Author |
Topic Search Topic Options
|
none_ski
Groupie
Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
|
Quote Reply
#261 Posted: 08-Feb-2021 at 16:25 |
За да се направи девијација (или земјен пат од страна по кој ќе се вози дур се работи) на 7км пат треба огромни средства, плус се работи на голем дел за приватен имот, никој нема да дозволи да му се тампонира привремен пат низ неговиот имот. Плус додатно ќе се зголемува времетраењето на активностите, а секому е во корист да се заврши побрзо.
Не знам што очекувате од привремено решение за пат под сообраќај освен семафори и наизменично движење на возилата, било каде во свет е така. Исто така секаде во свет ако има алтернативен пат, тој се користи дур се работи на другата делница. Секогаш е побрз и поквалитетен начин да се завршат предвидените активности.
Со еден пар семафори не можеш да затвориш поголем потег од 200-300м, па за да се работи побрзо и да се стаса рокот мора да има повеќе семафори (според мене мин 5 пара). Па кога од три чешми до штип југ ќе застанеш 5 пати да чекаш да поминеш, нареден пат сам ќе поминеш низ штип. Не е булевар па да има зелен бран на семафорите, градилиште е. Да не спомнувам за културата на нашиот народ кој цело време на таквите семафори си поминува на црвено па се прават дополнителни гужви.
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#262 Posted: 08-Feb-2021 at 16:42 |
Originally posted by none_ski
За да се направи девијација (или земјен пат од страна по кој ќе се вози дур се работи) на 7км пат треба огромни средства, плус се работи на голем дел за приватен имот, никој нема да дозволи да му се тампонира привремен пат низ неговиот имот. Плус додатно ќе се зголемува времетраењето на активностите, а секому е во корист да се заврши побрзо.
Не знам што очекувате од привремено решение за пат под сообраќај освен семафори и наизменично движење на возилата, било каде во свет е така. Исто така секаде во свет ако има алтернативен пат, тој се користи дур се работи на другата делница. Секогаш е побрз и поквалитетен начин да се завршат предвидените активности.
Со еден пар семафори не можеш да затвориш поголем потег од 200-300м, па за да се работи побрзо и да се стаса рокот мора да има повеќе семафори (според мене мин 5 пара). Па кога од три чешми до штип југ ќе застанеш 5 пати да чекаш да поминеш, нареден пат сам ќе поминеш низ штип. Не е булевар па да има зелен бран на семафорите, градилиште е. Да не спомнувам за културата на нашиот народ кој цело време на таквите семафори си поминува на црвено па се прават дополнителни гужви. |
Toa kako opravnuvanje na postoeckiot sistem ili...? Trebale ogromni sredstva. Pa trebaat, ekspresen pat se gradi, tuka postojat pravila i standardi. Neka se stavaat i semafori pa jas sam ke odlucam dali ke vrtam preku Stip ili ke cekam na semaforite. Problemot e sto ne se zapazuvaat nikakvi standardi vo sekoj pogled i se improvizira... i ne e sekade vo svetot taka. Jas imam dosta izvozeno po Evropa i takvo nesto samo vo Makedonija sum videl.
|
 |
The Wild Boy
Senior Member
Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
|
Quote Reply
#263 Posted: 08-Feb-2021 at 19:31 |
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?
Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.
Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.
Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено?
|
 |
none_ski
Groupie
Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
|
Quote Reply
#264 Posted: 08-Feb-2021 at 20:59 |
какво оправдување и на каков систем? зборам за реални проблеми, и како се решаваат во реален свет. ајде пошто јас немам возено никаде, не сум нигде шетал, и ти очигледно си длабоко навлезен во градежништвото кажи ми еден пример каде се гради паралелен пат за да се реконструира постоечки пат? кој има корист од тоа ние како држава да платиме додатни 3-4мил евра (можеби и повеќе) за привремен насипан пат кој ќе биде уништен за 4-5 месеци? те молам ти како експерт во оваа област да ми посочиш литература за стандарди за сообраќајни привремени решенија.
еве јас како лаик кој само работи на проекти во нискоградба низ мкд и странство скоро две децении ништо не знам, па сакам да поднаучам нешто. додека имаме од кој да учиме, нема криза за нас како народ!
чисто информативно, кога последен пат си извозел од штип кон радовиш па ги критикуваш постоечките привремени сообраќајните решенија? се надевам не зборуваш цело време за привремените решенија од пред 25години.
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
 |
none_ski
Groupie
Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
|
Quote Reply
#265 Posted: 08-Feb-2021 at 21:06 |
Originally posted by The Wild Boy
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?
Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.
Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.
Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено? |
од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.
дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.
за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика.
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#266 Posted: 08-Feb-2021 at 22:30 |
Originally posted by none_ski
Originally posted by The Wild Boy
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?
Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.
Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.
Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено? |
од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.
дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.
за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика. |
Razlikata e taa sto prenasoceniot soobrakaj niz Radovis, vsusnost ne niz Radovis tuku preku stariot pat koj pominuva pokraj Radovis, dodeka situacijata so Stip e druga.
|
 |
The Wild Boy
Senior Member
Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
|
Quote Reply
#267 Posted: 09-Feb-2021 at 02:25 |
Ах океј, сега разбирам.
Упростено: Каде може се пренасочува сообраќајот, бидејки одредени делници мора да се ископаат, тампонираат и да се вгради по - квалитетен асфалт. Ако тоа не се направи асфалтот нема да е толку квалитетен, барем така разбрав јас. Кај делот Штип Југ - Запад, чаре друго нема, таму не ни имало, не ни ќе има дополнителни патишта, и притоа сообраќајот ке мора да се пренасочи преку Штип.
Само очекувам кога веќе ќе го пренасочат сообраќајот, барем да убрзаат малце повеќе со тие делници, па после да се врати во нормала се како што треба.
|
 |
none_ski
Groupie
Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
|
Quote Reply
#268 Posted: 09-Feb-2021 at 13:59 |
Originally posted by Denko
Originally posted by none_ski
Originally posted by The Wild Boy
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?
Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.
Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.
Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено? |
од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.
дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.
за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика. | Razlikata e taa sto prenasoceniot soobrakaj niz Radovis, vsusnost ne niz Radovis tuku preku stariot pat koj pominuva pokraj Radovis, dodeka situacijata so Stip e druga. |
епа ништо тогаш, ајде да бараме првин нов пат покрај штип па тогаш да се работи експресниот.
п.с. сеуште ја чекам литературата за стандардите.
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#269 Posted: 09-Feb-2021 at 14:18 |
Originally posted by none_ski
Originally posted by Denko
Originally posted by none_ski
Originally posted by The Wild Boy
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?
Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.
Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.
Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено? |
од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.
дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.
за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика. | Razlikata e taa sto prenasoceniot soobrakaj niz Radovis, vsusnost ne niz Radovis tuku preku stariot pat koj pominuva pokraj Radovis, dodeka situacijata so Stip e druga. |
епа ништо тогаш, ајде да бараме првин нов пат покрај штип па тогаш да се работи експресниот.
п.с. сеуште ја чекам литературата за стандардите. |
Mojata zabeleska ja obrazloziv pogore. Postaviv i dve videa na koi se gleda amaterskiot pristap i nemanje standardi za bezbednost i normalen protok na soobrakaj vo uslovi na gradiliste.
|
 |
Marxentric
Senior Member
Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
|
Quote Reply
#270 Posted: 09-Feb-2021 at 16:52 |
Барем таму кај што има огромни дупки, нагло и грубо спуштање или подигнување од изгребана на новоасфалтирана секција треба да има некакво предупредување. Меѓутоа, кај нас, работите на пат обично се регулираат со по еден, два знака и драстично намалено ограничување кое ретко кој го почитува, па затоа и колите доста страдаат од грубиот терен.
Што се однесува до возењето низ прашина и покрај багери, мислам дека none_ski е во право, после 50 год. правиме нов пат, па не може да очекуваме одеднаш да ни се обезбеди и алтернативен, за да не се помачиме 10 минути. Подобро стрпливост 10 минути отколку возење цел живот по крш.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#271 Posted: 09-Feb-2021 at 18:38 |
Originally posted by Marxentric
Барем таму кај што има огромни дупки, нагло и грубо спуштање или подигнување од изгребана на новоасфалтирана секција треба да има некакво предупредување. Меѓутоа, кај нас, работите на пат обично се регулираат со по еден, два знака и драстично намалено ограничување кое ретко кој го почитува, па затоа и колите доста страдаат од грубиот терен.
Што се однесува до возењето низ прашина и покрај багери, мислам дека none_ski е во право, после 50 год. правиме нов пат, па не може да очекуваме одеднаш да ни се обезбеди и алтернативен, за да не се помачиме 10 минути. Подобро стрпливост 10 минути отколку возење цел живот по крш. |
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt.
|
 |
Marxentric
Senior Member
Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
|
Quote Reply
#272 Posted: 09-Feb-2021 at 19:27 |
Originally posted by Denko
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt. |
Абе друже, ако до мене зависеше верувај многу поразлично ќе беше. Барем за вакви работи сум детаљист, сум видел многу подобро, а и полошо. На куче застанувам да помине на пешачки, не па на човек (иако многумина ги газат овие последниве). Те разбирам, но тоа е што го имаме, прилагоди се и не барај за еден месец некој да ти направи алтернативен пат од Штип Југ до клучката, ќе возиме преку центар на Штип, без разлика колку и да се филмаат овие од општината. Или тоа, или воопшто да не им градат нов пат, па нека возат по тие трескотините од клучката до автопатот што на се личат освен на пат од 21 век.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#273 Posted: 09-Feb-2021 at 20:17 |
Originally posted by Marxentric
Originally posted by Denko
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt. |
Абе друже, ако до мене зависеше верувај многу поразлично ќе беше. Барем за вакви работи сум детаљист, сум видел многу подобро, а и полошо. На куче застанувам да помине на пешачки, не па на човек (иако многумина ги газат овие последниве). Те разбирам, но тоа е што го имаме, прилагоди се и не барај за еден месец некој да ти направи алтернативен пат од Штип Југ до клучката, ќе возиме преку центар на Штип, без разлика колку и да се филмаат овие од општината. Или тоа, или воопшто да не им градат нов пат, па нека возат по тие трескотините од клучката до автопатот што на се личат освен на пат од 21 век. |
Jas reagirav bidejki primetuvam deka nisto ne se menuva. Pred 25 godini koga gradea del od istata delnica, delot kaj Lakavica bese istiot sistem. Delnicata Veles-Kadrifakovo od pred 3-4 godini isto. Vo slucajov nekako (za mene neopravdano) se sozdava atmosfera na napad na opstinarite, bidejki neli se protivaat na resenieto da se vozi preku Stip. Jas nikako ne mozam da zamislam teski kamioni da vrtat preku Novo Selo i onie tesni ulicki vo Stip.
|
 |
none_ski
Groupie
Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
|
Quote Reply
#274 Posted: 10-Feb-2021 at 13:59 |
Originally posted by Denko
Originally posted by Marxentric
Originally posted by Denko
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt. |
Абе друже, ако до мене зависеше верувај многу поразлично ќе беше. Барем за вакви работи сум детаљист, сум видел многу подобро, а и полошо. На куче застанувам да помине на пешачки, не па на човек (иако многумина ги газат овие последниве). Те разбирам, но тоа е што го имаме, прилагоди се и не барај за еден месец некој да ти направи алтернативен пат од Штип Југ до клучката, ќе возиме преку центар на Штип, без разлика колку и да се филмаат овие од општината. Или тоа, или воопшто да не им градат нов пат, па нека возат по тие трескотините од клучката до автопатот што на се личат освен на пат од 21 век. | Jas reagirav bidejki primetuvam deka nisto ne se menuva. Pred 25 godini koga gradea del od istata delnica, delot kaj Lakavica bese istiot sistem. Delnicata Veles-Kadrifakovo od pred 3-4 godini isto. Vo slucajov nekako (za mene neopravdano) se sozdava atmosfera na napad na opstinarite, bidejki neli se protivaat na resenieto da se vozi preku Stip. Jas nikako ne mozam da zamislam teski kamioni da vrtat preku Novo Selo i onie tesni ulicki vo Stip. |
Нека се тешат штипјани со скопјани на кои цел сообраќај од обиколница им беше пуштен низ центар за да се снима филм на обиколница.
За каков систем зборуваш, за пренасочување на сообраќај по друг пат дур се гради или за привремени сообраќајни решенија?
Ако е за првото, нема како да смениш, тоа е начинот на решавање на проблемот секаде, дури и во далеку побогатите држави од нас. Еве, земи ја за пример Германија. На автопатски решенија скоро секогаш се префрла сообраќајот во другиот правец, а на регионални и магистрални патишта низ најблиските споредни патишта, и неретко низ градски средини. Замисли сега ти патуваш накај Минхен, и се буниш и собираш потписи затоа што ти го пуштиле сообраќајот од другиот правец по една лента од твојот правец па на тој начин имаш повеќе гужва во твојот правец на движење. "Логиката" со "проблемот" на штипјани е истата.
Ако е за второто, по трасата накај радовиш кога и да имало привремени сообраќајни решенија биле решени соодветно (со семафори, со рефлектирачки црвено бели бариери на по 2-3м). Не е дека ги фалам штрабаг, ама на овој проект многу пати биле за пофалба, а тука секако спаѓаат и привремените решенија што ги спроведуваа во пракса.
И да, се согласувам дека не е обележувањето на начин како во Германија, ама на проекти таму во ставка за привремени сообраќајни решенија има 10 пати повеќе издвоени средства отколку на проектите кај нас (разлика меѓу богата и сиромашна држава).
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#275 Posted: 10-Feb-2021 at 14:45 |
Originally posted by none_ski
Originally posted by Denko
Originally posted by Marxentric
Originally posted by Denko
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt. |
Абе друже, ако до мене зависеше верувај многу поразлично ќе беше. Барем за вакви работи сум детаљист, сум видел многу подобро, а и полошо. На куче застанувам да помине на пешачки, не па на човек (иако многумина ги газат овие последниве). Те разбирам, но тоа е што го имаме, прилагоди се и не барај за еден месец некој да ти направи алтернативен пат од Штип Југ до клучката, ќе возиме преку центар на Штип, без разлика колку и да се филмаат овие од општината. Или тоа, или воопшто да не им градат нов пат, па нека возат по тие трескотините од клучката до автопатот што на се личат освен на пат од 21 век. | Jas reagirav bidejki primetuvam deka nisto ne se menuva. Pred 25 godini koga gradea del od istata delnica, delot kaj Lakavica bese istiot sistem. Delnicata Veles-Kadrifakovo od pred 3-4 godini isto. Vo slucajov nekako (za mene neopravdano) se sozdava atmosfera na napad na opstinarite, bidejki neli se protivaat na resenieto da se vozi preku Stip. Jas nikako ne mozam da zamislam teski kamioni da vrtat preku Novo Selo i onie tesni ulicki vo Stip. |
Нека се тешат штипјани со скопјани на кои цел сообраќај од обиколница им беше пуштен низ центар за да се снима филм на обиколница.
За каков систем зборуваш, за пренасочување на сообраќај по друг пат дур се гради или за привремени сообраќајни решенија?
Ако е за првото, нема како да смениш, тоа е начинот на решавање на проблемот секаде, дури и во далеку побогатите држави од нас. Еве, земи ја за пример Германија. На автопатски решенија скоро секогаш се префрла сообраќајот во другиот правец, а на регионални и магистрални патишта низ најблиските споредни патишта, и неретко низ градски средини. Замисли сега ти патуваш накај Минхен, и се буниш и собираш потписи затоа што ти го пуштиле сообраќајот од другиот правец по една лента од твојот правец па на тој начин имаш повеќе гужва во твојот правец на движење. "Логиката" со "проблемот" на штипјани е истата.
Ако е за второто, по трасата накај радовиш кога и да имало привремени сообраќајни решенија биле решени соодветно (со семафори, со рефлектирачки црвено бели бариери на по 2-3м). Не е дека ги фалам штрабаг, ама на овој проект многу пати биле за пофалба, а тука секако спаѓаат и привремените решенија што ги спроведуваа во пракса.
И да, се согласувам дека не е обележувањето на начин како во Германија, ама на проекти таму во ставка за привремени сообраќајни решенија има 10 пати повеќе издвоени средства отколку на проектите кај нас (разлика меѓу богата и сиромашна држава). |
Totalno si ja utlan temata. Nitu se bunam ako go prefrlat soobrakajot vo sprotivniot pravec, nitu pak sporeduvam so bogati zemji, iako bas toa treba. Napisav pogore i spodeliv dve videa, no ocigledno ne si procital. Ako mislis deka vo proetot nema predvideno sredstva za soobrakajni znaci, togas ne znam po koi standardi gi otobruvaat vakvite proekti, i ne samo sto vaka ne e mikade vo normalniot svet, tuku vaka ne nitu vo sosedstvoto, da zavrsi asfalten pat, pa da moras da vozis po zemja i kamenja pokraj masinite i kamionite a za toa da nemas nikakvo predupreduvanje vo oblik na soobrakaen znak.
|
 |
none_ski
Groupie
Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
|
Quote Reply
#276 Posted: 10-Feb-2021 at 15:49 |
Originally posted by Denko
Originally posted by none_ski
Originally posted by Denko
Originally posted by Marxentric
Originally posted by Denko
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt. |
Абе друже, ако до мене зависеше верувај многу поразлично ќе беше. Барем за вакви работи сум детаљист, сум видел многу подобро, а и полошо. На куче застанувам да помине на пешачки, не па на човек (иако многумина ги газат овие последниве). Те разбирам, но тоа е што го имаме, прилагоди се и не барај за еден месец некој да ти направи алтернативен пат од Штип Југ до клучката, ќе возиме преку центар на Штип, без разлика колку и да се филмаат овие од општината. Или тоа, или воопшто да не им градат нов пат, па нека возат по тие трескотините од клучката до автопатот што на се личат освен на пат од 21 век. | Jas reagirav bidejki primetuvam deka nisto ne se menuva. Pred 25 godini koga gradea del od istata delnica, delot kaj Lakavica bese istiot sistem. Delnicata Veles-Kadrifakovo od pred 3-4 godini isto. Vo slucajov nekako (za mene neopravdano) se sozdava atmosfera na napad na opstinarite, bidejki neli se protivaat na resenieto da se vozi preku Stip. Jas nikako ne mozam da zamislam teski kamioni da vrtat preku Novo Selo i onie tesni ulicki vo Stip. |
Нека се тешат штипјани со скопјани на кои цел сообраќај од обиколница им беше пуштен низ центар за да се снима филм на обиколница.
За каков систем зборуваш, за пренасочување на сообраќај по друг пат дур се гради или за привремени сообраќајни решенија?
Ако е за првото, нема како да смениш, тоа е начинот на решавање на проблемот секаде, дури и во далеку побогатите држави од нас. Еве, земи ја за пример Германија. На автопатски решенија скоро секогаш се префрла сообраќајот во другиот правец, а на регионални и магистрални патишта низ најблиските споредни патишта, и неретко низ градски средини. Замисли сега ти патуваш накај Минхен, и се буниш и собираш потписи затоа што ти го пуштиле сообраќајот од другиот правец по една лента од твојот правец па на тој начин имаш повеќе гужва во твојот правец на движење. "Логиката" со "проблемот" на штипјани е истата.
Ако е за второто, по трасата накај радовиш кога и да имало привремени сообраќајни решенија биле решени соодветно (со семафори, со рефлектирачки црвено бели бариери на по 2-3м). Не е дека ги фалам штрабаг, ама на овој проект многу пати биле за пофалба, а тука секако спаѓаат и привремените решенија што ги спроведуваа во пракса.
И да, се согласувам дека не е обележувањето на начин како во Германија, ама на проекти таму во ставка за привремени сообраќајни решенија има 10 пати повеќе издвоени средства отколку на проектите кај нас (разлика меѓу богата и сиромашна држава). | Totalno si ja utlan temata. Nitu se bunam ako go prefrlat soobrakajot vo sprotivniot pravec, nitu pak sporeduvam so bogati zemji, iako bas toa treba. Napisav pogore i spodeliv dve videa, no ocigledno ne si procital. Ako mislis deka vo proetot nema predvideno sredstva za soobrakajni znaci, togas ne znam po koi standardi gi otobruvaat vakvite proekti, i ne samo sto vaka ne e mikade vo normalniot svet, tuku vaka ne nitu vo sosedstvoto, da zavrsi asfalten pat, pa da moras da vozis po zemja i kamenja pokraj masinite i kamionite a za toa da nemas nikakvo predupreduvanje vo oblik na soobrakaen znak. |
Не знам кој ја утнал темата друже. Зборуваш за искуство од пред 25 години и за видеа од одамна завршени проекти. Се буниш за возење по земјан пат а требало државата да предвиди паралелен земјан/тампониран пат до стариот дур тој се работи за да не се прави гужва во штип. Кој ќе ти го фати крајот..
Еве ти слики погоре, од мостот на р. Брегалница, па види дали е таква моменталната девијација по која се вози со семафори. Ако негде се направени привремените сообраќајни решенија соодветно тоа е овој проект.
|
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
 |
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
|
Quote Reply
#277 Posted: 10-Feb-2021 at 15:59 |
Originally posted by none_ski
Originally posted by Denko
Originally posted by none_ski
Originally posted by Denko
Originally posted by Marxentric
Originally posted by Denko
So vakov pristap kon rabotite tesko deka nesto ke se promeni vo Makedonija. Prikaznite so mentalitetot i nepocituvanjeto na znacite se prikazni za mali deca. Standardi i bezbednosni pravila postavuvaat strucni i odgovorni lica a ne mentalitetot na lugeto. Toa sto vo Makedonija se funkcionira naopaku i seto toa se pokriva so frazite "Makedonija e toa, tuka e taka" ili "Mentalitetot na lugeto e takov" e nedopustlivo za edna drzava koja saka da se pretstavi kako seriozna... i na krajot, ne e do pomacuvanjeto za vozenje vo prasina, tuku se raboti za bezbednost na ucesnicite vo soobrakajot i sekako steta na privaten imot avtomobil. Vo uslovi koga sopstvenikot na avtomobil plaka razni danoci i slicni davacki, drzavata e dolzna bez bilo kakov izgovor da mu obezbedi klaviteten asfalt. |
Абе друже, ако до мене зависеше верувај многу поразлично ќе беше. Барем за вакви работи сум детаљист, сум видел многу подобро, а и полошо. На куче застанувам да помине на пешачки, не па на човек (иако многумина ги газат овие последниве). Те разбирам, но тоа е што го имаме, прилагоди се и не барај за еден месец некој да ти направи алтернативен пат од Штип Југ до клучката, ќе возиме преку центар на Штип, без разлика колку и да се филмаат овие од општината. Или тоа, или воопшто да не им градат нов пат, па нека возат по тие трескотините од клучката до автопатот што на се личат освен на пат од 21 век. | Jas reagirav bidejki primetuvam deka nisto ne se menuva. Pred 25 godini koga gradea del od istata delnica, delot kaj Lakavica bese istiot sistem. Delnicata Veles-Kadrifakovo od pred 3-4 godini isto. Vo slucajov nekako (za mene neopravdano) se sozdava atmosfera na napad na opstinarite, bidejki neli se protivaat na resenieto da se vozi preku Stip. Jas nikako ne mozam da zamislam teski kamioni da vrtat preku Novo Selo i onie tesni ulicki vo Stip. |
Нека се тешат штипјани со скопјани на кои цел сообраќај од обиколница им беше пуштен низ центар за да се снима филм на обиколница.
За каков систем зборуваш, за пренасочување на сообраќај по друг пат дур се гради или за привремени сообраќајни решенија?
Ако е за првото, нема како да смениш, тоа е начинот на решавање на проблемот секаде, дури и во далеку побогатите држави од нас. Еве, земи ја за пример Германија. На автопатски решенија скоро секогаш се префрла сообраќајот во другиот правец, а на регионални и магистрални патишта низ најблиските споредни патишта, и неретко низ градски средини. Замисли сега ти патуваш накај Минхен, и се буниш и собираш потписи затоа што ти го пуштиле сообраќајот од другиот правец по една лента од твојот правец па на тој начин имаш повеќе гужва во твојот правец на движење. "Логиката" со "проблемот" на штипјани е истата.
Ако е за второто, по трасата накај радовиш кога и да имало привремени сообраќајни решенија биле решени соодветно (со семафори, со рефлектирачки црвено бели бариери на по 2-3м). Не е дека ги фалам штрабаг, ама на овој проект многу пати биле за пофалба, а тука секако спаѓаат и привремените решенија што ги спроведуваа во пракса.
И да, се согласувам дека не е обележувањето на начин како во Германија, ама на проекти таму во ставка за привремени сообраќајни решенија има 10 пати повеќе издвоени средства отколку на проектите кај нас (разлика меѓу богата и сиромашна држава). | Totalno si ja utlan temata. Nitu se bunam ako go prefrlat soobrakajot vo sprotivniot pravec, nitu pak sporeduvam so bogati zemji, iako bas toa treba. Napisav pogore i spodeliv dve videa, no ocigledno ne si procital. Ako mislis deka vo proetot nema predvideno sredstva za soobrakajni znaci, togas ne znam po koi standardi gi otobruvaat vakvite proekti, i ne samo sto vaka ne e mikade vo normalniot svet, tuku vaka ne nitu vo sosedstvoto, da zavrsi asfalten pat, pa da moras da vozis po zemja i kamenja pokraj masinite i kamionite a za toa da nemas nikakvo predupreduvanje vo oblik na soobrakaen znak. |
Не знам кој ја утнал темата друже. Зборуваш за искуство од пред 25 години и за видеа од одамна завршени проекти. Се буниш за возење по земјан пат а требало државата да предвиди паралелен земјан/тампониран пат до стариот дур тој се работи за да не се прави гужва во штип. Кој ќе ти го фати крајот..
Еве ти слики погоре, од мостот на р. Брегалница, па види дали е таква моменталната девијација по која се вози со семафори. Ако негде се направени привремените сообраќајни решенија соодветно тоа е овој проект.
|
Odamna zavrseni proekti? Ako za tebe 5 godini e odamna, togas ne zmam sto nie tuka debatirame!? I da, iskustvoto od pred 25 godini i ona od pred 5 godini i denese e isto, nisto ne se promenilo. Ako tebe toa ne ti smeta, togas ti imas seriozen problem.
Edited by Denko - 10-Feb-2021 at 17:17
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#278 Posted: 10-Feb-2021 at 20:03 |
Муабетот почна од штипската петиција сообраќајот да не се пренасочува преку Штип за време на градежните работи. Мислам дека тоа е неоправдано и крајно себично барање.
Ако остане опција за возење по патот додека се надградува, тоа сериозно ќе се одрази на должината и квалитетот на градежните работи. Тоа е прилично висока цена наспрема пренасочувањето... Плус тоа Штип ни така нема да биде поштеден од транзитен сообраќај, бидејќи ако бидат поставени 5-6 пара семафори на секцијата Три чешми - Штип југ, плус се вози низ градилиште (без разлика колку добро е означено и регулирано), дел од транзитниот сообраќај пак ќе поминува преку Штип.
Овде треба да се земат во предвид сите придобивки и недостатоци во двата случаи, а не само да се гледа до сопствениот нос.
Мислам најрационално би било работите да се постават така што времетраењето на изградбата да биде најкратко што може. Така сите би имале најголема корист.
|
 |
Vasilij
Senior Member
Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
|
Quote Reply
#279 Posted: 10-Feb-2021 at 20:26 |
Малку ќе свичнам од актуелната дискусија.. Наводно секциите 2 и 3 (фаза 1) која започна да се гради пред 3 години (и некој месец) планирале да ја пуштат средината на следниот месец (изворот е индиректен, се интересирав пред се за втората фаза накај Кочани). Не знам за колку км најточно се работи, мислам дека се 28-30 негде, нека ме поправи кој знае поточно.
После оваа делница од овој експресен пат, следен за пуштање бил Крупиште-Кочани за околу три месеци, зависно временските прилики.
|
 |
The Wild Boy
Senior Member
Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
|
Quote Reply
#280 Posted: 11-Feb-2021 at 01:18 |
Originally posted by Vasilij
Малку ќе свичнам од актуелната дискусија.. Наводно секциите 2 и 3 (фаза 1) која започна да се гради пред 3 години (и некој месец) планирале да ја пуштат средината на следниот месец (изворот е индиректен, се интересирав пред се за втората фаза накај Кочани). Не знам за колку км најточно се работи, мислам дека се 28-30 негде, нека ме поправи кој знае поточно.
После оваа делница од овој експресен пат, следен за пуштање бил Крупиште-Кочани за околу три месеци, зависно временските прилики.
|
Сакаш да кажеш дека планирале но се откажале, или дека сеуште им е во план? Најдобро ќе биде од Штип Југ до Клучка Лакавица да се пушти во употреба наредниот месец, бидејки тоа горе доле им е 95%+ завршено, а другото да се работи. Е сега, ако и делот со "карпите" од Клучка Лакавица, до Клучка Бучим исто така се заврши до следниот месец, тогаш и тој дел може да се пушти за месец дена. Ама мислам дека како што течат работите тешко. Секако најдобро би било за неколку месеци да возиме од Штип Југ, до Бучим по новиот експресен пат, па кај Бучим да се пренасочи сообраќајот на тој помал пат, дур се работи на делот Бучим - Радовиш, и кај Штип да се пренасочи низ градот сообраќајот. На крај краева, ќе надомести делот од Штип - Југ до клучка Долани, за изгубеното време возејки низ улиците во Штип, и пак од Скопје до Радовиш ќе се стига за побрзо. Друго решение нема. Е сега, освен ако не одлучат да го пуштат целосно како паќет овој проект. Така кажуваше претходно претходниот министер за транспорт Сугаревски, демек правеле напори од Штип - Југ па се до Радовиш истовремено да се завршат делниците па да се пуштат заедно. И ова постои како опција, не викам не. Ама за делот од Три Чешми до Штип - Југ ќе си почекаме уште 3 - 4 месеци. Сега или евентуално да го пуштат од Штип - Југ до Клучка Долани / Клучка Бучим, или да се почека и да го пуштат од Штип - Југ целосно до Радовиш, тоа останува на нив ама мислам како привремено решение, и со 80 km/h максимална привремена брзина ќе може да го пуштат од Штип - Југ до клучка Долани. Ова си се мои претпоставки, врз база на тоа што имам лично видено и слушнато од други членови, но секако има по упатени од мене, и по - експерти кои што се разбираат во ова.
|
 |