 13:13
Колку што гледам, не се работи само за завршување на финалните подготовки за пуштање во употреба. Овие уште не ги завршиле ниту надземните премини, а некаде нема поставено асфалтBash. Мислам дека во текот на зимава нема да ја доградат обиколницата, а можеби дури нема да биде готова и за изборите!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 12-Nov-2008 at 13:41


Она што е останато за доизградба реално е многу малку, ако се ангажираат без проблем може да го завршат до крај на месецов. Но проблемот е темпото со кое се работи на терен и да, се сложувам дека ако вака продолжат само господ знае кога ќе завршат.


Edited by Cloverstack - 12-Nov-2008 at 13:41
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 12-Nov-2008 at 14:25
Сега идам од Радишани (не земав апарат, кој да знае дека ќе идам натаму). Преусмерувањето е комплетно завршено, инаку имаше камиони и булдожери, одма се фатиле за работа на обиколницата во тој дел каде што е прекинот.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 15-Nov-2008 at 13:31

Edit na mojot posleden post: 8 dekemvri e Sv Kliment Ohridski, drzaven praznik.

Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 20-Nov-2008 at 12:51
Еве го надвозникот кој што новинариве го викаат "клучка".







Во продолжение следи една слика од обиколницата каде што моментално се тампонира делот кај Бутел. За жал направив само една слика пошто одкако го извадив апаратот ми пристапи еден "фин" господин, кој што изгледа во младоста бил лишен од запознавање со општи морални норми.

Г-динот: Што сликаш, за кај ти се сликите?!
Ја: Ми требаат сликите за на една интернет страна!
Г-динот: Неможе, треба прво да се најавиш си имаме ние канцеларија!
Ја: А каде е канцеларијата?!
Г-динот (Покажувајќи со раката кон рандом правец): Тамо...!!!
Ја. Добро, а дали може со ваша дозвола да направам неколку слики?!
Г-динот: Ме слушаш ли ти ја што ти зборувам...?!

Еве ја сега сликата:


Сега следат слики кои се направени во обратен правец, од Радишани према центар.
Еве на првата се гледа колку лошо е изведен спојот каде што е новата раскрсница од страна на Радишани. Тоа што порано беше Бутелска, сега е севисна уличка за неколкуте куќи.



И сега повторно слика од "клучката":





Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 12:58
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 23-Nov-2008 at 04:05
Забораив да ви кажам, на втората слика кајшто има едни купови земја, тука до патот се копаше една огромна дупка, ама не успеав да ја сликнам поради предходно неведениот господин. Очигледно се работи за шахта за атмосферската канализација.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 28-Nov-2008 at 11:22
Нема обиколница за Нова година
Скопје
Иако беше најавено, скопската обиколница нема да биде готова до крајот на годинава. Од Агенцијата за патишта, поранешен Фонд за магистрални и за регионални патишта, велат дека втората делница од обиколниот автопат, која е долга 14 километри, ќе се догради во првите месеци од идната година. Оттаму објаснуваат дека роковите за изградба биле одложени поради неповолните временски услови во изминатиов период, кои ги попречувале градежните работи.

- Со силно темпо се изведуваат градежните работи на делот од обиколницата што се протега од Хиподром до Оризари. Сите имотноправни проблеми што порано ја кочеа работата се решени, односно извршена е експропријација на земјиштата, а останува да се решат некои проблеми со помали имоти. Сепак, асфалтниот слој на автопатот нема да може да се постави ако температурите се под нула Целзиусови степени. Затоа не можеме ниту да го прецизираме новиот рок кога целиот автопат ќе биде пуштен во употреба. Но се надеваме дека тоа ќе се случи уште во почетокот на наредната година и со тоа скопјани ќе можат да ја користат целата северна обиколница - објасни Катерина Панова-Илиевска, шефица на кабинетот во Агенцијата за патишта.

Делот од обиколницата од Оризари до Сарај, кој е долг 12 километри, беше пуштен во употреба во јули годинава, а за неговата изградба беа потрошени 70 милиони евра. Од нив 32,3 милиони биле обезбедени со кредит од Европската банка за обнова и развој, 24,6 милиони од Европската инвестициска банка, а другите се од државниот буџет. Градежните работи на оваа делница ги изведуваше грчката фирма „Терна“, а тие се одвиваа побрзо затоа што немаше големи имотноправни прашања, ниту проблеми со населението.

За разлика од таму, делот до Хиподром што го гради „Гранит“ почна да се прави порано, но сè уште не е довршен. Причина за тоа се не само приватните имоти туку и протестите на населението од некои околни села, пред сè од Стајковци. Жителите ги попречуваа градежните работи затоа што, според нив, трасата поминувала премногу близу до неколку куќи и со тоа се загрозувала нивната безбедност. Поради тоа во одредени периоди автопатот мораше да се гради со полициско обезбедување.

Од Агенцијата за патишта објаснуваат дека обиколницата е изградена според светски стандарди и очекуваат дека таа ќе го олесни транспортот и ќе го намали метежот низ Скопје за 20-30 отсто. Кога ќе биде готова целата обиколница, возачите што патуваат од влезот на градот кај Петровец кон Тетово нема да мораат да се движат низ сообраќајот на градските улици. За оваа намена сè уште се користат булеварите Александар Македонски, Никола Карев, Илинден и Партизански одреди, како и улицата Ѓорче Петров, чиј асфалт постојано се оштетува од тешките товарни возила.

По изградбата на обиколницата возачите ќе можат да се приклучат на новиот пат кај населбата Хиподром и да се возат по него до излезот кај Сарај. Вкупната должина на обиколницата изнесува 26,7 километри, на неа граѓаните ќе можат да се приклучуваат по осум клучки, а за нејзиното користење нема да се наплатува патарина. Делницата што е пуштена во употреба е единствениот автопат во земјава на кој се поставени заштитни звучни ѕидови, а на неа се наоѓа и најдолг мост со должина од 630 метри.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=248&ArticleID=12319


Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 11:41
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 28-Nov-2008 at 16:40
Bash

Кај државните институции роковите едноставно не важат, тоа одамна ми е јасно, ама овие стварно претераа. Двеста рокови и триста најави до сега и пак си останавме со празни раце.
Еве сега ладно им било... А што правевте цело лето??? Или тогаш многу топло ви беше??? Есенва веројатно многу тмурно... Стварно кој ги измисли овие годишни времиња до толку незгодни за градење патишта Roll%20eyes

А за погрешната сигнализација исто годишните времиња ли се криви?!?

Говеда Bash
Вашата неспособност и неодговорност немаат граници.


Во секој случај ова е добар индикатор што можеме да очекуваме за другите проекти, особено за Д.Капија-Смоквица, кој уште непочнат а стилот неодоливо потсеќа на обиколницава. Ништо не е случајно.

Ќе понесе ли некој некогаш некаква одговорност? Штетите од ваквиот јавашлук се навистина огромни.



е единствениот автопат во земјава на кој се поставени заштитни звучни ѕидови
Не е точно, има и на влезот во Скопје кај Ченто.


Edited by Cloverstack - 28-Nov-2008 at 16:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 28-Nov-2008 at 17:00
Кловер не се нервирај, не ли гледаш дека се штима работава за пред избори. Асфалтот ќе го стаат ако треба у февруари кога е уште поладно од сега и тогаш нема да биде проблем времето. Ако ако стварно технички пречи ладното време, како што викаат, мене ме плаши да не добиеме неквалитетен пат поради партиско чателење. Подобро да биде у април него да зсе зашљака у февруари пред избори.
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 28-Nov-2008 at 19:48
Previousne e problem vremeto i ako se gradi na ladno da ne bide nekvaliteten patot,toa ti se lazgi za mali deca sega si ima preparati sto se stavaat i za pobrzo da se isushi i poelasticno da bide itn.nego ne im se raboti, i sto vikas si se cuvaat za pred izbori ili nesto zaglavile.a patot nema sto ponekvaliteten da bide od toa sto e sea,obikolnicata ja praat kolku da ima ulica,od fakultet bev tamo na praksa i profesorot sto mi e po patishta gi naprai tamo site lom.za se im kaza deka taka ne trebalo da se naprai. a nadzorot sto bese tamo si cutese i nisto ne kaza osven sto da praime nie,nie ne sme krivi taka ni vikaat da praaime.sve e bog da cuva,ima i raboti sto prvat se primenuvaat kaj nas za gradba na pat ama i toa nekvalitetno,atmosverskata kanalizacija na nekoj mesta im e postavena obratno od padot na ulicata itn. itn.ima mnogu da se nabrojuva,ke treba cela strana da napisam a me mrziBig%20smile
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 28-Nov-2008 at 21:57
eve nekoj sliki od obikolnicata,malce se postari ama ne sum imal prilika da gi stavam do sea.

ova inace se postavuva da ne se kliza zemjisteto dodeka da porasne treva i e od nekojsi organski materii i postepeno se razpaga i sluzi kako dzubrivo za trevata
1.

2.

3.

a so ovi kamincinja ja naprskuvaat trevata
4.

vo mrezite se se stavaat kamenja i se postavuvaat za potporni zidovi,ke vidite na slednite sliki
5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.



Edited by Б.Ѓ.Т - 30-Jan-2009 at 17:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 28-Nov-2008 at 22:07
БЃТ  добри се сликиве. Се чудевме пре некое време што е со тие мрежите, ама еве ни објасни сега! Инаку првпат гледам дека се поставува нешто како мрежи полни со камења.  И ако може да ми објасниш дали е некој вид на ваљак ова што личи на комбајн или е нешто друго?!

Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 22:08
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 28-Nov-2008 at 22:12
valjak e poslednata slika,a toa pred nego e za postavuvanje na asfalt i za ramnenje samo a ne i za nabivanje,pred nego ide kamion kako sto se gleda na slikata i sipuva asfalt vo edno kako inka idepreku nego i toa go ramni i gorasporeduva i i istura i voda t.e go poliva so voda a na kraj go pominuva so edni cetkicki so toa ja sobira vodata t.e ja raznesuva itn. itn.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 28-Nov-2008 at 23:52

А то чудото со многу меки гуми (го нема на сликите), знајш шо има само гуми, не е ваљак. Поминва дур е многу жежок асфалтот. И то служи како ваљак или?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 29-Nov-2008 at 00:36
Previousneznam na koe mislis,ne mi teknuvana na nikoe so meki gumi,ima edno pozadi e so gumi ama napred si e pak valjak a samo nekoe so gumi neznam t.e sea ne mi teknuva
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.