Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 1314151617 52> |
Author | |
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #281 Posted: 11-Nov-2014 at 12:41 |
Коридорот 10д доколку се развие со автопат или експресен пат, сигурно ќе се користи како алтернатива за коридорот 10. Летно време и онака има гужва по цело коридор 10, па така сите што одат на одмор накај Јонско море, би го користеле овој пат. Пократок е за 50-тина километри и веројатно помалку време би се задржувале на граница. Во Грција само мал дел не е автопат. Исто така развојот би значел и подобра поврзаност на пограничните градови. Битола и сега има добра економска поврзаност со Грците, но тоа уште повеќе би се подобрило. Исто така доколку сакаме повеќе туристи во Охрид, мора да се направи еден асален пат од Битола до Охрид. Знам дека пределот е планински и би чинел повеќе од останатите патишта, но само така би имала една децентрализација на државата и развој на повеќе поголеми градови.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #282 Posted: 12-Nov-2014 at 18:53 |
"Alexr", postpolno se soglasuvam so tvojot posleden post. No ne e samo Strumica "izolirana" so zapadot. Generalno istokot i zapadot ne se povrzani so nekoja planska delnica. Zatoa jas mislam, deka prosiruvanjeto na delnicata Stip-Veles e poln pogodok, od nosno deka nema da ostane prazna i neupotrebliva po izgraduvanjeto na avtopatot Stip-Miladinovci. Prvo, ovaa delnica e ocajna i vtoro taa e edinstvena delnica koja gi povrzuva istocna i zapagna Makedonija, zgora na se povrzuva dva golemi gradovi a Veles e geografskiot centar na Makedonija, taka sto nikogas pat koj vodi kon centarot na edna zemja ne moze da bide promasena investicija!?
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #283 Posted: 13-Nov-2014 at 13:54 |
Позитив
ЕБОР одобри 86 милиони евра за изградба на патните правци Охрид - Пештани и Струга - Требеништа Европската банка за обнова и развој и одобри на Република Македонија средства во вкупен износ од 86 милиони евра за изградба на патните правци од Охрид до Пештани и од Струга до Требеништа. -Изградбата на новиот експресен пат од Охрид до Пештани во должина од 14,5 километри ќе се гради паралелно на постојаниот пат покрај плажите, а во натамошниот период ќе биде меѓусебно поврзан со попречни локални патишта. Со изградба на оваа делница на ниво на експресен пат ќе се олесни протокот на сообраќајот низ населените места особено во летните месеци од годината, пишува во соопштението од Министерството за финансии на Република Македонија. Автопатската делница од Требеништа до Струга ќе биде со должина од 8,5 километри. Автопатското решение предвидува изградба на нова делница со коловоз од по две ленти со широчина од 3,75 метри и по една застанувачка лента широка 2,5 метри во секој правец. Проектна брзина за движење на возилата ќе биде 120(130) км/час. Изградба на овие патни правци ќе се реализира во рамки на втората транша од Програмата за национални патишта, за која се издвоени вкупно 160 милинони евра. Освен средства за изграба на изградба на национални патишта, ЕБОР издвои и 145 милиони евра за втората фаза од железничката пруга кон Бугарија. Според информациите од ресорното министерство, средствата се добиени со рок на отплата 15 години со грејс период од 4 години и каматна стапка која во моментов изнесува 1,15% (6-месечен ЕУРИБОР плус 1%). © 2014 Ohridnews.com. Сите права се задржани. |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #284 Posted: 13-Nov-2014 at 15:51 |
Нема ништо позитивно во инвестирање во инфраструктурни проекти со туѓи пари. Додека повеќе од очигледно е дека државата располага со доволно финансиски средства за изградба на нови патишта и железнички пруги и за обновување на веќе постоечките патишта и железничките пруги, срамно е истите тие финансиски средства да се фрлаат на тотално непотребни глупости како споменици и административни згради, а во инфраструктурата да се инвестира со туѓи пари. И се разбира, на крајот најсрамно ќе биде тоа што одредени индивидуи кои ги фрлаат народните пари на тотално непотребни глупости и нема да инвестираат ниту денар во изградбата на нови патишта и железнички пруги или во обнова на веќе постоечките патишта и железничките пруги, ќе си ги припишуваат на себеси заслугите за истите овие инвестиции реализирани со туѓи пари. Инвестицијата е за поздрав, потеклото на финансиските средства е срамота. Edited by Dexter26 - 13-Nov-2014 at 15:52 |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #285 Posted: 13-Nov-2014 at 15:58 |
Се согласувам од почеток до крај со напишаното вклучително и последната реченица.
Позитивно испадна во смисла задоволување со трошки за реални потреби, во време на мегаломанија за небитни работи. Да имаше дел здрав разум дел од тие пари фрлени за бронза и копирање други места во Европа, веќе ќе се пробиваа и Штип - Радовиш - Ново Село, (Охрид - Ресен)- Битола - Прилеп - (Градско/Извор - Велес), Куманово - Крива Паланка... |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #286 Posted: 13-Nov-2014 at 17:29 |
Во ред е да се задолжиш за изградба на инфраструктура. Но никако не е во ред тоа што се трошат реални пари на глупости, национализам и циркуси (тркало)
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #287 Posted: 13-Nov-2014 at 18:22 |
јес да е малку омразен тип 'бурекот' но утре му гостува мин.миле јанакиевски.обично поопширно објаснува за тековните и планираните активности.не е лошо да се гледа емисијата
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #288 Posted: 13-Nov-2014 at 20:48 |
можеби гостувањето е вечерва,кој има фб нека провери(кој е заинтересиран за малку млатење мозок)
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #289 Posted: 14-Nov-2014 at 10:24 |
Ѓоко, една информација кажа, два пати се огради
Еве инфо од сајтот на Јанко „Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски ќе биде гостин во Јади Бурек во петок, 14 ноември 2014. Почеток 22 часот на Сител 3.“ |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #290 Posted: 14-Nov-2014 at 18:06 |
Сигурно ќе кажи нешто што нас не интересира како форум специјализиран за оваа област,без оглед дали некому му е симпатичен или омразен.Но не би сакал да бидам нивни промотер,па затоа малку од дистанца го најавив интервјуто
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #291 Posted: 14-Nov-2014 at 20:29 |
Струмица – Скопје ќе се вози преку модерна магистрала
Од Струмица до Скопје ќе се вози преку модерни магистрални патишта Наредната година ќе започне со изградба експресниот пат од Радовиш до Штип во должина од 35 километри. Со оваа делница ќе се комплетира поврзувањето на југоисточниот со централниот дел на државата преку најсовремени патишта. Досега беше реализиран проектот магистрален пат Струмица – Радовиш, а во тек се градежните активност за изградба на автопатот од Штип до Велес. - „Станува збор за траса којашто треба да добие широчина од 11,4 метри, значи, две по две траси, една за бавно возење и застанување и една за нормално одвивање на сообраќајот. Во правец по две ленти, вкупно четири. Би напоменал, станува збор за 22 километри, комплетно нова траса, додека останатите делот од влезот на Штип ќе се задржи старата траса…“ – изјави Љупчо Георгиевски, директор на Агенцијата за патишта, за локалната телевизија „Интел“. http://strumicadenes.mk/konecno-strumica-skopje-kje-se-vozi-preku-moderna-magistrala/ Секаде фигурира оваа широчина од ~11 до 11.5 метри. Еве што добиваме: две ленти за возење со широчина од 3.25 метри две ленти за застанување со широчина 2.0 метри рабна лента по 0.45 метри(Велес-Кадрифаково е уште помала само 0.3 што е далеку од пропишаното 0.5) Би требало да очекуваме ваков формат да бидат сите идни експресни патишта низ државава.Незнам зошто се штеди толку, а од друга страна се прават реклами за безбедност во сообраќајот. Edited by jyvation - 14-Nov-2014 at 20:31 |
|
WhyNot
Senior Member Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
Quote Reply #292 Posted: 14-Nov-2014 at 22:12 |
Вистински момент за градење патишта. Со моменталната цена на нафтата на светските берзи и прогнозите за наредните години нема што да се чека. И двата кредити, кинескиот и овој од ЕБОР се ултра поволни така да конечно мислам се погодија коцките. 3 автопатски и како што може да избројам 6 експресни делници за наредните 5 години само може да не доближат до Европа. А еве поминаа над 5 години од почетокот на Скопје 2014, така да ќе дочекаме
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #293 Posted: 14-Nov-2014 at 22:40 |
Ви се молам престането со ова тотално грешно определување на терминот експресен пат. Пат со вакви габарити не може по ниеден параметар да се нарече експресен, а само опасен квази пат. Јас мислам дека не треба да се градат вакви опасни квази патишта затоа што за децении напред ја закопуваат шансата да добиеме на овие делници нормални експресни патишта од типот на Тетово-Гостивар. Најмалку затоа што овие патишта во иднина нема да може туку така да се прошират, а на многу места ќе треба сосема нова траса и нови клучки. Демек во рамките на нашите животи нема да го дочекаме.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #294 Posted: 15-Nov-2014 at 02:21 |
Што реално добиваме...
2 X 3.25м и 2 X 2.0м Што би требало да добиеме според стандардите за експресен пат. Edited by jyvation - 21-Feb-2015 at 15:08 |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2652 |
Quote Reply #295 Posted: 15-Nov-2014 at 11:41 |
Правилник за категоризација на јавните патишта
http://www.mare.org.mk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=63&Itemid=76 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #296 Posted: 15-Nov-2014 at 12:16 |
Ова за жал ни оддалеку не наликува на експресен пат.Според европските критериуми и стандарди експресен пат е пат со по две ленти со иста широчина за возење во секој правец со двојна неиспрекината линија меѓу лентите за двата правци или во некои случаи и физичка одделеност на правците.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #297 Posted: 15-Nov-2014 at 12:32 |
@phenomenon го знам правилникот но зошто да добиваме и во иднина вакви патишта?
И самиот текст вика 3.5 метри широчина.Нас во старт ни се намалува на 3.25 метри а немаме планински терен, посебно кај Велес-Кадрифаково и Штип-Радовиш. Ние сакаме со тие пари што ќе ги добиеме да изградиме што е можно повеќе, и сето тоа да личи на некаков си експресен пат. Уште вчера требаше некој да се јави кај Јанко Јадибурек и да го праша министерот какви се овие критериуми за експресни патишта во РМ. Edited by jyvation - 15-Nov-2014 at 12:33 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #298 Posted: 28-Nov-2014 at 18:30 |
Обезбедени 42 милиона евра за делницата Градско-Прилеп
Обезбедивме дополнителни 42 милиона евра од Европската банка за обнова и развој. Парите се веќе одобрени за изградба на делницата Градско-Прилеп, изјави вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески при денешната посета на Прилеп, пренесе МИА. Според Ставрески, изградбата на делницата Градско-Прилеп која го опфаќа најпроблематичниот дел кај Фариш и Дреновската клисура ќе почне наредната година. – Во следните 5-6 месеци ќе трае процесот на експропријација и веднаш потоа се распишува тендер за градба. Очекувам при крајот на летото и почетокот на есента 2015 година да почне градбата на делницата. Ќе има по две ленти во двата правци со вкупна ширина од 12 метри. Еден дел ќе биде проширување, а оној најлошиот дел ќе биде целосно нова патна делница, рече Ставрески. Граѓаните и бизнисмените, истакна, добиваат многу и побрзо се поврзуваат со Скопје. – Прилеп ќе биде подобро поврзан со автопатот, со Коридорот 10, а граѓаните и бизнисмените за пократко време ќе може да дојдат до Скопје, изјави вицепремиерот Ставрески. Тој очекува делницата која ќе почне да се гради наредната година да биде готова за 24 месеци. http://evesti.mk/2014/11/28/obezbedeni-42-milioni-evra-za-gradsko-prilep/ |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #299 Posted: 04-Dec-2014 at 15:44 |
Eкспресен пат од Охрид до Пештани
Преку Програмата за национални патишта за која што дадовме силна поддршка како пратеници од пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ, се обезбедија средства за проекти во патната инфраструктура која што ќе ги подобри и осовремени патиштата низ државата, истакна на денешната прес-конференција, Сашо Василевски, пратеник ВМРО - ДПМНЕ. Дел од средствата обезбедени за реализација на оваа Програма, подвлече, се однесуваат на изградба и реконструкција на повеќе делници, но денеска се задржа на изградбата на патниот правец Охрид - Пештани на ниво на експресен пат кој веќе се наоѓа во собраниска процедура односно го помина првото читање на 24-тата седница на Собранието на Република Македонија. - Изградбата на новиот експресен пат од Охрид до Пештани, кој што е и повеќе од потребен, ќе се протега во должина од 15 километри и ширина од 11,4 метри ќе се гради паралелно со постојниот пат покрај брегот на Охридското езеро. Дополнително, во понатамошниот период се предвидува и меѓусебно поврзување на овој експресен пат со попречните локални патишта, појасни Василевски. Изградбата на оваа делница на ниво на експресен пат, смета тој, значително ќе придонесе за олеснување на протокот на сообраќај низ населените места особено во летниот период од годината, но и за исполнување на барањата и потребите на граѓаните од овој предел за зголемување на безбедноста и сигурноста на учесниците во сообраќајот во иднина. Според Василевски, реализацијата на проектот за изградба на експресен пат Охрид-Пештани значително ќе придонесе и за поквалитетна туристичка понуда, како и за поголема достапност на туристичките знаменитости кои што Република Македонија ги нуди во охридскиот регион. Охрид и охридскиот регион, потсети, со проектите предвидени во патната инфраструктура ќе добие и автопатско решение, Кичево - Охрид, кој што веќе е во изградба. - Сите овие крупни инвестиции и зафати кои што се прават во патната инфраструктура во овој регион, освен што ќе помогнат за равој на туризмот како најзначајна гранка, ќе обезбедат и забрзан економски развој, како и поголема и посигурна комуникација на граѓаните од овој регион со останатите делови од Република Македонија. Ова се проекти во патната инфрастурктура какви што Охрид и охридскиот регион не паметат децении наназад, појасни пратеникот Василевски. Во име на пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ, пратеникот Василевски ја поздрави силната заложба на Владата на Република Македонија и најави оти како пратеници во Собранието на Република Македонија и понатаму ќе се залагаат максимално да ги застапуваат потребите и барањата на граѓаните кои што ги добиваме при секојдневната комуникација со нив. http://vecer.mk/makedonija/ekspresen-pat-od-ohrid-do-peshtani |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #300 Posted: 04-Dec-2014 at 17:45 |
Пак 11,4 метри?
Да не замислиле 4 х 2,85? (и во тој случај пак е надвор од стандардите ) |
|
Post Reply | Page <1 1314151617 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |