Возен ред |
Post Reply | Page <1 1314151617 36> |
Author | ||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #281 Posted: 16-Nov-2010 at 10:07 | |
Веста за повторно воведување на „Пелагонија - Експрес“ е извонредна! Во возниот ред 1985/86 се наведени 2 пара забрзани патнички возови Скопје - Кичево со возно време 2:04, во 8:15 и 22:55 од Скопје и 7:47 и 17:43 од Кичево. Убаво би било и за нив да се размисли и ако има смисла да се воведат повторно во форма на InterCity возови. Пред многу години учениците патуваа со воз на училиште меѓутоа сега превозот се организира со минибуси и сл. Ми се чини дека InterCity на оваа линија би била добра работа.
Поздрав Тино |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #282 Posted: 16-Nov-2010 at 13:11 | |
Polval, денес возот Скопје Кичево е со исто возно време како тогашниот Intercity воз. Се согласувам со тебе дека би можело да се поврзат Скопје и Кичево со брзи возови но само доколку линијата не завршува во Скопје. Би можело да се воведе во текот на летото ваков воз на релација Белград-Кичево за оние што патуваат на одмор во Охрид, а како поверојатна варијанта би ја истакнал онаа за поврзување на Приштина со Кичево.
Поради мнозинското албанско население долж пругата, мислам дека оваа линија би била исплатлива, евентуално сегашниот воз од Приштина за Скопје да се продолжи до Кичево или да се воведат два возови дневни. |
||
juventino
Newbiе Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #283 Posted: 16-Nov-2010 at 13:14 | |
Пелагонија експрес е супер идеја али не разбирам зошто би запирал у Зелениково,Чашка,Богомила поради тоа што ако се укина овие станици ке се оди Скопје Битола за 20-30 минути побрзо и би било под 3 саати таа релација.А за гарнитурите што ги планираа за овој воз во Колска нема шаси да бидат готови до декември.
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #284 Posted: 16-Nov-2010 at 15:37 | |
Бојан , тоа за Приштина-Кичево е одлична идеја! Возниот ред треба да се испланира на таков начин за 10-15 мин во Кичево да има врска со автобус за Охрид и обратно, автобусот од Охрид да се усогласи со возот во Кичево.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #285 Posted: 16-Nov-2010 at 19:38 | |
Тек тогаш очекувајте не камења. Ќе ја минираат пругата.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #286 Posted: 16-Nov-2010 at 20:31 | |
Овие заговараат бизнисот на дивите превозници да им го уништат |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #287 Posted: 16-Nov-2010 at 21:20 | |
Denes vozot sto doaga od kicevo sabalje po vozen red vo 05:53 udri vo
krava pomegu delnica Radusa i Orasje, taka da vozot sto odi za kicevo po
vozen red 06:55 kasnese i trgna od gorce petrov okolu 13:00 casot.
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #288 Posted: 16-Nov-2010 at 22:42 | |
Имаш нешто против? |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #289 Posted: 17-Nov-2010 at 12:39 | |
Доколку се сака може да им се стави крај на инцидентите на кичевската пруга, а решението за воз Приштина-Кичево мислам дека би била исплатлива инвестиција, исто како и релацијата Белград-Кичево со синхронизирано поаѓање и пристигнување на автобуси во Кичево.
|
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #290 Posted: 17-Nov-2010 at 13:04 | |
A mozno e i lugeto namerno da ja imaat postaveno kravata na prugata za da rabotat divite prevoznici so kombinja.Osobeno vcera poradi toa sto bese Bajram.
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #291 Posted: 17-Nov-2010 at 13:14 | |
Што и да прават има начин тоа да се запре доколку има воља.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #292 Posted: 24-Nov-2010 at 22:06 | |
На сајтот на Германските железници е објавен возниот ред за меѓународните возови на линијата Белград-Скопје-Солун за 2010/2011 година. Нема никакви новини и речиси никакви поместувања на возните редови:
Скопје-Солун 7:30(e), 17:30(IC); Скопје-Белград 9:05(IC), 20:45(e); Скопје-Ниш-Бар 14:52(е)-сообраќа само во текот на летото; Солун-Скопје 5:56(IC), 17:04(e); Белград-Скопје 7:50(IC), 21:15(e); Ниш-Скопје 8:40(e)-сообраќа само во текот на летото; И понатаму остануваат лоши врските со Будимпешта и Љубљана, како најголема новост е што возовите од Белград кон Скопје е планирано да се движат уште поспоро, според возниот ред ноќниот воз кон Скопје ќе сообраќа дури 9 часа и 37 минути, додека утринскиот ќе сообраќа 9 часа и 17 минути. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #293 Posted: 24-Nov-2010 at 22:37 | |
Невероватно зашто не го урачунат сталното каснење низ Србија.
Со вечерниот од Ск-Бг бидејќи касни никако не се фаќа возот за Будимпеста, мораш да испиеш 10 кафиња и 100 цигари па да се качиш на следниот. (искуство од пред некоја недела) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #294 Posted: 24-Nov-2010 at 23:27 | |
Па добро, разликата помеѓу Авала и Иво Андриќ не е голема, Авала поаѓа околу 7 часот, додека Иво Андриќ поаѓа во 10 часот. Може да биде поголем проблем доколку си планирал од Будимпешта да одиш кон друг европски град, бидејќи со Иво Андриќ тешко дека ќе фатиш некој од дневните возови што поаѓаат од Будимпешта за европските градови, туку ќе треба со EuroNight. Најголем проблем е ако го пропуштиш и Иво Андриќ, во тој случај треба да се чека вечерниот воз „Београд“ кој е ужасно прљав! Во секој случај, ништо ново по ова прашање со новиот возен ред. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #295 Posted: 03-Dec-2010 at 14:21 | |
Возниот ред на Македонски железници за 2011 година конечно е објавен на www.mz.com.mk (се обидов да го пренесам целиот овде):
Скопје-Гевгелија 6:05(п); 7:30(е); 9:16(е)(сообраќа секоја сабота 25.6-10.9.2011); 17:30(е); 19:43(п); Гевгелија-Скопје 4:49(п); 6:39(е); 16:00(п); 18:04(е); 20:02(е)(сообраќа секоја сабота 25.6-10.9.2011 година); Скопје-Битола 6:48(п); 14:30(п); 17:00(е)-задолжителна резервација; 19:20(п); Битола-Скопје 3:10(п); 5:30(е)-задолжителна резервација; 12:45(п); 18:25(п); Скопје-Кичево 2:50(п); 8:05(п); 16:50(п); Кичево-Скопје 5:33(п); 12:18(п); 19:15(п); Скопје-Кочани 2:25(п); 15:20(п); Кочани-Скопје 5:50(п); 18:20(п); Скопје-Куманово-Табановци 6:25(п); 9:05(е); 14:52(б) (сообраќа секој ден во периодот 25.6.-29.8.2011); 16:08(п); 19:00(п); 20:45(п); 22:15(е) (Меридиен експрес); 23:00(п) (сообраќа до Куманово); Табановци-Куманово-Скопје 5:03(п); 6:10(е); 7:43(п); 8:20(е) (Меридиен експрес); 12:45(б) (сообраќа секој ден во периодот 25.6-29.8.2011); 16:25(е); 17:17(п); 20:12(п); Скопје-Велес 2:25(п); 6:05(п); 6:48(п); 7:30(е); 9:00(п); 9:06(е) (Меридиен експрес); 13:20(п) (не сообраќа во сабота и недела); 14:30(п); 15:20(п); 16:40(п) (не сообраќа во сабота и недела); 17:00(е); 17:30(е); 19:20(п); 19:43(п); 22:40(п); Скопје-Белград 9:05(е); 20:45(е);22:15(е) (Меридиен експрес); Скопје-Солун 7:30(е), 9:06(е) (Меридиен експрес); 17:30(е); Скопје-Приштина 16:35(б); Скопје-Ниш-Бар 14:52(б) (сообраќа секој ден 25.6-29.8.2011) Скопје-Нови Београд-Будимпешта-Штурово 22:15(е) (Меридиен експрес, сообраќа секоја сабота во летниот период) Еве ги и моите први коментари: 1. Пелагонија експрес прерано поаѓа од Битола, да се потрудиле барем 30-60 минути да поаѓа покасно); 2. Никако да се укинат ноќните возови кон Кичево и Кочани, а на нивно место да се воведат утрински или вечерни); 3. Укината е врската со Варна во летото, ама затоа имаме врска со ШТУРОВО (каде ли е ова на планетата земја)? 4. Има доста нови поаѓања воведено, дали ќе може железница да ги извози сите овие поаѓања? 5. На сајтот на Германските железници стои дека утринскиот воз Солун-Скопје-Белград и Белград-Скопје-Солун ќе сообраќа со вагон-ресторан, вистина е ова или пак некоја лага? Edited by BOJAN - 03-Dec-2010 at 14:27 |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #296 Posted: 03-Dec-2010 at 14:29 | |
Што значи тоа задолжителна резервација?? Од кога треба да резервираш билет? |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #297 Posted: 03-Dec-2010 at 14:41 | |
Тоа значи дека со секоја купена карта треба да си доплатиш резервација со која добиваш загарантирано седиште во возот. Во принцип, за секој експресен воз би требало да има ваква резервација, но во овој значи дека ако немаш резервација не можеш да патуваш со него.
Edited by BOJAN - 03-Dec-2010 at 14:42 |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #298 Posted: 03-Dec-2010 at 14:43 | |
Тоа е само доплата за брз воз и може да си извадиш на благајна и пред самото тргнување...
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #299 Posted: 03-Dec-2010 at 14:44 | |
Štúrovo е словачко местенце на унгарско-словачката граница. Незнам која е причината возот да не сообраќа до Братислава, дали затоа што нашите/српските вагони не ги пуштаат погоре од Унгарија? Возниот ред ја истакнува апсолутната нужда од К8 за Македонија, ако се изгради ќе имаме патнички превози до Тирана, Софија, Букурешт, Истанбул, а зошто да не и воз Тирана-Скопје-Софија-Букурешт-Киев-Москва!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #300 Posted: 03-Dec-2010 at 17:48 | |
Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?
________________ Тоа со резервацијата, го замислувам како некоја глупост слична на автобуската во Скопје со задолжителните 30 денари за резервација, без разлика дали има 45 слободни места на автобусот или не, таа е задолжителна и без неа не може да се патува. Значи да се разбереме, резервацијата е апсолутно пожелна работа, ама на возови каде што стоењето простум не е дозволено, каде што има премногу патници и вагоните се редовно полни, и најважно од cè, откако ќе имаме функционален и интерконектиран систем за резервации. Ме интересира со сегашниот систем на резервации, како им се гарантира место на патниците кои ќе се качат во Богомила или Кадина Река? Како службеникот во Богомила ќе провери колку места се резервирани во Прилеп, Велес или Битола? Има некој информации? Мислам дека ова е првиот воз во последниве години за кој е потребна резервација. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Post Reply | Page <1 1314151617 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |