build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 100101102103104 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2021 Posted: 11-Mar-2015 at 22:04
Originally posted by Obedineta Makedonija

Tranquilis, има ли шанси да ни споделиш површна информација(созборови без бројки) како е ситуацијата со побарувачката на новите линиии кои се воведоа во јануари.... или сепак спаѓа во деловна тајна, конкретно за Барса, Осло, Хамбург.


Деловна тајна

Според тоа што до сега сум го видел, горе долу знаеш да процениш како оди. Среќно
Само немој да многу пред да правиш проценки.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2022 Posted: 11-Mar-2015 at 22:20
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija

Tranquilis, има ли шанси да ни споделиш површна информација(созборови без бројки) како е ситуацијата со побарувачката на новите линиии кои се воведоа во јануари.... или сепак спаѓа во деловна тајна, конкретно за Барса, Осло, Хамбург.


Деловна тајна

Според тоа што до сега сум го видел, горе долу знаеш да процениш како оди. Среќно
Само немој да многу пред да правиш проценки.


Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2023 Posted: 12-Mar-2015 at 12:15
Austrian Airlines Starts Medium-Haul Fleet Renewal This Year

Company

• Fleet upgrading: Embraer jets to replace Fokker fleet
• Renewal program to begin in the autumn of 2015, should be concluded in 2017

Austrian Airlines is already launching a program this year, earlier than planned, to renew its medium-haul fleet. This was decided upon by the Management Board of the Lufthansa Group. This year the Austrian Airlines fleet of Fokker aircraft will begin to be replaced by medium-haul jets produced by Embraer, contingent upon the formal approval of the Supervisory Board of Austrian Airlines at its meeting scheduled for March 19, 2015. The Embraer jets, type 195 are currently being deployed by Lufthansa CityLine. The renewal program is to start in the autumn of 2015 and is expected to be concluded at the end of 2017. Plans call for the first Embraer 195 jet with the typical red-white-red tailfin of Austrian Airlines to be in operation before the end of 2015.

“We are pleased with the decision on the part of the Lufthansa Group, which comprises a vote of confidence in Austrian Airlines. As a result, we can invest in a new and more modern fleet earlier than planned”, explains Jaan Albrecht, CEO of Austrian Airlines.

At present, Austrian Airlines operates 21 Fokker 70 and Fokker 100 aircraft. For the time being, a total of 17 Embraer jets will be transferred from Lufthansa CityLine to the Austrian Airlines fleet. The aircraft will come from Lufthansa CityLine, which in return will receive Bombardier CRJ900 NextGen jets from Eurowings. In terms of the number of seats, the production of the fleet will remain basically the same: The Embraer aircraft boast 120 seats and are slightly larger than the Fokker planes with 80 and 100 seats respectively. It has not yet been decided whether Austrian Airlines will receive additional medium-haul airliners.

The Embraer 195 aircraft currently have an average age of four years (built 2009-2012), compared to the average age of 21 years for the Austrian Airlines Fokker fleet. The value of a new Embraer 195 jet is about USD 52 million. Details are currently being worked out on how Austrian Airlines will finance the aircraft. The most important factor pertaining to the airliners are the ongoing costs. Fokker aircraft are considered to be very reliable thanks to the good maintenance work on them, whereas the larger Embraer aircraft use about 18% less aircraft fuel per seat. This makes the Embraer jets much more environmentally compatible than their Fokker counterparts.

“We spent a long time considering which option would be the best solution for Austrian Airlines. The Embraer jets are excellent and well-established aircraft. As you know, we also recently took a look at the Bombardier C-Series. We ultimately decided in favor of the Group solution. It enables us to begin the fleet renewal program this year“, says CEO Albrecht in commenting on the fleet decision.

Overview Embraer/Fokker

Austrian Airlines
Austrian Airlines is Austria’s largest carrier and operates a global route network of round 130 destinations. That route network is particularly dense in Central and Eastern Europe with 39 destinations. Thanks to its favourable geographical location at the heart of Europe, the company’s hub at Vienna International Airport is the ideal gateway between East and West. Austrian Airlines is part of the Lufthansa Group, Europe’s largest airline group, and a member of the Star Alliance, the first global alliance of international airlines. The flight operations of the Austrian Airlines Group have been bundled at its 100% subsidiary Tyrolean Airways since 1st July, 2012.

Owner. Editor. Reproducer: Austrian Airlines AG. Corporate Communications public.relations@austrian.com. Please find further information concerning the disclosure according to §§ 24 and 25 Media Act on www.austrian.com

http://www.austrianairlines.ag/Press/PressReleases/Press/2015/03/019.aspx?sc_lang=en&mode={30999B4B-42D0-45A6-B671-FE5E3CB68ED8}
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #2024 Posted: 12-Mar-2015 at 15:46
Едно техничко прашање, треба да летам за Талин у јули, а едина опција што одговара е да се лета од Истанбул. Мене ми е у ситуацијава битно, дали е поефтино да се купи картата директно од сајтот на Туркиш, од нивното претставништво у Скопје, или преку некоја од агенцииве низ Скопје кои продаваат карти?
23ka.wordpress.com
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2025 Posted: 12-Mar-2015 at 22:41
Најевтино да си резервираш сам преку web
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2026 Posted: 12-Mar-2015 at 23:02
Originally posted by N23

Едно техничко прашање, треба да летам за Талин у јули, а едина опција што одговара е да се лета од Истанбул. Мене ми е у ситуацијава битно, дали е поефтино да се купи картата директно од сајтот на Туркиш, од нивното претставништво у Скопје, или преку некоја од агенцииве низ Скопје кои продаваат карти?



Значи строго го користам Туркиш - најевтини нивни билети вади kayak.es без вкалкулирани трошоци за резервација и скоро исто ти излегува како он-лине како кај Туркиш, за да не луташ и најефтино да поминеш без скриени трошоци само нивниот официјален веб, ако одиш преку агенција или од кај нив во канцеларија имаш такса од 25 евра зарезервација
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #2027 Posted: 14-Mar-2015 at 23:18
Адриа со 3 лета неделно помалку со летниот ред на летање.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #2028 Posted: 15-Mar-2015 at 19:19
Едно прашање, зошто така преку ноќ поскапеа линиите на Wizz Air за двојно или тројно до сите дестинации во следните 3-4 месеци? Благодарам
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2029 Posted: 15-Mar-2015 at 20:35
Затоа што турстичките агенции имаат закупено голем број на карти за летниот период како и за празници и продаваат комплет аранжмани со Wizz. Сите тие карти се однапред купени што остава помалку места во авионот со што цената расте.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2030 Posted: 15-Mar-2015 at 20:48
Originally posted by stratus

Едно прашање, зошто така преку ноќ поскапеа линиите на Wizz Air за двојно или тројно до сите дестинации во следните 3-4 месеци? Благодарам


Цените на билетите се одредуваат според прогресивна крива. Со други зборови, десет билети се продаваат по најниската цена (на пример, 20 евра) за одреден лет, потоа десет по следната (25) и така натаму. Кога ќе се продадат поефтините билети, на ред доаѓаат поскапите.

Овој алгоритам е дел од објаснувањето. Сам по себе не е доволен да ја објасни комплетно цитираната генерализација. Можно е сезонската крива на цени да придонесува за впечатокот, при што цените за август несомнено ќе бидат многу пати поскапи од тие во февруари. Исто така, лесно е да се изведе погрешен заклучок врз основа на мал број на набљудувани летови (overfitting).

Со оглед на сето погоре, директниот одговор е - не се поскапени, барем не повеќе од вообичаеното.

P.S. Можеш да ми веруваш, јас ги контролирам цените.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2031 Posted: 15-Mar-2015 at 20:49
Originally posted by alexsend

Затоа што турстичките агенции имаат закупено голем број на карти за летниот период како и за празници и продаваат комплет аранжмани со Wizz. Сите тие карти се однапред купени што остава помалку места во авионот со што цената расте.


Обајснувањево би можело да држи вода за селектирани рути во земји со силна домашна побарувачка.

Во случајов не.

Edited by Tranquilis - 15-Mar-2015 at 20:51
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2032 Posted: 15-Mar-2015 at 21:41

гледам доста упатени во подфорумов, камо по цел форум да се активираа соодветни членови

Смирение, дали поскапувањето компанииве можат да го прават еднострано или имаат обврска за тоа да се консултираат со АЦВ односно со нивен благослов да менуваат цените, или имаа слободна регулација на цени

потем дали и како оди тоа надвор, секаде ли е ваква ситуацијата ко кај нас, и конечно како потрошувачи како можеме да агитираме за подобрување на ценовната политика
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2033 Posted: 15-Mar-2015 at 21:45
Originally posted by beTon


гледам доста упатени во подфорумов, камо по цел форум да се активираа соодветни членови

Смирение, дали поскапувањето компанииве можат да го прават еднострано или имаат обврска за тоа да се консултираат со АЦВ односно со нивен благослов да менуваат цените, или имаа слободна регулација на цени

потем дали и како оди тоа надвор, секаде ли е ваква ситуацијата ко кај нас, и конечно како потрошувачи како можеме да агитираме за подобрување на ценовната политика


Секаде во Европа (Европска Унија плус кандидати) е слободно.

Дефинирај подобрување

Edited by Tranquilis - 15-Mar-2015 at 21:46
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #2034 Posted: 15-Mar-2015 at 22:03
Едно пријателче денес леташе од Базел до Скопје се враќа за едно 10 дена ми кажа дека картата за двата правци ја купил за 55 евра.
Така да мислам дека се наоѓат поевтини карти но тоа е потешко затоа што и побарувачката веројатно расте.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2035 Posted: 15-Mar-2015 at 22:08

подобрување бар во комуникацијата со "флаерите" да им се објасни пооусрдно ценовната политика на патниците, веројатно тоа би требало а го прави некој приватен портал ко билд ил авијација каде вакво нешто би се испеглало подобно, ето прилика и за рекет од некоја реклама

незнам како и на авиокомпаниите не им е мака ностоп да верглаат вакви маркетинг шеми настрана што заради истите на човек му треба трошење екстра количество мозочни келии додека донесе одлука што му се исплати

уште наградни игри што не почнале да штанцаат по урнекот на запад како би покачиле промет, ајде ер-такси па оправдано и рабирливо зошто тераат со вакво мени од константно шаренило од цени
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2036 Posted: 15-Mar-2015 at 22:19
Се согласувам дека е неопходна подобра комуникација.

Тоа е една од слабостите на low cost компаниите, одредени оддели (на пример PR) не растат пропорционално со големината на компанијата.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2037 Posted: 15-Mar-2015 at 22:54

хаха не се они шкрти со абер оти немаат пиар него оти така полесно матам у празно, колку само народ оди по дифолт со овој или оној бидејки чул дека е ефтин, тоа што балкан па цепидлачиме тоа е друга работа, но на ниво на европа ама баш им чуе, битно на кој аеродром пр. во Милано има побрзо укотвен авион нели, таму времето е пари дали
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2038 Posted: 15-Mar-2015 at 23:26
Originally posted by Тркало

Адриа со 3 лета неделно помалку со летниот ред на летање.


Ништо ново, само покасно забележано - Адрија поради внатрешна консолидација и намалување на флотата уште во јуни 2014 од 11 неделни лета намалија на 8 за да во август 2014 паднат на 7 така да сето тоа е старо кое се направи без никаква најава. А сега се пласира како официјална информација
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2039 Posted: 16-Mar-2015 at 09:21
@Tranquilis, цело време сакам да те прашам - на што се должи тоа да Wizz Air повеќе не организира отворен ден за нови вработувања во базата во Скопје - која беше практика до почетокот на минатата летна сезона, дали иако има експанзија на линии и воздухоплови во Ск стагнира бројот на нов кабински персонал - кое едно со друго не е логично......
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2040 Posted: 16-Mar-2015 at 10:34
Originally posted by Obedineta Makedonija

@Tranquilis, цело време сакам да те прашам - на што се должи тоа да Wizz Air повеќе не организира отворен ден за нови вработувања во базата во Скопје - која беше практика до почетокот на минатата летна сезона, дали иако има експанзија на линии и воздухоплови во Ск стагнира бројот на нов кабински персонал - кое едно со друго не е логично......


Колку што ми е познато, последниот таков ден беше одржан пред помалку од месец дена во Скопје.

Покрај тоа, има отворен повик:

http://ldd.tbe.taleo.net/ldd01/ats/careers/requisition.jsp?org=WIZZAIR&cws=1&rid=295
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 100101102103104 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.764 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.