Гаражни објекти (општо) |
Post Reply | Page <1 910111213 36> |
Author | |
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #201 Posted: 25-Mar-2011 at 10:28 |
mislam deka skopje e idealen grad za velosipedi- ramen e, i ne tolku golem. treba samo da se poraboti na patekite i na mentalitetot na lugeto... no, dokolku ne se predvidat patekite na vreme, posle e mnogu tesko da se vmetnat. toa me iritira, sto vo denesno vreme koga se obnovuvaat i gradat bulevari nikoj ne pomisluva na ova.. a za trotoarite da ne pocnuvam. dali nekoj razmisluva deka invalidi, slepi i zeni so deca so kolicki ne mozat bukvalno da izlezat od doma?
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #202 Posted: 25-Mar-2011 at 16:11 |
Не знам каков е ДУП-от на општина центар, ама пред зградата на ССМ тоа празниот простор е измислен за катна гаража. Денес поминав и забележав дека проади преполнетоста на паркингот пред ССМ и на оној големиот кај холиедј ин луѓе се паркираат по тротоари. Дефинитивно катна гаража е таму потребна, ем ќе се среди празниот простор ем нема коли да се паркираат по тротоар.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #203 Posted: 25-Mar-2011 at 16:21 |
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #204 Posted: 28-Mar-2011 at 11:18 |
Подземни гаражи ќе го уништат Паркот на жената-борец Подземните гаражи под Паркот на жената-борец, кои Општина Центар ги предвиде со последните измени на урбанистичкиот план Мал ринг, неповратно ќе го уништи ова зелено катче во градот, реагираат од Асоцијацијата на архитектите на Македонија (ААМ) и Хортикултурното здружение на Македонија. Не само затоа што во овој дел ќе биде навлечена поголема концентрација на возила туку и поради тоа што со копањето ќе бидат уништени старите дрвја. Потсетуваат дека постојните дрвја се стари над 40 години и се хранат со вода од подлабоките подземни слоеви.- Подземната градба ќе ги оштети корењата и ќе го прекине нивниот допир со подземните води. Оваа мала зелена површина во централното градско подрачје има еколошко, здравствено, естетско и мемориско значење за скопјани и затоа треба да се чува, а не да се уништи - апелираат од Хортикултурното здружение. Претседателот на ААМ, Даница Павловска, изјави дека наместо сообраќајот да се дислоцира од центарот, напротив, централното подрачје с` повеќе се задушува. - Во центарот се предвидени шест катни гаражи, од кои некои веќе се градат. Не може да се градат и катни и подземни гаражи. Со овој план се прави принципиелна грешка. Сообраќајот треба да доаѓа до Мал ринг, а не под него или над него. Тој е концептот на сообраќајот во Градот, воспоставен уште за време на Кензо Танге -смета Павловска. Со последните измени на Малиот ринг, освен подземни паркиралишта под Паркот на жената-борец, предвидена е и пешачка патека од црквата „Свети Димитрија“ кон Калето. Таа би се градела над сообраќајницата што сега води кон Стоковната куќа „Мост“. За двете здруженија оваа интервенција е хаотична и не е во согласност со Законот за Старата скопска чаршија. Вели дека од она што е претставено во планот, тоа е пешачки мост што ќе оди во небо, затоа што така е поставен, да не се знае каде завршува. Од ААМ остро се спротивставуваат на ваквото урбанистичко решение и поради фактот дека пешачката патека ќе го скрие Калето. - Направена е реконструкција на тврдината, илуминација, со што добивме еден нов квалитет во визурите, нов лик на градот Скопје. Прашањето за патеката беше поставено при презентацијата на планот, но од планерите немаше одговор. А ние инсистираме за ваквата непознаница посебно да се елаборира - порача Павловска. Од ААМ и од Хортикултурното здружение на Македонија своите забелешки ги приложиле во писмена форма, во текот на јавната анкета. Исто така, нивната реакција и барања се доставени и до Општина Центар. Не само околу подземните гаражи под паркот, пешачката патека туку и околу намерата на Општината да дозволи надградби на неколку згради на плоштад Македонија. Од Центар не коментираа дали овие урбанистички решенија се во ред, дали е направена анализа како ќе влијаат на животната средина и урбаниот простор. Само изјавија дека подземното паркирање под паркот, а и патеката кај „Свети Димитрија“ не се предмет на актуелните измени и дополнувања на Мал ринг, туку дека како решенија датираат од измените што веќе се случиле во последните четири години. Имајќи предвид дека сите овие измени, годиниве, следуваа најмногу на барање од државните власти, со цел задоволување на нивните урбанистички апетити за спроведување на владиниот проект „Скопје 2014“, од ААМ и тогаш и сега повторија дека се оградуваат од него. Лани усвоија и Декларација во која наведоа дека на Мал ринг во целост му недостига временски, географски, политички, економски, културен и социјален ефект. Го оквалификуваа како план кој е стручно неиздржан и не ја антиципира нашата иднина. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5D1B4FEA9FDEDD4D926A8C0FA91E5CA6 |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #205 Posted: 30-Mar-2011 at 20:18 |
Деновиве се сечеа дрвата на просторот кај Т.Ц Беверли Хилс, кај што треба да се гради катна гаража. Ако има отпочнување на работите, ќе бидете навремено известени
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #206 Posted: 04-Apr-2011 at 12:31 |
Бетон склучи договор вреден 5.7 милиони евра04.04.2011 | Автор: Мк Фондови
ДГ Бетон АД Скопје склучи Договор со Општина Центар во вкупна вредност од 352.466.000,00 денари (5.7 милиони евра) со вклучен ДДВ.Предмет на овој Договор е изведба на Катна Гаража на бул. Гоце Делчев во комплекс на Судска Палата. http://daily.mk/cluster3/c8acf1cfcc77cb68ec362c18fb68fae4/669953 |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #207 Posted: 11-Apr-2011 at 12:43 |
СЕ ПРОДАВА ПАРЦЕЛА ПОКРАЈ ВАРДАР ЗА НОВА ГРАДБА
Катна гаража ќе никне и под Кале
Роза Петкова |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #208 Posted: 11-Apr-2011 at 22:42 |
изгледа се пронајде некој солиден бизнис со гараживе што вака никнувааат ко печурки по дожд...
како и да е, гараживе се добри за паркирањето, лоши се за гфрадските простори кои се трошат во празно, за паркинг, и така ги градат на бришан простор, зошто не се оди под земја како што се прави насекаде низ светот во моментов? |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #209 Posted: 11-Apr-2011 at 23:33 |
Ктаните гаражи не чинат така, печурки, па не требало над земја!
|
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #210 Posted: 11-Apr-2011 at 23:44 |
Ако е точен во целост текстов од Време, не ми е јасно само зошто да ги опслужува петте хотели што требало да се изградат. Ја колку што знам таа катна гаража треба да служи како паркинг за стадионот и да е поврзана со пешачки мост со стадионот. Како и да е бидејќи утакмици кои можат да наполнат цел стадион се играат 2-3 пати годишно, не ме чуди колите од гостите во хотелите останатото време да се паркираат тука, но сепак хотелот би требало да си има свој паркинг. Имено овој паркинг би се користел и секојдневно поради близината на зоолошката, Луна паркот (ако се среди) и на паркот воопшто.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #211 Posted: 03-May-2011 at 15:16 |
СПОРЕД АНАЛИЗА НА ЕКОЛОШКОТО ЗДРУЖЕНИЕ „ФРОНТ 21/42“
Центар ќе има повеќе катни гаражи од Виена
Роза Петкова |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #212 Posted: 03-May-2011 at 19:15 |
Целосно се согласувам со здружението. Мислам дека воопшто не се размислува, и се нема чуство за урбанизмот на градот. Толку многу предвидени катни гаражи, па цел град во катни гаражи, ќе ни се претвори.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #213 Posted: 03-May-2011 at 20:21 |
па нормално дека ќе има толку катни кога на времето не се раѕмислувало на доволно подѕемни гаражи. А тоа дека ќе се потикне користењето на автомобил воопшто не соодветсвува со реалната ситуација бидејќи и во догледна индни со стапката на раста на нашата економија и со стапката на раста на цената на горивата и додатно цените ѕа паркирање населението нема да може да биде мотивирано да користи повеќе автомобили, а токму поради тој економски аспект за да се подобри комуникацијата и мобилноста во градот треба да се зголеми и ѕбогати јавниот транспортен систем најмалку со еден вид на јавен шински транспорт.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #214 Posted: 03-May-2011 at 20:23 |
Не се сложувам. Центарот на градот е преплавен со подземни гаражи во кои се чуваат кисела зелка, отпад, ѓубре и што уште не. Објекте се потполно запустени од страна на нивните сопственици кои ги оставаат возилата надвор каде ќе стигнат. Не велам дека ситуацијата била идеална, но доколку само би се ревитализирале овие подземни гаражи, ситуацијата значајно би се подобрила. |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #215 Posted: 16-Jun-2011 at 01:28 |
Личен коментар долу
Катните гаражи под хипотека Градот стави под залог свој недвижен имот како обезбедување на паричното побарување на НЛБ Тутунска Банка АД Скопје за одобрување кредит за изградба на катните гаражи кај Цветниот пазар и кај полициската станица „Беко“. Според одлуката за изменување и дополнување на Одлуката за задолжување, Градот побарал заем од 8.500.000 евра од НЛБ Тутунска банка АД . Градоначалникот Коце Трајановски вчера изјави дека е сосема нормално за изградба на вакви објекти, за кои е потребна поголема сума пари, хипотеката да биде една од можностите за затворање на финансиската конструкција. - Не даваме под хипотека изграден објект кој функционира, односно нема да се даваат дуќаните, туку само паркинг-просторот. Од буџетот на Град Скопје не можеме да си дозволиме да градиме вакви објекти. Инаку, камен-темелникот на катната гаража кај Цветен пазар беше поставен на 18 март, а „Гранит“ треба да ја изгради во рок од две години. Објектот е висок 27 метра, со 2 ката под земја. Катната гаража кај „Беко“ ќе достигне висина од 23 метри. Ќе има седум ката над земја и две нивоа под земја, а ќе се гради на површина од околу 3.070 квадратни метри. Овој објек, чија изградба ќе чини речиси 1,4 милион евра, предвидено е биде готов во рок од две години. За градежните активности се ангажирани од „Конструктор инженеринг“. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=74557BB42B91F847971ED102943E1577 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ На прв поглед, овде се работи за сомнителна одлука која ќе отвори опасен преседан кој според мене е недозволив од правна и етичка основа. Неоспорно е правото на општините да се задолжуваат по добиена дозвола од Министерството за финансии меѓутоа Законот за град Скопје, Законот за финансирање на единиците на локалната самоуправа и Правилникот за задолжување на општините не предвидуваат задолжување на основа на хипотека. За волку висока сума на задолжување обично државата е таа која дава гаранција што овде не е случај. Според ова произлегува дека градот Скопје може да ги заложи и градскиот парк и езерото Треска и недвижниот имот на сите фирми кои ги поседува(!?). Ќе почекам на дополнителни реакции но доколку ова помине незабележано детално ќе ја простудирам законската регулатива и доколку произлезе дека ова е противзаконски ќе поднесам и иницијатива до Уставниот суд. Edited by OCB - 16-Jun-2011 at 01:29 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #216 Posted: 17-Jun-2011 at 01:08 |
Дали дозна нешто повеќе? Инаку, иако во случајов се работи за хипотека врз објектот кој се финансира преку кредитот (што според мене е океј само по себе), во право си дека може да биде опасен преседан и да ја подотвори вратата за секакви лудории. Од твојот пост претпоставувам дека си правник или барем дека имаш солидно познавање на материјата, па ме интересира што би се случило во хипотетичка ситуација кога би поминала таквата иницијатива пред уставен суд, со оглед на тоа дека дотогаш кредитното финансирање на објектот извесно би било започнато. |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #217 Posted: 17-Jun-2011 at 03:17 |
Ќе причекам официјална потврда дека заемот е подигнат. Одлуката мора да биде објавена во Службениот гласник на град Скопје. Истата ќе ја содржи правната основа за нејзино донесување. На тој начин ќе биде полесно да се утврди правната основаност за задолжување на општини преку залог.
За да избегнам шпекулација, на хипотетичкото прашање ќе пишам одговор доколку се испостави дека одлуката е правно неоснована. Да, правник сум, уште малку па д-р на правни науки |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #218 Posted: 17-Jun-2011 at 12:23 |
А нели ќе беше подобро, уместо две, една да планираа да изградат, и наместо толку предизборно да се брза, плански да се сочувале средства од ланската година, па наместо да имаме ситуација во која ќе се задолжува градот со хипотека, да се чекаше уште некое време, па со пари директно од буџетот да се финансираше прво едната катна, па за некое време и другата. Скопје и така 20 години кубури со катни гаражи, не ќе беше проблем ако уште една-две години нема катни гаражи.
Офф-топик, ОЦБ изгледа сме дел од ист факултет (веројатно). |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #219 Posted: 17-Jun-2011 at 13:02 |
А оти не се пристапува кон финансирање со општински обврзници?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #220 Posted: 17-Jun-2011 at 14:30 |
Проверив подетално. Не е противзаконски.
„Општината при обезбедување на задолжувањето, не може да воспостави заложно право врз имот, кој служи за вршење на дејности од јавен интерес утврдени со закон“ - Закон за финансирање на единиците на локалната самоуправа (член 18-а) Се разбира законот не ги смета катните гаражи за јавен интерес (тоа би биле на пр. училишта, паркови, плоштади итн.). Заемот изнесува 8,5 милиони евра што е околу 11% од проектираниот буџет на град Скопје за 2011 (76 милиони евра). Кога се позајмуваат толку пари градоначалникот во најмала рака треба да излезе со информација колку деловни објекти (во м2) ќе бидат изградени и колкав профит се очекува да се оствари од нивната продажба. Исто така треба да се даде и информација за очекуваниот профит од паркиралиштето на годишно ниво. Само на тој начин може да се процени дали кредитот ќе се исплати во зададениот рок за негово враќање. Прашањата дали морало да се оди со хипотека и зошто не се обиделе со другите начини на позајмување (преку издавање на хартии од вредност или пак заем од странство) исто така остануваат отворени. Исто така нема ниту информација за каков вида на каматната стапка се работи и колкава е нејзината висина. Edited by OCB - 17-Jun-2011 at 14:38 |
|
Post Reply | Page <1 910111213 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |