Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 1213141516 242> |
Author | |||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #261 Posted: 02-Jul-2010 at 15:47 | ||||||
„Скајвингс“: Скопје-Виена за 79 евра
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=72101028586&id=10&prilog=0&setIzdanie=22023 |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #262 Posted: 05-Jul-2010 at 15:41 | ||||||
МАТ Ервејс ќе лета од Охрид за Тел Авив За почеток, "МАТ Ервејс" планира да обавува летови на релација Белград-Охрид-Тел Авив, рута за која е заинтересира и еден израелски туроператор, изјави Дарко Милаќиќ, еден од основачите на авиокомпанијата Најновата чартер авиокомпанија во Македонија,
"Мат ервејз" ќе обавува летови под името на "Авиогенекс" (АГХ). Марко
Милаќиќ еден од основачите на "Мат ервејс" ја соопшти веста во интервју
за агенцијата "Киело". |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #263 Posted: 06-Jul-2010 at 16:45 | ||||||
Милачиќ: Пониски цени и нови дестинацииАвтор: Маја Трајковска 06 јули 2010, 16:32 Извор: Макфакс
Скопје
Целта на МАТ Ервејс е да стане регионален лидер во авиосообраќајот, изјави за Макфакс Дарко Милачиќ, сопственик на МАТ Ервејс. Милачиќ вели дека компанијата планира да воведе редовни линии за повеќе европски дестинации, како што се Лондон и Париз, но и да ги удвои чартер-летовите за Минхен, Франкфурт, Диселдорф и Цирих. На долг рок, Милачиќ најавува воведување на летови за Шпанија, Израел и Србија. „Со оглед на тоа што сме нова компанија на пазарот, наша цел е да бидеме конкурентни со цените и понудата, така што граѓаните од Македонија ќе патуваат од Скопје, а не од Бугарија, Србија и други земји како досега“, вели Милачиќ. Сопственикот на МАТ Ервејс најавува дека компанијата планира соработка со египетскиот авиопревозник Египет Ер, во рамки на која би дошло до поврзување на Скопје и Каиро, од каде македонските патници ќе можат да летаат до повеќе светски дестинации. Компанијата МАТ Ервејс вчера го изврши својот прв официјален лет од Белград за Крф, а во фаза е припрема и програма за македонските патници која треба да започне од август. Кон Tики Травел има 20 годишно искуство на српскиот пазар, на нашиот пазар влегува во партнерство со МАТ Ервејз, превземајќи некогашен МАТ Ерлајнс. Кон Tики со проширување на својата дејност се доближува до светските најпознати туроператори кои имаат свој сопствен авион. /крај/мт http://www.time.mk/read/02d8684ba1/aca54bb926/index.html |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #264 Posted: 06-Jul-2010 at 19:55 | ||||||
Јас на другариве лопови само би им кажал дека имаат огромна среќа што нема брза пруга Скопје - Софија (2 саати патување), иначе во таков случај Аеродромот во Скопје ќе можеше комотно да се затвори! Аман од ваквите Лидери во регионот!
|
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #265 Posted: 06-Jul-2010 at 20:29 | ||||||
Еве како ТАВ активно работат на носење на нови компании кои би летале од/кон Скопје. Тие неможат своите да ги привлечат, што останува за ЕрФранс, Бритиш или Луфтханса... Турската нискотарифна компанија ПегасусЕр од септември ќе лета 12 пати неделно (2 лета дневно) на линијата Софија - Истанбул (Сабиха Гиочкен не Ататурк).
Пускат нискотарифни полети до Истанбул Турската частна нискотарифна авиокомпания "Пегасус" от септември ще извършва редовни полети между Истанбул и София, съобщи БТА. Самолетите ще излизат от летище Сабиха Гьокчен, на азиатския бряг на Истанбул. Полетите ще са два пъти дневно - от Истанбул за София ще излитат в 6.00 и 20.15, а от София за Истанбул - в 8.00 и в 22.15 часа. В момента редовните полети се извършват от държавния авиопревозвач на Турция, само от международното летище Ататюрк в европейската част на Истанбул. Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2010 at 20:30 |
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #266 Posted: 08-Jul-2010 at 14:23 | ||||||
Драстично е зголемен бројот на чартер летовите во земјава оваа летна сезона, и тоа за 44 насто повеќе во однос на лани, при што, од главното авиопристаниште, скопскиот аеродром, се пријавени 137 летови, наспроти минатогодишните 95 чартер авиооперации. Притоа, според информациите од тур-операторите, најчесто овие летови
ги реализираат авиопревозници од државите каде што патуваат и летуваат
патниците. Но, во последно време, се чини, се разлетаа и домашните
авиокомпании, на тој начин обидувајќи се да ја пополнат празнината што
настана по приземјувањето и згаснувањето на Македонски авиотранспорт -
МАТ, кој последните години го имаше 80 отсто од авиобизнисот со чартер
летови во државата. Авионот е означен со новото лого на МАТ ервејс и препознатливиот знак
на “Контики“, а авионскиот екипаж го сочинуваат искусни капетани и
стјуардеси со долгогодишно искуство. А, како што истакнуваат од
компанијата, таа ќе врши чартер-летови за “Контики" од Белград, која
отвори и претставништво во центарот на Скопје, а во фаза на подготовка
се и програми за македонските патници со поаѓања од нашиот главен град,
што би требало да почнат од август. Притоа, од „Скајвингс“ очекуваат нивната авиокомпанија да стане прв авиопревозник од Македонија, што ќе може реално да им конкурира на low-cost авиокомпаниите во Европа, кои нудат летови по промотивни цени. Познато е, домашната авиокомпанија “Ерлифт сервис“, која користи летечки и друг кадар од веќе згаснатиот МАТ, е нов македонски редовен авиопревозник, бидејќи пред два месеци доби решение од државата, поточно од воздухопловните власти, дека може да одржува редовен авиосообраќај на шест авиолинии, и тоа: Дизелдорф, Цирих, Виена, Брисел, Рим и Истанбул. Со тоа, оваа компанија, која до пролетоска беше чартер компанија, сега добива подобри услови, повеќе привилегии и поголеми бенефиции при оперирањето во странство, кои можат да донесат и поевтини авиобилети. Но, исто така, со новиот статус таа доби и поголеми обврски, што треба да ги исполни и во релација со надлежните, но секако и кон клиентите, односно кон агенциите и своите патници (на пример, да мора да лета на одредена дестинација и со еден патник), а за што е потребно првенствено зголемување на авиофлотата. Па, во пресрет на летната авиосезона, (со летниот ред на летање
компанијата има најавено 54 летови наделно од нашите аеродроми), од овој
авиопревозник најавија долетување на уште еден „Боинг 737“, при што, за
летниот авиошпиц како потреба беше истакнато докомплетирање на
авифлотата со уште два авиони. http://www.biznis24.com.mk/node/9148 Edited by Cloverstack - 08-Jul-2010 at 14:28 |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #267 Posted: 13-Jul-2010 at 14:44 | ||||||
Зошто нискобуџетните авиокомпании не летаат од Македонија?
Нискобуџетните
авиокомпании и ова лето ја заобиколија Македонија. Скопскиот и
охридскиот аеродром остануваат само за редовните и чартер летовите. Авио
билетите не поевтинија, ниту со влезот на Турски ТАВ како нов газда.
Искуствата од регионот говорат дека летот со ниско буџетни авиони е и до четирипати поевтин. „Кроација ерлајнс“ во Загреб со влезот на овие компании била принудена да ги намали и цените на редовните линии. - Зедоа дел од колачот од пазарот, не натераа и ние да ги спуштиме цените, но тоа не е страшно, оти тие летаат само во лето кога има патници, вели Атанас Ризов - директор на „Кроација Ерлајнс“. Иднината на авиосообраќајот во Македонија, Ризов ја гледа во редовните авиопревозници и чартер летови. - Они немаат интерес да дојдат на скопскиот аеродром бидејќи годишно опслужува 700 илјади патници, со толку патници немаат сметка да дојадат овде, вели Ризов. Македонската влада веќе контактираше со овие компании. Пратија официјален одговор дека поради кризата, немаат да се шират на други пазари. Во регионот, Србија, Бугарија, Грција ги имаат Визер и Изиџет. Во Хрватска лета и Рајанер. Сања Момировска
13.07.2010, 15:30
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=62705 |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #268 Posted: 13-Jul-2010 at 14:50 | ||||||
Каква исцрпна новинарска анализа има понудено во горе-наведениот текст, просто да се чудиш!
|
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #269 Posted: 16-Jul-2010 at 04:33 | ||||||
Vala bas...Od nasive novinari da ti se krene pritisokot.Ko onoj od Vecer-"Mat Airways so novo logo,slogan...nov vizuelen identitet".Pa normalno koga se nova aviokompanija.Ne mozat da imaat staro logo i slogan koga ne postoele.
A i ova so Vladava...Ne e rabota na Vladata da izigruva menadzer na aerodrom(ili na TAV).A i krizava samo kaj nas ja ima,sosednive drzavi gajle nemaat,kaj niv site tie kompanii letaat. I vo pravo si Andrej.So pruga kon Sofia,na skopskiov aerodrom bi mozel vednas da mu se udri katanec.Eventualno,bi mozele da letame od SK za OH. |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #270 Posted: 19-Jul-2010 at 16:32 | ||||||
Si amplia l'inverno di Swiss grazie al codeshare con Edelweiss
19/07/2010 Tre nuove destinazioni nel network di Swiss. La compagnia, grazie al codeshare con Edelweiss Air, amplia l'offerta invernale con Fuerteventura, Mauritius e Kilimangiaro. A partire dalla prossima stagione, infatti, saranno 17 le destinaizoni raggiungibili dall'Italia: con partenze da Milano, Roma, Venezia e Firenze, alla new entry Kilimangiaro si affiancano Cancun, Hurghada, Male, Mombasa, Phuket, Pristina, Puerto Plata, Punta Cana, Sharm el Sheikh, Skopje e Varadero; Fuerteventura, Goa, Las Palmas, Marrakech e Mauritius sono raggiungibili con coincidenze da Roma e Milano. Edelweiss Air dispone di 3 A320 per le rotte a breve e medio raggio e di un Airbus A330 per il lungo raggio. Како информација само, ништо големо, на италијански е, одете на транслјет, глупо е да го постирам преведено. |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #271 Posted: 06-Aug-2010 at 15:47 | ||||||
„Скајвингс“ доби уште еден авион06.08.2010 | автор:
Макфакс
Домашниот редовен авиопревозник Ерлифт, вчера доби нов авион од типот Боинг 737 – 300, со што флотата на авио компанијата Скајвингс се зголеми на два авиони.Новиот авион ќе лета на старите дестинации на оваа
авиокомпанија, како што се Рим, Виена, Дизелдорф и Цирих, а од
септември ќе почне да лета и до градовите Штудгард и Копенхаген.
Авионот ќе биде брендиран во текот на оваа недела и покрај името на авиокомпанијата и логото, на авионот ќе се најде и логото на Ф.К. Работнички, чиј официјален спонзор е Скајвингс. http://www.time.mk/read/eaccf0be59/f030974dad/index.html |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #272 Posted: 06-Aug-2010 at 16:02 | ||||||
Никој не сака национален авиопревозник- државата и авиокомпаниите креваат раце
За затвора
ли прашањето за формирање на национален авиопревозник. Ниту
авиокомпаниите ниту државата засега не се интересираат да формираат
национална авиокомпанија што ќе лета под македонско знаме. Трошоците
биле високи, одржувањето скапо а искуствата од другите земји покажале
дека националните компании носат само загуби. Иако со влезот на Турски
ТАВ, во игра за национален превозник беа една домашна и една странска
компанија, сепак лиценцата остана непотпишана. Нема интерес за
национален превозник оти тоа е однапред пропадната инвестиција вели и
првиот човек на Скај Вингс.
,, Не знам веќе 20 години наназад некоја земја да формира национален авиопревозник. Сите сакаат тоа да го тргнат од глава или ако сеуште постојат, како што е случајот со ЈАТ да ги продадат, вели Ајан Џаферовски - сопственик на Скај Вингс. Државата веќе одамна покажа дека не сака да формира национална компанија. Ако таа евентуално се формира тоа била приватна инвестиција без државен капитал. ,, Ако мислите државата да формира засега за тоа нема идеја, вели Миле Јанакиевски- Министер за транспорт,, Инаку денеска Скај Вингс го промовираа вториот авион од својата флота, најавиja дека до крајот на годината да купат уште еден. |
|||||||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #273 Posted: 06-Aug-2010 at 16:08 | ||||||
Па јас незнам ниту една држава во Европа, што нема национален превозник.
|
|||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #274 Posted: 12-Aug-2010 at 22:41 | ||||||
Грција е првата што ми текнува Еве една добра листа за тоа кои компании се сметаат за национални превозници во своите земји, но само доколку во полето DESIGNATED стои YES, тогаш се и официјално национални превозници. ---- Да бидеме јасни, не сите национални авиопревозници се во сопственост на државата, но 95% од нив се барем 51% во сопственост на државата, што значи дека наши пари би се фрлале за празни авиони кои оперираат на неисплатливи линии. Olympic Airlines во Грција беше приватизирана, па така не е повеќе на товар на државата. Сметам дека за разлика од Грција, кај нас нема потреба од таков превозник бидејќи немаме многу линии кои се од специјален интерес на граѓаните (како на пример линиите кон зафрлените грчки острови, кои иако беа фрлање пари, се извршуваа за услуга на граѓаните, нешто како возовите кај нас). Летовите кон Лондон или Брисел според мене не се од национален интерес, иако така ни ги презентираат многумина. Ако интерес и услови постојат, превозниците ќе дојдат. Ете ќе видиме сега со либерализацијата на снабдувањето со керозин на аеродромите некои промени на подобро. Со оглед на load factor-от на линиите кои оперираат од Скопје, означување на национален превозник ќе биде фрлање на моите и вашите пари во празно, со оглед на тоа што тоа што ќе го добиеме за возврат (линија за Брисел, небаре непристапен е Брисел од Солун кој е патем поблиску до Битола отколку Скопје) ќе биде маргинално во однос на цената. |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #275 Posted: 16-Aug-2010 at 14:46 | ||||||
Пониски цени до 15% на чартер летови до европските метрополи
Уште еден
авиопревозник со чартер летови ќе биде присутен над македонското небо.
Новоформираната авиокомпанија Мат ервејс, најавува дека од идниот месец
ќе почне со чартер редовни летови од Скопје до Швајцарија, Германија,
Италија. Летови ќе има и за Прага, Рим, Барселона. Цените ќе бидат
пониски до 15%.
“Наш план е секако зголемување на флотата и набавка на уште еден авион. Наша цел е да бидеме најдобри во авио бизнисот, полека но сигурно да стигнеме до врвот. Да се биде квалитетен превозник и да се стекне доверба кај патниците има своја цена“, изјави Зоран Милевски, претседател на управен одбор на МИГ Скопје. Мат ервејс има намера да го зголемува бизнисот во Македонија. “Во Македонија е потребен национален авиопревозник и сега е вистински момент да се заземе тој пазар. Ние планираме да се прошириме и на косовскиот пазар. Ние не претендираме да станеме редовен национален авиопревозник, но во секој случај тоа е еден од нашите планови, со оглед на тоа што пазарот е голем и постои потенцијал“, изјави Данијела Пусара, односи со јавност во Мат ервејс. Моментално Македонија нема национална авиокомпанија. Се уште ги нема ниту ниско буџетните авиокомпании кој ќе нудат евтини билети. Високите цени се правдаат со малиот број компании што летаат од аеродромите во Скопје и Охрид. Љупка Камчева
16.08.2010, 15:29
http://www.time.mk/read/6625fdf2c6/31a0baf80b/index.html |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #276 Posted: 17-Aug-2010 at 11:47 | ||||||
ДА СЕ ЛЕТА ОД МАКЕДОНИЈА СЕ УШТЕ Е ЛУКСУЗ
Ни ТАВ не донесе евтини билети Летањето од Македонија и натаму е луксуз, иако со влезот на турски ТАВ на скопскиот и на охридскиот аеродром во март годинава се очекуваше раздвижување во овој сектор. Нивното присуство засега не даде позначајни ефекти врз домашниот авиобизнис, Македонците се уште плаќаат скапи авиобилетите, а летот до европските дестинации е вистинско патешествие. Без директна врска со европските метрополи, патувањето најчесто се претвора во долги и мачни часови поминати по аеродромските чекалници. На скопскиот аеродром и по влезот на ТАВ се уште оперираат десетина редовни авиопревозници, главно, од регионот, а не лета ниту една нискобуџетна авиокомпанија, иако во соседството ги има неколку. Од Туристичката комора велат дека токму евтините авионски билети се предуслов да се зголеми бројот на туристи во земјава. - Ако сакаме странците да ги видат убавините на Македонија и нејзиното културно наследство, потребно е да поевтинат билетите. Голем дел од македонските туристи патуваат до Софија или до Солун за да летаат поевтино со нискотарифните авиокомпании - вели извршниот директор на Туристичката комора на Македонија, Драги Поп Стојанов. На аеродромите во Белград, Софија, Атина и во Загреб влегувањето на нискобуџетните авиокомпании значително влијаело на цената на авионските билети. - Зедоа дел од колачот од пазарот, не натераа и ние да ги спуштиме цените, но тоа не е страшно бидејќи тие летаат само налето, кога има патници - изјави Атанас Ризов, директор на „Кроација ерлајнс - Македонија“. Симулацијата покажува дека ако македонските граѓани летаат за Виена од скопскиот аеродром за повратен билет ќе платат 408 евра. Од Софија, пак, само 70 евра. Од Скопје за Рим се лета за 200 евра, а од Софија за 90 евра. На половина цена, или 150 евра ќе платат македонските граѓани ако се решат за Берлин да летаат преку Белград. Владини претставници веќе ги поканиле нискотарифните авиокомпании да влезат на македонскиот пазар, но одговорот од „Изиџет“, „Рајанер“ и од „Визард“ бил дека поради кризата немаат интерес да го прошират бизнисот. Иако побаравме став и од турскиот инвеститор ТАВ за состојбата со авиосообраќајот во земјава, не добивме информација. Стручњаците, пак, причината за малиот број патници во домашниот авиосообраќајот ја лоцираат многу подлабоко. Велат, модернизацијата на аеродромите ќе ја зголеми конкурентноста, но нагласуваат дека е потребна и соодветна стратегија на воздухопловните власти и поголема стабилност на земјата. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство информираат дека летово во однос на лани се зголемени само летовите најавени од чартер-компаниите и тоа за 44 проценти. Воздухопловните власти ова го објаснуваат со визната либерализација и со зголемениот интерес на македонските туристите за шпанските летувалишта. Во другиот период од годината редовните авиокомпании летаат и со само десетина патници. Годишно, фреквенцијата на патници на скопскиот аеродром „Александар Велики“ е околу 500.000 патници. Еден милион имало само во време на косовската криза. За разлика од кај нас, во соседството се води вистинска битка за привлекување патници. Преку приштинскиот аеродром патуваат 1,2 милион патници, а од Белград 2,4 милиони. „МАТ ервејс“ од септември со редовни чартер-летови „МАТ ервејс“ од 15 септември воведува редовни чартер-летови кон Швајцарија, Германија, Италија и кон други европски метрополи. Српските сопственици на авиокомпанијата најавија поевтини билети за овие дестинации до 15 проценти. - Нашиот план е да бидеме најдобри во авиобизнисот, полека, но сигурно да стигнеме до врвот. Приоритет ни е сигурноста, безбедноста и квалитетот, клучни за здобивање доверба кај патниците - истакна претседателот на компанијата, Зоран Милески. Заедно со туристичката агенција „Кон Тики“, „МАТ ервејс“ од 8 септември ќе почне и со летови за Прага, Рим и за Барселона. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=2097&ArticleID=146654 |
|||||||
Swimmer
Senior Member Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply #277 Posted: 24-Aug-2010 at 16:44 | ||||||
АЦВ ќе испитува зошто авиобилетите се толку скапи
Соња Маџовска Агенцијата за цивилно воздухопловство ќе чешла зошто авиобилетите од и до Македонија се толку скапи. Моментно билетите од Скопје до Европа ретко се под 100 евра, без пресметани аеродромски такси. |
|||||||
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #278 Posted: 26-Aug-2010 at 08:12 | ||||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=DDC8A5D1D8056948B39EFF44E973DD56 Edited by lslcrew - 26-Aug-2010 at 09:00 |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #279 Posted: 31-Aug-2010 at 10:24 | ||||||
Југословенската авио-алијанса ја “чека” Босна
БИзнисот ги спојува фирмите од бившите ЈУ републики
ЈАТ и Монтенегро Ерлајнс повикаа на обединување на авиокомпаниите на земјите од поранешна Југославија. Кроација Ерлајнс има шанси да се придружи, додека Македонија не ни има своја авиокомпанија. Се чека одговорот на Босна. Ова обединување не е резултат на некоја југоносталгија, туку начин на подобрување на состојбата во авиобизнисот во сите земји од овој регион. Само Босна недостасува да одговори на повикот за формирање на авио алијанса наречена југословенска алијанса. Оваа идеја беше донесена од Монтенегро Ерлајнс и ЈAT, не е невозможно и Кроaција Ерлајнс да им се придружи, иако има мала можност за тоа да се случи, а Македонија после продажбата на аеродромите ни самата не знае дали има државна авиокомпанија, пишува белградскиот весник “Данас“ Останува уште одговорот на БХ Ерлајнс. Како што е моменталната состојба на тоа поле, не би било чудно и
Адриа Ервејз сама да изрази желба за влегување во оваа алијанса. Идејата
за обединување на авиокомпаниите и ѓелезничките претпријатија од
земјите од поранешна Југославија не звучи лошо. Дали од невозможноста или незнаењето овие балкански авиокомпании
немаа среќа во нивното водење, па најверојатно, овој начин се избрал
како спас за сите нив. Авиокомпаниите отсекогаш биле место каде што
директорите биле потенцијални кадри најчесто сместени на позиција
благодарение на партијата, роднини или пријатели и како по некое
непишано правило сите тие добро работеле со нивните раце, но секогаш тоа
било со туги пари. Но нив ги заменија со нови, уште посилни директори, кои ја докажуваат
нивната моќ, арогантнни личности кои се закануваат на новинарите кои ќе
откријат некоја од нивните тајни, бркаат спонзорства во милионски
износи, кои сепак влегуваат во нивните џебови. Тие делат добри плати се
додека државата не ги замрзне, уште подобри бонуси,набавуваат службени
возила и станови, и што уште не, список на кој му нема крај. Edited by La Linea - 31-Aug-2010 at 10:39 |
|||||||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #280 Posted: 31-Aug-2010 at 11:03 | ||||||
Црна Гора, Србија, Босна и Хрватска се природно еден пазар. Сличен (читај:еден) јазик имаат, сличен менталитет и многу други работи. Железниците почнаа, авиокомпаниите продолжуваат, ако не се лажам и Лотарија ќе има заедничка... но за прв пат поотворено се враќа терминот Југославија/југословенски.
Искрено, Македонија (и Словенија) не ја гледам како дел од тој пазар во иднина. Вистина е дека и ние сме слични, но не доволно (не како другите меѓусебе)... досега беше во ред, југоносталгија или незнам што, а отсега искрено не би сакал да бидеме поврзувани со тој блок. |
|||||||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||||||
Post Reply | Page <1 1213141516 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |