build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 28-Jun-2010 at 23:42
На Битола и требаат велосипедски патеки
Понеделник, 28 Јуни 2010 18:15

Olivera%20OPSE%20003

ОБСЕ, СВР Битола, Техничкиот факултет, невладината Биосвера и секторите за урбанизам во Општината денеска се состанаа за да најдат начин да одговорат на едно барање на битолчани, обележување на велосипедски патеки. Бисовера според спроведена анкета, колку граѓаните на Битола имаат потреба од велосипденски патеки и колку велосипедистите во градов се безбедни, дојдоа до следниве разултати:

Olivera%20OPSE%20EMILIJA

„ Анкетата покажа дека 85 % дека да 10 % дека не и 5 проценти незнаат дали има потреба."- вели Емилија Стојановска Биосвера

Olivera%20OPSE%20001

Дали во Битола има доволно паркинг места за велосипеди, се покажало дека и тие отсуствуваат.Од аспект на сообраќајната полиција пак, иако официјална бројка на велосипедисти во градов немаат, сепак сметаат дека истата е голема и дека повеќе од потребни се велосипедски патеки, но колку истите може да се обележат.

Olivera%20OPSE%20JOVANCEVSKI
„ Има неколку главни ѕлици кои се артерии во сообраќајот во градот и можат да го реалзиараат тоа."- вели Милош Јованчевски СВР Битола.

Olivera%20OPSE%20004

Техничкиот факултет од Битола како насочен на оваа пробелматика и поради претходно работење на проект во општина Кочани, каде се разгледувал сообраќјаниот тек во градот, денеска беа поканети за да дадат мислење, дали е можна реалзиација кај нас.

Olivera%20OPSE%20ATANASOVA
„ Крајно време е да се размислува и во Битола да се работи на ова поле."- вели Доцент д-р Васка Атанасова Технички факултет Битола

Инаку во Битола има велосипедска култура и во секојдневието како здрав спорт, лесен и евтин превоз за кој не ви треба дозвола, но и од спортски аспект наведувајки го маунтајн бајк натпреварот, кој се одржува на националниот парк Пелистер.

http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=23589&Itemid=106

P.S. Алал им вера на овие од Тера, повеќе печатни грешки прават и од lslcrew



Edited by гитардемон - 28-Jun-2010 at 23:44
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 29-Jun-2010 at 03:39
Shifty Грешки сме луѓе правиме! Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 29-Jun-2010 at 19:21
Се асвалтира велосипедската патека од мостот кај бит пазар до Континентал



Бес коментар како е направена - поставен е само асвалт без никакви ивичњаци на некој места старите искршени.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 29-Jun-2010 at 20:35
За поздравување е секоја нова вело-патека. Но оваа на кејот е повеќе рекреативна отколку навистина служи за превоз на луѓе кон работа. На многу места минува низ региони околу кои нема објекти. Мислам дека напорите во следниот период треба да се интензивираат во насока на изградба на вистински вело-алеи долж главните булевари. Тука мислам на алеи по сите стандарди, без испопаркирани коли и пешаци, а не само боење и обележување на евентуалните ленти, како што бепе досега. Инаку имаме ли веќе семафори за велосипеди во Скопје, или се делат со пешаците?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 29-Jun-2010 at 20:52
Previous Сеуште се делат со пешаците. Не сум баш сигурен околу тоа што го викаш дека постоечките патеки не служат добро за луѓето да дојдат до работното место - до секој побитен објект во Скопје многу лесно може да се стигне по велосипедска патека. Останува да се реши проблемот со паркираните коли по партизанска и сличните проблематични делници, редовно да се бојадисуваат и онаму каде што асфалтот е во лоша состојба, да се санираат. Генерално, мојот впечаток е дека состојбата на велосипедската „култура“ е далеку подобрена од порано и дека работите се движат во позитивна насока.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 30-Jun-2010 at 13:56
СЕ КОМПЛЕТИРА ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА ПОКРАЈ ВАРДАР
Нови километри за рекреација на скопјани

Роза Петкова


Скопјани летово ќе добијат подолги патеки за велосипеди од двете страни на кејот на Вардар, а конечно ќе можат да го користат и левиот брег кој долго време е запуштен и нефункционален. Според најавите од Град Скопје, новата велосипедска патека, која е направена на потегот по Камен мост, па се до фабриката „Комуна“, ќе добие продолжение од овој објект до мостот Близнак во населбата Аеродром. Истовремено ќе се догради и дел од патеката од десната страна која во моментот завршува пред истиот мост. - Градот Скопје продолжува со активностите за доградба на велосипедската патека од десната и од левата страна на мостот Близнак. На десниот брег на Вардар патеката ќе се продолжува од овој мост до улицата Февруарски поход. Работите на терен ќе ги изведува „Пелагонија инженеринг“ од Гостивар, а од буџетот на Град Скопје за овој проект се издвоени околу четири милиони денари. На левиот брег трасата ќе се продолжува од „Комуна“ до мостот Близнак. За градежните работи е избрана фабриката „Карпош“, а во градскиот буџет се предвидени шест милиони денари - велат од Одделението за односи со јавност на Градот.
Освен во централниот дел на Скопје и во делот на општина Гази Баба, трасата за велосипеди и за ролери, од левата страна, ќе се продолжува и кон правец на општина Карпош. На овој потег патеката се уште се проектира, и доколку навреме се заврши со техничките процедури градските власти најавуваат дека е можно изградбата да почне до крајот на годината. Иако многупати се зборуваше за изградба на рекреативна велосипедско - ролерска патека и во Ѓорче Петров, а советници од Градското собрание расправаа за проблемот и бараа и овој дел да биде поврзан со остатокот од градот, властите годинава не планираат да ја продолжуваат трасата од Влае кон оваа општина. Патеката за велосипеди покрај Вардар се градеше парцијално и неколку години. Прво се инвестираше од десната страна, а дури лани почна да се гради и на левиот брег. За оваа година градоначалникот Коце Трајановски вети изведба на втора фаза, од фабриката до мостот Близнак, и на трета фаза од мостот Гоце Делчев до стариот автопазар.


Ништо од изнајмувањето велосипеди


Иако пред повеќе од еден месец Советот на Град Скопје усвои одлука со која определи цена за изнајмување на велосипедите, кои со месеци стојат неискористени на плоштадот Македонија, скопјани се уште не можат да се послужат со нив. Во Градот велат дека проектот е предаден на „Градски паркинг“ каде се уште се изработуваат процедурите во врска со изнајмувањето на велосипедите. Откако јавното претпријатие ќе ги утврдело начините и модалитетите за користење, проектот ќе почнел да се реализира.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2057&ArticleID=143662

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 10-Jul-2010 at 19:51
Еве некој слики од патеката на Вардар во Аеродром после мостот Близнаци во тек на изградба е мислам дека се направени 2 Km на патека, но имам некој "високи" забелешки:
 
Почнувајки од мостот па надоле по течението на вардар долната кота на патеката почнува да расте се мисли на велосипедскиот дел од патеката кој е многу повисок од котата на брегот кој е оној пешачкиот на некој места достигнува и до 50 cm, што не е и случај со патеката од мостот Бизнаци па наназад, сакам да кажам дека старата патека е во нивото на пешачката патека. Но сепак можеби аголот на опаѓање на брегот е многу голем и се обидуваат да ја стават патеката под нивелација за која јас мислам дека не е ништо страшно и дека патекава би можела да го следи и овој брег. 
 
 
 
 
 
Незнам можеби во иднина ке истурат земја и на пешачкиот дел и ке ги изнивелираат овие две висински разлики.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 16-Jul-2010 at 22:05

ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВА РОЛЕРСКО-ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА


Ролерџиите ќе возат и по левиот брег на Вардар


Патеката е долга 1.800 метри, а широка четири метри и води од центарот на градот до фабриката "Комуна"


Ролерџиите и велосипедистите веќе можат да се рекреираат и на левиот брег на Вардар. Од вчера официјално е пуштена во употреба нова ролерско-велосипедска патека во должина од 1800 метри која води од центарот на градот до фабриката "Комуна". Во моментов се работи и на изградба на вториот дел од оваа патека, од фабриката "Комуна" до мостот-близнак, која според градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, ќе биде готова за два месеци.
- Морам да нагласам дека гасната централа "ТЕ-ТО" во изградбата на патеката во овој дел учествува со донација од 80.000 евра. Во план е изградба и на третиот дел од ролерско-велосипедската патека на левата страна на Вардар, од центарот на градот кон хотелот Александар палас", истакна Трајановски на отворањето на патеката.

Патеката е долга 1.800 метри, а широка четири метри. По должината на патеката се поставени бетонски рабници. За изградба на коловозот е употребен слој тампон и асфалтнобетонска смеса. Ролерско-велосипедската патека е обележана со хоризонтална и со вертикална сигнализација.
За подготвителните работи и за изградба на патеката се планирани околу 8 милиони денари, инвестиција на Градот Скопје. Патеката почна да се гради во ноември минатата година, а на изградбата работеа екипите на "Маврово инженеринг".

Паралелно со изградбата на оваа ролерско-велосипедска патека Градот Скопје работи на кампањи за подигање на јавната свест за користење велосипед како алтернативно превозно средство.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=36CEB1B928907C4CA02F129CACA300BA
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 17-Jul-2010 at 21:01


1


2


3

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 17-Jul-2010 at 21:06
Штета што вакви рампи ко на слика 1 нема на повеќе места.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 17-Jul-2010 at 21:12


Добра обсервација. Мада се обидуваат да компензираат со стрмни рампи таму каде што има скали, па не е толку страшно човек да се симне и да го истурка велосипедот нагоре или надолу па да продолжи.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 19-Jul-2010 at 16:22
Велосипед ДА, но КОГА и КАКО?

Бројните проекти за растоварување на сообраќајниот метеж во Скопје се редат години наназад, но притоа ретко се размислува за евентуални алтернативни решенија на ваквите градежни зафати, како што е воведување на јавен велосипедски систем во градот Скопје.

Една од ретките иницијативи за поголема употреба на велосипедите е онаа на неколку здруженија предводени од невладината организација “Екосвест„ и градот Скопје, која што беше промовирана во текот на септември 2009 година. Сепак, по повеќе од половина година од започнувањето на акцијата за изнајмување на велосипеди во Скопје, резултатите се речиси поразителни. Ниту еден од планираните пунктови за изнајмување на велосипеди не профункционира, додека поставените велосипеди се оставени на забот на времето.


Неуспехот на ваквиот велосипедски проект е само една алка од неуспешното спроведување на организиран јавен превоз со велосипеди во Скопје, но и воопшто на користењето на велосипеди од граѓаните. Најголемиот проблем во создавањето на ваков јавен транспорт по теркот на европските градови е непостоењето на развиена мрежа на велосипедски патеки. Освен изградбата на велосипедската патека по кејот на Вардар и реконструкцијата на патеките во општина Аеродром, во изминатите 20 години во Скопје не е вложено во посериозна надградба на велосипедската инфраструктура. Симболичната мрежа од 40-тина километри велосипедски патеки укажува на недоволната инфраструктура во градот. Одредени општини, како што се Бутел, Чаир, Ѓорче Петров и Кисела Вода, немаат речиси ниту еден километар велосипедски патеки, а не е ниту одвоен никаков простор од булеварите и улиците за велосипедите. Отежнувачка околност е и фактот што патеките во центарот на градот се завземени од автомобилите или пешаците. Од друга страна, постоечката велосипедска мрежа е најчесто неозначена со хоризонтална и вертикална сигнализација


Дополнителен проблем за велосипедистите е и непостоењето на велосипедски паркиралишта пред трговските центри, плоштадите, банките, факултетите, автобуската и железничката станица и други битни јавни институции.


Сите овие наведени проблеми се лесно решливи, бидејќи изградбата на велосипедски патеки, поставувањето на пунктови и паркинзи и обележувањето на истите претставуваат неколкукратно поевтини од изградбата на големи булевари, мостови или тунели за автомобилите.


Што предвидува проектот за изнајмување на велосипеди “Rent a bike„:


1. Изнајмување на велосипеди од пунктови на паркинзите на Градски паркинг во општините Центар, Аеродром, Карпош и Ѓорче Петров ;

2. Симболична сума од 10 денари за изнајмување на еден велосипед во период од 1 час;

3. Изнајмувањето на велосипеди се врши со валидна лична карта на лица постари од 18 години;

4. Подготвени 100 велосипеди за почеток на проектот.


Седум позитивни последици од воведување на велосипедски сообраќаен систем:


1. Намалување на моменталниот сообраќаен метеж;

2. Значително кратење на средствата од градскиот буџет за изградба на нови улици и надградба на постоечките;

3. Намалување на загадувањето на воздухот и поздрава животна средина;

4. Значителна заштеда на финансиски средства на граѓаните, во услови на поскапување на горивата, велосипедот не користи никакво гориво;

5. Поголема физичка активност на граѓаните што води кон подобрување на здравјето на граѓаните на Скопје;

6. Намалување на бројот на сообраќајни несреќи и загинати лица, бидејќи статистиката покажува дека велосипедистите учествуваат со мал процент во бројот на сообраќајни незгоди;

7. Заштеда на финансиски средства за паркирање, бидејќи велосипедите не се подложни на наплаќање на зонското паркирање.


Итна промена и на културата на граѓаните


Промената на културата на граѓаните на градот Скопје е проблем за којшто ќе биде потребно многу повеќе време од еден започнат проект. Поставувањето на нов вредносен систем со зачетокот на капитализмот и следењето на американскиот начин на живеење, доведоа до тоа автомобилот да се гледа како своевиден статусен симбол, а не како средство за превоз на патници. Користењето на скапи автомобили, најчесто повеќе од два за едно семејство, доведува до занемарување на велосипедот како превозно средство.

Главната мисла на граѓаните е дека велосипедот превозно средство на минатиот социјалистички систем со кој се користела работничката класа. “Велосипедот е за сиромашните„ е главната негативна точка во размислувањето на скопјани. Токму ваквите размислувања нужно водат кон промена на начинот на размислување за велосипедите од страна на граѓаните на Скопје.


Најпријателските градови кон велосипедите во светот:


1. Амстердам, Холандија е град со најголема употреба на велосипеди во Европа каде што велосипедите учествуваат со 40% од целокупниот сообраќај во градот;

2. Портланд, САД е градот кој во 90-тите години ја зголеми за повеќе од четири пати должината на велосипедски патеки, за денес да има повеќе од 300 километри стази за велосипеди;

3. Копенхаген, Данска е градот во кој 32% од жителите одат на работа со велосипеди, при што користењето на велосипедите во јавна сопственост е бесплатна. Една од копенхашките општини постана територија во рамките на која воопшто не се користат автомобилите;

4. Боулдер, САД е град во државата Колорадо во кој 75% од учениците го користат велосипедот за да стигнат до училиште, додека општината троши 15% од буџетот за транспорт во развој на велосипедски сообраќај во градот;

5. Дејвис, САД е град во “моторизираната„ Калифорнија во кој 17% од граѓаните го користат велосипедот за да стигнат на работното место;

6. Берлин, Германија е градот во кој општинските власти изминатата година вложија 2 и пол милиони евра за развој на велосипедскиот систем во главниот град на државата во која се произведуваат најсовремените автомобили на денешнината. Целта е 15% од целокупниот транспорт да се одвива со велосипеди.

7. Барселона, Шпанија е градот во кој општинските власти се решија уште во 2007 година да изградат систем за изнајмување на велосипеди со повеќе од 100 пунктови и 3.200 паркиралишта на различни локации во Градот.


http://www.build.com.mk/?p=4071
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 19-Jul-2010 at 16:59
Супер анализава, само ова "промена на свеста" ми звуча како некоја насилна менгелевштина метода. Ми звучи како некое инсталирање RFID чипови. Не е народ стока ниту киборзи. Може слободно да се употреби термин "актуелизација".

Не треба многу, доволно е Коце и ела градска администрација еден ден со точак на работа, друг ден во градски превоз. Ама не ради фолирање, него стварно да го користат превозот како директно надлежни. Како тоа одговрните не го користат, а очекуваат од другите да го користат масовно. Примерот да се даде, после полесно ќе иде. Еве препорака до Коце да го остави службениот автомобил, и нека се качи дотеран со актовка во градски превоз. Одсекогаш атракцијата била покорисна него асимилацијата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 20-Jul-2010 at 10:45
Имате грешки со наводниците, се отвараат со „ а се затвараат со “ а вие сте направиле обратно.

Инаку супер текст.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 28-Jul-2010 at 14:58

Скопјани ќе може да изнајмуваат велосипед по цена од 10 денари за час

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски денеска го пушти во употреба системот за изнајмување велосипеди.

Во оваа прва фаза од имплементација на проектот за изнајмување велосипеди под мотото „Остави го автомобилот, вози велосипед“, граѓаните на Скопје ќе можат да изнајмат 70 велосипеди за 10 денари за час на три локации во градот, односно на јавното паркиралиште „Треска“, јавното паркиралиште „Плоштад Македонија“ и во населбата Аеродром, поточно кај Трговскиот центар „Бисер“.

- Градот Скопје, земајќи ја предвид добрата географска поставеност, која го вбројува во градовите што имаат одлични услови за изградба на велосипедска инфраструктура во изминатиов период активно работи на обезбедување услови за воведување на велосипедот, како алтернативно транспортно средство. Во тој контекст, активностите кои се реализираа во изминатиот период не поттикна да размислуваме за заокружување на процесот и преминување кон воспоставување на систем за изнајмување на велосипеди, рече Трајановски.

Доколку корисникот изнајми велосипед од станицата во Аеродром истиот може да го врати на „Плоштад Македонија“ или пак на постојката кај јавното паркиралиште „Треска“.

Движењето со велосипедите би се одвивало по сообраќајници на обележани велосипедски патеки или на однапред утврдени патеки за велосипеди за поединци и за групи.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/skopjani-ke-moze-da-iznajmuvaat-velosiped-po-cena-od-10-denari-za-chas

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Sylvester View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sylvester Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 29-Jul-2010 at 09:45
А некоја слика од велосипедите ??? Да видам како изгледаат?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 29-Jul-2010 at 10:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 29-Jul-2010 at 16:37
Еве и две посвежи

1


2

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 05-Aug-2010 at 17:45
Cheers  Cheers  Cheers  за успехот на проектов


Супер ќе биде и најавениот месечен билет, ама имам голема замерка за цената која е спомната. 3000 денари би била дефинитивно превисока цена! Ако има интерес за користење на услугава не значи дека треба да почнат да цицаат! Напротив, треба да се стимулира со одржување на ниски цени, а помасовното користење на велосипеди и градење на таква култура ќе се исплати неспоредливо повеќе во многу сфери. Какви 3000 денари ги спопаднале побогу, па дури и месечен ученичко-студентски билет на ЈСП чини три пати помалку! Користење на велосипедиве треба да е осетно поевтино и од услугите на јавниот превоз! Не би требало да одат со повеќе од 500 денари за тој месечен билет.



Рент-а-бајк оди како алва
 
Скопјани се задоволни од тоа што конечно и кај нас велосипедот стана официјално јавно превозно средство, а особено затоа што за само 10 денари може да стигнат од Аеродром до центар  
 
%20  
Скопјани се сé повеќе заинтересирани за изнајмување на јавните велосипеди. За една недела од промоцијата на проектот „Остави го автомобилот, вози велосипед“, одговорните од ЈП „Градски паркинг“ информираат дека бројот на заинтересираните за користењето на ова алтернативно превозно средство е сé поголем.

- Првите денови бројот на оние што ја користеа оваа услуга се движеше од три до пет лица. А вчера, во првата и втората смена, регистрирани се во просек по 30 изнајмувања дневно - вели вработен во „Градски паркинг“.

Жителите од општините Центар и Аеродром се задоволни од цената за услуга.

-До пред две недели плаќав 30 денари во автобус за да стигнам од Аеродром до Центар. Сега тој проблем го немам, затоа што за цена од 10 денари, јас за 10 минути сум во строгиот центар на градот. Ова е најдобриот проект досега што се случил на ниво на градот - раскажува Влатко Смиљков, жител на општината Аеродром.

Од друга страна, пак, жителите на општините Гази Баба, Чаир, Кисела Вода и Ѓорче Петров велат дека не е фер за едни да бидат достапни услуги од ваков тип, а за други не. Тие сметаат дека трите пункта во центарот на градот, кај фабриката „Треска“, како и кај ТЦ „Бисер“, не се доволни да се покрие цел град.

- Проектот е одличен, само што се плашам дека други пунктови нема да бидат отворени, и поради тоа ќе морам по овие пеколни денови да ги користам мизерните услуги на јавното сообраќајно претпријатие - разочарано раскажува жител на општината Ѓорче Петров.

Неофицијално, од „Градски паркинг“ велат дека ќе се отворат и други пунктови низ градот.

Сега за сега невладината организација „Екосвест“ и ГЕФ, заедно со градските власти, обезбедија 70 велосипеди „алпина“ и помогнаа да се воспостави непрекинатата велосипедска врска меѓу источниот и западниот дел од градот.

Се планира да се воведе и месечен вредносен билет, кој ќе чини 3.000 денари.

Од „Градски паркинг“ најавуваат и дека во иднина ќе има и специјални бонуси за сите што ќе го остават автомобилот на паркинг на периферијата на градот, на пример во Ѓорче Петров, и оттаму ќе изнајмат велосипед за да стигнат до центарот.

Според одговорните, доколку велосипедот се изнајми на еден пункт, може да се врати на друг, односно ако корисникот изнајми велосипед од станицата во Аеродром, може да го врати на плоштадот и обратно.

За изнајмување на велосипедите треба да пополни посебен лист со податоци и секако да се има лична карта. Малолетните нема да можат да изнајмуваат велосипеди, оти градските власти не можат да ја преземат одговорноста за нивната безбедност. Секој велосипед ќе има свој идентификациски број и ќе биде осигурен од уништување.
 
   
Автор: Никола Гаврилов
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=85101019128&id=14&setIzdanie=22051

Edited by Cloverstack - 05-Aug-2010 at 17:45
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 05-Aug-2010 at 23:06
Фалат патеки на булеварите и поголема сообраќајна култура. Не е доволно само пунктови. Велосипедистите се загрозени и градоначалникот не е свесен дека е потребно континуирано да се обележуваат патеките да се ограничуваат што е најважно за автомобили и пешаци и да се едуцираат граѓаните. Ако почнеме денес после 5 години би имале каков таков успех. Сега за сега на улица можете да бидете само прегазени пред да стигнете до посакуваната дестинација. Или популарно кажано точак кај нас се користи само за рекреација во парк и на кеј.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.