![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Св. Климент Охридски |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 91011 |
Author | ||
Jonski ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 09-Jun-2017 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Каде се полицицачите на велосипед? Или тие само им служат да бркаат луѓе што се на велосипед а дивите возачи се океј? Тешко дека овде нешто ќе се смени па и да сакал Коце и Мралино да го прави ВелоСело.
|
||
Сервилноста е лоша болес
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
БУЛЕВАРОТ КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ ВО СКОПЈЕ ЌЕ СЕ ВРАЌА НА ДВЕ КОЛОВОЗНИ ЛЕНТИ И ПЕШАЧКА ЗОНА СО ЗЕЛЕНИЛО ВО СРЕДИНА
![]() Булеварот Климент Охридски во центарот на Скопје повторно ќе има две коловозни ленти и средишно зеленило со пешачка зона како што беше пред да се проширува. Ова се предвидува со проектот за брзиот автобуски превод (Бас рапид транзит – БРТ) кој Град Скопје почнува да го спорведува откако од Европската банка за обнова и развој беше одобрен кредит од 70 милиони евра. Булаверот Климент Охридски во 2012 беше проширен и за сметка на средишното зеленило и пешачката зона, доби три коловозни ленти. Од Град Скопје велат дека со проектот за БРТ нема потреба булеварот да има три ленти, бидејќи трасата нема да минува по Климент Охридски како што било предвидено за трамвајот. „Со проектот за Бас рапид транзит во овој дел нема да се движат возилата на новиот јавен превоз, туку трасата ќе оди до крај на булеварот Партизански одреди, потоа по улиците Даме Груев и Димитрије Чуповски кон Рекорд. Исто така, до воведување на БТР готов ќе биде булеварот Македонија, односно подземната сообраќајница кај Јужен булевар. Новиот јавен превоз заедно со новиот булевар ќе придонесе да се намали притисокот на возила во овој дел, со што се отвора можност повторно да се врати пешачката зона во средина заедно со ново зеленило“, велат од кабинетот на градоначалникот Петре Шилегов. Со проектот за БРТ исто така се предвидува изградба на комплетно нов мост Обединети нации во Влае, а улицата Даме Груев нема да се проширува, туку ќе остане со две коловозни ленти и само ќе се реконструира оти е со дупки и прокопи на секој чекор. Рекорд ќе стане пешачка зона, односно ќе биде дозволено движење само на возилата од јавниот превоз. Според сообраќајното решение кое беше презентирано во јули, возилата ќе се движат по посебната лента која ќе биде во средишните жардинери, а ќе биде одвоена од лентите за сообраќај со зеленило од двете страни. Станиците ќе бидат од затворен тип, што значи наплатата ќе се врши во нив по принципот на метро станиците, а не во автобусите. Со тоа, пократко ќе биде задржувањето на патниците и ќе се овозможи поголема брзина на возилата. Од Ново Лисиче до Ѓорче Петров ќе се стасува за 30 минути. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/bulevarot-kliment-ohridski-vo-skopje-ke-se-vraka-na-dve-kolovozni-lenti-i-peshachka-zona-so-zelenilo-vo-sredina/ |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Ovoj bulevar trebase da go zastitat so zakon, bidejki bese edinstven bulevar vo Makedonija vo sustinska smisla.
|
||
![]() |
||
Urbanista ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 28-Dec-2020 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 36 |
![]() ![]() |
|
Ајде сега пак да се направи средишен дел со парк, па за некоја година да се сруши паркот и пак да се прошири улицата…
Битно нешто се прави. |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Добро бе, од чиста мера пак ли ќе кршиме здрава улица, само за да се покаже дека ете тој претходно згрешил. Па реално нема никаква потреба, дајте немојте глупости. Доста више со тој комплекс "порано", што до некаде и фелата архитектонска го фура. Зарем стварно ли е ова најбитно нешто во градот?!
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Дефинирај „булевар во суштинска смисла“. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Пешачка зона на сред булевар е глуп и нерационален концепт. Пешачка зона на сред булевар што на повеќе места нема ни прописен тротоар, тоа е веќе дебилизам! Можам донекаде да разберам доколку се стесни булеваров за по една лента од двете страни, но добиениот простор да се искористи поинаку: - Во средина може малку да се прошири жардињерата, за да може да собере дрвја со поголеми крошни, затоа што од минијатурни дрвца нема некое фајде освен естетика. - Поголем дел од добиениот простор треба да се искористи странично. Странично да се оформат убави дрвореди, а под нив саглам тротоари и двонасочни велосипедски патеки. Наместо средишна пешачка зона, нека направат две убави странични пешачки зони! Не знам зошто воопшто би постоела дилема што е подобар избор. Сигурно има и такви луѓе што (од за мене неразбирлива причина) се ложат на идејата за пешачење во средината на булевар, ама ај барем прво да обезбедиме нормално пешачко движење по тротоарите побогу. Плус тоа, на поранешниот Климент Охридски, таков каков што беше, цело време претрчуваа пешаци. На средишното зеленило имаше десетици диви патеки создадени од постојаното непрописно пешачко движење. Дури и страничниот простор да не беше проблем, овој концепт објективно не е добар: ![]() Edited by Cloverstack - 18-Sep-2021 at 16:50 |
||
![]() |
||
JovanOdGjorche ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Мое мислење е дека што повеќе проширувања на улици, булевари итн. сѐ повеќе автомобили во градот. Тоа мислам дека не е ништо ново и сите во светот го имаат сфатено. Сите градови низ континентов се трудат да дадат што е можно повеќе предност на пешакот и да се најде решение за паркинг со едносмерни улици.
Можеби оваа идеја и не е така лоша, но да, се согласувам дека не е баш пријатно да одиш на средина а од страна да ти возат коли. Идејата да се прошират пешачките патеки од страните е подобро решение мислам. |
||
And something, somewhere was lost in 1938...
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Ова е тој профил на таканаречена Авенија. И да, го има по свет во поголемите градови кои имаат големи профили на булевари. И да, точно е дека во Скопје овој булевар малку наликуваше на тоа, ама па сега мајку му, јебига, немаме и немора по секоја цена да го лечиме комплексот.
И да поентата на Кловерстак е апсолутно на место, како да забораваме претходно дека тој булевар немаше врска од функционирање. |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Уште еден празен проект, од кој што ништо нема да биде...
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Уште еден празен пост, од којшто нема никаква корист...
Извини, ама станува шаблон. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Тоа звучи повеќе на авенија отколку булевар. Меѓу другото, нема никаква потреба да биде на средина на улицата, иако има прекрасни примери по светот (Барселона):
![]() Кај нас дека некој ќе прифати да се одземат коловозни ленти за сметка на пешаци... Општонародно востание ќе дочекаме и закани по животот на градоначалникот кој го одобрил тоа. Приоритети... |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
![]() Веќе видовме одземање на Никола Карев кај Железничка и излезе тоа што го очекувавме - намален проток и поголеми гужви. На места каде нема доволно простор ок, но таму требаше да се помести целиот профил на сметка на бескорисно широкиот тротоар, што секако е поскапо од гребење асфалт и ставање пластични столпчиња. А ова е чиста предизборна глупост, што за жал ја увалиле и во проектот за БРТ. Прво, зошто не поминува тука БРТ? Која е предноста на Даме Груев? Потоа, ќе има ли автобуски линии, што мислат да ги поврзува тунелот под Кале и Водно/Капиштец? Тука треба да се фокусираат да ги срушат тие објекти што не ја следат линијата по новиот план како Мамас (заеднички со инвеститорите) и да овозможат полн профил, па дури после да размислуваат за реорганизација. И што се овие мубаети дека за булевар Македонија ќе се чекал за БРТ? Нели за година ипол две требаше линија 1 во функција да биде? Многу несериозно. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
![]() Bulevarot najcesto ima zelenilo vo sredisniot del a avenijata od stranite. Slicni se i vo denesna smisla nemaat nekoe posebno znacenje. Razlikata mozebi e vo toa sto avenijata povrzuva znacajni delovi vo gradot, npr. vodi kon prostad i sl. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
би било лесно да речеме дека бројот на возила се должи на профилот на улиците ама реалноста е дека се дожи на милион други фактори и овој е еден од најмалите булеварите што треба да поврзуваат две спротивни страни на градот треба да имаат поголем профил мене повеќе ме загрижува градењето на трајни објекти на трасите на булеварите и нивно константно изместување, отколку нивниот профил еве нека се поврзат сите страни на градот прво, па после лесно ќе биде да се мисли на промени на профилите на булеварите и отстапување простор за јавен превоз, пешаци, велосипеди и т.н. што се однесува конкретно до булеваров, решението со зеленилото беше прастаро и потекнува од време кога естетиката, геометријата и монументалноста биле далеку поважни од функционалност... во современо доба, можеби убаво е да се има такви решенија низ градов по примерот на други градови, ама тоа би одговарало на локации од типот на Рекорд, доколку просторот би бил поширок на пример, затоа што откако би се направиле други поврзувања, коловозот тука автоматски би станал секондарен... ама такво решение не одговара на булевар-артерија што треба „експресно“ да поврзува различни страни на градот |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Трансформација на булевар Св. Климент Охридски
|
||
Carpe diem
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 91011 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |