build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 05-Apr-2011 at 22:57
Originally posted by krale

50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?

Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?

МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.

Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.

Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).


Дали реално површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони? Земајќи го во предвид тунелот во Рим кој беше погоре презентиран од micko_v и чини 120 милиони Евра. Притоа тој е 2900 метри долг, со 4 ленти, + 2 помошни, а да, плус клучки и слични дополнителни трошоци. Притоа е граден 2001-2004. Знаеш дека како што минуваат годините технологијата многу брзо оди напред, и воедно поефтинува поради големата побарувачка. Бидејќи сега сите се стремат кон подобри, поголеми и пофункционални, ефикасни решенија за во иднината.

А околу буџетите. Да можеби си во право за буџетот на Скопје, кој се додека не се почне со распределување на државните приходи ќе остане така мал. Но дали е слична ситуацијата со буџетот на Р. Македонија. Кога би можела да ја финансира оваа уличка, може и вистинскиот коридор. Во секој случај барем во блиска иднина за големи проекти владата е неопходно да се вклучи.

А уствари еднаш збориме за државен буџет дека не можел да издржи, сега градски. Па некако како да не можеш да се одлучиш.

А за цртежите. Верувај, тие значат многу. Ние не правиме изведбени проекти на форумов. Но за да се долови некоја ситуација, проблем, да се претстави некоја идеја, решение... Верувај, многу значат и многу помагаат. И не се туку така нацртани. Нацртани се со претходно долго анализирање и размислување за ефектите, резултатите, последиците.... Или пак кога претставуваат нешто од ГУП или ДУП-овите. Сигурно дека се точни.


Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 23:12
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 05-Apr-2011 at 22:59
@Крале
Друже овој план што кловер ти го презентираше не е линија од гугл мапс од јаките архтект! Туку е план кој го замислил уште Кензо Танге кој ваљда ти значи нешто и е дел од урбанистичкиот план долго долго време!!!

Edited by toasumjas - 05-Apr-2011 at 23:00
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 05-Apr-2011 at 22:59
Меморандумот беше 10 милиони СК, 20 милиони позајмица што ќе ја направи државата.

Значи ние за 30 милиони просиме по светот како некоја бедотија, а не па за сума 4-5 пати поголема.


Убав е тој тунел на кловер на хартија. Многу е убав.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 05-Apr-2011 at 23:06
Доста се споредувавме со Сомалија. Ајде да се споредиме со Мозамбик и Мапуто:



<>Fit to windowor press esc

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 05-Apr-2011 at 23:08
Кој град е поубаво направен во поглед на инфраструктура? Мапуто или Скопје?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 05-Apr-2011 at 23:10
Крале, одамна е невкусно како ги мешаш работите. Сепак ќе ти објаснам, макар се очигледни работи. Одиме изјава по изјава, без пропуштање на ниту една запирка:

50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?
Затоа што првото е реална проценка, компаративно со други слични примери, а второто е истресено од ракав.


Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?
Погледни го примерот од Рим што го постираше micko_v. Се работи за профил 2х2+1 и должина од 2.900 метри. Исто така колку што гледам има повеќе јазли, а цената (и покрај тоа што е градено во Италија каде е нормално да е во одредена мерка поскапо отколку во Македонија) била 120 милиони евра. Ама наместо да реплицираш на примерот со цената, ти ја пренасочи дискусијата кон тоа колку богат град бил Рим.


МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.
Да, јасно ми е што збориш, ама фактите зборат нешто друго. Без лутење, ама јас претпочитам да им верувам нив.


Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.
Па си прочитал ли воопшто како ќе се финансирал овој 30-милионскиов чир? 20 милиони од влада, а Град Скопје со 10 милиони од кои најголем дел од обврзници, а нешто ситно од градскиот буџет. Ама и да не беше така, повторно е јасно дека во случајов не е битен буџетот на Град Скопје, туку колку ова општество е спремно да се посвети на важните проекти. А дали парите ќе дојдат од државен буџет, од зголемен градски буџет, од фондови, од обврзници и задолжувања, тоа е друго прашање. Поентата е дека има сосема реална можност да се исфинансира проект како што треба, а не некоја безвезна импровизација за упола цена ама неспоредливо полоша.


Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс.
Линиите не ги цртав јас, само ти ги потенцирав оние од ГУП-от и оние од новиов налудничав проект. Ако е толку лесно, земи конечно нацртај нешто ти, доста само празни зборови и изместување на тези. Или не, не е толку лесно да се црта, туку лесно е да се истурат 200 поста за 2 дена, во кои ќе се прогласиш за единствен сопственик на вистината и нема да се сложиш со никого за ништо, без разлика какви факти ќе ти бидат предочени.


И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).
Партизанска ја имам прекинато на скицата затоа што оската и се прекинува токму таму. А ако спојуваме како што предлагаш, ќе испадне дека се е поврзано со се друго. Ама токму тој концепт тебе ти промакнува, дека ова се сврзани садови и дека изолирани и половични решенија не помагаат. Дека не е проблемот во ГУП-от, туку проблемот е тоа што ние веќе подолго време си го бришеме газот со него. А кружниот тек си е приказна за себе, приложив нешто и за тоа, ама што е тоа битно нели...


Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 23:23
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 05-Apr-2011 at 23:13
дај бе луѓе уште Мапуто фалеше у нишкава ! Човекот (кловер) постираше сериозен пост а вас Мапуто ви е поинтересен

Edited by toasumjas - 05-Apr-2011 at 23:19
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 05-Apr-2011 at 23:27
За Римскиот тунел имаме премалку податоци. Дали стварно толку коштал... дали имало објекти на патот, како се извела изградбата...итн. На сликите личи дека барем дел, ако не и целиот е исто така површински коп.

Бројките од 100 милиони воопшто не ги надувувам, напротив гледам дури и да сум конзервативен со проценките. Тие твои бројки од 50 милиони се смешни. Па 50 милиони коштаат 5 км првокласен автопат на некои делници, а камоли тунел од 2+км.

Мислам дека мојата критика уште од самиот почеток не ја сфативте, и уште си терате некој филм. Вие би биле одлични архитекти за Париз, Лондон, Њу Јорк, Москва... за некој град кајшто парите не се проблем, само ви даваат карта и цртате прави линии и тоа е тоа. Решение на најмал отпор.

Скопје има многу сериозен проблем со недостаток на средства. А и државата. Колку и да сакате да се правите дека не е така, немаше и еден беден површински коп да се финансира со кредити и обврзници. Зошто така се финансира дали си размислил? Сигурно не! Тебе гледам ама уопште не те интересира како и колку може да се финансира... се ти е рамно у стилот „абе има пари“. Абе од кај има пари? Од кај го извадивте овој филм не знам. А Кензо Танге што цртал и Скопје од 21 век, треба малце да се прилагодат едни на други - не само како слепи за стап зашто имал нешто нацртно па *мора* така да биде. Епа не мора.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 05-Apr-2011 at 23:36
Originally posted by pbanks

Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта. Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа). Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време.



Пбанкс конечно ја погоди точката, онака во срж. Воља е потребна, а особено и подобра распределба на финансиите. Кога Скопје со подобра фискална политика ќе има можност годишно да има буџет од најмалку 100 милиони евра, сосема друга би била приказната. Па Тирана, која де факто е посиромашна и инфраструктурно, а и во поглед на финансиските примања на народот, па има поголем буџет од Скопје. Единствено не се сложувам дека парите брзо ќе се вратат кога се работи за градски тунел. Единствен повраток би бил доколку задолжително при регистрација се плаќа по 4-5 евра, или да се воведе системот на Лондон, Стокхолм и сл, каде ако сакаш да возиш низ центар ќе платиш одредена сума. Ама и да не се вратат парите не е трагично, затоа што ова е капитален проект кој ќе го убрза и растерети сообраќајот. За враќање пари и правење профит си има тунели и автопати помеѓу градовите. Ама и тоа на некој треба да му текне да го направи. 80 милиони евра не е скапа инвестиција. 5 градски буџети по 10 милиони евра и 5 годишен кредит од 30 милиони евра и работата е завршена.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 05-Apr-2011 at 23:37
Мапуто е даден за пример како треба да се планираат улиците низ градот!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 05-Apr-2011 at 23:41
Пак грешка. Албанија има поголем БДП од Македонија (човече не ми се верува колку искривена слика имаме за себе, ова политичариве ве испрале да мислите дека живееме на рајот на земјата). Малце помал БДП по жител.

Второ, парите со тунели ќе се вратат, во смисла дека се штеди на енергија која сега оди за арапите. Ама тоа ќе се случи за едно 200 години. Повеќе се прави заштеда во смисла дека не се губи непотребно време, и се зголемува ефикасноста на фирмите кои работат, а со тоа и нивниот профит.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 05-Apr-2011 at 23:58

Ок. Немаме пари. Јасно е. Само зошто тогаш волку се гради и од кои пари? И утре кога ќе почне реконструкција на Св.Мина и плоштадот наоколу со 3-4 скулптури и фонтани и неколку придружни објекти (Интернат за попчињата и слично) сети се што си рекол. 

Не се работи за немање пари, туку за неспособност на поставување приоритети. 

Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 06-Apr-2011 at 00:11
Originally posted by fichot

Ок. Немаме пари. Јасно е. Само зошто тогаш волку се гради и од кои пари? И утре кога ќе почне реконструкција на Св.Мина и плоштадот наоколу со 3-4 скулптури и фонтани и неколку придружни објекти (Интернат за попчињата и слично) сети се што си рекол. 

Не се работи за немање пари, туку за неспособност на поставување приоритети. 

Попрецизно ова неможеше да го кажеш.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 06-Apr-2011 at 00:27
Originally posted by krale

Пак грешка. Албанија има поголем БДП од Македонија (човече не ми се верува колку искривена слика имаме за себе, ова политичариве ве испрале да мислите дека живееме на рајот на земјата). Малце помал БДП по жител.

Второ, парите со тунели ќе се вратат, во смисла дека се штеди на енергија која сега оди за арапите. Ама тоа ќе се случи за едно 200 години. Повеќе се прави заштеда во смисла дека не се губи непотребно време, и се зголемува ефикасноста на фирмите кои работат, а со тоа и нивниот профит.


Мајсторе искрено, страшно иритираш. Не знам што образование имаш, ама јас се мешам у муабети што ги знам директно од терен и за кои сум едуциран да ги зборам. Си бил у Тирана? Си ја видел автобуската? Си видел булевари, градби и сл? Не се прај паметен. Ако другиве ќутат, ја не ќутам. Можат да имаат и 5 пати поголем БДП, тоа не ги прави побогати, споредено со сегашната наша ситуација. Албанија дури за 5 години може да стане успешна приказна. До тогаш сме сеуште пред нив, колку толку! Јас ги зборам работите од терен, а не од практика и теорија, бидејќи хартија трпи се! А муабетите со штедење нафта, искористување на време и сл, можат да се прават за 20 години. Кај нас вчера почна тек водење на каква таква деловна и финансова политика со приватен капитал. Профит на фирма не се развива само со тунел низ град, се развива со целосна поврзаност на градовите меѓу себе. Фирмите не работат само за Скопје. А мене политичар не ми пере мозок, напротив јас се обидувам да ги заобиколам нивните тези со кои лажат народ. Можда Европа не ја знам идеално, ама Балканот го имам прошетано стотици пати и затоа зборам за работи кои ги знам. Со мудра власт и помудар народ, ваквите проекти ќе беа веќе во завршна фаза.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 06-Apr-2011 at 00:33
BBC на македонски за Скопје 2014:

Што, колку чини?

Музејот на ВМРО со восочни фигури што го гради штипски „Бетон“ ќе чини околу 4 и пол милиони евра и уште милион и 600.000 за восочните фигури што ќе ги изработуваат украински уметници ангажирани преку скопската фирма „Специјална опрема“.

Зградата на Стариот театар што исто така ја гради „Бетон“ со сегашните пресметки ќе чини околу 4 милиони и 400.000 евра. Во овој износ не е премсетано ентериерното уредување, чиј тендер неодамна е поништен по трет пат.

Претседателот на собраниската комисија за култура Васко Шутаров вели дека комисијата е запозната со сите трошоци на минисетството за објектите од Скопје 2014:

„Го дискутиравме тоа на дебата за ребалансот во месец јули, така што приближно ги знаеме отстапувањата, а со Буџетот за 2011-та, ќе знаеме до каде сме со тие буџетски проекции, кои министерството ги понудило за следниот циклус“, рече Шутаров.

Скопје 2014
Македонската филхармонија: изведувач „Алпине“, Австрија до карабина, со партерно уредување, фасада, столарија и браварија: 6 милиони евра. Музејот на ВМРО со восочни фигури: изведувач „Бетон“ од Штип: 4 и пол милиони евра. Дополнително ќе се набавуваат витрини и ентериерно уредување. Еден милион и 600.000 за восочните фигури што ќе ги изработуваат украински уметници ангажирани преку скопската фирма „Специјална опрема“

Владата ги почна јавните набавки уште пред две години, но на јавноста проектот Скопје 2014-та и’ беше претставен една година подоцна.

Прво беше соопштено дека за десетина јавни објекти и неколку десетина споменици ќе бидат потрошени 80 милиони евра.
Подоцна та бројка беше корегирана на 200 милиони, но, и натаму македонската јавност нема ни приближен податок за тоа колку пари од буџетот ќе бидат потрошени за проектот.

Поранешниот министер за финасии Џевдет Хајредини вели дека транспарентноста на трошењето на народните пари е одлика на развиените демократии:

„И најмал трошок од буџетот, што значи од парите на граѓаните, владите, властите се должни тоа детално да го образложат. Тоа се прави во Америка – најголем грев е доколку се крие нешто во даноците и во трошењето на буџетот.

А како се прави во Африка?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 06-Apr-2011 at 00:36
Не знам што уште не е јасно. Партизанска ќе биде целосно загушена со изградба на тунелов-улица и засекогаш ќе се прекрати трасата и спојката со Кузман Јосифовски.
Греота на целава работа е што нашите експерти не се способни да излезат во јавност и да продискутираат за ова што се спрема буквална СРАМОТА !!!!!!!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 06-Apr-2011 at 08:40
Originally posted by phenomenon

Дали сте ја виделе оваа слика и дали знаете чија е оваа замисла?


  • Skopje transportation plan
  • Skopje%20transportation%20plan





Прилично интересно, земајќи предвид дека мапава е доста честа по Интернетов (ја има и на неколку страници каде што продаваат вистински мапи од метроа низ светот).

Од оскудните информации, дознав дека е нацртана од Скенпоинт (некоја наша фирма?). Еве ја во најголемата резолуција што можев да ја најдам:

http://img13.imageshack.us/img13/2914/4890999329d10d019d0fo.jpg

Делот што мене ме засега (Бутел 1) ми изгледа прилично утнат. Отсекогаш сум сметал дека потегот Бутел 1 - Чаир - Центар - Водно заслужува посебна линија, како нормална на главната Ѓ.Петров - Карпош - Центар - Аеродром - Лисиче.



The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 06-Apr-2011 at 08:55
Originally posted by Supervisor

Не знам што уште не е јасно. Партизанска ќе биде целосно загушена со изградба на тунелов-улица и засекогаш ќе се прекрати трасата и спојката со Кузман Јосифовски.
Греота на целава работа е што нашите експерти не се способни да излезат во јавност и да продискутираат за ова што се спрема буквална СРАМОТА !!!!!!!


Фактот дека нема критика во јавноста (за разлика од СК2014 за кој секој ден се трола по медиуми), значи нешто или не?

Не мислам дека се работи за недостаток на експерти, туку повеќето добро знаат дека ова ќе помогне, а другото ќе помогне само на хартија.


Што се однесува до БДП на Албанија и анегдотите од типот „си ја видел автобуската“... можам само да одговорам „си го видел аеродромот“? Значи тоа се безврска аргументи кои не можат да се мерат со анегдоти кој што видел.

Математиката не лаже. Албанија има поголем БДП од Македонија.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 06-Apr-2011 at 09:27
Originally posted by krale

Originally posted by Supervisor

Не знам што уште не е јасно. Партизанска ќе биде целосно загушена со изградба на тунелов-улица и засекогаш ќе се прекрати трасата и спојката со Кузман Јосифовски.
Греота на целава работа е што нашите експерти не се способни да излезат во јавност и да продискутираат за ова што се спрема буквална СРАМОТА !!!!!!!


Фактот дека нема критика во јавноста (за разлика од СК2014 за кој секој ден се трола по медиуми), значи нешто или не?

Не мислам дека се работи за недостаток на експерти, туку повеќето добро знаат дека ова ќе помогне, а другото ќе помогне само на хартија.


Што се однесува до БДП на Албанија и анегдотите од типот „си ја видел автобуската“... можам само да одговорам „си го видел аеродромот“? Значи тоа се безврска аргументи кои не можат да се мерат со анегдоти кој што видел.

Математиката не лаже. Албанија има поголем БДП од Македонија.
Математиката не лаже, но може парцијално да биде прикажана за да создаде илузија. Значи според CIA Factbook за 2010:
  Албанија Македонија Бугарија
GDP (billion USD) : 23,3 19,46 92,21
GDP - per capita (PPP USD): 7400 9400 12800
Население 2.994.667 2.077.328 7.093.635
Површина 28.748 25.713 110.876
 
Според ова, јасно се гледа дека Албанија има 44% повеќе население од Македонија, има 12% поголема територија а 19% поголем БДП. Од друга страна, бидејќи богатството на една земја се мери попрецизно по БДП по глава на жител Македонија има 9400 или 27% повеќе од Албанија. Дали треба да те потсетам за мега проектите кои се случуваат во Албанија со изградба на нивната патна мрежа? Дали знаеш каков автопан направија према Косово низ каков терен?
 
Која и да ти е целта со ова постојано контирање и гледање низ само твоја призма на бројките, би ти препорачал да бидеш барем малку конструктивен и да ги препрочиташ сите твои постови овде и во другите нишки.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 06-Apr-2011 at 10:02
Ако не знаеш да читаш, не е моја вина.

Јас веднаш реков дека има поголем БДП, а малце помал БДП по жител (околу 20%).

Богатството на населението се мери по жител, но на државите со вкупен БДП.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.