![]() |
![]() |
![]() |
Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 30> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
И на Шилегов му смета што „АСНОМ“ долго е непрооден за сообраќај
![]() Дел од булеварот „АСНОМ“ во Ново Лисиче, во близина на Паркот на авиончето, веќе две години, одвреме-навреме, е непрооден за сообраќај. Поради тоа, многу често, од страна на Ново Лисиече не може да се пристапи кон мостот кој води кон излез од Скопје. Од другата страна на мостот, едната коловозна лента речиси постојано е затворена, со што се стеснува патот, па се ствара метеж. Граѓани повеќепати реагираа, најмногу преку социјалните мрежи, дека предолго е затворен тој дел од булеварот и дека мора да го вртат речиси цело Ново Лисиче за да излезат од таму. Сепак, според градоначалникот Петре Шилегов, Град Скопје не е надлежен за решавање на овој проблем, иако булеварите се во надлежност на Градот. На новинарско прашање, при денешниот почеток на реконструкција на „Февруарски поход“, Шиелгов рече дека тоа не се градежни работи кои ги врши Градот Скопје. – Тоа се работи на колекторскиот систем на Градот Скопје, меѓутоа инвеститор и изведувач на работите е Министерството за животна средина и просторно планирање и е нешто што и за мој вкус трае предолго. Навистина, немаме ние ингеренции таму. Да беше барем дел од работата под капата на градот, барем дел од булеварот и неговата непроодност, ќе беше за неколку дена завршен – рече Шилегов. Инаку, градежните работи за изградба на колектори на Вардар за собирање отпадни води, почнаа во јуни 2018 година. Парите за колекторот се од ИПА 2, за проектот „Подобрување на инфраструктурата за собирање на отпадните води во градот Скопје“ кој предвидува изградба на колектор на десниот брег на Вардар во должина од 3,4 километри и тоа од булевар „Србија“ до Железничкиот мост и во него ќе се слеваат отпадните води од постојната пумпна станица „Горно Лисиче“, потоа колектор на левиот брег на Вардар во должина од 4,5 километри од точката на моменталното празнење на постојната канализациска мрежа до железничката пруга, како и изградба на колектор од пумпната станица „Макошпед“ до поврзувањето со новиот главен колектор на левиот брег на Вардар. Проектот, требаше да биде завршен во февруари 2020 година, е финансиран со средства на Европската унија во износ од над девет милиони евра и ко-финансиран од буџетот на Македонија, во висина од 15 отсто. По изградбата со колекторскиот систем ќе управува Град Скопје, поточно, ЈП „Водовод и канализација“.(Б.Б.) https://nezavisen.mk/i-na-shilegov-mu-smeta-shto-asnom-dolgo-e-neprooden-za-soobrakjaj |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2020 |
![]() ![]() |
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
11.11.2020
![]() ![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Знае ли некој дали ќе биде запрена пешачката патека или ќе си продолжува континуирано под мостот?
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Шилегов предлага новиот мост во Аеродром да го носи името на генералот Михајло Апостолски
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/980554129108342/ |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
![]() ![]() |
3+3 формација беше така?
По широчината така ми изгледа, а и најлогично бидејки другиот дел од булеварот кој што е изграден и е во фунцкија има 3+3 формација. |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Да.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Многу е смешно, дека претходната вест е „Шилегов предложува...“, а во следната веќе се користи новото име
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
Од подалеку
![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2020 |
![]() ![]() |
За овој проект иако е видлив напредок со мостот, подолг период не се случува буквално ништо со експропријацијата на имотите низ Ќерамидница. Заглавени се предметите, вонредни и кризни состојби ја упропастуваат работата, а и по малку политика во совет на Гази Баба. Најверојатно ќе имаме bridge-to-nowhere подолг период!
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
Тоа го кажав и на почетокот,требаше прво да се оди со фаза 1 и фаза 3 а на крај да остане мостот бидејќи еве и да го пуштат следното лето нема ефект кога завршува во куќи.Знаеме како одеше експропријацијата за пералната на 3-та Македонска Бригада,исто и за патот кон Блаце така да ова ќе биде половичен проект бидејќи не се малку 150 објекти кои треба да се рушат доволно е еден-два да станат проблематични и отидоа 10 години.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
![]() ![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019 |
|
![]() |
|
zorant ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Има некоја нова слика од мостот?
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
Новиот булевар ,,АВНОЈ‘‘ е пуштен во употреба подолго време, но семафорите не работат што е причина за сообраќајки
https://sitel.com.mk/noviot-bulevar-avnoj-e-pushten-vo-upotreba-podolgo-vreme-no-semaforite-ne-rabotat-shto-e-prichina-za |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2020 |
![]() ![]() |
Што мислите, дали е можеби паметно некаде при крајот на изградбата на мостот, кога ќе се заврши градежниот дел,отприлика пред асфалтирање и занаетчиски работи да се стопираат намерно работите на мостот се со цел да неможе намерно да се стави во функција?! Прашувам зашто тоа би било злоупотребено од локалните мештани да пробаат да избоксуваат повисоки цени за експропријација со оглед на тоа што ако мостов се заврши порано само ќе им ја крене просечната цена на имотите зашто практично ќе бидат дел од населба Аеродром која е далеку поатрактивна и посредена за живеење. Зошто Град Скопје би си пукал во колено и би го довршувал целосно мостот и би го ставал во функција ако неможе мостот да ја постигне основната намена? А тоа е да обезбеди поврзување со раскрницата пред МРТВ. Вака подобро да не е воопшто во функција ако испаѓа дека одреден период би бил само за ќерамидница, подобро за да неможе да биде искористен за задни намери.
Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 00:05 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19995 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Има еден несфатлива глупост што е направена со новиот сегмент на АСНОМ покрај населбата Јане Сандански. Кај пешачките пренмини, средишниот просторот за пешаци, велосипеди, и се друго, нема ширина ни 1,5 метри. Овде нема простор да застане велосипед (освен можеби детски велосипед). Овде и без велосипеди, доволно е 7-8 души да застанат и веќе е гужва, а да не збориме ако се умешаат бебешки колички, инвалидски колички, електрични тротинети и слично. Освен што е нефункционално, оваа ситуација е и многу небезбедна. Од друга страна, лентите на булеварот се широки по 3,5 метри за што не знам која била потребата - само си пукаме во нога и се стимулира побрзо возење (у исто време додека пешаци се принудени да стојат на ивицата од коловозот, и на велосипедистите тркалата им штрчат на коловозот). За нормални градски булевари доволна е лента со ширина од 3,25 метри. Всушност би рекол дека за булевари тоа е и оптимално, бидејќи помала ширина веќе почнува да се одразува на проточноста... 3,25 е некој sweet spot за овој тип на сообраќајници. Според тоа, бидејќи кај крстосниците на овој сегмент имаме по 7 ленти, ако секоја беше широка по 3,25 метри (25 сантиметри помалку од сегашните), средишниот остров за пешаци ќе беше поширок за 1,75 метри, односно вкупната ширина ќе му беше пристојни ~ 3 метри. Како „последица“ од такви потесни ленти, освен нормален побезбеден простор за пешаци, ќе имавме и 1200 m² повеќе трвник и зеленило наместо 1200 m² непотребен асфалт. И финансиска заштеда ќе имаше, како иницијална инвестиција, а и за тековно одржување. ![]() ![]() Стварно не ми е јасно на какво ниско ниво треба да е планирањето, за да се провлекуваат вакви решенија кои немаат ни една добра страна, само редица лоши. Да беа проектантите фризерки и бурекџии, па да разберев... ама овој проект барем формално сигурно поминал процедура со еден куп институционални „филтри“. Сега треба да чекаме 15-20 години да му дојде ред за темелна реконструкција на булеваров, па тек тогаш да се реши асално со физичко проширување на средишното зеленило на сметка на лентите. Во меѓувреме можат функционално да ги стеснат коловозните ленти и да го прошират средишниот простор со поставување на флексибилни пластични столбчиња, мада тоа е далеку од добро решение, ама подобро во моментов не ми текнува. Се надевам дека ваква грешка барем нема да повторат на сегментот низ Ќерамидница, или кога ќе дојде ред да се прави сегментот кај Ново Лисиче. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |