build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 05-Apr-2011 at 09:46
imas mereno na stoperica kolku vozila minuvaat vo minuta ili na saat seedno po dvete soobrakjajnici so si tolku siguren ??!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 05-Apr-2011 at 09:58
Krale tresesh gluposti. Barem pochesno e da kazesh ne me zanima brojki go poddrzuvam proektot od ideoloshki prichini, odkolku da ne ubeduvash deka ilindenska e poprioritetna od partizanska.

PGDS-ot ne nekoreliran na sekoja ulica posebno. Svrzana rabota e toa. Deneska na juzen bulevar ima 0 PGDS zashto nema juzen bulevar, svakash shto e poentata. Tuka moe bi i moze da se predvidi delumno kolku protok bi imal tunel Partizanska-KJPitu i kolku bi imal predlozeniot, no daleku povekje bi imal kako shto e vo GUP i so kapaciteot shto se nudi i so soobrakajnicite shto gi povrzuva.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 05-Apr-2011 at 10:03
Originally posted by G.I. Joe

imas mereno na stoperica kolku vozila minuvaat vo minuta ili na saat seedno po dvete soobrakjajnici so si tolku siguren ??!!!





Не зборувам општо за улиците, туку во делот во кој се слеваат на Г. Делчев.

Партизанска на семафорите кај соборна се стеснува во 2 ленти (за правец накај Г. Делчев), а плус тука одат сите автобуси. ЗНачи колку сакаш стоперици извади НЕВОЗМОЖНО е во тој дел да има поголем проток од Илинднеска.

Тоа е ај да кажам со голо око видливо.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 05-Apr-2011 at 10:06
Originally posted by lslcrew

Krale tresesh gluposti. Barem pochesno e da kazesh ne me zanima brojki go poddrzuvam proektot od ideoloshki prichini, odkolku da ne ubeduvash deka ilindenska e poprioritetna od partizanska.


Значи секој пат со „ниски“ удари кога ќе снема аргументи.

Барем оној што е искрен гледа од моите постови дека ама баш ИЧ од идеолошки причини не го подржувам, ама ок, гледам дека ви е секогаш како прикладен „аргумент“ да етикетирате други.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 05-Apr-2011 at 10:10
Originally posted by krale

Originally posted by G.I. Joe

imas mereno na stoperica kolku vozila minuvaat vo minuta ili na saat seedno po dvete soobrakjajnici so si tolku siguren ??!!!





Не зборувам општо за улиците, туку во делот во кој се слеваат на Г. Делчев.

Партизанска на семафорите кај соборна се стеснува во 2 ленти (за правец накај Г. Делчев), а плус тука одат сите автобуси. ЗНачи колку сакаш стоперици извади НЕВОЗМОЖНО е во тој дел да има поголем проток од Илинднеска.

Тоа е ај да кажам со голо око видливо.



3 lenti si e Krale 3 , kaj soborna se prosirva vo 4 zaradi svrtuvanje levo ..zboruvame za 1 pravec 3 lenti ..ako sakas odi na teren proveri
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 05-Apr-2011 at 10:12

@krale

Забораваш многу битни параметри во твојата анализа за проточноста. Огромен дел од сообраќајот на Партизанска на завршетокот се одлева десно, па преку рекорд го врти прстенот. Значи апсолутно е неспоредлив протокот и точките кои ги сврзува Паертизанска со тие на Илинденска. Прво и основно, Партизанска е булевар со 6 ленти, почнува уште од влезот на Скопје, проаќа низ срцето на Влае, Карпош (од 4 до 1), Буњаковец, Соборна, Центар. Илинденска од друга страна е со доста помал проток, 2х2 ленти, речиси да нема автобуси кои се движат по неа, од страната накај Вардар речиси да нема згради и куќи. Од друга страна, што е со другите точки кои ги изнесе Кловер? Што е со кружниот ток кај мостот и малото растојание помеѓу новата подземна улица и мостот? Што е со новопредвиденото поврзување на бул. АВНОЈ и бул Гоце Делќев кое вероватно ќе донесе уште барем 20% зголемување на сообраќајот?
 
Не ја гледам поентата од петни жили да контрираш на се, само да ни докажеш дека ќе имаме огромен бенефит од подземната уличка со профил 1х2, која патем треба да ги спојува и подземните гаражи на сите новоизградени објекти од СК2014 од десната страна на Вардар. Нема воопшто логика.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 05-Apr-2011 at 10:13
@G.I. Joe

2 ленти одат право, сега и ќор и луд ќе ме направиш. Бог да чува.

Edited by krale - 05-Apr-2011 at 10:15
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 05-Apr-2011 at 10:15
Originally posted by UrbanFreak


Не ја гледам поентата од петни жили да контрираш на се, само да ни докажеш дека ќе имаме огромен бенефит од подземната уличка со профил 1х2, која патем треба да ги спојува и подземните гаражи на сите новоизградени објекти од СК2014 од десната страна на Вардар. Нема воопшто логика.


Јас па уште повеќе не гледам поента од петни жили да се претставува нешто што само може да подобри, како да одмага. Ај па тоа оди сфати го?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 05-Apr-2011 at 10:18
a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale 
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 05-Apr-2011 at 10:19
Крале, да се трудиш да ни објаснуваш дека Илинденска има поголем проток од Партизанска, е како да пробуваш да ме убедиш дека Вардар е попроточна река од Дунав. Друже, во Скопје живееме повеќето, се возиме во градските гужви сите секојдневно. Дај те молам доста во сите нишки и теми по секоја цена на сите им контрираш, имаш некаде и по некоја поента, но обиди се да бидеш реален, не со измислени факти да пробуваш да си ја одбраниш тезата.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 05-Apr-2011 at 10:39
Кловер за ова зборам.

Погледнете кај кружниот тек кај Партизанска. Се гледаат две потемни линии од кои едната го сече кружниот тек. Што друго би било, освен замислена нова траса за Трамвајот. Знам, дека природно не би требало во проектот за оваа уличка да се вметнува трасата на трамвајот. Но ова, за што сум сигурен дека е тоа, ако навистина го имаат на памет, иако не се однесува на него моментално и ништо не спомнале за него, мислам дека заслужува големо внимание. Бидејќи ако се реализира така како што наумиле, веројатно трасата не ја нацртале несвесно, па и да ја нацртале, во што се сомневам, ќе биде многу поголема катастрофа од уличкава која сакаат да ја градат. Дури и само во 2012 да ја променат трасата во ГУП е самото по себе сериозна работа.

Мислам дека време е Скопје да се крене на нозе, и да рече чекајте малку, дали знаете што правите. Јас, навистина неможам да оправдам ништо од ова што некои луѓе си го замислуваат. А мислам дека треба и НИЕ како build.mk, да се вклучиме, односно да се спротиставиме јавно на овој проект. Да објасниме некои работи, да преземеме некои мерки, бидејќи колку и да изгледа сега само како несериоана и нереална најава, некој ден можеби ќе стане реалност и сите ќе трпиме последици. Знаеме дека кога наумиле нешто, ќе го направат ако треба со лопати ќе копаат. Така да ние не смееме да го дозволиме тоа. Не против нив, туку против решението, воопшто да не се ни разгледува ни во иднина од кој било друг, а камо ли да се реализира.






Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 10:56
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 05-Apr-2011 at 10:48
proektot ne zasluzuva ni da se pogledni ... 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 05-Apr-2011 at 10:51
Originally posted by krale

Originally posted by Cloverstack

Конечно стигнав ги испрочитам сите постови, да ја одвојам нишкава, и да ги споделам моите два денари на темава...

А има многу што да се коментираа, иако надлежните ни соопштија толку малку!Тунелов, ваков каков што го замислиле е утка по сите можни основи. Накратко најкрупните утки што веднаш го дисквалификуваат:1. Поврзува погрешни точки и погрешни сообраќајни оски. Сосема е јасно дека Партизанска е таа што треба да се поврзе со К.Ј.Питу. И според трасата, и според капацитетот, и поради фактот што овој круцијален булевар сега завршува буквално во ѕид


Само да кажам дека за првата точка си одма во грешка.

Како прво, Партизанска сега има помал проток, а поголеми гужви од Илинденска. Со други зборови, сообраќајно, поголем приоритет е Илинденска да се поврзе со КЈ Питу, и обратно.

Во спротивно, целиот сообраќај од Илинденска, пред Соборна ќе мора пак да се вклучува во Партизанска и ќе настане тотален хаос. Знаеш ли што ќе се случи ако добар дел од сообраќајот мора да се вклучи кај Соборна, која и онака и сега е доста закрчена? Тоа ќе биде тотален промашај.

Значи еве уште еднаш се покажува дека правите анализи само врз основа на цртежи од пред 3-4 децении, а не од реалната состојба на терен, која е променета од тогаш.


Зошто не ја гледаш целосната слика на градот, значи сообраќајната инфраструктура не е е проста работа па да гледаш на толку ниско ниво и мал простор. Целата сообраќајна мрежа во Скопје е поврзана и неможеш да ја гледаш одделно.

Кога зборува за Партизанска и Илинденска. Многу логично е Партизанска да се поврзува со К.Ј. Питу и така да го поврзува Ѓорче Петров и Влае со Аеродром и Ново Лисиче. А пак Илинденска со Гоце Делчев и понатаму во Авној (гледано цел потег изграден), да ја поврзува Скопската обиколница, Бардовци, Карпош со Ќерамидница и горниот, северен дел на Аеродром, Ново Лисиче и Лисиче. Многу пологично е така. Се добиваат  два скоро паралелни коридори кои ако се реализираат во потполност ќе бидат од огромна корист за цело Скопје и барем за блиска иднина решение за гужвите во градот.


Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 10:59
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 05-Apr-2011 at 11:10
Originally posted by G.I. Joe

a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale 



Па таа лента пак врти десно и остануваат 2 ленти како да ги вртиш

Башка така ако гледаме, што не ја броиш лентата десно што врти на Илинденска пред Влада (што доаѓа од Соборна)? Така Илинденска има исто 3 ленти во тој дел според тебе.

Да не зборам дека голем дел од тие што вртат лево на Партизанска кај соборна, одат на Илинденска десно, што не би вртеле да Партизанска има толку голем проток во овој дел.


Треба да сфатите дека Партизанска е како инка од Соборна натаму.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 05-Apr-2011 at 11:12
Originally posted by krale

Originally posted by G.I. Joe

a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale 



Па таа лента пак врти десно и остануваат 2 ленти како да ги вртиш

Башка така ако гледаме, што не ја броиш лентата десно што врти на Илинденска пред Влада (што доаѓа од Соборна)? Така Илинденска има исто 3 ленти во тој дел според тебе.

Да не зборам дека голем дел од тие што вртат лево на Партизанска кај соборна, одат на Илинденска десно, што не би вртеле да Партизанска има толку голем проток во овој дел.


Треба да сфатите дека Партизанска е како инка од Соборна натаму.


Точно така. И баш поради тоа таа инка треба да има прав тек и да се продолжи до К.Ј. Питу, а не да се расплинува и притоа да се излива кај Тифани.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 05-Apr-2011 at 11:17
garant @Krale go ima praeno proektot za od kaj Ilindenska Rollin
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 05-Apr-2011 at 11:22
Инката кај соборна не може да се исправи со тунел. Бар не онолку колку што мислите дека може.

Од друга страна Илинденска се развива во еден вид брз сообраќајница што е ФЕНОМЕНАЛНО за градот.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 05-Apr-2011 at 11:54
Кружен тек меѓу ВМРО Гоце Делчев и Илинденска е рамно на катастрофа. Ама кружен тек на делот каде што требаше да оди првичниот тунел според гуп значи продолжение на Партизанска е најсоодветно решение. За тунелот јасно е се понатака.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 05-Apr-2011 at 12:14
Originally posted by krale

Инката кај соборна не може да се исправи со тунел. Бар не онолку колку што мислите дека може.

Од друга страна Илинденска се развива во еден вид брз сообраќајница што е ФЕНОМЕНАЛНО за градот.


ima prostor da se prosiri profilot na Partizanska za uste edna lenta ako e potrebno vo delot od Soborna nakaj Tifani ...kako sakas vrti @Krale ni tehnicki ,ni estetski nikako ne se vklopva kaj Ilindenska podzemnata .. koj saka neka se navredi AMATERI go imat praeno toj proekt so nemat ni elementarni poznavanja


Edited by G.I. Joe - 05-Apr-2011 at 12:25
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 05-Apr-2011 at 12:33
Не се сложувам, Илинденска и те како може да трпи тунел накај новото Веро и во секој случај помага за сообраќајот. Како сакаш врти го - помага.

Понатаму, ако најдеме нафта или природен гас, може ќе го градиме и тој од партизанска - не смета.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.