![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 84> |
Author | |||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
добро ова реконструкција на Р-505 се одесува и на проширување на патот, мислам во одреден дел дека од Сливница до Крани има четири ленти, а сега сакаат да го направат од макази до граница со четири ленти т.е. со две ленти во правец, она како што е ред за крак на магистрален пат... конечно ќе видат аир и преспани а и Преспа, прашање е само колку фокусот на владата ќе остане на Преспа, сега сигурно и со аквапура ќе го одблокираат процесот, па и следствено и езерото ќе го вратат во живот со од скоро најавениот проект за регулирање на водостојот на езерото. инаку Манастирот до сливница немаше асфалтиран пат досега, само крак до крајот на селото, а овој кај Црквата Свети Ѓорѓија во Курбиново сигурно само ќе го преслечат со нов асфалт. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
па и мене ми е малку сомнително со финансиска конструкција од 5мил. да го истераат целосно но и квалитетно овој потег со четири ленти, освен ако не се вложува само во проширувањето односно по една лента екстра само. муабетов за четирите ленти е од мештаните таму, демек урнекот е тој некогаш почнат а незавршен сегмент кај крани, додека никаде не чув детали за проектот на вести, само колку реконструкцијата и преминот ќе го кренеле преспанскиот регион. морам да забележам прв пат после неколку години да го видам грујо во крвава маица, изгледа замина и официјално во социјализам
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ама какви четири ленти те спопаднале и тебе и тие мештани што ти дале таква информација. Да не сте го затерале муабетов уз ракиичка?
![]() Не знам што е нејасно со проектов, се работи за реконструкција, не за надградба до 4 ленти. Проширување на четири ленти ниту беше некаде спомнато во соопштенијава и вестиве, ниту кредитот од светска банка (од кој се финансира проектов) предвидува такви зафати. Ниту пак има било каква потреба од такво проширување. Муабетов право да ти кажам е без везе и џабе го тераме... И аман не вметнувај коментари за гардеробата на политичари и за идеолошкото толкување на боите. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() а за четирите ленти, па добро пуштам малку муабет како тоа локалците го имаат разбрано и сварено, но бидејќи станува збор за отворање на граничен премин со грција негледам зошто не би се подигнало нивото и на магистрала на овој правец, само сетне грците е прашање колку ќе ја подржат оваа идеја... но во право си ќе имаше и тоа каква галама доколку го прошируаваа, но бар со три ленти не е лошо да го истераат! |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() Да, лошите односи со Грција се единствената причина зошто не би правеле пат со четири ленти... Да почекаме да се отвори граничниот премин па тогаш да го направиме таков, а сега за сега да направиме три ленти, па ваљда таков пат ќе се справи со „метежот“ ![]() Ај те молам погледни на карта што има од другата страна на границата. Има три-четири селца и толку. Исто така отсуствува било каква логика за некаква транзитна конекција. Ама кога ќе намислиш нешто никакви факти не можат да те поколебаат... |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
не се работи за факти, има јасни фактори тука, веднаш по тие тир села во мала преспа се Костур или Лерин, се очекува доколку и навистина се отвори преминов овој потег да крене многу брзо, и туристички но и економски! патем среќа бузле не е на власт инаку имаше најави и за казина на овој потег...
но и без тоа доколку се отвори преминот, преспа ќе стане турбо транзитно место, тука јасно потребно е и аквапура да заживее, но доволно е што патот активно и постојано се користи од локалното селско население - добиток, запрежни коли и трактори, за да има реална потреба од некакво проширување! |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Добро бетон, лека ноќ
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
арно, добро утро од мене
![]() белки идеализмот за миг ќе преовладее над прагматизмот, па да видиме и навистина магистрален пат на овој потег ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by lslcrew - 27-May-2009 at 09:52 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Освен долгорочно поврзување на Костур друга дополнителна функција не би ни имал патов. Сега нема абер од такво нешто, а и да има не знам што би имало потреба од поврзување на релативно мал град со 4 ленти. Нема логика ни во трета лента, а камоли четврта?!
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
ти мислиш дека би немал! тоа неможеш да го знаеш како и колку ќе влијае ваквото поврзување и на туризмот но и на економијата, во секој случај пример маркова нога нема да биде попрометен пунк од меџитлија, каде има само две ленти, но заради можностите кои ги нуди Преспа може и навистина да крене општината, па од таму и потреба од проширен пат!
да се согласувам дека четири ленти нема логика, но три негледам зошто не би можело, како што реков ова го имам чуено од локални жители, ајде да бидам попрецизен сопственик на бензинска лоцирана на овој пат, кој меѓудругото тера и мотели во опкружувањето, па во неврзан разговор разбрав дека со реконструкцијата ќе го прошируваат и патот! е сега моја импровизација е ова со четирите ленти, па ајде да пуштам вода и видам реакција и од вас
![]() а за патчето што велиш, не мислев на тоа, има проширување на патот кај сливница кое колку што ме држи помнењето продолжува кон крани...
![]() Edited by lslcrew - 27-May-2009 at 09:55 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
и официјално проширување нема! единствено на влезовите во селата кратко проширување односно лента плус за исклучување и вклучување на Р-505...
идеализам 0 - 1 прагматизам
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ќе треба да станеш и директор на агенцијата за патишта за да воведеш такви дефиниции за магистрала и регионален пат, а и министер за транспорт за да имаш разумно влијание каде какви патишта ќе се градат, бидејќи како градоначалник ќе немаш. Дотогаш не се секирај, патот Макази - Маркова Нога ќе се справи некако со „густиот“ сообраќај и со две ленти.
Edited by Cloverstack - 27-May-2009 at 16:30 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||
централната власт лесно можеш да ја подмитиш доколку знаеш каде го перат прљавиот веш а за снаоѓање, да, не дека ќе има да некаква гужва да неможат две коли да се разминат, туку логиката ја барам во она дали на пат кој поврзува граничен премин е дозволиво да тераат запрежни коли и трактори, добитокот да го иземам бидејќи околијава претежно се овоштари, затоа и велам реално бар една лента вишок за ваква намена нема да е лошо.
така да, иако нема надеж во блиска иднина да се случи некое проширување, останувам на тоа дека има основ на патов да се пушти уште една лента или евентуално земјен пат да тера паралелно со него!
има еден земјен пат веднаш под Р-505 т.е. над плажите кој сетне тера низ претор асфалтиран, но него никој од селаните не го користи, а и доколку сакаат преспани да тераат во иднина туризам, истиов овој пат не е логично да го резервираат за селски!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Edited by lslcrew - 05-Jun-2009 at 19:09 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||
Нема доволно пари за градење нови патиштаМакедонските патишта не се одржуваат квалитетно, ниту пак има целосно изградена магистрална и регионална патна мрежа. Ова во своите истражувања и анализи го констатирале експертите и инженерите од Институтот за економски стратегии ОХРИД. Ваквата лоша позиција произлегува од лошиот начин на финансирање на патната мрежа во земјава. „Имаме тотално регресивен начин на финансирање на патиштата, што за жал не е воопшто транспарентен“, вели експертот Горан Мијовски. Според него, парите што се собираат од акцизи на горива и регистрација на возила, не се користат за одржување на патиштата, туку тие завршуваат во вкупниот буџет и оттаму, вели Мијовски, со специјален изум наречен ’трансфер‘, од буџет се префрлаат во надлежните институции. Но, притоа нема увид дали сите пари собрани по овој основ се враќаат за патиштата или пак, се користат за други цели, како што се социјала, здравство, пензии, земјоделие. Токму овој начин на финансирање е една од главните аномалии за состојбата на патиштата, затоа е потребна промена. Се предлага приходот од горивата да биде главен финансиер за одржување на патиштата, кој во тој буџет за нивното одржување би учествувал со 50 проценти, при што дополнително треба да се определи процент на што ќе се зема од малопродажната цена на горивата и процент од акцизата на горивата. http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109862 ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
||||||||||
Jas greskata ja gledam za patnata infrastruktura vo docnite 99 godini koga R.Makedonija trebase da podigne ogromni krediti od MMF za izgradba na dobra patna infrastruktura t.e ne samo patna tuku mozeze i arodromi ....... i dr . A togasnite vladi mislea samo na etnickite grupi u makedonija kako da se spravat a sa infrastrukturata vikaj ostaj toa ke isdrzi uste nekoe vreme pa koga ke dojdat podobri vreminja ke se sredi,epa eve sega podobri vreminja i arno na balakanov ni vikaat deka zaostanuvame 20 godin nanazat
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
За огромните кредити не е никогаш доцна, нормално сега е малку затапено ова поради кризата, но одсекогаш тој метод ми бил непопуларен за да денеска имам сосема различно мислење. Сепак подобри времиња треба да се створат, а не да се дочекаат. Неможеме да чекаме да ни се прелие благодет од соседството, особено не од ова соседство. Најбитно од све е да обезбедиме проект кој е иницијален документ за било какво гребење пари од надвор, без проект секаде ќе ни треснат врата. Никој не дава пари на збор. Втора работа е да се обидеме да ангажираме барем делумно компании од државите кои имаат големо влијание при одлучување за кредит. Тоа е еден политички гест што е неопходен, барем во денешново функционирање на односите, исто како што еве овој патото во албанија кој наводно е граден со две милијарди кредит од амерички компании. Барем денеска така идат работите и мораме да го играме орото како што се игра, ако не ќе седиме на страна. Да збориме само за кредитите, тука се и ЕУ-фондовите за кои сигурно шансите ни се многу многу поголеми одколку за било кои други проекти.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
UrbanGuerrilla ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 15-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||
Граѓаните се жалат на квалитетот на патиштатанедела, 14 јуни 2009, 19:10Половина од целата сума пари од буџетот кои беа пренаменети со неодамнешниот ребаланс, се скратени од проектите за изградба на нови патишта. И во изминатите години, Владата во јануари најавуваше капитални проекти, но парите често беа пренаменувани за други потреби, и покрај важноста на патиштата за развојот на државата во секој поглед . Резултатот од повеќегодишниот недостиг од инвестиции во патната инфраструктура се видливи насекаде низ Македонија. Патиштата се застарени, небезбедни, полни со дупки, особено во источниот дел од земјата. Граѓаните кои ги прашавме, велат дека сакаат да видат нешто да се гради, наместо крпење на постојните патишта, изградени пред децении. Примерите од
регионот покажуваат дека изградбата на квалитетни патишта е предуслов
за привлекување странски инвестиции. Во услови на криза, најголем дел
од економските експерти препорачуваат државата да најде начин да ги
финансира капиталните инвестиции, бидејќи на таков начин, на подолго
време се гарантираат работни места и се помага градежниот сектор.
Капиталните проекти реализирани само годинава во Албанија, Србија и
Грција вкупно вредат околу 7 милијарди евра. Edited by lslcrew - 15-Jun-2009 at 09:25 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Urban Guerilla dobredoshol!
![]() |
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |