Вагони |
Post Reply | Page <1 1314151617 18> |
Author | |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #281 Posted: 13-Nov-2012 at 20:15 |
дали знае некој кој е овој вагон?реновиран?постирано од Рубен на странски форум
|
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #282 Posted: 13-Nov-2012 at 22:19 |
Srpski vagon(ZS). Verojatno slikan vo vremeto koga se cekase voz od Solun za Belgrad
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #283 Posted: 21-Nov-2012 at 15:02 |
од Владимир за обновениот MZ B 50 65 20-10 010-4
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #284 Posted: 22-Jun-2013 at 10:41 |
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #285 Posted: 18-Jul-2013 at 14:40 |
150 нови вагони за МЖ
Македонски железници ќе го обновува возниот парк со нови 150 товарни вагони со средства обезбедени од ЕБОР. Тендерот за набавка на товарните вагони е објавен пред три дена, а за набавка на новите патнички вагони тендерот ќе биде објавен во август. Миле Јанакиески, министерот за транспорт и врски вели дека понудите за товарните вагони се очекува да бидат доставени до 10 септември, договорот да биде склучен најдоцна до крајот на годинава, а 10 месеци потоа да пристигнат и првите вагони во Република Македонија. Според тендерот се набавуваат два типа на товарни вагони - за превоз на контејнери и вагони за превоз на ринфузни стоки како руда, јаглен и слично. „Овој проект е уште еден доказ за реализација на стратегијата на Владата за развој на железничкиот сектор во државата и негово максимално насочување кон задоволување на потребите на стопанството“, рече Јанакиески. Проценетата вредност на инвестицијата е 50 милиони евра од кои за товарните вагони се очекува да бидат потрошени 15 милиони, за патничките 25 милиони и 10 милиони за рехабилитација на постојните вагони. Директорот на МЖ Транспорт, Оливер Дерковски рече дека на овој начин ќе се зголеми фрекфенцијата на возови, бројот на патници и ќе се подобрат условите за патување. Тој додаде дека со новите вагони се очекува намалување и на трошоците за одржување. http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/150-novi-vagoni-za-mzh |
|
За сè има вторпат
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #286 Posted: 10-Sep-2013 at 17:27 |
Во Македонски Железници Транспорт АД - Скопје денеска се одржа отворање на понуди за набавка на 150 товарни вагони. Беа поднесени понуди од осум понудувачи од кои седум комплетни и една некомплетна. Понудите се од компании од Чешка, Романија, Хрватска, Кина, Словачка, Србија и Индија. Планирано е да бидат набавени 75 нови зглобни интермодални вагони од серија Sggrss-80 и 75 нови плато вагони од серија Eass-Z-(K) во рамките на Проектот за обнова на возниот парк на МЖ Транспорт АД – Скопје во соработка со Владата преку Министерството за транспорт и врски и Европската Банка за Обнова и Развој - ЕБОР. Во наредниот период, како што се наведува во соопштението од Македонски железници, следува детална евалвација на понудите која на крајот треба да резултира со избор на најповолниот понудувач кој треба да ги изработи и испорача товарни вагони за превоз на стока. Edited by Danielbtmk - 10-Sep-2013 at 18:04 |
|
erdc
Newbiе Joined: 10-Oct-2013 Location: Praha, Česká Tř Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #287 Posted: 10-Oct-2013 at 20:12 |
добар ден,
I will write in English, but I understand Macedonian well. I have lots of questions about MŽ passanger´s coaches. Is there anybody who can hel me? Thank you very much, Martin www.vagonweb.cz |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #288 Posted: 10-Oct-2013 at 20:14 |
Welcome Martin,
I'm not a train buff myself, but we got some very knowledgeable members around the forum. Feel free to ask specific questions |
|
erdc
Newbiе Joined: 10-Oct-2013 Location: Praha, Česká Tř Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #289 Posted: 13-Oct-2013 at 09:49 |
Thank you so frist part of questions:
1) I update this page http://www.vagonweb.cz/popisy/popisy.php?k=MZ, which mistakes are there now? 2) Is there any other coaches in reguar use, which is not displayed on web? 3) Existing any Post coaches now? Next questions are from JŽ time (ŽTP Skopje): 4) How many buffet coaches have Skopje. And which types (X, Y)? 5) How many sleeping coaches have Skopje? 6) How many couchette coaches have Skopje. And which types (X, Y)? 7) Have Skopje any Salon coaches? 8) Why there were no coaches D and DDm(DDam) at Skopje directorate? 9) Which composition runs on Pelargonija train to Bitola? 10) Which year was administrative moved WL coaches from KSR Beograd to ŽTP Skopje? 11) Feroturist was service organization for all AR, WR and Bc coaches from Skopje? |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #290 Posted: 13-Oct-2013 at 10:15 |
Hello and warm greetings from Skopje. Every time when I want to travel somewhere in Europe, I open Vagonweb to see if there's train composition in which I will travel .
1) I think that you have all vagons in the list. 2) no 3) unfortunatelly, post coaches are demolished in 90's 4) ZTP Skopje had 3 buffet coaches, but now only one is in function, but they don't send this coach on trains 5) I don't know the answer, but I would say at least 10 sleeping coaches. 6) I'm sure more than 20 couchette coaches, but I can't say nothing more 7) no 8) 9) In the past, I think that there were vagons and buffet car 10) There are some people who work in Railway company on this forum, maybe they know something more 11) Yes |
|
erdc
Newbiе Joined: 10-Oct-2013 Location: Praha, Česká Tř Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #291 Posted: 14-Oct-2013 at 11:51 |
Thank you Bojan, so next questions.
ad 3) How many those coaches had PTT Skopje and which years of build? ad 4) I know, that one in function is quite original "Pole". And rest two are same and existing? And what is this coache http://www.railfaneurope.net/pix/mk/car/express/mz-buffet.jpg ? ad 6) And proportion UIC-X vs. UIC-Y (and if anybody have info how many build and now existing)? ad 7) So it means, that in JŽ time only Titograd and Skopje directorate had no Salon coache? |
|
erdc
Newbiе Joined: 10-Oct-2013 Location: Praha, Česká Tř Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #292 Posted: 15-Oct-2013 at 09:47 |
Bojan I try to send you PM, but is impossible.
Can you contact me on erdc@centrum.cz? Regards, Martin |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #293 Posted: 15-Oct-2013 at 10:47 |
Yes, I'm so lazy, my inbox is full with messages and that's the reason why you can't contact me. I will send you short message on mail.
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #294 Posted: 01-Nov-2013 at 23:32 |
Аирлија уште два нови вагони во сообраќај
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #295 Posted: 01-Nov-2013 at 23:44 |
Внимавај какви коментари пишуваш, се вели обновени, а не нови вагони. Кога ти го читнав коментарот, за малку ќе ми скокнеше срцето од возбуда, но навреме се прибрав кога ги видов сликите. Си реков: Кога толку брзо нови вагони ? Бидејќи нели, кај нас во Македонија, земјата на чудата, чудна и несекојдневна појава е една јавна набавка да се реализира во што е можно пократок временски период, а истовремено да биде во целост легална и транспарентна. Edited by Dexter26 - 01-Nov-2013 at 23:45 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #296 Posted: 02-Nov-2013 at 00:22 |
За колкава макс. брзина се конструирани овие вагони? Има ли МЖ вагони стандардизирани за меѓународен сообраќај?
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #297 Posted: 02-Nov-2013 at 01:22 |
Морам да признаам дека Колска-Велес прави потемелна и поквалитетна реконструкција, ако од никој друг, барем од српските ремонтери и нивните „обновени“ вагони. Сепак, МЖ-Транспорт треба да смогне сили овие вагони барем неколку месеци да останат во ваква состојба, односно да се ОДРЖУВААТ. Андреј, максималната брзина на македонските вагони е 120 или 160 километри на час. Конкретно, максималната брзина на овие два вагони е 160 км/ч и тие се стандардизирани за меѓународен сообраќај и би можеле да сообраќаат на цел Балкан се` до Австрија и централноевропските земји, понатаму и брзините на возовите се поголеми. Инаку, овие вагони се произведени на крајот на 80-тите години, а има и дел од нив што се набавени во 1991 година. |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #298 Posted: 02-Nov-2013 at 08:29 |
Слободно можам да кажам нови !!! Затоа што кога патник ќе се качи веднаш ќе направи споредба и ќе каже нови вагони !!! |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #299 Posted: 02-Nov-2013 at 16:52 |
Ми е незгодно да изразам задоволство, а во истиов момент да помислам какви уметнички дела ќе станат за некој месец.
И за ова не се криви само уличните уметници, туку и МЖ со ‘перење и миење‘ на вагоните. |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #300 Posted: 02-Nov-2013 at 17:44 |
Ама не се нови, во тоа е поентата. Обновено и ново не е исто, во Македонија ново е реткост, а нови вагони барем засега сеуште немаме. |
|
Post Reply | Page <1 1314151617 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |