![]() |
![]() |
![]() |
Тротоари |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 14> |
Author | |
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
![]() ![]() https://twitter.com/tweetoptimistka/status/1292530424103804929/photo/1 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19958 |
![]() ![]() |
Во Автокоманда,делот каде прават доградби и надградби и со камиони се качуваат по тротоарите
![]() ![]() https://www.facebook.com/groups/145337166272043 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19958 |
![]() ![]() |
По ул.Прашка во Тафталиџе(од твитер)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
Во ред е да се паркираат на коловоз, поарно отколку на тротоар. Чаре? Едносмерни улици, со десната лента за паркирање, и пошироки тротоари со дрвја и клупи, а и велосипедски патеки ако има место. Во иднина купците на станови ќе се секираат дали има подземни гаражи, и инвеститорите ќе мора да ги градат.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 542 |
![]() ![]() |
Тоа е и единствен начин да се ослободат тротоарите, сите улици во и околу ваквите (од скоро) густо населени населби да станат еднонасочни, со простор за паркирање на самиот коловоз. Иако и тоа не е крајно ефективно решение, што се гледа и од сликата горе од ул. „Прашка“ која веќе е еднонасочна, сепак е чекор во вистинска насока. Следен чекор би бил на тротоарите да се постават столпчиња или високи рабници.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
За овие улички има место и за нешто вака:
![]() А дури и ова е подобра опција: ![]() А за градови како Битола, ова му е мајката (со џебови за паркинг, утовар/истовар, и со пристап до гаражите во кои жителите ќе мораат да паркираат, а не да чуваат зимница): ![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1123 |
![]() ![]() |
Немаме know-how за ваква калдрма и плочник да направиме која нема да пропадне после 1 година.
А сликата со Прашка кажува дека треба да се менува законот (или правилник што и да е) за паркинг места по стан. Не може низ цело Скопје дебар маала да правиме, па после да му ја мислиме за паркинг со осакатување улици, монтажни гаражи итн. Тоа е урбанистичко планирање наопаку. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
![]() ![]() |
Зашто тој утовар/истовар едноставно законски не го регулираат дека може да се одвива исклучиво од 23h-07h и готово. Едноставно е решението. Јебига, ќе пораснат цените на производите заради исплата на ноќни смени кај дистрибутерите, ама драстично ќе се зголеми квалитетот на урбаниот живот. Па крај краева тоа и е тајната на зголемување стандард, како едни со други да си плаќаме поскапо, така расте стандард со желба за подобро општество, а не со барање најефтина опција за све на сите страни, колку "да проаѓа" едвај работата за најефтино. Филозофии на живот се тоа, Low-GDP-man vs. High-GDP-man. Никогаш нема да научиме да сакаме да ни биде подобро за сите! Секогаш ќе има некој што мисли дека му текнало како поефтино да заебе, да ескивира некој трошок, да измуља некоја шема да ги заебе сите околу него по принципот "коле вола за кило меса". За сопственото "кило месо" да не даде 300-400 денара поголема дневница треба да "го заколеме волот" проточен сообраќај.
Edited by user8642 - 10-Aug-2020 at 22:17 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Од овој аспект може да се разгледува и неплаќањето патарини преку одење низ селски патишта. |
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 568 |
![]() ![]() |
Стварно не може да се донесе некој факинг закон со кој се забранува продажба на паркинг места? |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19958 |
![]() ![]() |
Го реконструираме тротоарот на крак на улица „Народен фронт“ во Капиштец, веднаш пред „Кам“ маркетот.
Во должина од 120 метри се реконструираат тротоарите, со што конечно ќе се реши проблемот со дивото паркирање и ќе се ослободи дополнителен простор за движење на пешаците. ![]() ![]() https://www.facebook.com/sasha.bogdanovik |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19958 |
![]() ![]() |
ШИЛЕГОВ: ВОВЕДУВАМЕ НОВИ СТАНДАРДИ ЗА ГРАДСКИТЕ ТРОТОАРИ
Градот Скопје воведува нови стандарди во работењето при изградба и реконструкција на улиците, а според новите стандарди на квалитет се и широките тротоари и велосипедските патеки на бул. 11. Октомври, 8. Септември, Партизански одреди, Даме Груев и други. - Мојата идеја е дека во следните две децении нашиот град треба да стане град со одржлив развој, град во кој надвор од автомобилскиот, секако мора да имаме соодветна инфраструктура и на алтернативниот сообраќај, пред се на велосипедскиот и на пешачкиот, како стандарди на коишто јас со граѓаните зборував во текот на мојата изборна кампања, а очекувам дека и граѓаните сакаат да ги применуваат. Ова е стандардот што веќе го работиме, гледате дека и центарот добива сосема нов лик и Скопје чекор по чекор станува онаков град каков што јас, меѓутоа и граѓаните на Скопје го замислуваме, а скопјани го заслужуваат – кажа Шилегов. На булеварот 11. Октомври, на потегот од булеварот Кочо Рацин до улицата Стив Наумов (Филип Втори Македонски) покрај коловозот се реконструирани и тротоарите и велосипедските патеки согласно со најновите стандарди за одржлива урбана мобилност. Велосипедската патека и тротоарот се доволно широки и физички одвоени со жардинјера со средишно зеленило или со дрворед за кои е поставен систем за наводнување капка по капка. Велосипедската и пешачката патека од коловозот се одвоени со заштитни столпчиња што дополнително ја зголемува безбедноста на пешаците и велосипедистите. За пешачките патеки исфрлени се од употреба плочките што брзо се оштетуваат и користен е печатен бетон кој е поотпорен како материјал и како таков поволен за пешачење. На настанот присуствуваше и градоначалникот на Општина Центар, Саша Богдановиќ. ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Одлична вест. Добро е да се има стандардизација од овој тип, уште да почне да се применува пошироко и ќе може да се каже дека имаме напредок.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 996 |
![]() ![]() |
Тротоарите на Партизанска беа наново правени за време на Стефчо, сега пак ќе ги прават?
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
На Партизанска се веќе направени, од раскрсницата кај т.н. зграда Тифани до раскрсницата кај Соборна црква.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 568 |
![]() ![]() |
Мене ептен ми се допаѓаат(не се совршени секако). Кога шетам по тротоарите кај Соборна се чувствувам убаво и "европски".
![]() |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
Се е ова супер, само нема да се сложам за печатениот бетон (во текстот штампан
![]() На секаде низ свет за тротоари се користат почесто павер елементи (кај нас познати како бехатон плочки) Ќе набројам неколку причини: - подземните инсталации се (треба да бидат) најчесто под тротоарите. Откривањето на плочките е побезболно решение за санација на некој проблем одколку крпење на печатен бетон. Патем секаде низ свет инсталациите се под тротоарите, не под улиците. (Освен главните канализациски) - Аатмосферските води подобро понираат на ваков тип на патека и немаме формирање на "вирови" - овозможуваат креирање за најразлични дизајнерски креации. Разни форми, облици, бои, има и таки со отвори за трева. Поедноставено - разбиваат монотонија - Полесно се вклопуваат плочки кои се наменети за лица со ограничена мобилност. инт Со печатениот (штампан ![]() Дискусијата за стандардизација е дефинитивно придвужување во права насока. Но покрај геометриските минимуми за профил на една улица тука поголема тежина треба да има квалитетот на: асфалтната база, типот и квалитетот на бехатонските плочки, квалитетот на асфалтната база за велосипетски патеки (кој патем треба да е различен), хоризонталната сигнализација (Шокло ![]() Мислам, вакви стандарди има низ сите посериозни европски метрополи. Поарно нека ископираат некој во целост како што треба, а не "штампан" бетон ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19958 |
![]() ![]() |
НОВИТЕ ТРОТОАРИ ГИ ПРАВИМЕ СО ПЕЧАТЕН БЕТОН НАМЕСТО СО БЕКАТОН ПЛОЧКИ, РЕЧЕ ШИЛЕГОВ
Град Скопје заврши со реновирање на тротоарите долж улицата 11 Октомври. Изведена е пешачка и велосипедска патека, патека за лица со оштетен вид и засадено е ново зеленило. Станува збор за стандарди кои што гарантираат целосна безбедност на граѓаните во трите видови на сообраќај, односно реконструкција на коловозите, одвојување на велосипедската и пешачката патека и изградба на дактилна патека. Градоначалникот Петре Шилегов кажа дека за пешачките патеки исфрлени се од употреба плочките што брзо се оштетуваат и користен е печатен бетон кој е поотпорен како материјал и како таков поволен за пешачење. „Кога зборувам за новите стандарди во Скопје, кога зборувам за новата инфраструктура, мислам токму на ова денеска што можеме да ја видиме дека се реализира чекор по чекор на улица 11 Октомври“, рече Шилегов. Градоначалникот на Општина Центар Саша Богдановиќ кажа дека новите дактилни патеки се многу поквалитетно изведени во споредба со претходно кога биле изработувани од пластика која брзо се кршела и корнела и сега нив воопшто ги нема. Пред еден месец Град Скопје заврши со реконструкција на коловозот на улицата 11 Октомври на потегот од крстосницата кај „Црвен крст“ до Собранието. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/novite-trotoari-gi-pravime-so-pechaten-beton-namesto-so-bekaton-plochki-reche-shilegov/ |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
плочките на страна, ова што го направиле со зеленилото меѓу патеките е одлично, ем физичка бариера, ем зеленило да освежува, се надевам ќе се одржува редовно
инаку од тоа што го имам видено во други градови, инсталациите се решени со плоча или решетка што се отвара и може да се влезе внатре, без трошоци за вадење и крпење Edited by zabegan - 19-Nov-2020 at 21:07 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |