Експресен пат Штип - Кочани |
Post Reply | Page <1 1112131415 23> |
Author | ||
FT
Senior Member Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #241 Posted: 24-Dec-2020 at 22:27 | |
Пред Кочани веќе има донесено ОГРОМЕН куп земја и е почнато со изградба на мостот кај село Тркање. |
||
Bertu
Newbiе Joined: 01-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 2 |
Quote Reply #242 Posted: 02-Feb-2021 at 16:17 | |
Zdravo, ima li novosti za vtorata delnica?
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #243 Posted: 03-Feb-2021 at 09:43 | |
Освен прогресот кој се забележува на снимките од сентиел хаб кога е ведро, друго нема. Од снимките се гледа дека меѓу Жиганци и Спанчево е започнето со асфалтирање. Кај Кочани клучката се работи ама има уште доста работа. Првите 10 километри меуѓу Крупиѓте и Спанчево мислам дека полека влегуваат во фаза на асфалтирање.
|
||
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #244 Posted: 03-Feb-2021 at 10:08 | |
Временските услови последниов месец не дозволуваа некаков позначаен напредок. Не сум во тек како стојат работите освен од сателитските снимки каде се гледа дека на некои места е започнато со прв слој на асвалт. Се зависи од временските услови каков ќе е напредокот. Сепак моите очекувања се дека до почетокот на летото да почне да се користи делницата
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #245 Posted: 03-Feb-2021 at 10:17 | |
Во главно се согласувам со кажаното, со тоа што мислам дека освен последниот километар и клучката Кочани ако нема непредвидени работи се треба да биде завршено за 3 месеци од сега.
|
||
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #246 Posted: 04-Feb-2021 at 16:31 | |
Можно е како наредна фаза да го пуштат до с. Тркање, таму да се излегува на постоечкиот па да продолжат со клучката пред Кочани? Има некој цртеж како би изгледала оваа клучка?
@Vasilij @deni86 Може да споделите некоја сателитска слика/линк од тие што ги спомнавте? |
||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #247 Posted: 04-Feb-2021 at 20:26 | |
Мислам дека експресниот пат ќе биде на повисоко ниво и ќе има надвозник над патот за Тркање, така да не знам дали е возможно тука да се спои со постоечкиот пат. Би требало да продолжува кон обиколницата вака некако: Клучката според ГУП на Кочани изгледа вака: Edited by Théoden - 04-Feb-2021 at 20:33 |
||
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #248 Posted: 04-Feb-2021 at 20:30 | |
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14&lat=41.87918&lng=22.27504&themeId=DEFAULT-THEME&datasetId=S2L2A&fromTime=2021-01-21T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2021-01-21T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2Fbd86bcc0-f318-402b-a145-015f85b9427e
Ova se satelitskite snimki no poradi vremenskite uslovi poslednite dve tri nedeli nemoze da se najde jasna slika. Inaku ne znam kako ke izgleda kluckata Kocani i kade bi bil priklucokot so segasniot pat. Ako nekoj e zapoznaen neka spodeli |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #249 Posted: 04-Feb-2021 at 20:53 | |
Новото парче пат што е изградено тоа што се гледа како нова траса помеѓу Кочани и Тркање ќе биде во функција на стариот регионален пат. Старата делница меѓу Тркање и Кочани останува во функција на магистралниот експресен пат А3 како и досега. Нема никаков надвозник. Дали и кога ќе се реконструира и прошири ова парче од 2км пред Кочани, незнам.
|
||
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #250 Posted: 05-Feb-2021 at 12:13 | |
Благодарам!
Како би се врзале околните селата со новиот пат? Пример дали од Спанчево до Штип би се идело по стариот или ќе може да се излезе и на новиот пат некаде во близина? |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #251 Posted: 05-Feb-2021 at 22:33 | |
Денес бев сведок на случка со нервозни и сообраќајно некултурни возачи на овој експресен пат. Вака сега, нели по една лента се користи за возење и по една за застанување. Таа за застанување понекогаш ја користат бавни возила и камиони за да им направат место на побрзите, таму едвај собира кола, а кај мостовите е уште потесно. Арно ама не секој сака да се помести, а и не мора зашто незаконски е да се вози по помошна лента и да се преминува полна линија. Помошна лента служи само за застанување или евентуално ако некое возило е дефект, па нужно е да се истурка, одвлечка по помошната лента.
Сега да се вратам на случката, отспротива си вози едно комбе, а позади него залетан еден, блиндира ли блиндира, но комбето не се поместува, па овој се лепи позади и почнува да претекнува преку мојата лента. За моронот да не не убиеше сите, морав да се поместам во помошната од мое десно, прашање на секунди беше. Поради вакви случаи, сметам ваков тип на пат не е многу ефикасен, џабе трошеле асфалт. Поарно да се одело на 4 возни ленти без помошна или пак на поекономичната верзија со по една лента и дополнителна кај угорниците. Edited by Marxentric - 05-Feb-2021 at 22:35 |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #252 Posted: 05-Feb-2021 at 23:52 | |
Ова се практично регионални патишта со многу зголемена безбедност, пред се заради прегледност од нормалните радиуси, широк коловоз кадешто има каде да се избега и нема милион диви приклучоци кој каде стигне. Секако дека не нудат претицување каде сакаш и кога сакаш. Будала што сака да претица по секоја цена е опасен на било кој пат да го ставиш. |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #253 Posted: 06-Feb-2021 at 08:01 | |
Уште кога почна да се реконструира Велес - Кадрифаково кажав: за едно факинг метро е упропастено многу. Да беа 12 метри наместо 11 ќе можеше да се стави двојна полна линија на средина и по две ленти во правец. Меѓутоа - што е тука е. Се согласувам делумно и со user8642 во следниот дел: не е само профилот на патот, многу битни елементи се и радиусот на кривините, повеќе нивоа кај клучките како и ,,трупот,, на патот односно квалитетот. Бидејќи оваа траса е нова и ми делува стварно ок според тие работи - сепак е две класи над ова што го имаме моменталнод преку Чардаклија, Балван итн. Тој пат е животозагрозувачки и би рекол сепак, и покрај сите евентуални аномалии на експресниот треба да бидеме среќни. Тие што патуваат од Скопје према Кочани/Виница/Каменица/Делчево/Пехчево/Берово и обратно треба колку толку да сме задоволни, зошто го велам ова, 30 години цел регион беше заборавен (ова не би сакал да да се гледа низ призма на политика, до толку што и двете гарнитури мрднаа со прст за ова) и сега имаме автопат, се исклучуваме кај Три Чешми и здравје за 3 месеци до Кочани експресен пат, понатаму делот обиколница Кочани е солиден, 7.5 метри широк, така да до ,,превалец,, т.е. Виница е ок.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #254 Posted: 06-Feb-2021 at 12:24 | |
За да сместиш четири ленти на еден двосмерен коловоз без физичко средишно раздвојување, а сo проектирана брзина од 110 km/h, ти требаат минимум 16 метри (4*3,75 + 2*0,5). Ама ако веќе си стигнал до 16 метри, неспоредливо подобро ти е наместо двојна полна да ставиш еластична ограда на средина за сметка на што лентите би можеле безбедно да се намалат на 3,5 метри. Е тогаш стварно ќе можеше да се класифицира како експресен пат. А дека профилот 1х1 со ленти со застанување е безвезе, тоа да. |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #255 Posted: 06-Feb-2021 at 15:01 | |
Велес-Кадрифаково е обичен асфалтен пат со помошна лента. По должина на целиот пат има диви приклучоци од ниви, има раскрници неколку со сомнително хоризонтално обележување, влегува низ две населени места од кои на едното функционира див пазар на сам пат, два пати се разминува со пруга на исто ниво, со семафори, рампи и андреини крстови, од кои што едното преминување е многу лошо изведено. И таа намалена безбедност генерално се должи на тоа што покрај овој пат нема паралелен локален пат кои би го канализирал цел тој земјоделски сообраќај и би ибезбедувал поврзаност од село во село. "Магистралниот" пат Велес-Кадрифаково ја врши улогата и на локален пат и затоа е тоа така. Далеку е од Штип-Кочани, Штип-Радовиш, Куманово-Паланка, Кавадарци-Прилеп, далеку и е по функција и по значење и по квалитет.
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #256 Posted: 06-Feb-2021 at 16:00 | |
За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #257 Posted: 06-Feb-2021 at 16:10 | |
Се согласувам, ама ете Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места...
|
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #258 Posted: 06-Feb-2021 at 16:17 | |
Ај до негде се согласувам ама... 3.75 е стандард за Автопат, за магистрален е 3.25 и 3.50 кај нас, а ако имам време ќе ви прикачам прирачник од РСБСП каде што меѓу наброените порифили има слика (скица) и од токму таков: 2+2 со двојна линија на средина.. Побрзата лента би била 3.25, побавната , 2.75. Сега се 3.25 со 2,25
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #259 Posted: 06-Feb-2021 at 20:30 | |
Еве кажи каде точно имаш видено со свои очи на 2-3 места. Можеме едноставно да измериме ширина на google earth.
Не иде тоа така со ширините на ваков тип на патишта, а ако и РСБСП тресат исти глупости тоа не го прави точно, туку трагикомично. Ама во земја каде 1х1 со ленти за застанување официјално се класифицира како експресен пат, тоа би му дошло и очекувано. Си возел по Тетово-Гостивар? Е сега замисли го да биде 4 метри потесен, плус да се тргне средишната бариера и на нејзино место да се нацрта двојна полна, и плус да имаше кривини. Ете така точно би изгледало тоа што го предлагаш. BTW мислев дека збориш за проширување и четири ленти конкретно на Штип - Кочании, а ти си зборел за Велес - Кадрифаково. Вториов е предимензиониран и вака како што си е, која би била поентата да биде поширок? |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #260 Posted: 06-Feb-2021 at 22:49 | |
Сум видел и јас, има автопатишта по светот со едвај 2,5 метра ширина, така да 3,75 за експресен е претеризам. Разбирам дека поради тоа што нема раздвојувачка банкина безбедноста се намалува, но тоа лесно се решава, башка повеќето патишта ни се двонасочни со по една лента и ограничување од 80-90 км/ч, така да 4 ленти со по 3 метри ширина се идеална опција во овој случај. |
||
Post Reply | Page <1 1112131415 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |