build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 29-Apr-2011 at 22:47
Originally posted by axel

Со проектот е предвидено да се постават 55 дрвени столбови на делницата долга 1.550 метри. Напојувањето со електрична енергија е решено со воздушно мрежно поврзување на 400 волтните светилки кои ќе бидат поставени на столбовите.

http://www.time.mk/read/3c6cf8a85f/96f39247c9/index.html


Морам да сликам наскоро за да видите какво генијално осветлување ќе добие тој мал сегмент од Првомајска кој требаше одамна да биде осветлен.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 30-Apr-2011 at 22:56
Originally posted by The Man


Originally posted by axel

Со проектот е предвидено да се постават 55 дрвени столбови на
делницата долга 1.550 метри. Напојувањето со електрична енергија е
решено со воздушно мрежно поврзување на 400 волтните светилки кои ќе
бидат поставени на столбовите.
http://www.time.mk/read/3c6cf8a85f/96f39247c9/index.html
Морам да сликам наскоро за да видите какво генијално осветлување ќе добие тој мал сегмент од Првомајска кој требаше одамна да биде осветлен.


400 волтни светилки ....изгледа дека некој не разликува волт (V) од ват (W)
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 02-Jun-2011 at 13:08
Ново осветлување на улицата Првомајска

Градот Скопје постави ново јавно осветлување на улицата Првомајска, од фабриката ОХИС до мостот пред населбата Драчево.



Овој потег повеќе години беше без улично осветлување и претставуваше опасност по безбедноста во сообраќајот.

Град Скопје изготви и реализира решение кое што ќе ги подобри условите за одвивање на сообраќајот на оваа фреквентна сообраќајница.



Поставени се 55 дрвени столбови на делницата долга 1.550 метри. Напојувањето со електрична енергија е решено со воздушно мрежно поврзување на 400-волтните светилки кои што се поставени на столбовите.



Град Скопје обезбеди точки за електрично напојување на осветлувањето, за кои што доби енергетска согласност од ЕВН.

Од Буџетот на Град Скопје се издвоени 840.721 денари за реализацијата на овој проект, а работите во рекорден рок ги изведе фирмата „Електроизградба“ од Скопје.

Град Скопје за да ја подобри безбедноста за сите учесници во сообраќајот на оваа делница од Првомајска во текот на минатата година изведе комплетна реконструкција на коловозот, пришто беа издвоени 14,5 милиони денари за уредувањето на сообраќајницата која претходно долго време беше во лоша состојба.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/31470-Novo--osvetluvanje-na-ulicata-Prvomajska
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 14-Jun-2011 at 13:41
Изгледа нема да има ништо од реконструкцијата на улуцата во делот од народни херои до стара рампа ...
Улицата требаше да се гради уште во 2009, па 2010 ... еве дојде и 2011
(потсетување на предлог буџетите на град скопје build.mk)
Имаше најави за есента, па пролетта ... па летото ... на крај излгледа ќе се одложи за следните неколку години.

А еве како изгледа улуцата и тротоарите ...



Edited by vlatko.mk - 14-Jun-2011 at 23:08
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 24-Jun-2011 at 11:21
Дворот во Пинтија го продавал како стан во Центар


Жител на населбата Пинтија барал од градот да му го купи дворот од 169 квадратни метри за 200 илјади евра или по речиси 1.200 евра за квадрат.




Проширувањето на Првомајска спречено од имотноправни проблеми
Земјиштето е потребно за да се прошири улицата Првомајска кон Драчево, но иако градот барал само 29 квадрати, сопственикот поставил услов да му се откупи целата парцела и тоа по цена колку што чинат станови во Центар.

За Првомајска се дискутираше на вчерашната седница на советот на градот, на која градоначалникот Коце Трајановски објаснуваше зошто се доцни со проектот.

- Имаше над 200 нерешени имотно-правни проблеми, ама сега проблем се јавува само со две-три парцели. Парите што ги бара еден од сопствениците се премногу за нас и затоа случајот ќе го решаваме на суд - рече Трајановски.

Улицата Првомајска треба да се прошири и во Кисела Вода и од Усје до Драчево. Сега е широка само во делот кај Расадник. Планираните градежни работи ќе чинат околу три милиони евра, а градот за проектот зеде кредит од Европската банка за обнова и развој.

Две неоткупени парцели го попречувале и понатамошното проширување на улицата Илинденска, а Трајановски најави дека кон крајот на август поточно ќе се знае што ќе се случува со овој проект.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=62411959533&id=14&setIzdanie=22313
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 24-Jun-2011 at 11:35

Не знам што постирате вакви текстови од весници имајќи предвид дека се се ова текстови што се напишани од луѓе што немаат благе везе. Плус за проширување е делот првенствено од рампа до Нардони Херои.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 24-Jun-2011 at 11:47
Затоа што во оваа нишка се дискутира напредокот на проектот за проширување на булеварот. Имотно-правните односи влијаат на тој напредок. Идејата за судско разрешница може да доведе до подолго одложување. И на крај, поради информацијата дека кредитот е веќе подигнат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 28-Jun-2011 at 01:16
Првомајска ги чека европските пари


Како што информираат надлежните од Град Скопје во тек е процедурата за одобрување на заемот од Европската банка за обнова и развој од која бараат 350 милиони денари или 5,7 милиони евра за проширување на оваа улица, но и за проектот за изградба и опремување на Центарот за управување и контрола на сообраќајот


Проширувањето на улицата "Првомајска" и отстранувањето на едно од најтесните сообраќајни грла е приориотет за градските власти, но не знаат кога ќе започнат градежните работи. Како што информираат надлежните од Град Скопје, преку задолжување во Европската банка за обнова и развој ќе побараат заем од 350 милиони денари или 5,7 милиони евра кои се потребни за проширување на улицата "Првомајска", но и за проектот за изградба и опремување на Центарот за управување и контрола на сообраќајот. Оттаму додаваат дека проширувањето на улицата зависи од тоа кога ќе биде одобрен заемот од банката.
- Се уште трае процедурата за одобрување на финансискиот заем од Европската банка за обнова и развој и откако ќе заврши таа процедура ќе се започне со процедурите за проширување на улицата "Првомајска", велат одговорните од Град Скопје. Од таму додаваат дека за проширување на улицата "Првомајска" предвидени се средства во износ од 190 милиони денари, со што значително ќе се подобри одвивањето на сообраќајот на оваа сообраќајница по која поминуваат повеќе од 40.000 возила дневно.
- Проширувањето на улицата "Првомајска" ќе се одвива на потегот од крстосницата со улицата "11 Октомври" до крстосницата со улицата "Народни херои" и од фабриката УСЈЕ до Драчево. Со овие средства е предвидена и изградба на колектор од Транспортниот центар до улицата "Првомајска", велат од Град Скопје.

За изградба на Центарот за управување и контрола на сообраќајот ќе бидат искористени средства од заемот од Банката во износ од 160 милиони денари.
- Со формирањето на Центар за управување и контрола на сообраќајот ќе се овозможи унапредување на ефикасноста и безбедноста на урбаниот сообраќај, зголемување на пропусната моќ на сообраќајниците и крстосниците, скусување на времето на патување, заштита на животната средина и намалување на потрошувачката на гориво, велат од Град Скопје.
Но надлежните од Град Скопје се соочуваат и со уште еден проблем, а тоа е нивниот напор за проширувањето на булеварот "Илинденска" кој треба да продолжи проширен од стеснувањето кај бензинската на "Макпетрол" се до бунарите во Нерези. Но, главниот проблем за почеток на изградбата и проширувањето се нерешените имотно-правни односи кои ја кочат доизградбата на булеварот, но и голем број од сопствениците на земјиштата на кои треба да продолжи изградбата бараат обесштување многу поголемо од реалната вредност. Од Град Скопје додаваат дека се уште се преговара и се надеваат дека наскоро ќе се изнајде заедничко решение. http://vecer.com.mk/?ItemID=353B481A0DC5224AACF742E78BEA60BF

Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 03-Jul-2011 at 14:51
„Со овие средства е предвидена и изградба на колектор од Транспортниот центар до улицата "Првомајска", велат од Град Скопје.“

Ако не грешам, ова е прв пат вакво нешто да се спомнува.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 03-Jul-2011 at 18:55


Од сам почеток планот е таков:

29.01.2010
http://www.build.mk/?p=1663

Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 04-Jul-2011 at 09:34
Го имам заборавено ова, вистина уште од почеток така било најавено.
Мене сеуште не ми е јасно што ќе прават со градбите од цврст тип на потегот од Рампа до раскрсницата со Сава Ковачевиќ кои што очигледно навлегуваат во трасата на Првомајска. Половина од нив се објекти за домување. И се разбира да не ја заборавиме малата куќа која се наоѓа спроти Тинекс, во близина на раскрсницата со Народни Херои.
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2321&ArticleID=161372
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 04-Jul-2011 at 16:19
Нема да има проблем со проширувањето бидејќи истото ќе се изведе од страната на тинексот каде сега се наоѓаат тротоарот и велосипедската патека - кои пак би се лоцирале во тревниците



На ваквата траса се дислоцирани веќе времените објекти - а проблем може да прават (за тротоарот и велосипедската патека) само една или две општински бараки - кои и онака се дотраени.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 05-Jul-2011 at 10:11
Previous

Не може да се прошири Првомајска за две ленти исклучиво од страната каде што се наоѓа Тинекс. Зошто? Погледни на Google Earth, сегашната полна линија што ги дели двете ленти пред Тинекс и сегашната полна линија што ги дели четирите ленти каде што Првомајска е веќе проширена се совпаѓаат (всушност не се совпаѓаат, има отстапка од 1м, од око). Што значи дека за 5 метри ќе треба да се прошири коловозот од страната на улицата спроти Тинекс, освен се разбира... ако не ја „искриват“ Првомајска кај раскрсницата со Народни Херои, нема да ме зачуди да бидам искрен.

Еве за што зборувам:


За Иван Козаров не ни коментирам каква е моменталната ситуација.




Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 05-Jul-2011 at 18:05


Еве јас како мислам дека може тој проблем да се реши - ќе се направи благо закривување (зелени линии) во однос на сегашната траса (црвени линии) - во должина од 100-тина метри потоа проширувањето на трасата продолжува само од десната страна (од кај тинексот) и ги фаќа велосипедкста патека и тротоарот (кои и онака се во лоша состојба).

Според мене новиот тротоар треба да се изгради малку повнатре во зелената површина - без сечење на постоечките дрва.

Edited by vlatko.mk - 05-Jul-2011 at 18:09
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 05-Jul-2011 at 21:10
за дрвата не би требало да е проблем,во Албанија имам видено како за еден ден посадуваат еден шлеоер нови дрва(палми) од по 10 метри извадени со ровокопач и одма засадени на ново место,малтене како цело време тука да имало шума.исто прават и арапите во О.А.Е. ,Бахреин и сл
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 05-Jul-2011 at 21:51
Далеку сме ние од тоа за што говориш - инаку јас лично мислам дека покрај секоја улица ако не ништо друго треба да се засадуваат нови садници со цел во иднина да помагаат во справувањето со издувните гасови кои се продуцираат благодарение на сообраќајницата.
Штета ќе биде ако непотребно се сечат дрва за изградба на улица, а потоа не се обноват.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 17-Jul-2011 at 20:54
Јасно е каде ќе биде проширувањето незнам зашто сега вака релативизират како да некој веќе објавил дека ќе има искривувања. Од Општината до народни хгеропои е од двете страни следејќи ги линиите на веќе проширениот дел одпосле. Делот од општинтата према центар е од десна страна. Вчера приметив дека се руши оној објектот на електроелемент кај тутунски.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 19-Jul-2011 at 14:22
Што ќе стане со двете општински бараки кои навлегуваат во трасата?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 19-Jul-2011 at 15:01
Originally posted by lslcrew

Јасно е каде ќе биде проширувањето незнам зашто сега вака релативизират како да некој веќе објавил дека ќе има искривувања. Од Општината до народни хгеропои е од двете страни следејќи ги линиите на веќе проширениот дел одпосле. Делот од општинтата према центар е од десна страна. Вчера приметив дека се руши оној објектот на електроелемент кај тутунски.


Тоа мислам дека е повеќе за расчистување простор за јужен булевар.

@влатко.мк
Па не би било изненадувачки да ги срушат до некаде тие бараки, и онака се мислеа да прават општинска зграда.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 19-Jul-2011 at 15:07
Миракуликс ова со јужен не ти е баш најјасно.

Општинските бараки не сметаат на трасата на коловозот, но едната смета на тротоарот, не верувам дека ќе ги рушат, ќе најдат некое може би импровизационо решение.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.547 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.