build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 30>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
32 [96.97%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
1 [3.03%]
You can not vote in this poll

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 27-Aug-2020 at 06:46
И на Шилегов му смета што „АСНОМ“ долго е непрооден за сообраќај



Дел од булеварот „АСНОМ“ во Ново Лисиче, во близина на Паркот на авиончето, веќе две години, одвреме-навреме, е непрооден за сообраќај. Поради тоа, многу често, од страна на Ново Лисиече не може да се пристапи кон мостот кој води кон излез од Скопје.

Од другата страна на мостот, едната коловозна лента речиси постојано е затворена, со што се стеснува патот, па се ствара метеж.

Граѓани повеќепати реагираа, најмногу преку социјалните мрежи, дека предолго е затворен тој дел од булеварот и дека мора да го вртат речиси цело Ново Лисиче за да излезат од таму.

Сепак, според градоначалникот Петре Шилегов, Град Скопје не е надлежен за решавање на овој проблем, иако булеварите се во надлежност на Градот.

На новинарско прашање, при денешниот почеток на реконструкција на „Февруарски поход“, Шиелгов рече дека тоа не се градежни работи кои ги врши Градот Скопје.

– Тоа се работи на колекторскиот систем на Градот Скопје, меѓутоа инвеститор и изведувач на работите е Министерството за животна средина и просторно планирање и е нешто што и за мој вкус трае предолго. Навистина, немаме ние ингеренции таму. Да беше барем дел од работата под капата на градот, барем дел од булеварот и неговата непроодност, ќе беше за неколку дена завршен – рече Шилегов.

Инаку, градежните работи за изградба на колектори на Вардар за собирање отпадни води, почнаа во јуни 2018 година.

Парите за колекторот се од ИПА 2, за проектот „Подобрување на инфраструктурата за собирање на отпадните води во градот Скопје“ кој предвидува изградба на колектор на десниот брег на Вардар во должина од 3,4 километри и тоа од булевар „Србија“ до Железничкиот мост и во него ќе се слеваат отпадните води од постојната пумпна станица „Горно Лисиче“, потоа колектор на левиот брег на Вардар во должина од 4,5 километри од точката на моменталното празнење на постојната канализациска мрежа до железничката пруга, како и изградба на колектор од пумпната станица „Макошпед“ до поврзувањето со новиот главен колектор на левиот брег на Вардар.

Проектот, требаше да биде завршен во февруари 2020 година, е финансиран со средства на Европската унија во износ од над девет милиони евра и ко-финансиран од буџетот на Македонија, во висина од 15 отсто.

По изградбата со колекторскиот систем ќе управува Град Скопје, поточно, ЈП „Водовод и канализација“.(Б.Б.)

https://nezavisen.mk/i-na-shilegov-mu-smeta-shto-asnom-dolgo-e-neprooden-za-soobrakjaj
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 20-Sep-2020 at 14:09
Од фејсбук страната на Петре Шилегов











Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 03-Nov-2020 at 07:59










https://www.facebook.com/albekatgrup2019
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 13-Nov-2020 at 14:00
11.11.2020





https://www.facebook.com/albekatgrup2019

Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 13-Nov-2020 at 14:08
Знае ли некој дали ќе биде запрена пешачката патека или ќе си продолжува континуирано под мостот?
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 16-Nov-2020 at 23:33
Шилегов предлага новиот мост во Аеродром да го носи името на генералот Михајло Апостолски


Новиот мост на Вардар во Аеродром можно е да носи име на славен македонски генерал од Втората светска војна. Имено, такво нешто најави градоначалникот Петре Шилегов.

-Ќе ја преземам обврската да му предложам на Советот на Град Скопје новиот мост на Вардар во Аеродром, да го носи името на народниот херој, славниот генерал Михајло Апостолски. Тоа е мостот кој ќе го поврзе бул. АСНОМ со населбата Ќерамидница и ул. 16.Македонска бригада, најави Шилегов на денешното чествување на 13-ти Ноември, Денот на ослободување на Скопје.

(...)

skopskoeho.mk

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 19-Nov-2020 at 14:47
















https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/980554129108342/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 19-Nov-2020 at 16:46
3+3 формација беше така?
По широчината така ми изгледа, а и најлогично бидејки другиот дел од булеварот кој што е изграден и е во фунцкија има 3+3 формација.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 19-Nov-2020 at 16:55
Да.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 19-Nov-2020 at 18:27
Многу е смешно, дека претходната вест е „Шилегов предложува...“, а во следната веќе се користи новото име
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 01-Dec-2020 at 11:29
Од подалеку

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 01-Dec-2020 at 22:36
За овој проект иако е видлив напредок со мостот, подолг период не се случува буквално ништо со експропријацијата на имотите низ Ќерамидница. Заглавени се предметите, вонредни и кризни состојби ја упропастуваат работата, а и по малку политика во совет на Гази Баба. Најверојатно ќе имаме bridge-to-nowhere подолг период!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 02-Dec-2020 at 07:46
Тоа го кажав и на почетокот,требаше прво да се оди со фаза 1 и фаза 3 а на крај да остане мостот бидејќи еве и да го пуштат следното лето нема ефект кога завршува во куќи.Знаеме како одеше експропријацијата за пералната на 3-та Македонска Бригада,исто и за патот кон Блаце така да ова ќе биде половичен проект бидејќи не се малку 150 објекти кои треба да се рушат доволно е еден-два да станат проблематични и отидоа 10 години.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 10-Dec-2020 at 17:45




https://www.facebook.com/albekatgrup2019
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 28-Dec-2020 at 17:05
Има некоја нова слика од мостот?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 08-Jan-2021 at 18:20
Новиот булевар ,,АВНОЈ‘‘ е пуштен во употреба подолго време, но семафорите не работат што е причина за сообраќајки



https://sitel.com.mk/noviot-bulevar-avnoj-e-pushten-vo-upotreba-podolgo-vreme-no-semaforite-ne-rabotat-shto-e-prichina-za

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 14-Jan-2021 at 23:28
Што мислите, дали е можеби паметно некаде при крајот на изградбата на мостот, кога ќе се заврши градежниот дел,отприлика пред асфалтирање и занаетчиски работи да се стопираат намерно работите на мостот се со цел да неможе намерно да се стави во функција?! Прашувам зашто тоа би било злоупотребено од локалните мештани да пробаат да избоксуваат повисоки цени за експропријација со оглед на тоа што ако мостов се заврши порано само ќе им ја крене просечната цена на имотите зашто практично ќе бидат дел од населба Аеродром која е далеку поатрактивна и посредена за живеење. Зошто Град Скопје би си пукал во колено и би го довршувал целосно мостот и би го ставал во функција ако неможе мостот да ја постигне основната намена? А тоа е да обезбеди поврзување со раскрницата пред МРТВ. Вака подобро да не е воопшто во функција ако испаѓа дека одреден период би бил само за ќерамидница, подобро за да неможе да биде искористен за задни намери.

Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 00:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 14-Jan-2021 at 23:52

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19995
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 15-Jan-2021 at 07:57








https://www.facebook.com/albekatgrup2019
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 16-Jan-2021 at 22:53


Има еден несфатлива глупост што е направена со новиот сегмент на АСНОМ покрај населбата Јане Сандански. Кај пешачките пренмини, средишниот просторот за пешаци, велосипеди, и се друго, нема ширина ни 1,5 метри.

Овде нема простор да застане велосипед (освен можеби детски велосипед). Овде и без велосипеди, доволно е 7-8 души да застанат и веќе е гужва, а да не збориме ако се умешаат бебешки колички, инвалидски колички, електрични тротинети и слично. Освен што е нефункционално, оваа ситуација е и многу небезбедна.

Од друга страна, лентите на булеварот се широки по 3,5 метри за што не знам која била потребата - само си пукаме во нога и се стимулира побрзо возење (у исто време додека пешаци се принудени да стојат на ивицата од коловозот, и на велосипедистите тркалата им штрчат на коловозот). За нормални градски булевари доволна е лента со ширина од 3,25 метри. Всушност би рекол дека за булевари тоа е и оптимално, бидејќи помала ширина веќе почнува да се одразува на проточноста... 3,25 е некој sweet spot за овој тип на сообраќајници.

Според тоа, бидејќи кај крстосниците на овој сегмент имаме по 7 ленти, ако секоја беше широка по 3,25 метри (25 сантиметри помалку од сегашните), средишниот остров за пешаци ќе беше поширок за 1,75 метри, односно вкупната ширина ќе му беше пристојни ~ 3 метри.

Како „последица“ од такви потесни ленти, освен нормален побезбеден простор за пешаци, ќе имавме и 1200 m² повеќе трвник и зеленило наместо 1200 m² непотребен асфалт. И финансиска заштеда ќе имаше, како иницијална инвестиција, а и за тековно одржување.











Стварно не ми е јасно на какво ниско ниво треба да е планирањето, за да се провлекуваат вакви решенија кои немаат ни една добра страна, само редица лоши. Да беа проектантите фризерки и бурекџии, па да разберев... ама овој проект барем формално сигурно поминал процедура со еден куп институционални „филтри“.

Сега треба да чекаме 15-20 години да му дојде ред за темелна реконструкција на булеваров, па тек тогаш да се реши асално со физичко проширување на средишното зеленило на сметка на лентите. Во меѓувреме можат функционално да ги стеснат коловозните ленти и да го прошират средишниот простор со поставување на флексибилни пластични столбчиња, мада тоа е далеку од добро решение, ама подобро во моментов не ми текнува.

Се надевам дека ваква грешка барем нема да повторат на сегментот низ Ќерамидница, или кога ќе дојде ред да се прави сегментот кај Ново Лисиче.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.