build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од регионот (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 04-Dec-2010 at 13:00
А25 ТЕСАЛОНИКИ - СЕРЕС. Овој автопат, чија вкупна должина е 236 километри, минува од бугарската граница Кулата/Промахонас, преку Солун и неговиот аеродром, се до Касандра (вториот крак на Халкидики). Скоро целиот е пуштен во употреба, додека неколку делници крај Солун и од Серес до Кулата/Промахонас се во изградба. Ова е првиот автопат кој Грција ја поврзува со ЕУ. По овој повод еве го официалниот коментар од страна на Грција: The first Motorway to connect Greece with a European-Union Country. Welcome Bulgaria in the Union, we are happy to meat you here.



A27 ФЛОРИНА започнува од Кожани (А2-Игнација), преку Лерин (Флорина) и пристигнува до нашата граница, односно до преминот Меџитлија. Делот од А2 до Лерин се изградени, додека од Лерин кон Меџитлија, трасата е во фаза на проектирање.



А29 КАСТОРИАС е брз пат, кој ја пврзува Грција со Албанија. Треба да навлезе во Албанија близу Подградец, при што некои делници се веќе изградени, а голем дел се и во изградба. Неговата вкупна должина е 27 километри.



А52 АМВРАКИА е тангентален автопат на трасата на А5 и минува во западните делови на земјата. Целата траса од 49 километри е во изградба и треба да се заврши во 2012 година. Цената на автопатот е 338 милиони евра.



Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 13:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1124
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 04-Dec-2010 at 13:59
Еве цела мапа со автопати



Брзиов пат преку Костур може доста корисен да биде и за нас на релација до Крф на пример. Патувањето до јонската обала многу ќе се скрати, особено кога ќе имаме автопат до Охрид.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 04-Dec-2010 at 15:24
Многу, ама навистина многу новини поврзани со патната инфраструктура во Софија и нејзината околина. Бомбастични најави за финализирање на целосниот круг околу Софија во форма автопат, како и сите 4 автопатски врски до 2013 односно 2014 година. Затоа направив една пред се комплицирана мапа, на која се означени сите делници и проекти, секој од кои ќе го објаснам подробно.
*СОП - Софиски обиколен автопат



ЗЕЛЕНО - Автопатски делници во употреба
ЦРВЕНО - Автопатски делници кои се градат (крајот на 2010 година)
ПЛАВО - Автопатски делници кои треба да започнат со изградба во 2011 и да се завршат до 2013/2014.
ЖОЛТИ ТОЧКИ - Ознака каде почнува, односно завршува некој делница.


1) Реконструкција и проширување на јужниот дел на СОП (делницата Сименово-Младост) е веќе започната со градба пред околу месец. Таа треба да биде долга околу 4 километри и е продолжување на јужната траса на СОП до вториот најголем кварт на Софија-Младост. Габаритот и е 2x(3+1). Треба да биде завршена во 2012 година (поподробни информации ќе најдете во секцијата Градкса инфраструктура-Од регионот).






2) Реконструкција и проширување на југо-источниот дел на СОП (делницата Младост-бул. Цариградско Шосе), во должина од околу 6 километри. Се предвидува да се започне со работа во 2011 година и да биде завршена во текот на 2013 година.



3) Реконструкција и проширување југо-западниот дел на СОП (делницата од бул. Бакстон до клучката со АМ Лјулин). Должината е околу 7,5 километри и вклучува многу ескади, мостови, како и неколку тунели. Можеби станува збор за најтешкиот сегмент на целиот обиколен автопат, заради тешкиот терен, многуте потреби исклучувања, како и населениот регион низ кој минува. Исто како и претходните, треба да започне да се гради во текот на следната година и да биде завршена до 2013.




4) Реконструкција и проширување западниот дел на СОП (од клучката со АМ Лјулин, до клучката кај Северната експресна тангента на Софија). Должината е околу 6 километри и содржи неколку важни, големи и сложни клучки, пред се со другите автопати и важни булевари.




5) СЕВЕРНА ЕКСПРЕСНА ТАНГЕНТА НА СОФИЈА (не е исто со севрниот дел на СОП, тој минува посеверно од СЕТС и ќе се гради во следниот програмен период), треба да биде долга околу 16.5 километри со габарити од 2x(3+1). Вклучува 5 клучки и тоа:

-Рожен-тип дијамант
-Илијанци - тип полна детелина
-Чепинско шосе - тип дијамант
-Източна тангента - тип полна детелина
-АМ Хемус - нестандарден тип на клучка






ЗЕЛЕНО - Градски улици
ЦРВЕНО - Северна експресна тангента на Софија
ПЛАВО - Северна обиколница на Софија
(За да нема забуна, оваа карта е погледната од исток кон запад, затоа малку чудно е за снаоѓање).

Северната експреснатангента на Софија беше вклучена во европски транспортен коридор со цел да се обезбедат средства од страна на ЕУ фондовите и ќе се гради во пакет со продолжението на АМ Хемус (кон Варна) и АМ Калотина (кон Белград). Преферирана беше пред Севериот обиколен пат, заради фактот што минуав поблиску до Софија, така што ќе има функција и во внатрешно градското движење, не само функција на транзит.




6) ПРОДОЛЖУВАЊЕ НА АМ ХЕМУС (од Гара Јана до СОП) во должина од 8,5 километри. Во моментов тече тендер за трасата и се очекува да се започне со работа во пролетта на 2011 година.


7) СЕВЕРЕН ДЕЛ НА СОФИСКИОТ ОБИКОЛЕН АВТОПАТ е засега обичен пат, преку кој транзитираат возилата во насока Србија-Турција. Се предвидува да се гради во периодот по 2014 година, кога ќе биде веќе завршена паралелната отсечка, односно 5) СЕВЕРНА ЕКСПРЕСНА ТАНГЕНТА НА СОФИЈА.

8) АВТОМАГИСТРАЛА КАЛОТИНА е автопат кој треба да ги поврзе Софија и Србија, односно граничниот премин Калотина/Градина. Автопатот со вкупна должина од 49 километри треба да биде разделен на две подотсечки, со цел побрзо и поефикасна изградба. ЛОТ 1 е од самиот граничен премин до 32 километар (значи должина од 32 километри) со зацртана траса, додека ЛОТ 2 е делницата на автопатот близу Софија (од 32км до 49км), за која постојат 2 варианти, при што се фаворизира црвената, поради директната врска со северниот дел на обиколницата на Софија (види ја картата подолу!).




9) АМ Лјулин (Софија-Перник), кој е во финална фаза на изградба и целосното отворање е закажано за Мај 2011 година.


10) МОСТ КАЗИЧАНЕ е недограден мост на едната страна на коловозите на источниот дел на софиската обиколница, која е со габарити 2x(3+1). Моментално е во изградба, мостот треба да биде отворен во 2010 година, но тоа не се случи поради непознати причини.

Изградениот дел на источниата траса на обиколницата на Софија:







ВКУПНО КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ, КОИ СЕ ДЕЛ ОД ОБИКОЛНИЦАТА НА СОФИЈА И ТРЕБА ДА СЕ ЗАВРШАТ ДО 2013 ГОДИНА - 40.
ВКУПНО КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ, КОИ СЕ ДЕЛ ОД РЕПУБЛИЧКАТА ПАТНА МРЕЖА И ТРЕБА ДА СЕ ЗАВРШАТ ДО 2013/2014 ГОДИНА - 78.


Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 15:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 04-Dec-2010 at 16:02
Исто така има многу новости сврзани со изградбата на обиколните автопати/патишта на неколку важни бугарски градов и тоа: Пловдив, Бургас, Крджали и Варна.

ПЛОВДИВ: Изградба на патен јазол Скобелева Мајка и изградба на југо-источниот (и последен) дел на обиколницата на Пловдив, која има габарити 1+1 или 2+2.

Патен јазол Скобелева Мајка се наоѓа на раскрсницата помеѓу обиколниот пат на Пловдив, и републичкиот пат Пловдив-Хасково. Ова е главниот источен влез на градот, а во непосредна близина се наоѓа и пругата Пловдив-Свилеград-Турција. Изградбата на јазолот е финансирана од Владата и чини 4 милиони евра, а рокот за изведба е 18 месеци (кој започна да тече во средината на октомври 2010 година):



ЗЕЛЕНО - Постоечки делници на обиколницата на Пловдив
ЦВРНО - Делници во изградба (фаза 1 и фаза 2)
ПЛАВО - Планиран автопат Пловдив-Асеновград (по 2014 година)

Скобелева Мајка, Ноември 2010:






*сликите се на Румекс од ССЦ!

Потоа во фазата 2, треба да се заврши целосниот ринг на Пловдив, односно трасата помеѓу ПЈ Скобелева Мајка и патот Пловдив-Асеновград-Пампорово, во должина од околу 5,5 километри.


БУРГАС: Дел од планираниот ринг на Бургас исто така е во изградба (оној означен со полна цвена линија на картата). Должината на трасата е нешто над 4 километра, со габарит 2x2 и со две патни клучки. Целта на овој сегмент е да се одклони транзитирањето низ градот, особено во насока од Софија кон Варна, траса која е многу оптоварена особено во летните месеци.



ЗЕЛЕНО - Автопатот Тракој кон Софија
ПЛАВО - Сегашната траса на транзит низ Бургас
ЦРВЕНО - Трасата во изградба
ПРЕКИНАТО ЦРВЕНО - Траса, која е дел од обиколницата ан Бургас и треба да започне да се гради во следните 2 години.

Поглед на сегашниот влез на Бургас од страна на Софија и Ст. Загора:




*сликите се од ГЗ

Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 16:04
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 04-Dec-2010 at 18:00
Андреј си растурил денеска.

Ќе дадам краток коментар за грчките автопати. Сеуште неможам да се изначудам на чудото од автопат Егнација додека врската Атина-Солун не е целосно комплетирана.

Колку што сум јас информиран ПГДСна Егнација е мизерен во континуитет, сепак храбар потег на Грците да инвестираат толку во обид да осигураат интересен коридор на своја територија како и да стимулираат развој во зафрлените делови на Егејска Македонија и Тракија а со тоа и да го осигураат суверенитетот над таа територија.

Јас до сега ги имам возено делниците до Атина и делот кон Патра до Коринт. Профилите навистина запрепастуваат (доста често се 2х(3+1)) но искористеноста и од Атина кон Солун и кон Патра е феноменална (и тоа вон туристичка сезона).

Автопатот кон патра е феноменален во однос на пејсажот, делува како делниците во Калифорнија кои ги гледаме на филмовите.

А Атина е приказна на себе, град со навистина импресивна инфраструктура, а тој впечаток ми ја остави пред олимпијадата кога последен пат бев таму (а сите знаме колку се разви инфраструктурно по олимпијадата).
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 05-Dec-2010 at 15:17
Originally posted by pbanks


Колку што сум јас информиран ПГДСна Егнација е мизерен во континуитет, сепак храбар потег на Грците да инвестираат толку во обид да осигураат интересен коридор на своја територија како и да стимулираат развој во зафрлените делови на Егејска Македонија и Тракија а со тоа и да го осигураат суверенитетот над таа територија.


Друже, каква ти е оваа теорија, жити мене? Question Не е нишкава погодна за дискусија, ама знаеш и сам дека си преувеличил тука.

Originally posted by pbanks


Автопатот кон патра е феноменален во однос на пејсажот, делува како делниците во Калифорнија кои ги гледаме на филмовите.

А Атина е приказна на себе, град со навистина импресивна инфраструктура, а тој впечаток ми ја остави пред олимпијадата кога последен пат бев таму (а сите знаме колку се разви инфраструктурно по олимпијадата).


Апсолутно сум согласен, кој не бил подолу од Волос ја нема видено Грција. Исто чувство како во Мајами или Лос Анџелес, особено во Патра, па до Каламата и Нафплио.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 05-Dec-2010 at 18:42
Originally posted by гитардемон


Друже, каква ти е оваа теорија, жити мене? Question Не е нишкава погодна за дискусија, ама знаеш и сам дека си преувеличил тука.


Преувеличил, можеби но далеку од тоа дека нема некаква логика. Нерамноправен развој може да направи чуда од една земја. Доволно е да погледнеме од каде почнаа проблемите во Југославија (етничките проблеми на страна не е случајно што проблемите тргнаа од најнеразвиениот дел на земјата). Да не зборувам какови демографски влијанија може да има неразвиеноста (повторно многу места на Балканот но и во Европа како пример). Погледни и обратно, каква е најновата стратегија на Русија за смирување на ситуацијата во Чеченија. Има еден тон примери да не разглобувам прменогу како што и сам кажа не е погодна нишкава за таква дискусија.

Значи поентата не ми беше да прејудицирам за некаква опасност која што ја демне Грција од Албанските, Македонските и Бугарските националисти, сите со свои претензии, туку едноствно дека со добро поврзување на овие зафрлени делови од Грција и отварање можност за нивен подобар развој луѓето едноставно подобро ја интегрираат и контролираат цела своја територија.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 05-Dec-2010 at 18:48
Да, апсолутно економска и социална благосостојба (која несомнено е подтикната во голема мера со изградбата на вакви оски на поврзување и развој), ги исклучува, односно намалува поводите за незадоволсто или тензија во сите региони на дадена држава, особено на етнички мешаните.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 05-Dec-2010 at 18:50
Originally posted by Andrej_LJ

Да, апсолутно економска и социална благосостојба (која несомнено е подтикната во голема мера со изградбата на вакви оски на поврзување и развој), ги исклучува, односно намалува поводите за незадоволсто или тензија во сите региони на дадена држава, особено на етнички мешаните.


Токму тоа ми беше поентата Андреј, концизно срочено Cheers
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 05-Dec-2010 at 22:31
Originally posted by pbanks

Originally posted by Andrej_LJ

Да, апсолутно економска и социална благосостојба (која несомнено е подтикната во голема мера со изградбата на вакви оски на поврзување и развој), ги исклучува, односно намалува поводите за незадоволсто или тензија во сите региони на дадена држава, особено на етнички мешаните.


Токму тоа ми беше поентата Андреј, концизно срочено Cheers

Вака кажано, апсолутно се сложувам. Мислам дека те сфатив (pbanks) уште од почеток, само фразеологијата не ми се допадна. Eкономска и социјална благосостојба не е исто што и суверенитет над територија. Да не се лажеме.


Edited by гитардемон - 05-Dec-2010 at 22:32
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 07-Dec-2010 at 04:09
Изградените вистински автопати на мапата на Грција што ја приложи Андреј сеуште се далеку од импресивна мрежа. Да видиме колку кризата ќе им се одрази во понатамошната реализација. Инаку (иако не ги познавам нивните сообраќајни околности) ми се чини дека малку претерале со некои планови... на пример автопат до Дојранско езеро?!? Не можам да замислам како тој правец би имал макар приближно доволно ПДГС за да оправда полно автопатско решение, особено што има нула транзитно значење. И сигурно не е единствен таков на мапата. Изгледа премногу лесно добиваат ЕУ пари


---------------------------------------------------------------------------------------------


Originally posted by ink

Еве сечене на дел от jжната обиколница на Софиja,коjaто се гради сега.
На 2 нива,заштото граганите не сакат да дават имотите си за прошируване на обиколницата и тужат државата


Ако проблеми со експропријација се клучниот фактор за ваквото решение, тогаш ова е катастрофа, иако колку што можам да видам и од материјалите на Андреј, се работи за релативно кратка делница. Претпоставував дека легислативата во Бугарија е построга во вакви случаи.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 07-Dec-2010 at 13:55
Previous
Или лоши бизнисмени кои не знаат однпред да се испазарат за земјиште од јавен интерес
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 09-Dec-2010 at 20:07
Хрвативе се, како што кажа еден словенец на ССЦ, прави манијаци за автопати - се разбира во позитивно-шегобијска форма. Ќе градат уште една, надворешна обиколница на главниот град, каде веќе се собираат 5 автопати, а се најавува и изградба на А11, одонсо и шести автопат.

Така благородно им завидувам...



Edited by Andrej_LJ - 09-Dec-2010 at 20:10
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 09-Dec-2010 at 20:34
Браво!Cheers Им завидувам!!! Додека ние градиме 7км автопат низ најлесниот предел на светот две години, Хрватите ја прошараа целата своја, (дупло поголема) територија со автопати. Секоја чест!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 10-Dec-2010 at 04:55
Ова е сега усвоено? Имав слушнато за планов, но тогаш беше само предлог, не бев баш убеден дека ќе одат на реализација, барем не во догледна иднина. Колкава е потребата од ова во моментов? Сигурно не би го правеле за џабе, ама да не е малку исфорсирано? Патем, колку треба да чини ова чудо?

Исто така знам планираа да ја укинат оваа клучка  45°45'11.90"N  15°59'21.43"E  и да изградат нова, подобро позиционирана и димензионирана. Мислам поентата беше сегашниот експресен пат од Сисак да влегува директно во градот, без јазол со сегашната обиколница, а за новиот А11 од Сисак да се изгради клучка поисточно. Ама не сум баш 100% сигурен дека сосема точно сум запамтил.

Туку Андреј, знаеш ли што бидна со планот на Милан Бандиќ да гради и северна обиколница низ планините и да го дооформи автопатскиот прстен? И дали почетните точки на оваа вторава обиколница се поклопуваат со почетните точки на северната обиколница што ја заговара Бандиќ?




Edited by Cloverstack - 10-Dec-2010 at 05:04
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 17-Dec-2010 at 01:20
Originally posted by Cloverstack


Ако проблеми со експропријација се клучниот фактор за ваквото решение,
тогаш ова е катастрофа, иако колку што можам да видам и од материјалите
на Андреј, се работи за релативно кратка делница. Претпоставував дека
легислативата во Бугарија е построга во вакви случаи.

Покраj обиколницата има многу трговски обекти,некои населби са во близина исто(многу години Софиja се е ширила по склоновите на планината и сега обиколницата ке мине мегу некои населби реално). Закона дава можност на државата да вземе терена,но мора да им го наплати,а те не се согласни со цената,коjaто им дава државата и сакат за мали парчета земja многу пари. Ако не се лажам станува збор за около 60-70 милиона евро само да се плати на грагани за земите и това многу ке забави целиот проект + ке стане поскап. Затова решиха вака - 2 нива,без да наплатат и побрзо да е.

Edited by ink - 17-Dec-2010 at 01:24
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 17-Dec-2010 at 18:20

Crnogorska vlada "klizi" po autoputu


Propao je još jedan pokušaj pronalaženja investitora za gradnju autoputa od crnogorske obale do granice sa Srbijom. Da li će sada u „posao stoljeća“ ući Kinezi?

 

Priča o crnogorskom autoputu prerasla je u pravu sapunicu. Jedna za drugom odustajale su od gradnje ove ceste kompanije koje su pobjeđivale na natječajima, hrvatski konzorcijum „Konstruktor“ i grčko-izraelski „Aktor-Shikun-Binui“. Razlog je jednostavan: nije im uspjelo osigurati novac za tu investiciju koja se procjenjuje na oko tri milijarde eura, koliko, inače, iznosi godišnji bruto domaći proizvod Crne Gore. Crnogorska vlada redovito je javnost uvjeravala da će autoput biti izgrađen. Međutim, taj projekt koji će biti rentabilan tek za 17 godina, nije uvršten u mrežu europskih koridora, pa Europska Investicijska banka i ostale važne međunarodne financijske institucije odbijaju ga podržati. One su zabrinute sposobnošću Crne Gore po pitanju vraćanja sadašnjih i budućih dugova. Samo u prethodne dve godine vanjski dug te zemlje je povećan za preko 400 milijuna eura.

 

Mirko%20Cvetković,%20Jadranka%20Kosor%20i%20Mile%20ĐukanovićPrilikom početka gradnje autoputa, prošle godine: Mirko Cvetković, Jadranka Kosor i Mile Đukanović


Crnogorska vlada se uzdaje u Kineze

 

Crnogorska vlada zato sada panično pokušava negdje drugdje naći davaoca kredita za ovaj „posao stoljeća“. U igri su kompanije iz Kine. Ministar prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore, Andrija Lompar kaže da se zbog pojednostavljenja procedure više ne bi raspisivao natječaj već bi dvije vlade sklopile međudržavni sporazum. „U formi međudržavnog sporazuma taj bi sporazum bio na našem parlamentu. Imao bi dva dijela. Jedan bi bio koncesijski ugovor, drugi bi bio financijski model koji prati taj aranžman i tek onda kada bi ga parlament usvojio, on bi imao tu pravnu snagu da se može realizirati.“ Lompar dodaje da bi dalje odlaganje gradnje autoputa značilo i odlaganje pozitivnih efekata po crnogorsko gospodarstvo.

 

 

Oporba traži ostavku

                                                                                                                                                                                           

Oporba u Crnoj Gori pozvala je kabinet premijera Mila Đukanovića da zbog, kako se navodi, ovog debakla podnese ostavku. Stručnjak  za prometnu politiku Emin Duraković kaže za Deutsche Welle da je jasno da sadašnja vlast ne može realizirati jedan ovako kapitalan projekt i da je zato izgubljeno šest godina. „Poslije šest godina pogrešno vođenog procesa, poslije desetaka najavljenih 'strateških investitora', mnogo potrošenog novca i manipuliranja javnosti, imamo ovaj rezultat koji se pridodaje svim tim neuspjesima. To znači vraćanje procesa unazad za oko dvije godine. Iako je ovakav ishod nakon cjelokupne analize, nažalost, bio očekivan, ipak ostaje tuga što nas vlada Crne Gore pred novogodišnje praznike nije „počastila“ s još jednim „performansom“ otvaranja radova na izgradnji autoputa kako bi se narod uslijed ovih silnih nedaća koje potresaju državu makar malo razveselio“, zaključuje Duraković.

 

Autor:  Mustafa Canka

Odg.ured: Željka Telišman


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6333131,00.html
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 30-Dec-2010 at 01:29
Започна да се зборува за изградба на автопатен ринг около црно море и на Балканот.
http://www.blacksearing.org/

Edited by ink - 30-Dec-2010 at 01:31
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 30-Dec-2010 at 16:02
Еве малце update на информациjaта за изградба на автопатот Лулин во Бугариja и наjвеке делницата Драгичево-кадето ке се поврзува автопатот Скопje-Софиja.

Еве ja делницата Драгичево гледана от Софиja ком Перник.




Гледано от автопатот Струма ком автопатот Лулин


А за имате представа от целата делница и посоките еве и скица.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 24-Jan-2011 at 00:58

Од Приштина до Македонија - три тунели и четири моста

На автопатот од главниот град на Косово, Приштина, до границата со Македонија е предвидено да има три тунели со вкупна должина од 3,3 километри и четири моста. Овој автопат, како што објаснуваат од косовското министерство за транспорт, ќе биде долг 55 километри. Иако одлуката за негова изградба е донесена, с` уште не се знае датумот за почеток на градбата.

Според Џевдат Пожари, портпарол во министерството, проектот е поделен во два дела, првиот почнува од Липљан кај Приштина до Качаник, во должина од 42 км, додека вториот, од Качаник до границата со Македонија е со должина од 13 километри.

Поради фактот што во тек е изградбата на 118-километарскиот автопат Врмица-Мердаре, за чија изградба се планира инвестиција од 700 милиони евра, според Пожари, не се отфрла можноста делницата да се даде под концесија, поточно фирмата што ќе ја гради и да ја стопанисува.

- Министерството планира да се направи ова на ваков начин за да не се оптоварува буџетот - вели Пожари, кој смета дека изградбата на автопатот ќе има големи економски ефекти.

Лани во април почна изградбата на автопатот од Врмица преку Призрен и Приштина до Мердаре, со што фактички ќе се спои со Коридорот 10. Тој претставува продолжение на албанскиот автопат Драч - Кукс - граничен премин Морина, на албанско-косовската граница. Него го гради американско-турскиот конзорциум „Бехтел Енка“. (В.Т.)

http://www.time.mk/read/NONE/6ffadac667/index.html
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.