build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 137138139140141 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2761 Posted: 20-Jan-2016 at 18:43
Originally posted by Tranquilis

Skopje - Sofija i Skopje - Solun bi bile odlichni linii.. za brz voz.


Оваа тема сме ја зборувале десетина пати во изминативе пет години. И сега не знам зошто нема разговори за воведување на барем уште еден воз на релација Скопје-Солун-Скопје.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Online
Posts: 1436
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #2762 Posted: 20-Jan-2016 at 19:09
Явно в Македония не познавате манталитета на руснаците ,както и положението в Русия. В резултат на санкциите ,войната в Сирия и падът на петрола на нива под 30 долара, Русия и руската икономика е пред стагнация и колапс.Преди седмица руското правителство гласува мерки за големи съкращения и корекция на бюджета.Намалени са и заплатите реално с една трета.В световен мащаб руските туристи сериозно намаляват и да се разчита на тях е несериозно.
От друга страна руснаците не се интересуват от културен туризъм. Тяхната цел е почивка на море или планина ,шопинг и закопуване на имоти в страни от ЕУ.
Руснаците ходят в Турция,Гърция,Египет,България на заради история и култура ,а просто щото имат евтино,красиво и достъпно море.
Нациите ,които се интересуват от културен туризъм са азиатци- японци,китайци , американци ,австралийци,изрелци, французи...
Картината на руските туристи в Бг.доказва това - те са концентрирани предимно по черноморието. София и културни туристически обекти ,като Велико Търново ,Пловдив,Рилският манастир не представлява интерес за тях.
Съмнявам се че Охрид ,като културна цел ще бъде интересен за руснаците,те по принцип са надменни ,с вискоко самочувствие и гледат снисходително на по-малките славянски страни.
През миналата година Велико Търново е посетено 150 657чуждестранни туристи, като се отчита ръст от 4% в сравнение в 2014 г. Сред чужденците най-много са били туристите от САЩ – 28 222, Румъния – 23 303, Франция - 15 450 ,Германия - 12 102 ,Русия 12 050. Между 10-15 % е ръстът на посетителите от Испания, Великобритания, Япония и Австралия и Азия.
От близо 600 000 руснаци посетили Бг.през 2015 12 хиляди е смешно малко.
И един друг проблем - в Мк.не говорите и не разбирате руски ,а руснаците много редко говорят някакъв чужд език.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2763 Posted: 20-Jan-2016 at 21:36

Се сложувам во целост.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2764 Posted: 20-Jan-2016 at 23:42
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Tranquilis

Skopje - Sofija i Skopje - Solun bi bile odlichni linii.. za brz voz.


Оваа тема сме ја зборувале десетина пати во изминативе пет години. И сега не знам зошто нема разговори за воведување на барем уште еден воз на релација Скопје-Солун-Скопје.


Грчките власти не прифаќаат македонски железници да вршат транспорт во Грција. Затоа линијата што се обраќаше летно време е уствари линија која тргнува од Белград со српска композиција и евентуално 1-2 вагаони од македонски железници. Иако ова не е офицјална причина со оглед на тоа што постои карго транспорт сепак со каргото вртат пари а туристи мање више. Знаат дека ние сме таков народ да и пешки да е ќе отидеме кај нив.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2765 Posted: 21-Jan-2016 at 14:00
Се работи за денешен прес за официјализирање на линијата

ОД МАЈ ПОВТОРНО РЕДОВНА АВИОЛИНИЈА СКОПЈЕ - ПРАГА



Авиокомпанијата Чех ерлајнс ќе ја обнови редовната авионска линија Скопје – Прага од 20 мај годинава, со три лета неделно. Билетот во еден правец чини 5.039 денари (85 евра), а повратен 9.725 денари (159 евра) со вклучени такси.

Воспоставувањето на редовната линија Скопје – Прага го потврдија денеска на прес-конференција Јан Тот, директор за комерција, врски и маркетинг во Чех ерлајнс и генералниот директор на ТАВ Македонија Зоран Крстевски, во присуство на министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски.

Летови од Скопје кон Прага, како што најави Тот, ќе има во понеделник, среда и во петок, со тргнување во 4 часот наутро и пристигнување на аеродромот „Вацлав Хавел“ во 6 часот и 10 минути. Од Прага за Скопје, пак, летовите ќе се реализираат во вторник, четврток и во недела навечер во 22:25 минути, со пристигнување на „Александар Велики“ 25 минути по полноќ. Од 20 мај ќе има летови за Прага во понеделник и во петок, а од Прага за Скопје во четврток и во недела. Од 13 јуни односно од 14 јуни се воведува и третиот лет, полетувања за Прага во среда и за Скопје од вторник.   

Според Тот, оптимистички се првичните резултати од продажбата на билетите за летовите Скопје – Прага што стартуваше од декември. - Интересот за релацијата меѓу двата града, како и за летовите за конекција од Прага првенствено до Германија и Скандинавија е веќе потврден, рече Тот кој очекува директната врска Прага – Скопје да придонесе за натамошен развој на деловните односи меѓу двете земји и да биде привлечна за туристите.

Министерот Мисајловски истакна дека воведувањето на линијата е резултат на барањето од граѓаните и оти Прага беше една од најпосакуваните дестинации. - Одлуката за нова линија која се надевам дека ќе ги исполни нашите и очекувањата на граѓаните доаѓа во време кога авиосообраќајот во Македонија бележи најдобри резултати од кога било благодарение на мерките што континуирано ги спроведуваме, рече Мисајловски, дополнувајќи дека отворањето на македонскиот пазар и воведувањето нови линии се приоритет во авиосообраќајот.

Нашата упорност, посочи Мисајловски, резултираше со нови 20-ина линии до европските дестинации со многу поволни цени и достапност на билетите. Од напролет, потсети министерот за транспорт, освен кон Прага, ќе бидат воведени уште три нови линии, кон Братислава, Копенхаген и Берлин.

Генералниот директор на ТАВ Македонија појасни дека редот на летање е направен да одговара на македонските деловни и туристички патници кои патуваат во Чешка. Двете целни групи ќе може да го планираат престојот така што ќе имаат време од два полни дена со една ноќ или еден продолжен викенд.

Чех ерлајнс ја опслужуваше линијата Скопје – Прага од 2005 до март 2012 година, кога операциите беа прекинати поради преструктуирање на компанијата.

Повторното летање за Прага, како што рече Крстевски, ќе овозможи поголема економска и културна размена меѓу Чешка и Македонија.

- Очекуваме поголем прилив на чешки туристи, како и зголемување на карго превозот, наведе Крстевски, укажувајќи дека пристигнувањето на патниците на новите летови од Скопје кон Прага е координирано со поаѓањето на многу летови на Чех ерлајнс со што патниците од Скопје ќе можат да го продолжат патувањето до повеќе традиционални дестинации како што се Амстердам, Брисел, Франкфурт, Дизелдорф и Париз и градови во Скандинавијата.

Очекувањата на ресорното Министерство и на концесионерот со македонските аеродроми ТАВ Македонија се дека повторното воспоставување на линијата Скопје-Прага ќе придонесе за натамошен раст на бројот на патници и операции. Како што информираа Мисајловски и Крстевски, минатата година за 22 проценти е зголемен вкупниот број патници на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид, односно нивниот број достигна 1.560.381. Бројот на воздухопловните операции, пак, е зголемен за 11 проценти и изнесува 11.510.

Edited by Navigator - 21-Jan-2016 at 14:00
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2766 Posted: 21-Jan-2016 at 15:48

Вакви "вести" палат само кај пензионерите што немаат пристап до интернет и редовно се "информираат" на Сител и Канал 5.
Па има и писмени луѓе во државава што знаат оти влезот на Чех нема врска со нашата преодна влада и луѓето од Тав. Чех влегува и во Сараево и во Загреб а линијата од Скопје ќе трае до Септември оваа година.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2767 Posted: 21-Jan-2016 at 15:51
Originally posted by one1


Вакви "вести" палат само кај пензионерите што немаат пристап до интернет и редовно се "информираат" на Сител и Канал 5.
Па има и писмени луѓе во државава што знаат оти влезот на Чех нема врска со нашата преодна влада и луѓето од Тав. Чех влегува и во Сараево и во Загреб а линијата од Скопје ќе трае до Септември оваа година.


Silegov da ne go menuvas - te gledam se osekas povikan na sekoj post....

Edited by Obedineta Makedonija - 21-Jan-2016 at 15:52
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2768 Posted: 21-Jan-2016 at 16:53
Една иста вест по 10 пати ја објавуваат и најавуваат... смешно
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2769 Posted: 21-Jan-2016 at 16:59
Originally posted by avijacijamk

Една иста вест по 10 пати ја објавуваат и најавуваат... смешно


Тоа да, се согласувам
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2770 Posted: 21-Jan-2016 at 17:40
И со линиите на Wizz исто така, по неколку пати истото. Плус дента кога ќе биде првиот лет уште еднаш
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2771 Posted: 21-Jan-2016 at 18:32
Тоа е со се во државава, од селска чешма до автопат
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2772 Posted: 21-Jan-2016 at 19:24
Осеќам ќе има сечење ленти за Коредон и Аркаиа... 2016 година или ќе биде нов milestone (со Рајанер) или ќе биде онака...највисок континуитет што сме имале па што биде биде
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2773 Posted: 25-Jan-2016 at 18:21
od rubrikata rumors:

ocegledno Makedonija e eksplicitno spomnata vo strateteskiot plan na novite sopstvenici na Adria Airways (misteriozniot germanski investment fond 4K) i nejzino povrzuvanje so "centralnoevropski" Star Alliance hubovi . Dali i nie konecno ke se povrzeme so Frankfurt i Minhen? ke vidime...

http://www.aero.de/news-23304/Muenchner-Investor-erwirbt-Adria-Airways.html
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2774 Posted: 26-Jan-2016 at 09:06
So letniot red na letanje od juni do avgust/septemvri Adria od 7 ke ima zgolemuvanje na 10 leta nedelno.

Edited by Obedineta Makedonija - 26-Jan-2016 at 09:14
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2775 Posted: 26-Jan-2016 at 09:42
Adria stanaa specijalisti za popolnuvanje na dupki.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2776 Posted: 26-Jan-2016 at 10:04
Moja greska 3te dopolnitelni letovi stratuvaat od 19.08 do tamu nekade sredinata na septemvri - samo 1 mesec.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2777 Posted: 26-Jan-2016 at 10:04
Originally posted by Tranquilis

Adria stanaa specijalisti za popolnuvanje na dupki.
Нели е тоа паметна (краткоточна) стратегија? Adria не е ниту Turkish за да може да има милион линии до милион дестинации, ниту Wizz со изброени и испланирани пари до цент. Мислам дека баш компаниите како Adria треба да ги користат и пополнуваат дупките. А кој лета редовно јасно му е како фина конекција знае да биде Љубљана некогаш.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2778 Posted: 26-Jan-2016 at 10:34
Originally posted by Navigator

Originally posted by Tranquilis

Adria stanaa specijalisti za popolnuvanje na dupki.
Нели е тоа паметна (краткоточна) стратегија? Adria не е ниту Turkish за да може да има милион линии до милион дестинации, ниту Wizz со изброени и испланирани пари до цент. Мислам дека баш компаниите како Adria треба да ги користат и пополнуваат дупките. А кој лета редовно јасно му е како фина конекција знае да биде Љубљана некогаш.


Da, dobra kratkorochna strategija.

Za zhal, takva strategija ne vetuva mnogu za kompanijata vo idnina. Ne e scalable, nitu vetuva golem profit. Shtom nekoja pogolema riba namirisa dobar pazar, nema da mozhat da se odbranat. Egzistiraat samo vo dupkite sozdadeni od nesovrshenosta na industrijata koja se dolzhi na visokite barieri za vlez od edna strana i postoenjeto na podobri alternativi za investicija za pogolemite igrachi od druga.

P.S. Blagodaram za toleriranjeto na latinicata i upotrebata na angliski zborovi vo diskusiite.

Edited by Tranquilis - 26-Jan-2016 at 10:35
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2779 Posted: 26-Jan-2016 at 11:36
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Navigator

Originally posted by Tranquilis

Adria stanaa specijalisti za popolnuvanje na dupki.
Нели е тоа паметна (краткоточна) стратегија? Adria не е ниту Turkish за да може да има милион линии до милион дестинации, ниту Wizz со изброени и испланирани пари до цент. Мислам дека баш компаниите како Adria треба да ги користат и пополнуваат дупките. А кој лета редовно јасно му е како фина конекција знае да биде Љубљана некогаш.


Da, dobra kratkorochna strategija.

Za zhal, takva strategija ne vetuva mnogu za kompanijata vo idnina. Ne e scalable, nitu vetuva golem profit. Shtom nekoja pogolema riba namirisa dobar pazar, nema da mozhat da se odbranat. Egzistiraat samo vo dupkite sozdadeni od nesovrshenosta na industrijata koja se dolzhi na visokite barieri za vlez od edna strana i postoenjeto na podobri alternativi za investicija za pogolemite igrachi od druga.

P.S. Blagodaram za toleriranjeto na latinicata i upotrebata na angliski zborovi vo diskusiite.
Се сложувам, затоа реков краткорочна. Поентата ми беше дека сега и во овие услови, за компании од типот на Adria, успех е да соберат што е можно повеќе трошки. Присустноста ја имаат, навиката за лет преку LJU постои, перцепцијата за Adria е релативно добра... Од нивна перспектива: Да ја искористиме ситуацијата без да имаме дополнителни фиксни трошоци. Од наша перспектива: Одлично, имаме 3 лета повеќе во неделата во пикот.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2780 Posted: 26-Jan-2016 at 11:47
Se soglasuvam.

Verojatno kompanii od ovoj tip bi bile dobar partner za testiranje na pazari kade drugite ne sakaat da rizikuvaat, bez ochekuvanje deka kje ostanat na linijata na dolg rok. Nishto poseriozno, no mozhe da posluzhi kako dobra municija pri pregovori. Sekako, seto ova dokolku mozhat operativno da odgovorat na takvo pobaruvanje.. nekako mi se chinat premnogu rastrgnati na site strani.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 137138139140141 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.