Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 139140141142143 158> |
Author | |
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #2801 Posted: 20-Feb-2021 at 23:44 |
Дефинитвно најлошите "лежечки", полоши неможеа да изберат. Груби и нецелосни, оштетуваат возила, подобро да поставеле подигната платформа која би служела како пешачки премин.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #2802 Posted: 04-Mar-2021 at 08:00 |
Инспириран од дебата во една друга тема околу судбината/иднинаната на објектот на министерството за одбрана во сред Дебар Маало ми дојде една идеја околу сообраќајот во околината. Имено Дебар Маало е достапно од две страни да се пристапи со автомобил од Илинденска. Тоа е од раскрсницата кај МЦМ кај фонтаната во градски парк, и другата од преку Орце Николов кај центар за странски јазици, кај Жапон, кај Пуиг, како сакате се исто може да се објасни.
Е сега мислам декa e паметно да се искористат крајните неколку метри од дворот на министерстото и да се пробие трет сообраќаен влез од Илинденска, а тоа е продолжение на улицата Дане Крапчев. Со тоа што на Илинденска наместо да има две раскрници една веднаш по друга, предлагам да се укине раскрницата која сега е влез за паркингот на Град Скопје и да се отвори нов влез кога ќе се создаде можност за тоа со рушење на бараките. Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:09 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2803 Posted: 04-Mar-2021 at 10:00 |
Ова би бил битен чекор кон подобра улична мрежа во секој поглед И не само тоа, туку со затворање на постојниот сообраќаен пристап до градски парк, ќе се реши и проблемот што се јавува на спојката со паркингот на зоолошката градина (возила се вклучуваат и исклучуваат буквално на 7-8 метри од самиот семафор). Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:10 |
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #2804 Posted: 06-Mar-2021 at 17:02 |
И треба паркинг на тоа место. Преку викенд нема место за паркирање ако се сака да се оди во парк или зоолошка, или пак во некои кафичи и кафани во близина. Е сега колкав би бил тој монтажен паркинг е друга работа. Се надевам ќе биде доста голем бидејќи и постои простор за такво нешто.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #2805 Posted: 06-Mar-2021 at 17:13 |
Тоа е друго прашање, но една катна гаража на просторот на бараките на општина центар или на просторот на дворот на министерство за одбрана кое сега така зјае празен простор, трајно и темелно ќе ги реши проблемите со паркирање, и стадион и парк и кафани, и дебар маало и нови стамбени згради што се изградија.
И тоа па миснитерство што сеуште фаќа ексклузивен простор во центарот на градот треба да се тргне од тамо. Југославија оддамна ја нема, да се повлече армијата во празните објекти на Касарната Илинден. Да се остави на Општина Центар за административна зграда и на просторот на бараките да се изгради огромна катна гаража. Edited by user8642 - 06-Mar-2021 at 17:15 |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #2806 Posted: 06-Mar-2021 at 19:23 |
Тој простор треба да си биде подземна гаража по целата должина, а на местото на бараките да си се прошири Градскиот парк.
Инаку, јас нешто не сфаќам или: како ЕЛЕМ работи во таа зграда, кога пола зграда и повеќе нема прозорци? Не ја сфаќам функционалноста на зградата. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2807 Posted: 06-Mar-2021 at 21:17 |
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #2808 Posted: 07-Mar-2021 at 09:22 |
ДМ е пристапно и од другата страна на ОН, а со малку вртење (при постојниот режим) и преку Ленинова.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #2809 Posted: 12-Mar-2021 at 18:46 |
Тотално ја промашија работата со овие столбчињата за вело ленти по ул,Никола Карев,секојдневно колоната е се подолга а човек да направи анализа ќе види дека најголем дел од возилата што чекаат(барем според мое видување)се авто-школи,дистрибутери,кипери,миксери,пајак служби и таксисти поточно категории кои не е веројатно дека ќе мигирираат и ќе се натераат да одат со точак.А патем откако ја пуштија улицата во овој формат јас многу ретко приметувам велосипедисти да одат во насока по должина на улицата,напротив тие што се движат одат попреку,минуваат на сите можни начини но многу ретко по должина на просторот кој им е даден на користење.
Еве една вчерашна фотка како потврда на ситуацијата |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #2810 Posted: 12-Mar-2021 at 19:09 |
До толку нема друга опција па преферираат да чекаат во гужвата, и авто-школи, дистрибутери, кипери, миксери, пајак служби и таксисти?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #2811 Posted: 12-Mar-2021 at 22:14 |
Па зависи од кој дел доаѓаат и каде им е маршутата по која возат кипери и миксери се периодично присутни зависно од градежните активности во околина,авто школи сакале или не дел од рутата за полагање го вклучува овој потег,пајаците исто така немаат друга можност а за други приватни возила можеби имаат повеќе опции. Добар дел од столбчињата веќе и ги имаат малку поткачено особено оние што излегуваат од бензинската и на неколку места подолу.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #2812 Posted: 14-Mar-2021 at 01:36 |
ако одиш накај автокоманда ова е исто така единтвена опција... или тоа, или ќе поминеш 1000000 семафори по должината на Трета Македонска/ Јане сандански/ Булевар Србија за да стигнеш до Автокоманда, и тоа од околу па и да има опции, сакаш да кажеш дека е здраво сообраќајот на градот да се пренасочува, само за да има велосипедска патека на коловоз, за вкупно два велосипедисти на ден, на место каде што има доволно простор за велосипедска патека на тротоарот? ...само не пуштај некој амстердамски филм |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #2813 Posted: 14-Mar-2021 at 09:48 |
Очигледно Waze уште не се користи кај нас. Паметна апликација што ти пресметува најоптимални рути со најмалку гужви, доста популарна низ Централна Европа.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #2814 Posted: 16-Mar-2021 at 01:26 |
Еве една интересна мини-идеја за подобра поврзаност меѓу населбите Бардовци и Волково. Не дека има што многу да комуницираат, но како опција треба да постои оваа врска.
Тамо е планиран некаков мост на Лепенец, кој мислам дека еднаш го имаме дикутирано лани, ама неможам да го најдам сега написот. Но затоа, успеав да најдам некои слики на гоогле мапс од железничкиот мост на Лепенец меѓу Бардовци и индустирскиот дел од населба Даме Груев (позната како Геге) (42.020860° 21.367921°). И на мостот уствари има две железнички ленти, но едната изгледа како никогаш да не е употребена и џабе да стои на мостот. Всушност од ова парче пруга нема никаква потреба и ако некогаш во иднина железничкото поврзување помеѓу станиците Скопје Север и Ѓорче Петров во иднина порасне на дупли профил, тогаш сигурно нема баш ова руинирано парче пруга на мостот да се користи. Така да, мислам дека е паметно сега за сега да се демонтира тоа парче на мостот, и просторот од лентата да се отстапи на користење на возила како локален пат исто како што тоа се користи сега во Долно Лисиче каде што железничкиот мост е изграден до профил да некогаш наменски има тамо улица но ГУП-от сеуште не дошол со реализација до тамо. Е тука меѓу Бардовци и Даме Груев би било паметно да се искористи "привремено" на неколку децении мостот за патнички потреби. Дури на памет ми иде еден уште поелегантен политички дупло-корисен метод. Пред избори, еве сега брзо ќе има, да им "се намигне" на локални собирачи на старо железо, да им се покаже што треба преку ноќ да соберат и да се остават да расчистат тоа ѓубре. И така тоа е ненаселен дел, без некоја голема галама може да се ослободи лентава. Ем гласови може да се соберат пошто тоа сепак тоа не е малку железо, ем ќе се избегнат нужните процедури кои висат како камен околу врат кога треба да се направи нешто овакво надвор од сите зацртани планови и нема системски поставена институција или функционер кој треба да спресече или да може да пренамени нешто овакво на привремен рок без да биде пикиран за политичка пресметување и наоѓање влакана во јајце кога ќе си замине од функцијата. Така да еве идеја, политички проект, за 0 денари! Па ако чита некој од партиите, не се зафркавам воопшто, нека го размислат како идеја. Ова зборам вака како брза и ефикасна метода што може до избори да се направи, после тоа секако би требало асфалтирање саглам пристапни патишта, а може и асфалтирање на коловоз на мостот ако се избоксуваат процедурите. Од 7 километри пат, поврзувањето меѓу населбите се скратува на само 2,5м километри што е скоро три-кратно. Тоа секако може да има значајност за локална економија, дали луѓе побрзо до работа ќе стигнат или некој производ побрзо ќе се дистрибуира. Едно возило да се тргне од кружење преку загушената улица Скупи и пазарот во Ѓорче, тоа е успех. Edited by user8642 - 16-Mar-2021 at 01:46 |
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 460 |
Quote Reply #2815 Posted: 16-Mar-2021 at 10:11 |
Mislam deka ova povrzuvanje ke bide izvedno koga ke bi se izgradila vnatresnata obikolnica na gradot.
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #2816 Posted: 16-Mar-2021 at 20:13 |
Одлична идеја.
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #2817 Posted: 16-Mar-2021 at 21:16 |
Таму си е вцртан бул. Словенија, но ако властите не планираат набрзо да го градат овој дел (допрва треба да почне продолжувањето на Словенија до Бардовци) може да се изгради 1+1 или 2+1 улица која подоцна би се пренаменила во една коловозна лента. Има идеја и за директно поврзување на Даме Груев и Бардовци преку нивите.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #2818 Posted: 24-Mar-2021 at 08:37 |
ПРЕДЛОГ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦА ЛОНДОНСКА
РЕКОНСТРУКЦИЈА” НА УЛ. ЛОНДОНСКА Оваа улица се “реконструираше” на крајот на 2017та година и до денешен ден се уште нема хоризонтална ниту вертикална сигнализација на улицата. Поради тоа што се уште нема никаква сигнализација на улицата, веруваме дека има реална можност, без многу средства вистински да се реконструира истата. Нашиот предлог успеавме да го внесеме во програмот StreetPlan и може да се види подолу на сликата. Однапред се извинуваме што мерките се во стапки бидејќи така наложува програмот, но има и детално објаснување на нашиот предлог. На долниот дел од сликата може да ја видиме реалната состојба на улицата. Иако постојат 4 широки коловозни ленти, реално се користат само две, во два правци по средината на улицата. Крајните ленти се користат за паркинг на возила. На истата улица постојат и тесни тротоари од двете страни, на кои неретко се со паркирани возила на нив. Според нашите груби мерки, ширината на улицата без тротоари е околу 14 метри и според тоа го направивме и нашиот предлог. Поради малата фреквентност на возила, сметаме дека на улицата треба да останат во функција само 2 коловозни ленти, коишто ќе бидат во два правци по средината на улицата. Тие би биле со ширина од 2,9 метри, сосема доволно за улица по која не би требало да се вози над 50 km/h. Веднаш до коловозните ленти, од двете страни треба да има организиран паралелен паркинг и тие паркинг-ленти би биле широки по 2,25 метри. Тука би ставиле рабници од двете страни и би завршила улицата. Делот којшто останува од двете страни на улицата, иако со ширина од по 1,5 метар, би се пренаменил во велосипедска патека. Што добиваме: модерна мултифинкционална улица, физички одделен простор за велосипедисти и добиваме ослободени тротоари за пешаците. Брзината на движење на возилата би се ограничила на 30 или 40 km/h, со оглед на тоа што во близина се наоѓаат и училишта. Искрено се надеваме дека овој предлог ќе наиде на одобрување пред се од жителите во тој дел на градот, но и од нашите читатели. Локалните власти се на потег. https://zelenapozitiva.mk Edited by stef4o - 24-Mar-2021 at 08:37 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #2819 Posted: 28-Mar-2021 at 12:55 |
СО МЕЃУОПШТИНСКА СОРАБОТКА ЌЕ СЕ РЕКОНСТРУИРААТ УЛИЦИ ВО КАРПОШ И ВО САРАЈ
Одлуката за воспоставување меѓуопштинска соработка помеѓу Град Скопје и Општина Карпош за финансиско учество за реконструкција на дел од улица Загребска е една од точките за која ќе расправа Советот на Град Скопје на наредната седница. Со оваа одлука Градот Скопје целосно ќе ја финансира реконструкцијата на дел од улицата Загребска, на потег од скалите за поврзување со улица Леринска до влезот на детска болница Козле) во должина од околу 200 метри, а за ова намена се предвидени 10 милиони денари. Оваа одлука е од исклучителна важност, бидејќи со истата се подобрува пристапноста до Институтот за белодробни заболувања – Детската болница Козле, каде што функционира и еден од Ковид-центрите во Скопје. За потсетување, минатата година, Градот Скопје изврши серија на реконструкции и изградби во Клиничкиот центар – Мајка Тереза, односно изгради посебен влез за возилата на итна медицинска помош, се изработи нов влез кај Инфективната клиника, се проширија влезовите кај Клиниката за стоматологија и на влезот на улица Белградска над Клиничкиот центар, а се реконструираа и двата постојни паркинзи кај клиниките за хирургија и за гинекологија и акушерство. https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #2820 Posted: 28-Mar-2021 at 18:47 |
Патем во сиот тој список за преименување, ЗагреБска никако да стане Загрепска.
|
|
Post Reply | Page <1 139140141142143 158> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |