![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Радовиш |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 24> |
Author | |||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
Ќе биде на време, рокот на прва фаза е до крај на април 2021.
Да немаше толку многу непредвидени работи, ќе беше завршен барем пред 7-8 месеци. Ама во тој случај ќе се пуштеше патот и ќе имавме ист случај како на автопат Миладиновци-Штип, одрони после секој поголем дожд. Во кратки црти: Препроектирани се и повторно копани/ублажувани барем 60% од косините. Изградени се околу 600м дополнителни потпорни ѕидови за прифаќање косини. Проектирана и изградена нова клучка за сепарација Косма на 18ти км. Препроектирана и направена цела клучка Штип Југ. Проектирана и изведена дополнителна заштита на косините кај Пилав тепе, со мрежи и самобушечки анкери. И покрај сите овие додатни работи, проектот ќе е завршен во првичниот рок. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
||
Нешто ново? Има шанси до 1 јануари да се пуште некои дел од делницата?
|
|||
![]() |
|||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Март, април ќе бидат пуштени околу 16-18 км.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Пријателе, не сме тука за да учиме јазик. Многу членови пишуваат „незнам“, „со нејзе“ или како корисникот погоре „некои дел“, но тука сме за дискусија, не за правопис, инаку не ни се гледа крајот. Воедно, македонски се пишува исклучиво на кирилица, мала забелешка. А тоа погоре дури и јас како битолчанец можам да увидам дека не е скопски. Дечкото е од Источна Македонија и нема ништо погрешно во тоа да си зборуваш како што зборувате по дома. Проблемот е кога си политичар на телевизија (како еден проминентен велешанец кој предава во Штип) а се лигавиш на скопски, иако не си од Скопје. Тоа е тажно. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
PS: "Mojata latinica" e isklucivo od tehnicki karakter. |
|||
![]() |
|||
JovanOdGjorche ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
||
„Има шанси до 1 јануари да се пуште некои дел од делницата?“ - со згоелмување на интонацијата на крајот на реченицата, во устен говор се претвора во точна форма т.е. прашална реченица.
Така да од сега @jjmacedonia снимај ги ставовите во аудио форма ![]() Ете ви го решив проблемот, ајде сега назад на дискусија! |
|||
And something, somewhere was lost in 1938...
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Утре очекувајте фотографии, ако успеам да фатам.
И ќе напишам што има изменето. |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Кај три чешми, поточно после клучката накај бензинската се работи на еден мал дел, мостот е целосно изваден и ќе се прави нов и поширок. Има привремено исклучување према стариот пат и после пред бензинската се враќа на веќепостоечкиот пат.
Делот кај фабриките мислам некои шахти и ситни ископи видов, како оние големите цевки што се ставаат под самиот пат. Имаат и по страната на патот малце ископано негде пред клучка Штип - Југ. За другото наскоро ќе ве информирам. Edit 1: Пред клучка Штип Југ има поставено семафор и се чека на ред. Edit 2: Клучка Штип Југ се користи и се вози по новиот мост на Брегалница. Edit 3: Одлична работа Strabag. Некои од мостовите се обележани и на нив пишува 2021. Edit 4: Оградите горе - долу се наместени сите, се местат банкини на многу места, има на доста наместено. Исто се местат на надпатниците банкини, и кај мостовите исто така. Делот накај пилав тепе не е целосно асфалтиран, тоа секако е очекувано бидејки таму е карпест предел и уште се вршат ископи. Кучка Долани и Лакавица се горе долу целосно завршени. Клучката Долани не е доволно широка, и заради тоа не е проектирана за да прерасне лесно во автопат. Но затоа клучката Лакавица е далеку поголема и има поголем простор за лесно проширување. И делот Бучим - Радовиш е како што кажавте. Edit 5: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by The Wild Boy - 10-Jan-2021 at 21:22 |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Многу збунува перецепцепцијата. Мислиш дека возиш по автопат, ширината на лентите е таква, стариот пат делува како обратната насока, а уствари си на двосмерен пат. Ова може да биде проблем ако не се постави доволно знаци и полна линија на многу места за да потсеќаат дека се вози по двосмерен пат.
|
|||
![]() |
|||
elloo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 01-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 4 |
![]() ![]() |
||
Убаво напреднуваат работите со патот,не верувам некој ќе помисле дека е автопат.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Ќе има соодветно означување, тоа секако.
Еве и делот од Бучим до Радовиш се гради и нов регионален пат, т.е. по веќепостоечкиот земјен пат кој што ќе ги опслужува земјоделците, којнските и оние поспори возила. Значи како што кажав веќепостоечкиот магистрален пат ќе се пренамени во регионален пат, а ќе се користи експресниот пат. Ќе биде и кај делот со Штип убаво обележано, а и кај делот каде што експресниот пат оди паралелно со магистралниот, експресниот е за неколку метри повисок и има ограда. Него друга работа, многу малце бензински на А4 од клучка Миладиновци до клучка Радовиш дали едно 3 бензински. Дефинитивно ќе треба неколку паркинг места и бензински пумпи да стават. Еве немора од Штип до Радовиш, ама од Штип до Миладиновци да ставеа барем по 2 на новиот автопат. Edit: Инаку ќе ја едитирам пораката погоре, и ќе ги ставам сликите. Веќе ги имам ставено на SSC форумот, оти таму преку телефон полесно се ставаат (треба да направите и овде дирекно да може да се одбере да ставаме слики од галерија како што е на SSC, а не преку линкови [оти мене барем на телефон така ми е потешко]), па кој сака може да ги погледне таму. Деновиве ќе ги префрлам на компјутер па преку компјутер ќе ги ставам овде. Ама горе доле е исто како на видеото и претходно. Мислам веќе нема ни да има потреба да ставаме толку многу слики, бидејки горе доле се е исто и на многу делови имаат доста работа завршено. Едино од другиве клучки да се стават повеќе слики. EDIT: Погоре ги поставив сликите, кој сака може да ги погледне. Edited by The Wild Boy - 10-Jan-2021 at 21:22 |
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
Изградба на нов мост и реконструкција на постоечкиот на река Брегалница на експресниот пат А4 Штип-Радовиш
Како дел од проектот за изградба на експресниот пат А4 Штип-Радовиш предвидена и изградба на нов мост на река Брегалница паралелно со стариот кој се наоѓа на постоечкиот пат, за кој, пак е предвидена негова реконструкција и санација. Новиот мост ќе биде за премин преку реката на експресниот пат во правец од Радовиш кон Штип. Ново проектираниот мост е превиден како АБ конструкција од АБ столбови и преднапрегнати АБ главни носачи. Коловозната плоча е АБ коловозна конструкција. Вкупната должина на мостот е 65,94м. Ќе биде изведено и осветлување, а се гради согласно со новите европски стандарди. Вредноста издвоена за изградбата на новиот мост е 38.592.135,00 денари. Постоечкиот мост, пак, на река Брегалница со изведбата на новиот експресен пат А4 Штип-Радовиш, станува дел од него. Токму затоа и тој подлежи на санација и зајакнување, со цел задоволување на карактеристиките за експресен пат. Тој е изведен како комбинација од челична и бетонска конструкција. Главните носачи се континуирани челични носачи, а коловозната плоча е изведена како армирано бетонска конструкција. Мостот е со должина од 61,1м. Со санацијата се зајакнува челичната конструкција и коловозната плоча. Се зајакнуваат АБ столбовите на мостот, се врши санација на тротоарите, хидро изолацијата, на системот за одводнување, итн. На мостот се изведува осветлување и нова ограда согласно со новите европски стандарди. Издвоената вредност за санација на мостот е 35.342.218,00 денари. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Значи овде ќе имаме два моста во состав на автопат?
Како што гледам и по проектот е така, иако поскапо барем нема да мора во иднина да се гради уште еден дополнителен мост, или да се проширува кога ќе се надоградува оваа делница во автопат. |
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
за каков автопат зборуваш, дали сериозно мислиш дека има некој кој на секунда има размислувано делницава да прерасне во автопат и се внимавало на тоа при проектирање?
ни еден од двата моста нема доволна ширина за автопат, има само две ленти. согласно сообраќајното решение левата лента ќе е за возење, а десната ќе е за исклучување/вклучување накај/од штип. за тоа колку ни се добри проектантите ќе спомнам само дека согласно проектот рампата за исклучување према штип од правецот накај струмица беше испроектирана под двата моста, во брегалница. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Абе овие многу паметни! Ем пат им прават, ем нејќеле ни привремено да им проаѓа сообраќајот низ градот. Па Скопје кога доби обиколница? пред само десетина години. Што да кажат Богданци, Валандово, Виница, Кичево, Делчево, Кавадарци, Дојран, Крива Паланка, Македонски Брод, Каменица, Дебар, Струмица, Прилеп (за Крушево и Брод), Битола (за Грција), Пробиштип, Кратово?? Тие не ли се луѓе што воопшто за некои од нив не е ни во план да им се направи барем пристојна обиколница и што товарен сообраќај од магистрални и регионални патишта им проаѓа пред школи и плоштади?!
Edited by user8642 - 08-Feb-2021 at 01:12 |
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
Друга опција нема, освен да се работи под привремени сообраќајни решенија со семафори на постојниот пат, и тоа со семафори на секои 500-600м. Таман ќе поминеш еден семафор, ете ти друг. И ќе биде општ хаос. Додатно, на овој начин ќе се прави реконструкцијата прво на едната па потоа на втората половина од ширината, и никогаш нема да го добие потребниот квалитет како кога би се правело се' во една ширина.
|
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
https://www.youtube.com/watch?v=fHt0YCUyTUo
https://www.youtube.com/watch?v=GfntBZlObD0 Eve gi makedonskite resenija za protok na soobrakaj vo uslovi na gradezni raboti. Prvoto video e horor. Pat nema, se probivas pokraj kamionite i masinite kako znaes i umees. Bezbednost NULA! Vtoroto video e edna godina podocna koga veke nesto se izgradilo pa voglavnom se voti po asfalt no bezbednosnite standardi se isti, NULA. Zavrsuva asfals, nikakov znak. Horizontalna i vertikalna sigralizacija totalna... Sto e toa!? Sega da gi izbegnat ovie pojavi, bidejki nemaat predvideno vremeno, provizorno resenie za normalen protok na soobrakajot (Sto e toa!?), se resija soobrakajot da go prenasocat preku centarot na Stip. ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |