build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 16-Nov-2010 at 10:07
Веста за повторно воведување на „Пелагонија - Експрес“ е извонредна! ApplauseВо возниот ред 1985/86 се наведени 2 пара забрзани патнички возови Скопје - Кичево со возно време 2:04, во 8:15 и 22:55 од Скопје и 7:47 и 17:43 од Кичево. Убаво би било и за нив да се размисли и ако има смисла да се воведат повторно во форма на InterCity возови. Пред многу години учениците патуваа со воз на училиште меѓутоа сега превозот се организира со минибуси и сл. Ми се чини дека InterCity на оваа линија би била добра работа.

Поздрав
Тино
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 16-Nov-2010 at 13:11
Polval, денес возот Скопје Кичево е со исто возно време како тогашниот Intercity воз. Се согласувам со тебе дека би можело да се поврзат Скопје и Кичево со брзи возови но само доколку линијата не завршува во Скопје. Би можело да се воведе во текот на летото ваков воз на релација Белград-Кичево за оние што патуваат на одмор во Охрид, а како поверојатна варијанта би ја истакнал онаа за поврзување на Приштина со Кичево.

Поради мнозинското албанско население долж пругата, мислам дека оваа линија би била исплатлива, евентуално сегашниот воз од Приштина за Скопје да се продолжи до Кичево или да се воведат два возови дневни.
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 16-Nov-2010 at 13:14
Пелагонија експрес е супер идеја али не разбирам зошто би запирал у Зелениково,Чашка,Богомила поради тоа што ако се укина овие станици ке се оди Скопје Битола за 20-30 минути побрзо и би било под 3 саати таа релација.А за гарнитурите што ги планираа за овој воз во Колска нема шаси да бидат готови до декември.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 16-Nov-2010 at 15:37
Бојан , тоа за Приштина-Кичево е одлична идеја! Возниот ред треба да се испланира на таков начин за 10-15 мин во Кичево да има врска со автобус за Охрид и обратно, автобусот од Охрид да се усогласи со возот во Кичево.



 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 16-Nov-2010 at 19:38
Тек тогаш очекувајте не камења. Ќе ја минираат пругата.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 16-Nov-2010 at 20:31
Originally posted by lslcrew

Тек тогаш очекувајте не камења. Ќе ја минираат пругата.

Овие заговараат бизнисот на дивите превозници да им го уништат   
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 16-Nov-2010 at 21:20
Denes vozot sto doaga od kicevo sabalje po vozen red vo 05:53 udri vo krava pomegu delnica Radusa i Orasje, taka da vozot sto odi za kicevo po vozen red 06:55 kasnese i trgna od gorce petrov okolu 13:00 casot.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 16-Nov-2010 at 22:42
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by lslcrew

Тек тогаш очекувајте не камења. Ќе ја минираат пругата.

Овие заговараат бизнисот на дивите превозници да им го уништат   


Имаш нешто против?Big%20smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 17-Nov-2010 at 12:39
Доколку се сака може да им се стави крај на инцидентите на кичевската пруга, а решението за воз Приштина-Кичево мислам дека би била исплатлива инвестиција, исто како и релацијата Белград-Кичево со синхронизирано поаѓање и пристигнување на автобуси во Кичево. 
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 17-Nov-2010 at 13:04
A mozno e i lugeto namerno da ja imaat postaveno kravata na prugata za da rabotat divite prevoznici so kombinja.Osobeno vcera poradi toa sto bese Bajram.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 17-Nov-2010 at 13:14
Што и да прават има начин тоа да се запре доколку има воља.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 24-Nov-2010 at 22:06
На сајтот на Германските железници е објавен возниот ред за меѓународните возови на линијата Белград-Скопје-Солун за 2010/2011 година. Нема никакви новини и речиси никакви поместувања на возните редови:

Скопје-Солун 7:30(e), 17:30(IC);
Скопје-Белград 9:05(IC), 20:45(e);
Скопје-Ниш-Бар 14:52(е)-сообраќа само во текот на летото;


Солун-Скопје 5:56(IC), 17:04(e);
Белград-Скопје 7:50(IC), 21:15(e);
Ниш-Скопје 8:40(e)-сообраќа само во текот на летото;

И понатаму остануваат лоши врските со Будимпешта и Љубљана, како најголема новост е што возовите од Белград кон Скопје е планирано да се движат уште поспоро, според возниот ред ноќниот воз кон Скопје ќе сообраќа дури 9 часа и 37 минути, додека утринскиот ќе сообраќа 9 часа и 17 минути. BashDunnoOhno

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 24-Nov-2010 at 22:37
Невероватно зашто не го урачунат сталното каснење низ Србија.
Со вечерниот од Ск-Бг бидејќи касни никако не се фаќа возот за Будимпеста, мораш да испиеш 10 кафиња и 100 цигари па да се качиш на следниот. (искуство од пред некоја недела)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 24-Nov-2010 at 23:27
Originally posted by Vladimir P

Невероватно зашто не го урачунат сталното каснење низ Србија.
Со вечерниот од Ск-Бг бидејќи касни никако не се фаќа возот за Будимпеста, мораш да испиеш 10 кафиња и 100 цигари па да се качиш на следниот. (искуство од пред некоја недела)


Па добро, разликата помеѓу Авала и Иво Андриќ не е голема, Авала поаѓа околу 7 часот, додека Иво Андриќ поаѓа во 10 часот. Може да биде поголем проблем доколку си планирал од Будимпешта да одиш кон друг европски град, бидејќи со Иво Андриќ тешко дека ќе фатиш некој од дневните возови што поаѓаат од Будимпешта за европските градови, туку ќе треба со EuroNight.

Најголем проблем е ако го пропуштиш и Иво Андриќ, во тој случај треба да се чека вечерниот воз „Београд“ кој е ужасно прљав!


Во секој случај, ништо ново по ова прашање со новиот возен ред.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 03-Dec-2010 at 14:21
Возниот ред на Македонски железници за 2011 година конечно е објавен на www.mz.com.mk (се обидов да го пренесам целиот овдеBig%20smile):

Скопје-Гевгелија 6:05(п); 7:30(е); 9:16(е)(сообраќа секоја сабота 25.6-10.9.2011); 17:30(е); 19:43(п);
Гевгелија-Скопје 4:49(п); 6:39(е); 16:00(п); 18:04(е); 20:02(е)(сообраќа секоја сабота 25.6-10.9.2011 година);

Скопје-Битола 6:48(п); 14:30(п); 17:00(е)-задолжителна резервација; 19:20(п);
Битола-Скопје 3:10(п); 5:30(е)-задолжителна резервација; 12:45(п); 18:25(п);

Скопје-Кичево 2:50(п); 8:05(п); 16:50(п);
Кичево-Скопје 5:33(п); 12:18(п); 19:15(п);

Скопје-Кочани 2:25(п); 15:20(п);
Кочани-Скопје 5:50(п); 18:20(п);

Скопје-Куманово-Табановци 6:25(п); 9:05(е); 14:52(б) (сообраќа секој ден во периодот 25.6.-29.8.2011); 16:08(п); 19:00(п); 20:45(п); 22:15(е) (Меридиен експрес); 23:00(п) (сообраќа до Куманово);
Табановци-Куманово-Скопје 5:03(п); 6:10(е); 7:43(п); 8:20(е) (Меридиен експрес); 12:45(б) (сообраќа секој ден во периодот 25.6-29.8.2011); 16:25(е); 17:17(п); 20:12(п);

Скопје-Велес 2:25(п); 6:05(п); 6:48(п); 7:30(е); 9:00(п); 9:06(е) (Меридиен експрес); 13:20(п) (не сообраќа во сабота и недела); 14:30(п); 15:20(п); 16:40(п) (не сообраќа во сабота и недела); 17:00(е); 17:30(е); 19:20(п); 19:43(п); 22:40(п);

Скопје-Белград 9:05(е); 20:45(е);22:15(е) (Меридиен експрес);
Скопје-Солун 7:30(е), 9:06(е) (Меридиен експрес); 17:30(е);
Скопје-Приштина 16:35(б);
Скопје-Ниш-Бар 14:52(б) (сообраќа секој ден 25.6-29.8.2011)
Скопје-Нови Београд-Будимпешта-Штурово 22:15(е) (Меридиен експрес, сообраќа секоја сабота во летниот период)

Еве ги и моите први коментари:
1. Пелагонија експрес прерано поаѓа од Битола, да се потрудиле барем 30-60 минути да поаѓа покасно);
2. Никако да се укинат ноќните возови кон Кичево и Кочани, а на нивно место да се воведат утрински или вечерни);
3. Укината е врската со Варна во летото, ама затоа имаме врска со ШТУРОВО (каде ли е ова на планетата земјаLOL)?
4. Има доста нови поаѓања воведено, дали ќе може железница да ги извози сите овие поаѓања?
5. На сајтот на Германските железници стои дека утринскиот воз Солун-Скопје-Белград и Белград-Скопје-Солун ќе сообраќа со вагон-ресторан, вистина е ова или пак некоја лага?


Edited by BOJAN - 03-Dec-2010 at 14:27
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 03-Dec-2010 at 14:29
Originally posted by BOJAN


Битола-Скопје 3:10(п); 5:30(е)-задолжителна резервација; 12:45(п); 18:25(п);

Што значи тоа задолжителна резервација?? Од кога треба да резервираш билет? Question
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 03-Dec-2010 at 14:41
Тоа значи дека со секоја купена карта треба да си доплатиш резервација со која добиваш загарантирано седиште во возот. Во принцип, за секој експресен воз би требало да има ваква резервација, но во овој значи дека ако немаш резервација не можеш да патуваш со него.

Edited by BOJAN - 03-Dec-2010 at 14:42
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 03-Dec-2010 at 14:43
Тоа е само доплата за брз воз и може да си извадиш на благајна и пред самото тргнување...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 03-Dec-2010 at 14:44
Štúrovo е словачко местенце на унгарско-словачката граница. Незнам која е причината возот да не сообраќа до Братислава, дали затоа што нашите/српските вагони не ги пуштаат погоре од Унгарија? Возниот ред ја истакнува апсолутната нужда од К8 за Македонија, ако се изгради ќе имаме патнички превози до Тирана, Софија, Букурешт, Истанбул, а зошто да не и воз Тирана-Скопје-Софија-Букурешт-Киев-Москва!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 03-Dec-2010 at 17:48
Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?
________________

Тоа со резервацијата, го замислувам како некоја глупост слична на автобуската во Скопје со задолжителните 30 денари за резервација, без разлика дали има 45 слободни места на автобусот или не, таа е задолжителна и без неа не може да се патува.

Значи да се разбереме, резервацијата е апсолутно пожелна работа, ама на возови каде што стоењето простум не е дозволено, каде што има премногу патници и вагоните се редовно полни, и најважно од cè, откако ќе имаме функционален и интерконектиран систем за резервации.

Ме интересира со сегашниот систем на резервации, како им се гарантира место на патниците кои ќе се качат во Богомила или Кадина Река? Како службеникот во Богомила ќе провери колку места се резервирани во Прилеп, Велес или Битола? Има некој информации? Мислам дека ова е првиот воз во последниве години за кој е потребна резервација.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.