Аеродроми |
Post Reply | Page <1 104105106107108 124> |
Author | |
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2101 Posted: 18-Jan-2017 at 10:29 |
Не дека не си во право меѓутоа има и позитивни исклучоци. ниски примања плус менталитет е во прашање.
|
|
Критичар за критика
|
|
kokimih
Newbiе Joined: 18-Jan-2017 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #2102 Posted: 18-Jan-2017 at 14:45 |
Dali znae nekoj sto se slucuva so planiraniot aerodrom vo Stip? Ke se gradi, nema da se gradi...? ima li nekoi najavi? Znam deka trebase nekoi ispituvanja da se pravat poradi silniot veter vo toj region.
|
|
Марко СВ.Н.
Senior Member Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
Quote Reply #2103 Posted: 18-Jan-2017 at 15:08 |
Ништо од тоа иако имаат купено голема површина за тој аеродром...
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #2104 Posted: 20-Jan-2017 at 14:44 |
Kарго-аеродромот во Штип би можел да почне да се гради во 2020 година доколку постојат услови за негова изградба, информираше заменик-директорот на „ТАВ Македонија“, Алпер Ерсој, на работилницата за авијација што се одржа во Струга.
– Од 2010 до 2020 година ги испитуваме условите за изградба на овој аеродром во Штип. Доколку се покаже дека има услови, со изградбата би почнале во 2020 година – информираше Ерсој. Првиот човек на „ТАВ холдинг“, Сани Шенер, во една пригода истакна дека ако резултатите покажат дека изградбата не е можна, парите ќе ги вложат во нешто друго, како, на пример, во проширување на терминалот на скопскиот аеродром, бидејќи се сигурни дека овој аеродром ќе ги проширува своите капацитети. Изградбата на карго-аеродром во Штип од страна на „ТАВ Македонија“ е обврска од договорот за концесија меѓу македонската Влада и турската компанија, која ќе оперира со македонските аеродроми во наредните 20 години. Еве нешто од пред 2 месеци. |
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2105 Posted: 21-Jan-2017 at 17:46 |
За какви глупости би служел тој таканаречен "карго" аеродром. Подобро е парите да се пренасочат во средување на веќе постоечките два капацитети, да не заборавиме арм сеуште има на Петровец свој удел.
|
|
Критичар за критика
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #2106 Posted: 22-Jan-2017 at 01:17 |
Да , и јас исто мислам дека ние како држава неаме толкава потреба за карго аеродром , кога тој во Ниш ги отслужува Бугарија,Србија и Македонија ,а парите може да се пренасочат на останатите дба аеродрома да се уредат и т.н ...
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2107 Posted: 22-Jan-2017 at 17:42 |
Прати малку пред да зборуваш безвезе не постојат експлицитно "карго" аеродроми. Македонија баш напротив има се поголема потреба и е изграден супер модерен карго терминал односно хангар на Петровец таму се опслужуваат приватни корисници плус државни претпријатија како пошта и слично.
|
|
Критичар за критика
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #2108 Posted: 22-Jan-2017 at 20:02 |
Баш така ,паа и веќе ако си ти толку паметен ќе размислиш дека тој во Петровец е доволен да ја опслужува Македонија и дека нема потреба од изградба нови хангари во Штип кај што се предвидени 2 нови за роба и 1 за авиони и плус придружни објекти , туку тие пари може да се пренасочат во проширување на терминалот на Скопскиот аеродром а и Охридскиот една добра реконструкција на дел од објектите.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #2109 Posted: 23-Jan-2017 at 00:24 |
А наместо да градат карго ,да го пренаменат Скопскиот во карго и да изградат нов супер модерен аеродром во околината на Штип со сите стандарди за слетување , полетување во сите услови и онака на скопскиот неможе да се постават такви системи.
|
|
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #2110 Posted: 23-Jan-2017 at 00:29 |
Jas sum za izgradba na aerodrom vo Stip. Toj moze da sluze kako alternativen aerodrom, ako SKP e zatvoren zaradi magla ili slicno. Kapacitetot vo SKP bez tava nema da se ispolne vo narednite 10 godini. A i aerodromot e nov zatoa ne gledam potreba za investici. Edinstveno samo vo OHD moze da se renovire malce.
|
|
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #2111 Posted: 23-Jan-2017 at 00:31 |
+1 |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #2112 Posted: 23-Jan-2017 at 03:32 |
Јас сум за аеродром во струмичка котлина со можност да се дели со Бугарија, па така ќе го опслужува регионот на Струмица до Штип, Дојран и Гевгелија, Сер и Куклиш во Грција... И секако Пиринскиот регион во Бугарија, вклучувајќи ги Благоевград но и Банско и други туристички капацитети.
Секако, збориме за аеродром за low-cost превозници генерално, за да може да му конкурира на Солун. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 65 |
Quote Reply #2113 Posted: 23-Jan-2017 at 09:06 |
Toa bese i prviot plan. Na mesto vo Stip da se izgrade aerodrom vo Strumica. Ama zaradi zemjesto ili takvo nesto slicno go smenija planot i se odlucija za Stip. Inace tvojata opcija bi bila najdobra. |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #2114 Posted: 23-Jan-2017 at 14:24 |
А дали некој знае какво е местото во Штип и околината каде што првично е зацртано да се гради еве на пример аеродром не мислам на карго ,на временските услови , дали се подобри од оној во скопје , за магла , ветрови и т.н .. И ако се установи дека тие работи се добри мое мислење е сепак да се изгради таму нов модерен аеродром а тој во скопје како што кажа погоре да биде алтернативен или пак со карго систем ,а и Штип одговара башка со тоа што сега нели се прави и автопатот Штип-Миладиновци што секој еден кој би се качувал или симнувал во Штип многу по лесно и на убав начин би дошол до главниот град , а на секој еден да речеме светски патник битно му е главниот град на една држава нели , така што мислам дека тоа би било одлично место .. А еве ако тој биде изграден како што мислите во Струмица , по регионални патишта ли ќе треба некој да патува за да стигне до Скопје да речеме , тогаш мора да се изгради и нов брз модерен автопат до скопје и да ги опслужува патниците на најубав можен начин , треба да се земи во предвид и тоа ,а не само да се изгради аеродром па ти после вози 5 саати да стигнеш до главен град на држава , мислам дека и тоа по мое не држи вода ..А вака со затварање на скопскиот со магла , ветрови не се гледа баш добра иднина и како што првнично беше замислено тој да стане најголем транзитен и теретен центар за Југоисточна европа ама од тоа реално и нема ништо , така да мислам дека треба да се разсмилува за ова повеќе.
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2115 Posted: 23-Jan-2017 at 14:50 |
Аеродром Петровец задоволува капацитети и за карго и за патнички сообраќај. Таму уште има и воен дел АРМ има свои потреби иако ногу помали него порано. Според мене на Петровец во блиска иднина е потребно преасфалтирање на двата слоја за друго нема никаква потреба! |
|
Критичар за критика
|
|
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #2116 Posted: 23-Jan-2017 at 15:04 |
Ако веќе не прават нов аеродром, би било добро да изградат нова писта на постоечкиот на која може да се постави прописен ILS. Не се стига до 3+ милиони со секоја зима под знак прашалник.
|
|
Perfect speed, my son, is being there.
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2117 Posted: 23-Jan-2017 at 15:21 |
Тоа е тоа, смета Скопска Црна Гора за ils 16, само услови за нова насока малку тешко мислам дека за тоа се правеа анализи нема услови.
|
|
Критичар за критика
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2118 Posted: 25-Jan-2017 at 17:27 |
Најголемата грешка што може да се направи. Може не во нашиот животен век но во наредните 30-40 години до Петровец треба да дојде ЛРТ брза железница од Скопје и со тоа Петровец да биде опслужен со урбан транспорт. А Охрид исто како и Петровец нема никакви теренски услови за поголеми инвестиции позицијата е полоша и од Скопски. |
|
Критичар за критика
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #2119 Posted: 09-Feb-2017 at 12:54 |
SKP
Edited by Obedineta Makedonija - 09-Feb-2017 at 12:55 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #2120 Posted: 09-Feb-2017 at 19:22 |
ZAG | LDZA
Edited by FlytheSky - 09-Feb-2017 at 19:24 |
|
Критичар за критика
|
|
Post Reply | Page <1 104105106107108 124> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |