![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 26> |
Author | ||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
imas mereno na stoperica kolku vozila minuvaat vo minuta ili na saat seedno po dvete soobrakjajnici so si tolku siguren ??!!!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Krale tresesh gluposti. Barem pochesno e da kazesh ne me zanima brojki go poddrzuvam proektot od ideoloshki prichini, odkolku da ne ubeduvash deka ilindenska e poprioritetna od partizanska.
PGDS-ot ne nekoreliran na sekoja ulica posebno. Svrzana rabota e toa. Deneska na juzen bulevar ima 0 PGDS zashto nema juzen bulevar, svakash shto e poentata. Tuka moe bi i moze da se predvidi delumno kolku protok bi imal tunel Partizanska-KJPitu i kolku bi imal predlozeniot, no daleku povekje bi imal kako shto e vo GUP i so kapaciteot shto se nudi i so soobrakajnicite shto gi povrzuva. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не зборувам општо за улиците, туку во делот во кој се слеваат на Г. Делчев. Партизанска на семафорите кај соборна се стеснува во 2 ленти (за правец накај Г. Делчев), а плус тука одат сите автобуси. ЗНачи колку сакаш стоперици извади НЕВОЗМОЖНО е во тој дел да има поголем проток од Илинднеска. Тоа е ај да кажам со голо око видливо. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Значи секој пат со „ниски“ удари кога ќе снема аргументи. Барем оној што е искрен гледа од моите постови дека ама баш ИЧ од идеолошки причини не го подржувам, ама ок, гледам дека ви е секогаш како прикладен „аргумент“ да етикетирате други. |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
3 lenti si e Krale 3 , kaj soborna se prosirva vo 4 zaradi svrtuvanje levo ..zboruvame za 1 pravec 3 lenti ..ako sakas odi na teren proveri |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
@krale Забораваш многу битни параметри во твојата анализа за проточноста. Огромен дел од сообраќајот на Партизанска на завршетокот се одлева десно, па преку рекорд го врти прстенот. Значи апсолутно е неспоредлив протокот и точките кои ги сврзува Паертизанска со тие на Илинденска. Прво и основно, Партизанска е булевар со 6 ленти, почнува уште од влезот на Скопје, проаќа низ срцето на Влае, Карпош (од 4 до 1), Буњаковец, Соборна, Центар. Илинденска од друга страна е со доста помал проток, 2х2 ленти, речиси да нема автобуси кои се движат по неа, од страната накај Вардар речиси да нема згради и куќи. Од друга страна, што е со другите точки кои ги изнесе Кловер? Што е со кружниот ток кај мостот и малото растојание помеѓу новата подземна улица и мостот? Што е со новопредвиденото поврзување на бул. АВНОЈ и бул Гоце Делќев кое вероватно ќе донесе уште барем 20% зголемување на сообраќајот?
Не ја гледам поентата од петни жили да контрираш на се, само да ни докажеш дека ќе имаме огромен бенефит од подземната уличка со профил 1х2, која патем треба да ги спојува и подземните гаражи на сите новоизградени објекти од СК2014 од десната страна на Вардар. Нема воопшто логика.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
@G.I. Joe
2 ленти одат право, сега и ќор и луд ќе ме направиш. Бог да чува. Edited by krale - 05-Apr-2011 at 10:15 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Јас па уште повеќе не гледам поента од петни жили да се претставува нешто што само може да подобри, како да одмага. Ај па тоа оди сфати го? |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Крале, да се трудиш да ни објаснуваш дека Илинденска има поголем проток од Партизанска, е како да пробуваш да ме убедиш дека Вардар е попроточна река од Дунав. Друже, во Скопје живееме повеќето, се возиме во градските гужви сите секојдневно. Дај те молам доста во сите нишки и теми по секоја цена на сите им контрираш, имаш некаде и по некоја поента, но обиди се да бидеш реален, не со измислени факти да пробуваш да си ја одбраниш тезата.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Кловер за ова зборам.
Погледнете кај кружниот тек кај Партизанска. Се гледаат две потемни линии од кои едната го сече кружниот тек. Што друго би било, освен замислена нова траса за Трамвајот. Знам, дека природно не би требало во проектот за оваа уличка да се вметнува трасата на трамвајот. Но ова, за што сум сигурен дека е тоа, ако навистина го имаат на памет, иако не се однесува на него моментално и ништо не спомнале за него, мислам дека заслужува големо внимание. Бидејќи ако се реализира така како што наумиле, веројатно трасата не ја нацртале несвесно, па и да ја нацртале, во што се сомневам, ќе биде многу поголема катастрофа од уличкава која сакаат да ја градат. Дури и само во 2012 да ја променат трасата во ГУП е самото по себе сериозна работа. Мислам дека време е Скопје да се крене на нозе, и да рече чекајте малку, дали знаете што правите. Јас, навистина неможам да оправдам ништо од ова што некои луѓе си го замислуваат. А мислам дека треба и НИЕ како build.mk, да се вклучиме, односно да се спротиставиме јавно на овој проект. Да објасниме некои работи, да преземеме некои мерки, бидејќи колку и да изгледа сега само како несериоана и нереална најава, некој ден можеби ќе стане реалност и сите ќе трпиме последици. Знаеме дека кога наумиле нешто, ќе го направат ако треба со лопати ќе копаат. Така да ние не смееме да го дозволиме тоа. Не против нив, туку против решението, воопшто да не се ни разгледува ни во иднина од кој било друг, а камо ли да се реализира. ![]() Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 10:56 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
proektot ne zasluzuva ni da se pogledni ...
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Зошто не ја гледаш целосната слика на градот, значи сообраќајната инфраструктура не е е проста работа па да гледаш на толку ниско ниво и мал простор. Целата сообраќајна мрежа во Скопје е поврзана и неможеш да ја гледаш одделно. Кога зборува за Партизанска и Илинденска. Многу логично е Партизанска да се поврзува со К.Ј. Питу и така да го поврзува Ѓорче Петров и Влае со Аеродром и Ново Лисиче. А пак Илинденска со Гоце Делчев и понатаму во Авној (гледано цел потег изграден), да ја поврзува Скопската обиколница, Бардовци, Карпош со Ќерамидница и горниот, северен дел на Аеродром, Ново Лисиче и Лисиче. Многу пологично е така. Се добиваат два скоро паралелни коридори кои ако се реализираат во потполност ќе бидат од огромна корист за цело Скопје и барем за блиска иднина решение за гужвите во градот. Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 10:59 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па таа лента пак врти десно и остануваат 2 ленти како да ги вртиш ![]() Башка така ако гледаме, што не ја броиш лентата десно што врти на Илинденска пред Влада (што доаѓа од Соборна)? Така Илинденска има исто 3 ленти во тој дел според тебе. Да не зборам дека голем дел од тие што вртат лево на Партизанска кај соборна, одат на Илинденска десно, што не би вртеле да Партизанска има толку голем проток во овој дел. Треба да сфатите дека Партизанска е како инка од Соборна натаму. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Точно така. И баш поради тоа таа инка треба да има прав тек и да се продолжи до К.Ј. Питу, а не да се расплинува и притоа да се излива кај Тифани. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
garant @Krale go ima praeno proektot za od kaj Ilindenska
![]() |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Инката кај соборна не може да се исправи со тунел. Бар не онолку колку што мислите дека може.
Од друга страна Илинденска се развива во еден вид брз сообраќајница што е ФЕНОМЕНАЛНО за градот. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Кружен тек меѓу ВМРО Гоце Делчев и Илинденска е рамно на катастрофа. Ама кружен тек на делот каде што требаше да оди првичниот тунел според гуп значи продолжение на Партизанска е најсоодветно решение. За тунелот јасно е се понатака.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
ima prostor da se prosiri profilot na Partizanska za uste edna lenta ako e potrebno vo delot od Soborna nakaj Tifani ...kako sakas vrti @Krale ni tehnicki ,ni estetski nikako ne se vklopva kaj Ilindenska podzemnata .. koj saka neka se navredi AMATERI go imat praeno toj proekt so nemat ni elementarni poznavanja Edited by G.I. Joe - 05-Apr-2011 at 12:25 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не се сложувам, Илинденска и те како може да трпи тунел накај новото Веро и во секој случај помага за сообраќајот. Како сакаш врти го - помага.
Понатаму, ако најдеме нафта или природен гас, може ќе го градиме и тој од партизанска - не смета. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |