build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 568
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 24-Dec-2020 at 22:27
Originally posted by Vasilij

Мислам дека не.. Пред некои 2 недели, министерот изјави дека динамиката е силна и дека очекува да биде во рамки на рокот. Рокот е 16 месеци, а отпочнато беше Октомври 2019, што значи дека рокот е до 1 април 2021 односно за 4 месеци. Мое мислење е дека до тогаш се може и би требало да биде завршено, освен последниот километар односно клучката Кочани Запад, каде што мое мислење е дека тешко би можело да се заврши за 3-4 месеци и тој дел ќе потрае барем уште 2-3 месеци после април.


Пред Кочани веќе има донесено ОГРОМЕН куп земја и е почнато со изградба на мостот кај село Тркање.
Back to Top
Bertu View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 01-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote Bertu Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 02-Feb-2021 at 16:17
Zdravo, ima li novosti za vtorata delnica?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 03-Feb-2021 at 09:43
Освен прогресот кој се забележува на снимките од сентиел хаб кога е ведро, друго нема. Од снимките се гледа дека меѓу Жиганци и Спанчево е започнето со асфалтирање. Кај Кочани клучката се работи ама има уште доста работа. Првите 10 километри меуѓу Крупиѓте и Спанчево мислам дека полека влегуваат во фаза на асфалтирање.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 03-Feb-2021 at 10:08
Временските услови последниов месец не дозволуваа некаков позначаен напредок. Не сум во тек како стојат работите освен од сателитските снимки каде се гледа дека на некои места е започнато со прв слој на асвалт. Се зависи од временските услови каков ќе е напредокот. Сепак моите очекувања се дека до почетокот на летото да почне да се користи делницата
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 03-Feb-2021 at 10:17
Во главно се согласувам со кажаното, со тоа што мислам дека освен последниот километар и клучката Кочани ако нема непредвидени работи се треба да биде завршено за 3 месеци од сега.
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 04-Feb-2021 at 16:31
Можно е како наредна фаза да го пуштат до с. Тркање, таму да се излегува на постоечкиот па да продолжат со клучката пред Кочани? Има некој цртеж како би изгледала оваа клучка?

@Vasilij @deni86 Може да споделите некоја сателитска слика/линк од тие што ги спомнавте?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 546
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 04-Feb-2021 at 20:26
Originally posted by zorant

Можно е како наредна фаза да го пуштат до с. Тркање, таму да се излегува на постоечкиот па да продолжат со клучката пред Кочани? Има некој цртеж како би изгледала оваа клучка?

@Vasilij @deni86 Може да споделите некоја сателитска слика/линк од тие што ги спомнавте?


Мислам дека експресниот пат ќе биде на повисоко ниво и ќе има надвозник над патот за Тркање, така да не знам дали е возможно тука да се спои со постоечкиот пат. Би требало да продолжува кон обиколницата вака некако:



Клучката според ГУП на Кочани изгледа вака:




Edited by Théoden - 04-Feb-2021 at 20:33
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 04-Feb-2021 at 20:30
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14&lat=41.87918&lng=22.27504&themeId=DEFAULT-THEME&datasetId=S2L2A&fromTime=2021-01-21T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2021-01-21T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2Fbd86bcc0-f318-402b-a145-015f85b9427e
Ova se satelitskite snimki no poradi vremenskite uslovi poslednite dve tri nedeli nemoze da se najde jasna slika.
Inaku ne znam kako ke izgleda kluckata Kocani i kade bi bil priklucokot so segasniot pat. Ako nekoj e zapoznaen neka spodeli
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 04-Feb-2021 at 20:53
Новото парче пат што е изградено тоа што се гледа како нова траса помеѓу Кочани и Тркање ќе биде во функција на стариот регионален пат. Старата делница меѓу Тркање и Кочани останува во функција на магистралниот експресен пат А3 како и досега. Нема никаков надвозник. Дали и кога ќе се реконструира и прошири ова парче од 2км пред Кочани, незнам.



Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 05-Feb-2021 at 12:13
Благодарам!
Како би се врзале околните селата со новиот пат? Пример дали од Спанчево до Штип би се идело по стариот или ќе може да се излезе и на новиот пат некаде во близина?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 05-Feb-2021 at 22:33
Денес бев сведок на случка со нервозни и сообраќајно некултурни возачи на овој експресен пат. Вака сега, нели по една лента се користи за возење и по една за застанување. Таа за застанување понекогаш ја користат бавни возила и камиони за да им направат место на побрзите, таму едвај собира кола, а кај мостовите е уште потесно. Арно ама не секој сака да се помести, а и не мора зашто незаконски е да се вози по помошна лента и да се преминува полна линија. Помошна лента служи само за застанување или евентуално ако некое возило е дефект, па нужно е да се истурка, одвлечка по помошната лента.
Сега да се вратам на случката, отспротива си вози едно комбе, а позади него залетан еден, блиндира ли блиндира, но комбето не се поместува, па овој се лепи позади и почнува да претекнува преку мојата лента. За моронот да не не убиеше сите, морав да се поместам во помошната од мое десно, прашање на секунди беше.
Поради вакви случаи, сметам ваков тип на пат не е многу ефикасен, џабе трошеле асфалт. Поарно да се одело на 4 возни ленти без помошна или пак на поекономичната верзија со по една лента и дополнителна кај угорниците.

Edited by Marxentric - 05-Feb-2021 at 22:35
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 05-Feb-2021 at 23:52
Originally posted by Marxentric

.... За моронот да не не убиеше сите, морав да се поместам во помошната од мое десно, прашање на секунди беше.
Поради вакви случаи, сметам ваков тип на пат не е многу ефикасен, џабе трошеле асфалт. ....
Е како не е ефикасен кога сам кажуваш дека си имал каде да се поместиш. Сите оние црни точки по македонските патишта се од тоа што луѓе немале каде да се поместат.

Ова се практично регионални патишта со многу зголемена безбедност, пред се заради прегледност од нормалните радиуси, широк коловоз кадешто има каде да се избега и нема милион диви приклучоци кој каде стигне. Секако дека не нудат претицување каде сакаш и кога сакаш. Будала што сака да претица по секоја цена е опасен на било кој пат да го ставиш.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 06-Feb-2021 at 08:01
Уште кога почна да се реконструира Велес - Кадрифаково кажав: за едно факинг метро е упропастено многу. Да беа 12 метри наместо 11 ќе можеше да се стави двојна полна линија на средина и по две ленти во правец. Меѓутоа - што е тука е.
Се согласувам делумно и со user8642 во следниот дел: не е само профилот на патот, многу битни елементи се и радиусот на кривините, повеќе нивоа кај клучките како и ,,трупот,, на патот односно квалитетот. Бидејќи оваа траса е нова и ми делува стварно ок според тие работи - сепак е две класи над ова што го имаме моменталнод преку Чардаклија, Балван итн. Тој пат е животозагрозувачки и би рекол сепак, и покрај сите евентуални аномалии на експресниот треба да бидеме среќни.
Тие што патуваат од Скопје према Кочани/Виница/Каменица/Делчево/Пехчево/Берово  и обратно треба колку толку да сме задоволни, зошто го велам ова, 30 години цел регион беше заборавен (ова не би сакал да да се гледа низ призма на политика, до толку што и двете гарнитури мрднаа со прст за ова) и сега имаме автопат, се исклучуваме кај Три Чешми и здравје за 3 месеци до Кочани експресен пат, понатаму делот обиколница Кочани е солиден, 7.5 метри широк, така да до ,,превалец,, т.е. Виница е ок.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 06-Feb-2021 at 12:24
Originally posted by Vasilij

Уште кога почна да се реконструира Велес - Кадрифаково кажав: за едно факинг метро е упропастено многу. Да беа 12 метри наместо 11 ќе можеше да се стави двојна полна линија на средина и по две ленти во правец
Никаде во свет нема таков експресен пат со 4 ленти сместени на 12 метри. Да беше 12 метри со четири ленти, ќе беше тоа пат проектиран за брзини од 50 km/h.

За да сместиш четири ленти на еден двосмерен коловоз без физичко средишно раздвојување, а сo проектирана брзина од 110 km/h, ти требаат минимум 16 метри (4*3,75 + 2*0,5). Ама ако веќе си стигнал до 16 метри, неспоредливо подобро ти е наместо двојна полна да ставиш еластична ограда на средина за сметка на што лентите би можеле безбедно да се намалат на 3,5 метри. Е тогаш стварно ќе можеше да се класифицира како експресен пат.

А дека профилот 1х1 со ленти со застанување е безвезе, тоа да.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 06-Feb-2021 at 15:01
Велес-Кадрифаково е обичен асфалтен пат со помошна лента. По должина на целиот пат има диви приклучоци од ниви, има раскрници неколку со сомнително хоризонтално обележување, влегува низ две населени места од кои на едното функционира див пазар на сам пат, два пати се разминува со пруга на исто ниво, со семафори, рампи и андреини крстови, од кои што едното преминување е многу лошо изведено. И таа намалена безбедност генерално се должи на тоа што покрај овој пат нема паралелен локален пат кои би го канализирал цел тој земјоделски сообраќај и би ибезбедувал поврзаност од село во село. "Магистралниот" пат Велес-Кадрифаково ја врши улогата и на локален пат и затоа е тоа така. Далеку е од Штип-Кочани, Штип-Радовиш, Куманово-Паланка, Кавадарци-Прилеп, далеку и е по функција и по значење и по квалитет.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 06-Feb-2021 at 16:00
За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 06-Feb-2021 at 16:10
Originally posted by Marxentric

За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.

Се согласувам, ама ете Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 06-Feb-2021 at 16:17
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Vasilij

Уште кога почна да се реконструира Велес - Кадрифаково кажав: за едно факинг метро е упропастено многу. Да беа 12 метри наместо 11 ќе можеше да се стави двојна полна линија на средина и по две ленти во правец
Никаде во свет нема таков експресен пат со 4 ленти сместени на 12 метри. Да беше 12 метри со четири ленти, ќе беше тоа пат проектиран за брзини од 50 km/h.

За да сместиш четири ленти на еден двосмерен коловоз без физичко средишно раздвојување, а сo проектирана брзина од 110 km/h, ти требаат минимум 16 метри (4*3,75 + 2*0,5). Ама ако веќе си стигнал до 16 метри, неспоредливо подобро ти е наместо двојна полна да ставиш еластична ограда на средина за сметка на што лентите би можеле безбедно да се намалат на 3,5 метри. Е тогаш стварно ќе можеше да се класифицира како експресен пат.

А дека профилот 1х1 со ленти со застанување е безвезе, тоа да.

Ај до негде се согласувам ама... 3.75  е стандард за Автопат, за магистрален е 3.25 и 3.50 кај нас, а ако имам време ќе ви прикачам прирачник од РСБСП каде што меѓу наброените порифили има слика (скица) и од токму таков: 2+2 со двојна линија на средина.. Побрзата лента би била 3.25, побавната , 2.75. Сега се 3.25 со 2,25
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 06-Feb-2021 at 20:30
Originally posted by Vasilij

Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места

Еве кажи каде точно имаш видено со свои очи на 2-3 места. Можеме едноставно да измериме ширина на google earth.


Originally posted by Vasilij

ако имам време ќе ви прикачам прирачник од РСБСП каде што меѓу наброените порифили има слика (скица) и од токму таков: 2+2 со двојна линија на средина.. Побрзата лента би била 3.25, побавната , 2.75. Сега се 3.25 со 2,2


Не иде тоа така со ширините на ваков тип на патишта, а ако и РСБСП тресат исти глупости тоа не го прави точно, туку трагикомично. Ама во земја каде 1х1 со ленти за застанување официјално се класифицира како експресен пат, тоа би му дошло и очекувано.

Си возел по Тетово-Гостивар? Е сега замисли го да биде 4 метри потесен, плус да се тргне средишната бариера и на нејзино место да се нацрта двојна полна, и плус да имаше кривини. Ете така точно би изгледало тоа што го предлагаш.


BTW мислев дека збориш за проширување и четири ленти конкретно на Штип - Кочании, а ти си зборел за Велес - Кадрифаково. Вториов е предимензиониран и вака како што си е, која би била поентата да биде поширок?

Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 06-Feb-2021 at 22:49
Originally posted by Vasilij

Се согласувам, ама ете <span id="userPro250795" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места</span>...</span>

Сум видел и јас, има автопатишта по светот со едвај 2,5 метра ширина, така да 3,75 за експресен е претеризам. Разбирам дека поради тоа што нема раздвојувачка банкина безбедноста се намалува, но тоа лесно се решава, башка повеќето патишта ни се двонасочни со по една лента и ограничување од 80-90 км/ч, така да 4 ленти со по 3 метри ширина се идеална опција во овој случај.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.206 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.