ТИРЗ Скопје - Бунарџик |
Post Reply | Page <1 1112131415 24> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #241 Posted: 19-Jan-2012 at 16:52 | |
Да, името на компанијата ми е познато од пред 2-3 години. |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #242 Posted: 20-Jan-2012 at 13:52 | |
da cloverstak tocno za taa kompanija se raboti
Турски инвеститор, роден во Скопје, отвора фабрика „во земја што ја познава“ - СрбијаПретставниците на турската компанија „Борал Алуминиум“, српската Агенција на инвестиции и промоција на извозот (СИЕПА) и општината Дољевац од југоисточна Србија, потпишаа меморандум за издграба на фабрика за производство на профили од алуминиум и врати за приколки, која ќе вработи 300 луѓе. Според договорот, турската компанија ќе инвестира над 50 милиони евра, додека државните субвенции ќе изнесуваат 10 милиони евра, беше речено на церемонијата на потпишувањето. Српскиот заменик премиер и министер за економски и регионален развој, Верица Калановиќ, изјави дека изградбата на новата фабрика ќе започне брзо, додавајќи дека домашните и странските инвеститори се секогаш добредојдени во Србија. Фабриката се очекува драматично да ја намали невработеноста во Дољвац, која сега изнесува 33 отсто. Отврорањето би можело да се случи веќе во август годинава. Сопстеникот на „Борал Алуминиум,“ Бунвамин Атик, рече дека сака да инвестира во земја која ја познава и додаде дека е роден во во Скопје. Тој додаде и дека во бизнисот со алуминиум е веќе 35 години. Ова е втора голема инвестиција на југот на Србија, објавена во последниве 6 месеци, откако беше најавено дека кинеска компанија ќе изгради соларна електрана и фабрика за соларни панели во близина на Врање, која само во првата фаза ќе изнесува 300 милиони евра. http://www.plusinfo.mk/vest/30382/Turski-investitor-roden-vo-Skopje-otvora-fabrika-vo-zemja-shto-ja-poznava---Srbija |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #243 Posted: 20-Jan-2012 at 13:56 | |
значи сепак не е само кризата изговор зошто ја избегнуваат македонија инвеститорите.борал потписа меморандум за инвестиција во бунарџик ама дојде кризата и инвестицијата како и мн други ја стопираа и отидоа во србија,значи не е само кризата..
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #244 Posted: 07-May-2012 at 16:43 | |
„Џонсон Мети“ ќе гради нова фабрика во Бунарџик
Компанијата „Џонсон Мети“ в среда во слободната економска зона Бунарџик ќе постави камен-темелник на новите производствени погони со инвестиција од 10 милиони евра. Камен-темелникот на фабриката што ќе се гради ќе го постават премиерот Груевски и извршниот директор на одделот за еколошки технологии на Џонсон Мети, Лари Пенц. Груевски информираше дека покрај новата значајна инвестиција за Македонија, кон крајот на мај или почетокот на јуни почнуваат да работат „Кенет електроник“, која веќе почнала да ангажира вработени и да го опремува капацитетот со машини, како и една швајцарска фабрика за производство на ветерници. Во тек се подготовки и за стартување на фабриката на „Технокозе“ од Италија, која ќе произведува различни видови пумпи. http://www.mkd.mk/29978/makedonija/jonson-meti-bunardzik-investicija-nova-fabrika/ |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #245 Posted: 06-Jun-2012 at 18:33 | |
Кемет електроникс започна со пробно производство во БунарџикАлександра СпасевскаАмериканската компанија Кемет електроникс започна со пробно производство во фабриката во технолошко-индустриската развојна зона Бунарџик. Иако фабриката сe уште не е целосно изградена и опремена, на дел од машините кои се стигнати во погонот веќе неколку недели се произведуваат филтер-проводници, коишто се користат во машинската и електроиндустријата.Засега во фабриката работат околу 15 лица, а до почетокот на август, кога се очекува и да стартуваат со производсво и кога целосно ќе биде монтирана производствената опрема, во првата фаза ќе бидат вработени до 60 лица. Од нив 30 веќе се во странство на обука. Гил Гомез, менаџер за проектирање на фабриката на Кемет електроникс во Македонија, ексклузивно за „Капитал“ открива дека пред неколку недели започнале да произведуваат во фабриката во Бунарџик, а стартутваат со производство на само еден производ. „Очекуваме да пристигнат неколку нови производни линии од Италија во наредните две недели, а до крајот на јуни е планирано целосно да биде монтирана опремата. Планот на Кемет е да пресели во Македонија дел од производствените линии од фабриките од Германија, Италија и Мексико“, објаснува Гомез. Тој официјалниот старт на производството во Бунарџик го најавува за почетокот на август, до кога ќе бидат завршени сите градежни и оперативни работи во фабриката. „Донесовме тим од стручни лица од Велика Британија коишто го следат производството и поставувањето на опремата, и вршат обука на вработените. Деловите коишто тука ги произведуваме се наменети за Филипс и за Сименс, со кој Кемет има договор, иако засега се произведуваат мали количини“, објаснува Гомез. Фабриката којашто е изградена зафаќа парцела од 11.000 хектари, ќе произведува електронски уреди за европските пазари, предвидено е да вработи 200 луѓе. Вкупната инвестиција на американската компанија во Македонија е проценета на 12 милиони евра. Меморандумот за инвестирање беше потпишан во јуни минатата година. Со ова Кемет електроникс е третата фабрика во Бунарџик којашто започна со производство во Македонија. Освен Кемет електроникс, до почетокот на есента се очекува со производство да започнат и италијанската компанија Текнохозе, која во моментот ја инсталира опремата за производство, и руската фармацевтска компанија Протек, којашто ќе произведува витамини во Бунарџик. http://www.time.mk/read/NONE/63fea3eef6/index.html |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #246 Posted: 21-Jun-2012 at 06:31 | |
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #247 Posted: 17-Jul-2012 at 17:33 | |
ОНЛАЈН ВЕСТИ 17.07.2012, 14:44 „Бунарџик“ меѓу 50-те најдобри слободни зони во светот Технолошко- индустриско развојната зона „Бунарџик“ е на 47 место слободни зони во светот според рангирањето што го спроведе „Фајненшал Тајмс“, преку своето издание „ФДИ Интелиџенс“, магазин кој е специјализиран за странски директни инвестии и кој им дава препораки на инвеститорите кои се најповолни дестинации за инвестирање во светот. Во истражувањето на „Фајненшал Тајмс“ биле поканети преку 600 слободни зони од 120 држави во светот да потполнат анкета која бара квалитативни и квантитативни податоци за слободните економски зони. Потребните информации биле поделени во пет области: погодности на работењето, изградени објекти, инфраструктура, економичност во работењето, транспортни врска и промоција на зоната. На листата 50 најатрактивни места за инвестирање во светот, 23 се од подрачјата на Обединетите Арапски Емирати, четири од Полска, три од Летонија, две од Србија и по една од Русија, Хрватска, Македонија и Англија. На прво место на оваа листа се најде зоната „Дафза“, слободната зона до аеродромот во Дубаи, Обединетите Арапски Емирати. Основана во 1996 година, оваа зона важи за најбрзо растечка слободна зона на Средниот исток. На второт место е зоната „Интернационален финансиски центар“ исто така во Дубаи. Третото место и припадна на кинеската зона „ВФТЗ“, која во првото рангирање (2010/11) беше на првото место. (Ек.Р.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=6A0EAA2557316C43920AD78FB371E146 |
||
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #248 Posted: 20-Jul-2012 at 09:46 | |
Инвестициска офанзива во Македонија. Владините роуд-шоуа даваат резултати. Започнува изградбата на фабрика за автобуси.Денес напладне ќе биде поставен камен темелник, со што официјално ќе започне изградбата на белгиската фабрика за производство на автобуси „Ван Хол“. Фабриката ќе биде лоцирана во ТИРЗ Скопје, а инвестицијата, според најавите, е 30 милиони евра. Компанијата одлуката за инвестирање во Македонија ја донесе по средбите со владините претставници за време на роуд шоуто во Брисел во ноември минатата година. Премиерот Никола Груевски кој што ќе присуствува на денешниот настан, пред неколку дена соопшти дека во фабриката ќе се отворат 400 нови работни места и ќе се зголеми македонскиот извоз за 100 милиони евра. - Македонија повторно ќе стане извозник на автобуси и тоа голем извозник. Првата тура која „Ван Хол“ ја има веќе потпишано е за Америка, односно првите 500 автобуси кои ќе се произведат ќе одат за американскиот пазар и ќе бидат производ од Република Македонија, изјави Груевски пред неколку дена. Според него, добро е тоа што Македонија порано имаше традиција во производството на автобуси така што белгиската компанија ќе може да најде соодветен кадар, но исто така новата инвестиција ќе биде можност и за младите високообразовни кадри. „Ванхол“ е основана во 1947 година и има неколку илјади вработени, a инвестицијата во Македонија е во висина од 30 милиони евра. Инаку пред неколку дена се потпиша договорот и со компанијата „Дрекслер Маер“ која се надева дека наредната пролет ќе ја заврши изградбата на фабриката во http://kurir.mk/makedonija/vesti/78499-Zapocnuva-izgradbata-na-fabrikata-za-avtobusi Edited by Cloverstack - 22-Jul-2012 at 14:44 |
||
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #249 Posted: 20-Jul-2012 at 15:58 | |
и сега ќе се радуваме што некој дошол од страна да вработи 400 луге во фабрика за автобуси кога нашата со 3000 вработени ја затворивме!!
а бре македонче |
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #250 Posted: 20-Jul-2012 at 17:06 | |
Друга интересна работа што може да произлезе од оваа инвестиција е фактот дека оваа компанија произведува градски и меѓуградски автобуси па оттука и можноста за постепена замена на преисторискиот (а богами и новиот украински и кинески) возен парк со квалитетни автобуси од “домашно“ производство.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #251 Posted: 20-Jul-2012 at 18:28 | |
Во целост се согласувам со тебе, но воопшто не сум запознаен со капацитетите на сега веќе непостоечкиот Санос, поранешен ФАС 11 Октомври. Дали во денешни услови, во фабрика со големина и капацитети како Санос, но со денешна најсовремена технологија, би имало работа за сите тие 3000 работници, или сепак некои би биле непотребни ? Немој погрешно да ме разбереш, се додека не го урнат Санос јас и понатаму негувам надеж дека еден ден ќе се рестартира, иако сум повеќе од сигурен дека за жал, негувам лажна надеж, факт е тоа дека ако државата беше подготвена да му прости над 30 милиони евра долгови на Тутунскиот Комбинат од Прилеп за да го спаси од банкрот, сигурно немаше да и претставува никаков проблем да го спаси и Санос, кој и онака веќе пропаднат, можеше наједноставно со сегашниот закон за експропријација да го превземе имотот на Санос и да инвестира во негово рестартирање, но за жал, државата не е заинтересирана за тоа. Но доколку се рестартира Санос, но со најсовремени машини и со најсовремена технологија, дали ќе има работа за сите тие 3000 работници, или поради се поголемата замена на човечките работници со машини, бројот на човечки работници би бил помал ? Edited by Dexter26 - 20-Jul-2012 at 18:32 |
||
Petar
Senior Member Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 269 |
Quote Reply #252 Posted: 20-Jul-2012 at 18:35 | |
Vaki komentari najmnogu mrazam.... I znaes li zosto propadna taa fabrika? I otkoga propadna sto... veke nesmee da se otvori druga fabrika? Ili pak treba da se bunime i da pcueme sto VanHool otvaraat fabrika vo Makedonija? Ajde ti se molam ostaj gi vakvite prepukuvanja za nasite ceneti vesnici. Edit: @ dexter Dobri prasanja. Pomina toa vreme koga drzavata ke plaka a narodot ke spie. Bez pazar nema rabota. Neli sakavme privatizacija. Gledajte sto mu se sluci/slucuva na Ohis. Edited by Petar - 20-Jul-2012 at 18:39 |
||
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #253 Posted: 20-Jul-2012 at 19:54 | |
да не се многу оддалечуваме од темата, ама кога работев во скопје имав колега кој работел во санос од 90 година па се до затворањето на фабриката и според него кој инаку е машински инжинер и вклучен во развојот на автобусите добиле во 1996 година факс од мерцедес фабриката во кој германците понудиле соработка на начин на кој во скопје требало да се произведува моделот O350 RHD Tourismo првата генерација на Toursimo со понатамошна надградба на производството и замисли од само негови познати причини на тогашниот генерален директор на состанок свикан баш за таа соработка го искинал факсот со зборови "НЕ МОЖЕ МЕРЦЕДЕС ДА МИ КАЖУВА КАКО ЈАС ДА РАБОТАМ!"
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
Petar
Senior Member Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 269 |
Quote Reply #254 Posted: 20-Jul-2012 at 20:14 | |
I sto ima toa vrska so tvojot komentar "и сега ќе се радуваме што некој дошол од страна да вработи 400 луге во фабрика за автобуси кога нашата со 3000 вработени ја затворивме!!а бре македонче " I treba da se raduvame! Treba da se raduvame na sekoj dolar, evro, denar sto ke padne vo Makedonija. Ima mnogu drugi mesta kade sto mozat kompaniive da gi investriaat nivnite pari. So onakov cinichen mentalitet nema do nikade da stigneme... |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #255 Posted: 20-Jul-2012 at 20:54 | |
Не сакам да се зајадиме, ама и твојот коментар не е баш нециничен.Не е лошо фабрика на ВанХол, ама смешно е да се затворат ДВЕ јаки фабрики (едната работеше скоро се по лиценца на МБ и најпочитуван производител во европски и светски рамки од бившата држава, види пак примерот од колегата Санос_А, а другата 90% извоз за шпански пазар)... Да земиш дома една жена која би ги работела истите обврски како фамилијата, само многу поскапо да ја плаќаш. Возилата на Санос беа барем за 30% поефтини од конкуренцијата (најверојатно истиот тој ‘директор‘ во тие години не се снашол во ситуацијата кога Санос прв после германските и една холандска фирма произведе двокатен бус во Европа со цена скоро 50% поефтина , а квалитетот можда и подобар од сите освен МБ.Ниту еден ‘европска‘ марка (освен МБ О303 или нашата верзија Санос 315) не издржал по 3 променети нови мотори и ремонти без поголеми каросериски проблеми. Ван Хол никогаш нема да е право Made in Macedonia. А за ‘великодушната донација‘ од ЈСП, да не барам од Санос_а слики од нивните возила, па да видиме колку реално се потребни во Кочани Edited by Тркало - 20-Jul-2012 at 20:57 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #256 Posted: 23-Jul-2012 at 19:29 | |
Client KEMET ELECTRONICS CORPORATION, Skopje / Macedonia
Consultant ZIM – Institute for Testing Materials, Skopje / Macedonia Project Duration 10 months Contract General Contract for design & build Type of Construction Structural steel and reinforced concrete Description Reinforced concrete columns, space frame structure in production hall, façade and roof covered by IPN Core panels, terrace type flat roof in Administration and Utility Buildings Total Construction Area 10,500 m² Total Construction Area 12,000 m² од Срѓан Адамовиќ Edited by gjoko - 23-Jul-2012 at 19:29 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #257 Posted: 25-Aug-2012 at 21:52 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #258 Posted: 26-Aug-2012 at 12:38 | |
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #259 Posted: 26-Aug-2012 at 12:43 | |
Ме радуваат вестите за индустриските зони.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #260 Posted: 26-Aug-2012 at 12:46 | |
Тирз Скопје 1 навистина станува успешна приказна против која не верувам дека некој би имал да каже некој лош збор но навистина ме иритираат вакви промоции за работи кои веќе постојат некое време и функционираат (конретно објектов кој го промовираа вчера). Како и да е, фабриката на Кемет е веќе готова и е видлива веднаш после патарината Миладиновци во правец кон Скопје. Костурот за новиот Џонсон Мети е исто така видлив како и еден „неидентификуван“ костур веројатно на Проетк или ММ Фибер. Исто така на големо се работи на теренот за Ван Хул во ТИРЗ Скопје 2, кој веројатно ќе биде најимпресивен објект од сите бидејќи е апла видлив од автопатот а се работи и на доста голема површина. Сепак веројатно за производство на автобуси се потреби погабаритни хали отколку за продуктиве на другите инвеститори. |
||
Post Reply | Page <1 1112131415 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |