build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 29-Nov-2008 at 00:43

гитаро финишери има и со гасеници и со гуми, а за корнење  машините се со тркала еве  поконкретно www.wirtgen.com/en/produkte/Produktbereich.html

Б.Ѓ.Т. кога веќе те распрашавме кажи дали знаеш некоја од старите ГП-а дали има зачувано некој парен ваљак како експонат или се е во расход, знам дека гранит имаше такви, но што се има случено со нив немам абер! нешто разбрав дека пред механизација Бетон во влае има еден таков, но немам проверено.  

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 29-Nov-2008 at 01:01
znam koe e toa za vadenje na asfalt (kornenje) i ja vidov stranicata ama toa so gumiteBig%20smile kako i da se vika neznam dali pominuva i dali prai nesto dodeka se asfaltira.

a za parniot valjak neznam ne sum do tolku informiran.mozebi socuvale nekoj.a moze i otisle na staro zelezoSmile
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 29-Nov-2008 at 01:16

да тера, абе има секакви ова германциве wirtgen беа закон кај нас, сега незнам како стојат работите, ептен близок човек беше застапник за нив Big%20smile уште дома што не ми донесе едно вакво. прочепкај ги моделите ќе видиш повеќето имаат тркала, но и гасеници се користат пример за врнежливи предели - кал, снег, онаму каде треба екстра стабилност, а ова нашивеединствено за идеални услови се темпирани, малку нешто да не е како што треба и на голем одмор или распуст!      

www.wirtgen.com/en/produkte/heissrecycler/remixer_4500/Remixer4500_Highlights_366.html

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 07-Dec-2008 at 20:59
Еве и некоја слика од обратен правец на клучка Горче





И една од излез од Скопје према Тетово



Edited by Vladimir P - 07-Dec-2008 at 21:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 08-Dec-2008 at 16:28
ApplauseДобри фотки!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 08-Dec-2008 at 18:08
истиве табли ги има и на клучката кај континентал?
Back to Top
Ганчо View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jan-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ганчо Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 08-Dec-2008 at 18:42
Истите конструкции се.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 11-Dec-2008 at 02:50
1


2


3

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 11-Dec-2008 at 10:59
Еве ја обиколницата како се вијуга

Од фото.идивиди


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 12-Dec-2008 at 21:30
Еве една архивска снимка (извор МИА ако не се лажам) од изградбата на вијадуктите на Сарај-Стенковец... 14.04.2006


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 29-Dec-2008 at 02:22
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=52&PID=25587#25587
Originally posted by BlacK

Mnogu ce bide interesno kako ce se razviva gradot posle izgradbata na obikolnicata.Gledam deka vece ima nekoi vlijanija i na investitorite vo odluka na lokaciite za gradenje.Me interesira za vasite razmisluvanja okolu ova:Kako mislite deka ce se razviva Skopje po dogradbata na obikolnicata?

(znam deka prasanjevo e za druga niska,ama go napisav tuka zatoa sto me potikna vesta za izgradba na stambeno delovniot objekt vo Gjorce)


Еве јас да ти одговорам во соодветнава нишка Big%20smile

Обиколницата е инфраструктурен проект со огромен потенцијал да влијае на развојот на градот и тоа влијание долгорочно сигурно ќе се ефектуира без разлика на нашето влечкање и лошо планирање.
Пред се ќе се изврши голема реорганизација на индустриската активност и на сервисните дејности кои бараат голем простор или добра транспортна врска. Очекувам во иднина големо мнозинство инвестиции од ваков вид да се насочат во околината на трасата на обиколницата (со исклучок на Бунарџик кој е специфичен случај). Дури може да се очекува и преселба на некои постоечки субјекти.
Конкретно за потенцијалните локации треба да се има во предвид дека долж обиколницата нема и не се планирани класични сервисни патишта. Значи треба да се очекува инвеститорите да се насочени пред се долж главните сообраќајници кои ја сечат обиколницата (во близина на тие клучки), а не долж самата обиколница. Но клучките се релативно блиску па во иднина ова негде можеби ќе се релативизира.

Исто така може со сигурност да се предвиди дека обиколницата ќе има огромно позитивно влијание и на населените места од нејзината „надворешна“ страна. Од зголемување на економската активност во нив, па се до подобрување на квалитетот на живот таму од аспект на подобри комуникации. Значи не се работи само за Скопје, туку за целиот скопски регион
Во целина може да се предвиди уште еден тренд како резултат на обиколницата - позначајно интегрирање на скопскиот регион и создавање на многу посилни економски и други меѓусебни врски кои нема да зависат од „центарот“. Обиколницата ќе форсира вистинско оформување на метрополитенска област, а особено селата во близина ќе се одглават од 19-ти век. Кој бил на пример по падините на Скопска Црна Гора му е јасно што зборувам.




Ама мораме да бидеме реални и да ја согледаме моменталната ситуација. Обиколницата не е комплетирана, тоа го констатираше. Но дури ни нејзиниот изграден дел не е поврзан како што треба (две од четирите клучки излегуваат на земјени патчиња). За обиколницата максимално да ја искористиме, ќе треба да се спроведат проектите за нејзино интегрирање со сообраќајната мрежа во скопскиот регион. Без тоа обиколницата ќе служи само за транзит, а другото ќе чека...


Edited by Cloverstack - 29-Dec-2008 at 02:31
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 29-Dec-2008 at 12:23
Originally posted by Cloverstack

... Ама мораме да бидеме реални и да ја согледаме моменталната ситуација. Обиколницата не е комплетирана, тоа го констатираше. Но дури ни нејзиниот изграден дел не е поврзан како што треба (две од четирите клучки излегуваат на земјени патчиња). За обиколницата максимално да ја искористиме, ќе треба да се спроведат проектите за нејзино интегрирање со сообраќајната мрежа во скопскиот регион. Без тоа обиколницата ќе служи само за транзит, а другото ќе чека...

 Во потполност Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 30-Jan-2009 at 15:58
ГРАДОНАЧАЛНИКОТ НА БУТЕЛ НАЈАВИ НОВ КАПИТАЛЕН ПРОЕКТ
Булеварот Христијан Тодоровски - Карпош ќе се поврзе со обиколницата
Новата улица градоначалникот Петре Латиновски бара да ја изгради следниот градоначалник на Скопје

Изградба на нова улица преку која ќе се поврзат булеварот Христијан Тодоровски - Карпош и новата обиколница на Скопје е следниот капитален проект кој градоначалникот на Општина Бутел Петре Латиновски ќе му го предложи на новиот скопски градоначалник. Според општинарите, новата улица треба да биде продолжение на булеварот, но за конкретно решение треба да се направи проект. Со нејзината изградба ќе се растовари сообраќајниот метеж што се создава на улицата Александар Урдаревски која води кон гробиштата Бутел, а во исто време е и единствената патна врска на Радишани со Бутел.
Латиновски вели дека тој веќе разговарал на оваа тема со актуелниот градоначалник на Општина Гази Баба и кандидат за градоначалник на Скопје Коце Трајановски и му кажал од колкава важност за Општината е да се направи еден ваков сообраќаен зафат.
"Еден од најзначајните проекти за Општина Бутел е изградбата на нов пат што ќе го поврзува булеварот Христијан Тодоровски - Карпош со обиколницата. Се надевам дека новиот скопски градоначалник ќе увиди дека оваа улица е од особена важност за Општината и проектот ќе го стави во својата програма", вели Латиновски.
Меѓу останатите капитални проекти за Општина Бутел, градоначалникот Латиновски ги спомена уредувањето на коритото на реката Серава по примерот на кејот на Вардар и продолжување на изград
бата на фекална канализација низ населените места Љуботенски Пат и Радишани.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=162815&idg=9&idb=2586&rubrika=Skopje


Edited by lslcrew - 30-Jan-2009 at 15:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 30-Jan-2009 at 18:03
Да, таа врска е многу потребна... Или подобро кажано да беше готова обиколницата, врската ќе беше многу потребна Crazy

Гледајќи како се одвиваа(т) работите со обиколницата, се плашам дека врските што недостасуваат по ист терк дури уште повеќе ќе бидат одлагани и обиколницата нема да го постигне својот полн потенцијал уште долго време. Се надевам дека грешам...
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 02-Feb-2009 at 01:54

Нови рокови за обиколницата на Скопје

Далноводите уште не се дислоцирани, имотите не се обесштетени, ако се финишира во јуни, ќе биде дури и добро

Билјана Ангеловска

Обиколницата на Скопје треба да биде целосно завршена до април годинава. Ова го најави министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, на минатонеделната собраниска седница, одговарајќи на пратеничко прашање кога конечно ќе биде предадена во употреба обиколницата на Скопје.

„Согласно со договорот со кредиторот и динамичкиот план за работа, крајниот рок е јуни. Но, според состојбата на терен, очекувам тоа да се случи во април“, рече Јанакиески.

Дали ќе се исполнат очекувањата на Јанакиески изградбата да биде завршена во април, останува да се види. Но, според фактичката состојба на теренот каде што гради „Гранит“, реално, тешко е да се поверува во такво нешто.

Одговорните во Агенцијата за патишта тврдат дека веќе нема посериозни пречки за работа, проблемите со далноводите се решаваат тековно и само се чекаат повисоки надворешни температури за да се постави завршниот слој асфалт. Но, очигледно не е баш така.

Според она што може да се види на терен, реално е обиколницата да биде завршена најрано до јуни. Не затоа што се потребни високи температури за завршниот асфалтен слој туку зашто има уште многу да се работи. Точно е дека за полимеризираниот асфалт температурата треба да биде повисока од 10 Целзиусови степени, но повеќе од јасно е дека времето не е единствениот виновник за незавршената обиколница.

Оперативата на „Гранит“ и натаму има проблеми со далноводите кај Стајковци. Иако МЕПСО уште во октомври ветуваше дека ќе ги исклучи од напон за да може да бидат дислоцирани, досега тоа е сторено само на еден. Уште еден 35-киловолтен далновод чека да биде исклучен, а кај трет, пак, се' уште има нерешена експропријација. Имотноправни проблеми се' уште има и на неколку натпатници, како и на еден приклучок.

Очигледно, одговорните во Агенцијата за патишта (поранешен Фонд за магистрални и регионални патишта) не можат да се справат со проблемот со земјиштето. Доказ за тоа е шестгодишната работа на 15-ината километри од обиколницата. Всушност, изградбата на првата фаза од обиколницата на Скопје веќе е длабоко навлезена во седма година, а најголемата причина за маратонската изградба се нерасчистените имотноправни односи.

Првата фаза од обиколницата, делницата од Хиподром до Оризари, е во вкупна должина од 14,7 километри и почна да се гради во август 2002 година. Втората делница од Оризари до Сарај е долга 11,8 километри и ја изгради „Терна“. За разлика од „Гранит“, грчката фирма немаше проблеми со трасата, па бидејќи доби релативно чисто земјиште, брзо и ја заврши својата работа. Тоа е само уште една потврда дека квалитетот на изведувачот нема никаква улога во брзината на реализација на обврската. Доколку скопски „Гранит“ имаше слободен терен, својата работа ќе ја завршеше многу пред да стартува втората фаза, а обиколницата на Скопје ќе беше комплетно завршена во цела должина уште во минатата година.

Првата делница од Хиподром до Оризари што ја гради „Гранит“ е во вкупна должина од 14,7 километри, додека втората од Оризари до Сарај е долга 11,8 километри и ја изведуваше „Терна“.

Обиколниот пат на Скопје е дел од Коридорот 8 и има посебна важност за Македонија, бидејќи ја поврзува со Бугарија и со Албанија.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 02-Feb-2009 at 02:01
Аман, колку години треба да се дислоцира далновод???

Инаку интересно, и лани беше истата приказна - рокот беше јуни, а едно време го најавија април, демек ќе завршеле побрзо Roll%20eyes

Зошто ни се воопшто потребни рокови ако цело време ги поместуваме?
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 02-Feb-2009 at 02:41
Зошто ни се воопшто потребни рокови ако цело време ги поместуваме?


тие се ради реда да се лазе народ и надева....

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 05-Feb-2009 at 13:30

Налетав на сликава на страната на адинг, знам дека е постара али немаме од овој агол мислам Cheers

 


Edited by vardar - 05-Feb-2009 at 13:32
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 05-Feb-2009 at 13:44
Западниот влез во градот заличе со клучката за обиколницата, претходно беше катастрофа. 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 23-Feb-2009 at 01:09

Обиколницата излезе на крај со имотите

Поради нерешените имотно-правни односи изградбата на трасата долга 14 километри трае шест години

Завршувањето на скопската обиколница, потегот од Хиподром до Оризари долг 14 километри, е планирано за јуни. Надлежните велат дека поради нерешените имотно-правни односи и поместувањето на трасата, на сообраќајницата се работи веќе шест години. Во Агенцијата за државни патишта тврдат дека парите за експропријација на земјиштето и за надзорниот орган се обезбедени од Буџетот.

- На голем дел од земјиштето низ кое треба да поминува трасата не беше извршена целосна експропријација. Таа била главна пречка за тригодишниот застој во работата. Останаа мал број нерешени предмети за кои преговараме со сопственици на земјиштето и во најкус рок очекуваме нивна завршница - објаснуваат во Агенцијата.

Сега се довршува кракот од Миладиновци кон обиколницата, кај клучката Хиподром. Се изведуваат земјени работи и се поставува тампонскиот слој кај таканаречениот Радишански пат, Кучевишка Бара и на други места, се поставуваат огради, конструкции за сигнализација и се поставуваат ѕидови за заштита од бучава. Се очекува во март изведувачот „Гранит“ да ја активира асфалтната база.Дел од обиколницата - од Оризари до Сарај, долга 12 километри - беше завршен и пуштен во употреба во јули минатата година, а ја градеше грчката фирма „Терна“.

- Изградбата на овој автопат значително ќе го намали транзитниот сообраќај низ Скопје. На обиколницата се предвидени девет клучки што ќе ги поврзуваат скопските населби близу автопатот и ќе ги спојуваат со патиштата кон Тетово, Велес и кон Куманово - изјави портпаролката на Агенцијата, Катерина Панова-Илиевска.

Вкупната должина на скопската обиколница е 26,5 километри и чини 70 милиони евра, обезбедени со кредит од Европската инвестициска банка. Таа е дел од коридорот 8, а има посебна важност за нашата земја бидејќи ги поврзува Бугарија и Албанија.

ИНФО-Обиколницата готова во јуни

 Скопската обиколница, од Хиподром до Оризари, е долга 14 километри. Се очекува дека изградбата ќе заврши во јуни 2009 година. Експропријацијата е главна пречка за тригодишниот застој во работата. Обиколницата од Оризари до Сарај е долга 12 километри и беше завршена и пуштена во употреба во јули минатата година, а ја градеше грчката фирма „Терна“. Вкупната должина на скопската обиколница е 26,5 километри и чини 70 милиони евра, со кредит од Европската инвестициска банка. Обиколницата е дел од Коридорот 8.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=C2CA56EEE8DCE940AF2839F37CC1DEFD

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.