Експресен пат Штип - Кочани |
Post Reply | Page <1 1213141516 23> |
Author | |||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #261 Posted: 06-Feb-2021 at 23:07 | ||
Тие таквите секогаш и во секој момент ќе прават опасни маневри. Да имаат тие таквите малку свест во тоа главите, ќе ја увиди ситуацијата, ќе поднамали, ќе се размините, ќе почне да престигнува. Ама бидејќи неговите мозочни клетки не му стасале до ниво да размислува за евентуалните можни последици, него не му менува ништо дали патот е со 1, 2 или 10 ленти. Неговите мозочни клетки се на ниво да биде виден, да покаже дека он е газдата, до завчера возел југо, сега вози некој си турбодизел, па уште и ако е со чип, егото до плафон. Така да убаво ти кажаа погоре, овој тип на пат со таа помошна лента ете ти овозможила да се тргнеш и да не се случи најлошото. А верувај дека таквите и на потесен пат без помошна лента би го направиле истото. Затоа биди благодарен што патот е во таков профил што ти овозможило да го избегнеш најлошото. На крај краева, не се води по правилата. Некогаш води се и од самата ситуација. Гледаш дека некој е будала, не биди и ти поголема затоа што таа лента била помошна, а постоечката за возење. Прекрши го правилото во такви ситуации, бидејќи боље да го прекршиш правилото, него ли 2 метри под земја да завршиш. Тури му к*р тогаш на правилото. Edited by FiLo - 06-Feb-2021 at 23:08 |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #262 Posted: 06-Feb-2021 at 23:39 | ||
Каде? Може ли еден едиствен пример?
Претходно направив споредба со Тетово-Гостивар за да биде посликовито, еве ќе направам уште една. На бул. Кочо Рацин во Скопје, откако на коловозот се изведе велосипедска патека, лентите му се стеснија на 3 метри широчина и веднаш се почуствува огромна разлика иако се одвоени коловози и е градска вожња. Е сега замисли како би било на уште потесни ленти, да се вози 2x2 двосмерно без средишна бариера, со брзини над 100 km/h. Како би било на пример во такви услови да претркуваш шлепер, а од другата страна да има автобус со кој се разминуваш со комбинирана брзина од над 200 km/h? Што тек ако и тој автобус во моментот претекнува некој камион? Ако Штип-Кочани во иднина се проширува за да функционира како експресен пат со профил 2х2, тогаш 12 метри вкупна ширина на коловоз ќе бидат очајно недоволни. А за Велес-Кадрифаково дека требало да биде 2х2, тоа е вон паметот. Edited by Cloverstack - 06-Feb-2021 at 23:52 |
|||
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 460 |
Quote Reply #263 Posted: 07-Feb-2021 at 11:07 | ||
Ekspresnite patista od stiop do kocani i radovis se zamisleni da imaat moznost za prerasnuvanje vo avtopatista. So toa sto segasnata trasa bi bila edna od nasokete a uste edna ista takva bi se dogradila vo obratnata nasoka. Taka sto segasniot profil na patot e kako edna nasoka od Avtopatot Miladinovci - Stip.
|
|||
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #264 Posted: 07-Feb-2021 at 14:14 | ||
Да прашам уште еднаш, да не знае некој? |
|||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #265 Posted: 07-Feb-2021 at 14:27 | ||
Планирана е клучка Спанчево, за приклучување на истоименото село и неколку околни. Едниствена клучка помеѓу Крупиште (за Пробиштип) и клучката на влезот на Кочани.
Немора све да се прашува, луѓето тука не располагаат особено со некакви инсајдерски информации. Еве оваа скица јас ја ископав сега, ти кога праша, од сајтот на министерството за две минути. Има нешто јавно споделени информаци, лесно може да се провери тоа што те интересира, без да чекаш некој друг да гугла за тебе. |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #266 Posted: 07-Feb-2021 at 16:02 | ||
Единствениот автопат во Исланд кој води од аеродромот до Рејкјавик не верувам да е над 2,7 метра, I-95, I-87 во Њујорк, I-495 на Лонг Ајленд се околу 3м. Тие ми паѓаат на памет, но има и други. Многу мостови имаат исто така скратена ширина, меѓутоа, во право си дека во овие случаи и ограничувањето е драстично намалено. Овие патишта што ги споменав (освен Исланд) се ограничени на 60-75 км/ч, поминуваат низ густо населени места , па за тоа и ширината им е едвај 3 метра, а се оделени со бетонска банкина, на некои места има помошна лента, а негде само hard shoulder. Се согласувам и со примерот за автобусот и шлеперот, тоа не е баш безбедна варијанта, но како за експресен пат, 4 ленти по 3,25 и 2 по 0.25 страничен простор, треба да е задоволителен стандард. Значи вкупно 14 метра за солидно неавтопатско решение. Велес - Кадрифаково одамна го издефиниравме дека нема ништо заедничко со експресен пат. |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #267 Posted: 07-Feb-2021 at 16:16 | ||
Баш така, секој од нас би слично реагирал, макар да заврши и во нива, посигурно е наместо ку*чење и ризикување head on collision со 300 км комбинирана брзина. Си прајме муабет само дека многу подобра варијанта е 4 возни ленти со потрошени малку повеќе пари и да не мораат да му мислат за проширување во наредните 50 години. Јас дури ја подржувам и непопуларната идеја, наместо експресни, овие да бидат автопатишта со патарина, па секој според потребите да си избере дали ќе плати за да стигне побрзо или ќе земе алернативен пат (кој би бил реновиран). Искрено, постојните Штип-Радовиш, Ранковце-К.Паланка, С.Николе-Куманово се во солидна состојба и би биле супер алтернатива за некои потенцијални идни автопатишта. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #268 Posted: 07-Feb-2021 at 20:18 | ||
Може ли координати? |
|||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #269 Posted: 07-Feb-2021 at 20:26 | ||
Го имам возено тој во Исланд, и не се сеќавам да беше нешто претерано тесен. Од друга страна, имам возено во Белгија и ми остави впечаток дека е многу тесен, но не ќе да е под 3 метри:
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #270 Posted: 07-Feb-2021 at 21:49 | ||
Па ако веќе правиш пат со 4 возни ленти, тогаш доаѓаме до моментот, дајте уште малку пари, направете го класичен автопат. Така да правењето на пат со 4 ленти, што не е ни автопат, ама не е ни класичен двосмерен пат со по една лента во правец реално е глупост. Ене го Тетово-Гостивар е во таков профил, па сега ќе го оправаме пошто сите сме согласни дека не е идеален во моментов. Ете Тетово Гостивар е класичен пример, возат и преку 200 на тој пат. Така да доаѓаме до моментот дека за таквите без грам совест каков сакаш пат направи, тие секогаш ќе возат опасно. Затоа ако си совесен во сообраќајот, отворање очи макар и возиш на автопат со 5 метри широки ленти. Edited by FiLo - 07-Feb-2021 at 21:50 |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #271 Posted: 07-Feb-2021 at 23:03 | ||
Ете на самата слика може да се види дека лентите се далеку потесни од вообичаените 3,5-3,7 метра, штом колата е залепена до левата линија за да претекне просечен кипер. Немам мерено за да знам со сигурност, но со извозени околу 1.5 милиони километри во мојот живот до сега, добро се сеќавам дека имало делници доста потесни од стандардот. Секако, тоа е воглавно во пренаселени градови, на мостови, тунели, поради теренот или во некои случаи кога интензитетот на сообраќај не бара повисок стандард, а возачите се доволно културни за да ги почитуваат правилата и не загрозуваат туѓи животи.
Пошироко, подобро, но во нашиов случај кога не сме можеле да си дозволиме автопат, сме можеле по две ленти во правец без физичка одвоеност, со две полни линии на средина, не е тоа никаква новина во светот, Русија и Америка изобилуваат со такви патишта. Edited by Marxentric - 07-Feb-2021 at 23:06 |
|||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #272 Posted: 07-Feb-2021 at 23:21 | ||
И си го решил проблемот ? Си го натерал оној погоре што влегол во макази да не влегува затоа што на средина има 2 полни линии и затоа што лентите се потесни, ама се две во правец ? Ја барате вината за однесувањето на таквите во погрешно место. Не е до патот, до менталниот склоп е на таквите. Ама изгледа џабе ќе објаснувам макар и уште 100 поста би напишал на темава, така да по постов ја се откажувам во понатамошна дискусија за конкретнава тема |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #273 Posted: 08-Feb-2021 at 15:19 | ||
Ок, ме убеди дека профил 2x2 (неодвоен) не е побезбедна и побрза варијанта од профил 2x1.5... Само ќе додадам дека веројатноста да влезе во макази некој сакајќи да претекне две паралелни возила и притоа сечејќи две полни линии е каде каде помала, отколку во нашиов случај. Кловерстак, за ваков модел ми беше зборот 54.847734317690055, 31.76121364087539, но изгледа лентиве се пошироки од 3 метра, ај провери ако можеш. |
|||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #274 Posted: 08-Feb-2021 at 18:13 | ||
Нема да биде побезбедна затоа што таквите тие на таков профил на пат ќе возат 200. Како што возат на Те-Гв со 212 км/ч И додека ти ќе престигнуваш камион со 100 км/ч во твоја лева, тој од таа страна ќе престигнува со 200. Брзина на разминување 300. Или пак ти си возиш во твоја десна лента, меѓутоа од спротива имаш камион во десна, некој што го престигнува со 100 км/ч и повторно истиот лик што лета 200 и на крај ќе ги прегази полните ленти и ќе влезе во спротивен правец и ќе се размине со тебе повторно на половина метар растојание. Ама реков, џабе ќе ти објаснувам. Јас им го знам менталниот склоп на таквите, и не е патот небезбеден, безбеден си е чим си имал простор да се тргнеш. Благослувај ја таа помошна лента. Edited by FiLo - 08-Feb-2021 at 18:14 |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #275 Posted: 08-Feb-2021 at 23:54 | ||
Одличен пример си одбрал бидејќи патов е широк токму 16 метри, баш како што пишав уште во старт Пак би нагласил, ова е некој разумен минимум за нормално функционирање, но безбедноста сепак е на ниско ниво. Пребарај "Car crash compilations" или нешто слично на YouTube, ќе видиш дека ваквите руски патишта се главна ѕвезда |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #276 Posted: 09-Feb-2021 at 16:59 | ||
16 метри заедно со неасфалтираните помошни ленти или без нив? Хм, доста широко, но во секој случај подобро решение од 2x1.5. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #277 Posted: 09-Feb-2021 at 17:23 | ||
16m асфалтиран коловоз |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #278 Posted: 09-Feb-2021 at 20:38 | ||
Значи му доаѓа 4x3,75 + 2x0.25 + 1x0,5. Доста висок стандард избрале Русиве, зарем не е ова подобра варијанта од нашава? Секако, тие немаат клучки, туку крстосници на едно ниво, кои воопшто не сметаат на протокот на сообраќај.
|
|||
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #279 Posted: 10-Feb-2021 at 22:19 | ||
@Vasilij, ako imas sigurni informacii za delnicata Stip-Kocani deka ke bide za 3 meseci e super. Jas pred nekolku dena pominav dokaj Spancevo i mislam deka delnicata od Spancevo do Trkanje e daleku od asfaltiranje. Od Spancevo do Krupiste ne znam tocno vo vo kakvo stanje e patot. Ako imas sigurni informacii, spodeli ovde
|
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #280 Posted: 10-Feb-2021 at 22:32 | ||
Малку се распрашав и конкретни и детални информации не добив. Сепак се спомна 3 до 4 месеци зависно од временските прилики. За асфалтирање мислам дека треба барем 15тина степени да биде температурата. Од тоа што успевам да го забележам од снимките на сентиел хаб (иако е ведро во просек еднаш на 3-4 снимки, а обично снимаат 3 пати неделно е дека прогресот е многу поголем во делот од Крупиште до Спанчево каде на еден сегмент има и прв слој на асфалт и јасно се гледа дека трасата е целосно пробиена и тампонирана. Јас сакам следниот период да поминам од кај Жиганци и после Спанчево трасата на локалниот пат од тие села и трасата на експресниот се многу близу па да видам одблизу. Инаку станува збор за 14.5 километри, почна да се гради септември 2019 а рокот е 16 месеци односно крајот на март (по се изгледа секако ќе има (да се надеваме) мало доцнење). Моја лична проценка е дека се ќе биде готово до крај на април, почеток на мај освен делот на последниот километар и клучката кај Кочани. Таму мислам дека работите се едвај 50% завршени, меѓутоа од друга страна тоа не го гледам како пречка бидејќи кај Тркање патот секако се врстува со актуелниот магистрален пат. Иако видовме некои слики и скици би сакал некој по запознаен да го објасни тој дел односно последниот 1, 1.5 километар од експресниот пат, клучката, дали ќе има надвозник/подвозник, како е решено тоа со магистралниот пат...
|
|||
Post Reply | Page <1 1213141516 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |