Diamond of Skopje (Limak) |
Post Reply | Page <1 1112131415 45> |
Author | |
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #241 Posted: 20-Aug-2018 at 20:10 |
Се надевам останува првично планираниот профил. Идејата за трамвајска станица е одлична, дури и во интерес на Лимак. Веројатно предвиделе барем автобуски постојки. Edited by <Fresno> - 20-Aug-2018 at 20:12 |
|
MrEdmund
Newbiе Joined: 19-Jan-2017 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #242 Posted: 20-Aug-2018 at 20:41 |
Предвидена е и трамвајска станица, но во меѓувреме новиот ГУП ја измести трасата на трамвајот, па наместо по јужниот булевар, ќе оди по „Јордан Мијалков“ („Железничка“) поради тоа што заклучиле дека трамваите не можат да го совладаат наклонот за спуштање во тунелот кој ќе се изгради подлабоко заради пресекување со канализацијата од населбите на Водно.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #243 Posted: 21-Aug-2018 at 15:33 |
Рок на изградба цели 6 години?
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #244 Posted: 21-Aug-2018 at 16:57 |
Со лопати изгледа ќе копаат, друго објаснување немам.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #245 Posted: 22-Aug-2018 at 13:33 |
Двата колосеци ќе одат по улица Железничка, или едниот по Железничка а другиот по Мито Хаџивасилев Јасмин? Всушност има ли некаде на нет закачено верзија на ГУП-от каде што се гледаат ваквите сообраќајни решенија? |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #246 Posted: 22-Aug-2018 at 16:47 |
Првпат да се гради ваков крупен проект, а да немаме точни податоци и скици...
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #247 Posted: 22-Aug-2018 at 17:19 |
План на намена на површините Синтезен план
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #248 Posted: 23-Aug-2018 at 17:46 |
Еве извадок од едно видео колку да имаме увид до каде се градежните активности на дел од парцелата.Само незнам на кој дел се предвидени 20-катниците и трговскиот
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #249 Posted: 23-Aug-2018 at 18:18 |
Тие треба да бидат врз булеварот.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #250 Posted: 29-Aug-2018 at 07:55 |
Улицата треба да биде готова најдоцна за 2,5 години, додека целиот комплекс, односно објектите над булеварот, најдоцна за 6 години.
А кога ќе се отпочне со реализација на кружните текови (3) и клучките за поврзување на подземната улица со останатите сообраќајници сеуште нема информација. Значи пуштање во употреба на булеварот најрано Март 2021. https://skopjeinfo.mk/shilegov-najavi-deka-podzemnata-ulica-kje-bide-gotova-najdocna-za-25-godini |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #251 Posted: 29-Aug-2018 at 16:31 |
Од фб
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #252 Posted: 29-Aug-2018 at 17:07 |
Глупавата страна на граѓанскиот (илу во случајов фејсбук) активизмот кај нас. Пишување за работи за кои се нема ниту елементарни познавања
https://www.facebook.com/InicijativaEden?hc_ref=ARQNNu3lfqlsOmz6GBpCSiWcxBv9NLpiSo70j8dWeuwhT4iATzAEUBFQuTtZj3dd6EM&fref=nf&__xts__[0]=68.ARBxPZyn-8ZVG33P1JNsmkZP00DR6CV1xt0i-eOO90Sp0_TDWSCDr3dZH4N3qp7-OfTz8yTi3s8BLdqIWTUkSUrKBrXRmz8PRRa-h0sYAlZWCPW_saB0RFS2SJOv4lA2UNiLddA&__tn__=CH-R
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #253 Posted: 29-Aug-2018 at 17:44 |
"Граѓаните засекогаш ја губат можноста на таа улица, да се одвива велосипедски сообраќај, а уште помалку пешачки."
Не им текнало дека тоа ќе се одвива на земја? Над булеварот, а не по него... Само спинови сака некој да прави, премногу слободно време, а премалку информации...каков парадокс. Edited by alexsend - 29-Aug-2018 at 17:45 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #254 Posted: 29-Aug-2018 at 18:33 |
Јас не знам како успеаја да срочат толку квази аргументи против изградбата на подземната сообраќајница. Многумина од нас ќе се смејат на ваквите објави на „Фејсбук“, но морам да кажам дека многу луѓе ги читаат ваквите глупости. Да биде ситуацијата посериозна, токму вакви „иницијативи“ можат да донесат некакви промени... на полошо. Се надевам дека и од властите се прави селекција на тоа што е „здрава критика“, а кои иницијативи се чисти глупости.
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #255 Posted: 30-Aug-2018 at 11:44 |
Сепак треба градот да излезе со анимација или рендери барем за тоа што е планирано. Не е ова обичен приватен проект. Да објаснат детално како ќе изгледа профилот, траса за лрт дали ќе има, пешачки, велосипедски патеки итн. Да ги претстават и кружните текови и врзувањето со подземнава. Така луѓето ќе се запознаат со целата идеја. Вака, 90% знаат само дека се прави огромна зграда со некаква подземна улица што со години ќе ја блокира постоечката улица.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #256 Posted: 20-Sep-2018 at 09:50 |
Од лимак линкед ин..
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #257 Posted: 21-Sep-2018 at 10:47 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #258 Posted: 21-Sep-2018 at 13:28 |
Секоја чест за Албекат Груп,навистина работат брзо и на голем број проекти колку што знам го изведуваат и објектот на ул.Максим Горки,Vel City-Велес а исто така и на одредени делници по патиштата.Патем има ли некој инфо што треба да се гради десно од објектов во градба? Бидејќи се споменува и хотел и трговски само незнам баш кое кај ќе биде?
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #259 Posted: 27-Sep-2018 at 13:35 |
Лимак ја почна изградбата на „Дајмонд Скопје“Површината на вкупниот проект ќе биде околу 300.000 квадратни метри, а целат инвестиција се проценува на 250 милиони евра. 889 По шестгдишно стагнирање и чекање да ги добие потребните административни документи турската компанија Лимак Холдинг денеска најави дека почнува со градба на мултифункционален деловно – резиденцијален комплекс „Дајмонд Скопје“ кој ќе има за цел да го спои симболот на градот – Старата железничка станица со модерните потреби и животни навики на граѓаните на Скопје. Во рамки на преоктот е и изградбата на подземна сообраќајница. Лимак холдинг овој проект во Скопје го најави уште во 2012 година. – Доцнењето на реализацијата на проектот во Скопје е поради тоа што не можевме да ги добиеме потребните дозволи, но сега тоа е надминато и почнуваме со реализацијата – рече на денешната свеченост Сердар Бадексис, еден од директорите на Холдингот. Дека Холдингот веќе ги има добиено потребните дозволи за градба потврди и градоначалникот на Град Скопје Петре Шилегов. – Проектот го затекнав во идејна фаза и со интензивирање на работните на градската администрацијата успеавме за неколку месеци да ги подготвивме и издадеме сите документи за проектот кој треба да го ревитализира и реконструира овој дел од градот – рече Шилегов. За премиерот Зоран Заев, кој присуствуваше на официјалниот старт на проектот, мултифункционалниот комплекс ќе го промени градот на подобро, но и ќе ја подобри трговската размена со Турција. – Тунелот кој ќе се гради ќе биде двонасочен коловоз во 6 ленти со должина од 800 метри, ќе го дислоцира булеварот Македонија под земја и во голема мера ќе придонесе за олеснување на сообраќајниот метеж во Скопје. Станува збор за модерна подземна улица, налик на европските метрополи која од двете страни ќе биде поврзана со новите кружни текови кои се планираат во овој дел од градот – рече Заев. Реализацијата на проектот, за вицепремиерот Кочо Анѓушев, пак, ќе значи раздвижување на градежништвото кое од минатата година е во минус. Проектот ќе вклучува околу 1.000 станови во 20-катни згради со по 1, 2 или 3 спални соби, канцеларии, трговски центар, хотел, простор за слободни културни активности каде ќе биде сместен Музејот, ќе има места за јадење и пиење, фитнес центар, казино и паркинг со капацитет за околу 2.000 автомобили. Постоечката зграда на Музеј на град Скопје, која се планира да биде возобновена од градските власти, ќе биде умешно вградена во склоп на комплексот. Површината на вкупниот проект ќе биде околу 300.000 квадратни метри, а целат инвестиција се проценува на 250 милиони евра. Вкупниот број на вработени по изградбата на објектите ќе изнесува 1.500 луѓе. Градежните работи на проектот треба да завршат за 22 месеца. Лимак Холдинг е основан во 1976 година и е специјализиран за секаков вид инфраструктурни и градежни проекти, вклучувајќи аеродроми, пристаништа, автопати, брани, хидроцентрали, фабрики, индустриски објекти, цевководи, хотелиерство и туризам. Оперира во 15 земји со вкупно 70.000 вработени. https://plusinfo.mk/%d0%bb%d0%b8%d0%bc%d0%b0%d0%ba-%d1%98%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b1%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b4%d0%b0%d1%98%d0%bc%d0%be%d0%bd%d0%b4/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #260 Posted: 27-Sep-2018 at 14:58 |
Убаво,конечно овој простор ќе се среди се надевам дека ќе ги испочитуваат роковите и рендерите.Сепак мислам дека немаше потреба од 1000 нови станови во централното градско подрачје но од друга страна пак ќе изгледаат доста модерно споредено со Cevahir Sky City кои иако се дупло повисоки ама надворешно не се дотолку доминантни со таа нивна бела боја.Само ќе видиме како Градот ќе ја изврши обновата на Старата Железничка за да се вклопи со останатото.Патем мислам дека овој проект и Скопје Ист Гејт се добредојдени за Скопје судејќи според модерниот изглед на зградите е сега како ќе излезе во реалноста ќе видиме.
|
|
Post Reply | Page <1 1112131415 45> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |